مهاجرت کاری جمهوری چک

استخدام front end developer در جمهوری چک

استخدام front end developer در جمهوری چک

استخدام front end developer در جمهوری چک شامل فرصت ها و موقعیت های شغلی مختلفی از تجارت و امور مالی گرفته تا بازی ها را شامل می شود. مشتری ها در کشور جمهوری چک به یک توسعه دهنده Frontend این فرصت را می دهد که در یک موسسه مالی جهانی با یک تیم با استعداد و پر انرژی در پراگ، جمهوری چک کار کند تا توسعه یک پلت فرم وب ارتباطی را رهبری کند. این نقش به شما این شانس را می دهد که در کنار یک تیم قوی از متخصصان چابک در فرآیند توسعه کامل محصول از تعریف مشکل تا ارائه راه حل کار کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه و مراحل اخذ ویزا و سپس اقامت کشور جمهوری چک مشاور شماست.

کشور جمهوری چک در حال ساخت نسل بعدی سیستم های انرژی است. بخش تازه افتتاح شده آنها در پراگ در حال گسترش تیم توسعه نرم افزار خود برای توسعه راه حل هایی برای تولید انرژی های تجدید پذیر است. از آنجایی که تیم و پروژه هنوز نسبتاً جدید هستند، شما تأثیر مستقیم قابل توجهی بر پروژه ها و نحوه مدیریت پروژه در کسب و کار خواهید داشت. شما بخشی از یک تیم توسعه نرم افزار در حال رشد در پراگ خواهید بود. شما برای بهبود پلتفرم ‌های انرژی موجود برای ارائه سیستم ‌های مدیریت سود آور و کارآمد برای مزارع انرژی ‌های تجدیدپذیر کار خواهید کرد، همچنین در یک پروژه کاملاً جدید برای ایجاد یک پلت فرم بهینه ‌سازی انرژی برای خانه‌ های هوشمند شرکت خواهید کرد.

حقوق استخدام front end developer در جمهوری چک

حقوق توسعه دهندگان Front End در جمهوری چک از 25200CZK (کرونای چک) در ماه (حداقل حقوق) تا 742CZK00 (کرونای چک) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​46600CZK (کرونای چک) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان Front End کار می کنند کمتر از 46600CZK (کرونای چک) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 46600CZK (کرونای چک) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان Front End کمتر از 32300CZK (کرونای چک) درآمد دارند، در حالی که 75% از آنها بیش از 32300CZK (کرونای چک) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه front end developer در جمهوری چک هستید:

نرخ افزایش حقوقسال
35%2020
20%2021
17%2022

کار و استخدام front end developer در جمهوری چک

روی یک اپلیکیشن فرانت ‌اند کار کنید که برای کسب ‌و کار بسیار مهم است، زیرا یک رابط برای مشتریان است. عضو تیم حرفه ای بین المللی با روابط دوستانه و غیررسمی شوید. در مراحل مختلف چرخه توسعه نرم افزار شرکت کنید. در محیط ابری، کانتینرها و ارکستراسیون کار کنید. بررسی و اطمینان از کیفیت کد، امنیت کد، مستندات هم الزامی محسوب می شود. در تمام جنبه‌ های پروژه ‌های مرتبط با چشم‌انداز برنامه بزرگ مشارکت داشته باشید. تجزیه و تحلیل الزامات؛ راه حل های پیشنهادی را مستند، طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی کنید. برای رسیدن به اهداف DevOps، Test Automation و Cloud نقش حیاتی ایفا کنید. از محیط های تولید، کسب و کار و تست عملکرد پشتیبانی کنید.

الزامات استخدام front end developer در جمهوری چک عبارت است:

  • 5+ سال تجربه عملی و برنامه نویسی در ReactJS، Redux، TypeScript
  • تجربه در GitHub
  • آشنایی با توسعه و اسکریپت نویسی تحت یونیکس/لینوکس
  • آشنا به پشتیبانی از کلیه فعالیت های مربوط به تست های سرتاسری (از جمله آزمایش کنندگان پشتیبانی یا کسب و کار و تیم اجرا)

کار و استخدام front end developer در جمهوری چک

وظایف front end developer در جمهوری چک

به دنبال یک برنامه نویس با تجربه Front-End هستند که در ساخت یک برنامه وب برای نظارت، مدیریت و بهینه سازی دارایی های انرژی تجدیدپذیر کمک کند. برنامه وب بر روی پشته TypeScript + React ساخته شده است و از GraphQL و RestAPI برای ارتباط با خدمات باطن استفاده می کند. در حالت ایده آل، شما همچنین می توانید سایت های سرور GraphQL را طراحی و توسعه دهید که بر اساس چارچوب NestJS ساخته شده اند. شناسایی مسائل احتمالی، موانع و فرصت ها، تعریف بهترین رویکرد توسعه در حوزه کاری شماست. در طول طراحی و توسعه، راهنمایی های UX/UI را به تیم ارائه دهید. بازار کار رشته net developer در جمهوری چک هم یکی از فرصت های شغلی مناسب است.

برخی از وظایف یک front end developer در جمهوری چک عبارت است از:

  • توسعه – کد را همراه با تمام تست های مناسب بنویسید.
  • تست – اطمینان از عملکرد همیشه قابل آزمایش و آزمایش قبل از تحویل به خط پایه.
  • تعمیر و نگهداری (رفع اشکال) – رفع تمام اشکالات ناشی از تولید/پس از تولید.

کار و استخدام توسعه دهنده فرانت اند در جمهوری چک

در جمهوری چک شرکت های توسعه نرم افزار به دنبال یک توسعه دهنده وب همه کاره و انعطاف پذیر با توانایی یادگیری سریع و سازگاری با فناوری های جدید هستند. تیم 13 نفره پرشور، باهوش است و هدف نوآوری است. آنها وب سایت هایی را برای بازدیدکنندگان در سراسر جهان (200000 بازدیدکننده در روز) می سازند و به آنها آموزش می دهند که چگونه از خود در برابر تهدیدات امنیت سایبری محافظت کنند.

ویژگی های جدید برای وب سایت های جهانی ESET ایجاد کنید. شرکت در استندآپ ‌های روزانه، برنامه‌ ریزی 2 هفته ‌ای سرعت و بازنگری ‌های اسپرینت برای تیم در فرصت ‌های یادگیری مداوم شرکت کنید تا کمک کنید مهارت ‌های جدید کسب کنند یا تخصص موجود را تعمیق کنند. استخدام java developer در جمهوری چک هم یکی از فرصت های خوب برای کار است.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه front end developer در جمهوری چک می باشید:

نرخ بیکاری د حوزه توسعه دهنده فرانت اند در جمهوری چک

مزایا استخدام توسعه دهنده فرانت اند در جمهوری چک

در این کشور تیم ها عمدتاً از خانه کار می ‌کند، بنابراین تا زمانی که بتوانید در صورت نیاز (به طور معمول هر 2 هفته یک بار) به دفتر سفر کنید، نیازی به زندگی در پراگ ندارید. اگر ترجیح می دهید به طور منظم از دفتر کار کنید، می توانید این کار را نیز انجام دهید. فرصت واقعی برای تأثیرگذاری و مشارکت قابل توجه در آینده تیم جدید در پراگ وجود دارد.

25 روز تعطیلات، پاداش عملکرد سالانه، گزینه های سهام در شرکت مادر هم از دیگر مزایای کار به عنوان front end developer در جمهوری چک است. این یک فرصت عالی برای افرادی است که به انرژی های تجدیدپذیر علاقه دارند. کار شما کمک واقعی به زنده ماندن طولانی مدت منابع انرژی تجدید پذیر خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به چک از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *