مهاجرت کاری اسلواکی

استخدام front end developer در اسلواکی

استخدام front end developer در اسلواکی

فرصت های شغلی استخدام front end developer در اسلواکی در سایت ها جزء شغل های مرتبط با برنامه نویسی و توسعه نرم افزار در این محدوده وجود دارد. به ‌عنوان یک توسعه‌ دهنده وب فرانت ‌اند خواهید درخشید و به شما فرصت یک عمر داده می ‌شود تا مهارت ‌های خود را عمیق کنید و بهترین تلاش خود را در اختیار تیم توسعه نرم ‌افزاری قرار دهید که روی یک محصول جدید کار می ‌کنند.

شما در یک محیط چابک کار خواهید کرد و به تیم گزارش می دهید. برنامه کاربردی وب مترقی مدرن و بومی بعدی Foxit (PWA) را ایجاد کنید. به عنوان عضوی از تیم اسکرام، وظایف و داستان ‌ها را اجرا می‌ کنید، در صورت لزوم راهنمایی می ‌خواهید و از هم تیمی ‌های خود برای رسیدن به اهداف اسپرینت حمایت می ‌کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور شما در حوزه مهاجرت به اسلواکی هستند.

کار و استخدام front end developer در اسلواکی

به عنوان یک توسعه دهنده برنامه، شما IBM را با تبدیل نیازمندی های سیستم به طراحی و توسعه سیستم های سفارشی در یک محیط چابک به آینده هدایت خواهید کرد. موفقیت یک شرکت توسعه نرم افزار در اسلواکی در دستان شماست زیرا نیازهای حیاتی کسب و کار را به کد تبدیل می کنید و نوآوری را هدایت می کنید. کار شما به آی ‌بی ‌ام و مشتریانش در سطح جهانی نیرو می ‌دهد، با همکاری و ادغام کد در سیستم ‌های سازمانی. شما به جدیدترین آموزش، ابزار و فناوری و مسیر شغلی بی حد و حصر با رهبر فناوری جهان دسترسی خواهید داشت. به IBM بیایید و تأثیر جهانی بگذارید.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه front end develoeper در اسلواکی می باشید:

نرخ بیکاریسال
35%2020
24%2021
27%2022

هم تیمی های شما مشتاق هستند تا توسعه دهندگان جدید را در تیم خود دعوت کنند. شرکت ها به دنبال توسعه دهندگان پرشور Frontend هستند که روی توسعه و نگهداری بیشتر برنامه ها در زیرساخت های مختلف مشتریان کار کنند. شما تمام چرخه حیات برنامه را درست از مرحله مفهومی تا تحویل و پشتیبانی پس از راه‌اندازی هدایت خواهید کرد و اطمینان حاصل می ‌کنید که در نسخه‌ های جدید به عملکرد بی‌عیب و نقص ادامه می ‌دهند. نقش شما نه تنها یک توسعه‌ دهنده نرم ‌افزار، بلکه طراح فنی و بازبینی کد در چندین پروژه نیز خواهد بود.

شرایط استخدام front end developer در اسلواکی

ممکن است نیاز به کار فراتر از برنامه نویسی خالص و شرکت در چرخه عمر توسعه نرم افزار کامل باشد. به این ترتیب، شما باید بتوانید الزامات را به شرایط تبدیل کنید و مسائل برنامه را شناسایی کنید و تغییراتی را برای بهبود فرآیندهای ایجاد شده توصیه کنید. در طی این فرآیند از مهارت های نوشتاری و شفاهی خود بسیار استفاده خواهید کرد. همانطور که شما به صورت تیمی کار می کنید و همچنین در تعاملات روزانه با مشتریان روبرو هستیمد. توانایی های بین فردی شما و همچنین سازگاری و تمایل شما برای کار در یک محیط متغیر مفید خواهد بود.

شرایط استخدام front end developer در اسلواکی

الزامات استخدام توسعه دهنده فرانت اند در اسلواکی

موقعیت در براتیسلاوا، کوزیته یا بانسکا بیستریکا واقع شده است. در کنار هم قرار دادن استراتژی توسعه frontend و تنظیم استاندارد/جهت کدنویسی در پروژه ها و آوردن ایده های جدید از وظایف شما می باشد. کار با تیم برای اطمینان از تحویل به موقع پروژه ها و توسعه چابک و به اشتراک گذاری دانش برای موفقیت شما الزامی است. تجربه با سیستم های کنترل نسخه و تجربه طراحی واکنش گرا هم یک وظیفه مهم است. دانش کاری آزمایش، از واحد تا عملکرد در یک زمینه فرانت اند هم مورد توجه کارفرما قرار می گیرد.

در لیست زیر شاهد الزامات استخدام front end developer در اسلواکی می باشید:

  • آشنایی با فرآیندهای توسعه Agile
  • مهارت های ارتباطی خوب و روابط انسانی
  • مهارت های سازمانی خوب در یک محیط مهلت مقرر
  • مهارت های تحلیلی و حل مسئله خوبی داشته باشد
  • خلاقیت، اشتیاق و انرژی با تمرکز مشتری قوی

به عنوان یک توسعه دهنده فول استک یا فرانت اند طراحی، توسعه و پیکربندی برنامه های کاربردی نرم افزار سازمانی توسعه رابط کاربری وب: HTML 5، CSS، جاوا اسکریپت از بدیهیات کار به عنوان front end developer در اسلواکی می باشد. دانش با حداقل یکی از این فریم ورک ها: React.js/Angular/Vue.js هم مورد نیاز است. دانش و تجربه در طراحی و پیاده سازی Rest Api و اصول اولیه خط لوله DevOps و استفاده از اصول اولیه ابزارهای CI/CD نیز در برخی موارد الزامی است. استخدام java developer در اسلواکی را نیز می توان یکی از مشاغل مرتبط با این حوزه دانست.

شرکت استخدام front end developer در اسلواکی

درباره کار در اسلواکی UnitIBM Consulting کسب و کار مشاوره و خدمات حرفه ای جهانی آی بی ام است که دارای قابلیت های پیشرو در تجارت و تحول در فناوری است. با تخصص عمیق در بسیاری از صنایع، خدمات استراتژی، تجربه، فناوری و عملیات را به بسیاری از نوآورترین و با ارزش ترین شرکت های جهان ارائه می دهند. به قدرت فناوری که به طور مسئولانه برای کمک به مردم، شرکا و کره زمین استفاده می شود اعتقاد دارند. هر آی ‌بی‌ مر، و افراد بالقوه ‌ای مانند شما، صدایی دارند، مسیر خود را ترسیم می ‌کنند، و از تخصص خود برای کمک به خلق مشترک و افزودن به داستان استفاده می‌کنند.

در نمودار زیر شاهد زمینه های کاری در حوزه front end developer در اسلواکی هستید:

زمینه های کاری در حوزه توسعه فرانت اند در اسلواکی

مزایا استخدام توسعه فرانت اند در اسلواکی

در این شرکت معتقدند که از طریق استفاده از هوش، عقل و علم، می ‌توانند کسب ‌و کار، جامعه و شرایط انسانی را بهبود ببخشند، و قدرت ابر ترکیبی باز و استراتژی هوش مصنوعی را برای مشتریان و شرکای خود در سراسر جهان زنده کنند. ،آن ها نه تنها یکی از بزرگترین سازمان های شرکتی در جهان هستند، بلکه یکی از بزرگترین کارفرمایان فناوری و مشاوره نیز هستند و بسیاری از شرکت های Fortune 50 برای اداره تجارت خود به IBM Cloud متکی هستند.

در IBM، به خود می بالند که اولین پذیرنده هوش مصنوعی، محاسبات کوانتومی و بلاک چین هستند. می توانید در سفر برای تبدیل شدن به یک مبتکر فناوری مسئول و نیروی خیر در جهان به بپیوندید و در اقتصاد دیجیتال امروزی پیشرفت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه اخذ ویزای کار در کشور اسلواکی به متقاضیان مشاوره کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *