مهاجرت کاری چین

استخدام NET Developer. در چین

استخدام NET Developer. در چین

استخدام NET Developer. در چین که از پرجمعیت ترین کشورها می باشد و نرخ بالایی دارد در این محتوا بررسی خواهد شد. برای اینکه وب سایت شما موفق باشد و به کسب و کار شما خدمات خوبی ارائه دهد، باید یک وب سایت با کارایی بالا باشد. وب‌ سایت ها بهترین تجربه کاربری را دارد، برای کسب‌ و کار مناسب است، مدیریت آن آسان است و نگهداری آن برای شما مقرون به صرفه است. کلید رشد کسب و کار آنلاین شما این است که وب سایت شما به گونه ای توسعه یابد که بتواند به سرعت با تغییرات محیطی اینترنت سازگار شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ اقامت از طریق کار در چین مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کار و استخدام NET Developer. در چین

هنگامی که طراحی وب شما کامل شد، مرحله بعدی توسعه وب است. با این حال، آیا واقعاً می دانید توسعه وب به چه معناست؟ توسعه وب به دو بخش اساسی تقسیم می شود. توسعه Front-end این روش معمول تبدیل داده ها به یک رابط گرافیکی برای کاربران برای دیدن و تعامل با داده ها از طریق تعامل دیجیتال با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت است. توسعه Back-end به سمت سرور یک وب سایت و تمام عناصری که بین پایگاه داده و مرورگر ارتباط برقرار می کنند. به عنوان مثال: Google، Firefox، Baidu و غیره) اشاره دارد. این به سمت سرور توسعه اشاره دارد، جایی که شما در درجه اول بر نحوه عملکرد سایت متمرکز هستید.QPSoftware یک آژانس دیجیتال خلاق است که هم در توسعه front-end و هم در back-end تخصص دارد. علاوه بر این، توجه به جزئیات برای جلوگیری از خطا و حفظ کارایی ضروری است.

دروپال، وردپرس و سیمفونی برخی از فناوری‌ هایی هستند که برای توسعه وب ‌سایت از ابتدا یا طراحی مجدد وب ‌سایت موجود شما استفاده می‌ شود. تیم توسعه دهندگان وب برای درک نیازها و اهداف مشتری و یا کارفرما کار خواهند کرد تا به طور کامل نیازهای پروژه شما را برآورده کنند. همه راه حل ها سازگار با موبایل هستند. آنها عملکرد و سئو بهینه سازی شده اند تا حجم ترافیک بالاتر و به نوبه خود تبدیل های بیشتری ایجاد کنند. QPSoftware از جدیدترین فناوری های توسعه وب برای ارائه یک وب سایت عالی و با کارایی بالا که با مخاطبان شما طنین انداز می شود، استفاده می کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه net developer در چین هستید:

نرخ اشتغال در حوزه توسعه دهنده وب در چین

شرایط استخدام NET Developer. در چین

در کار net developer تمام راه حل ها به گونه ای طراحی شده اند که مقیاس پذیر باشند. چه در کسب و کار شما و چه با کاربران شما تغییراتی رخ دهد، وب سایت های ما برای همراهی شما در طول سفر ایجاد شده اند. محصولات ما بسیار مقیاس پذیر و قابل تنظیم هستند. این کار برای اطمینان از اینکه هرگز از وب سایت خود بیشتر نمی شوید انجام می شود.QPSoftware، آژانس وب سایت پیشرو در شانگهای، رویکرد منحصر به فردی را برای توسعه وب سایت به شما ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کنید. این شرکت با معماری و ابزارهای صحیح برای اطمینان از مقیاس آسان راه ‌حل شما برای حمایت از رشد شما آماده هستند. این شرکت گردش کار را ساده می کنند تا اعضای تیم غیر فنی بتوانند به راحتی محتوا را مطابق با پیام شرکت ایجاد، ویرایش و منتشر کنند.

قبل از شروع پروژه شما، نیازها و محدودیت های کاربران را به طور کامل درک خواهند کرد تا راه حلی بصری و جذاب ایجاد کنند. در حالی که راه حل شما را توسعه می دهند، اطلاعات شرکت و شخصی شما را در برابر هر گونه تهدید ایمن می کنند. انتخاب صحیح بین دروپال، وردپرس یا سیمفونی اولین و مهمترین قدم برای اطمینان از شروع خوبی است که کسب و کار آنلاین شما خواهد داشت پتانسیل وب سایت شما، ترکیب مخاطبان شما و پیشرفت های احتمالی آینده را تجزیه و تحلیل می کنند. بر اساس این عوامل و عوامل دیگر، وب سایتی را ایجاد خواهید کرد که متناسب با نیازهای شما باشد، مدیریت آن آسان باشد و عملکرد و سئو بهینه شده باشد.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش استخدام در چین در حوزه net developer می باشید:

نرخ افزایشسال
29%2020
%302021
%342022

الزامات استخدام NET Developer. در چین

در طول فرآیند توسعه وب، می توانید طراحی را آزمایش و تنظیم کنید تا مطمئن شوید که نتیجه دقیقاً همان چیزی است که به دنبال آن هستید. ایجاد یک وب سایت جدید می تواند دشوار باشد. بنابراین، تیم متخصصان ماهر، کل فرآیند را به آرامی انجام خواهند داد. اطمینان حاصل کنید که این فرآیند لذت بخش است و در وقت شما صرفه جویی می کند. QPSoftware بیش از 10 سال تجربه در توسعه وب سایت ها و پلتفرم های تجارت الکترونیک برای بازار چین دارد. در درک رفتار خریداران چینی و جهانی تخصص دارند. این شرکت می تواند پیشنهاد کسب و کار شما را با یکی از مرتبط ترین و سریع ترین بازارهای جهان تطبیق دهد. علاوه بر این، تیم بین المللی آماده است تا وب سایت مشتریان را به چندین زبان توسعه دهد.

مزایا استخدام NET Developer. در چین

مزایا استخدام NET Developer. در چین

QPSoftware به عنوان آژانس پیشرو توسعه وب در شانگهای و یکی از مهم ترین آژانس های طراحی وب در چین، می تواند وب سایت شما را برای بازار چین توسعه دهد. این شرکت می تواند به شما پشتیبانی کامل و مشاوره فنی ارائه دهد تا صدای شما در یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان شنیده شود. علاوه بر این، QPSoftware همچنین راه حل هایی را برای بازار بین المللی برای شرکت های کوچک و بزرگ توسعه می دهد. دو نوع بهینه سازی وجود دارد: سئو داخلی و سئو خارج از سایت. QPSoftware بر سئوی سایت و به طور خاص تر، سئوی فنی که به معنای عملکرد وب سایت است، تمرکز دارد. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در چین را نیز مطالعه کنید.

خدماتی که یک net developer در حوزه وب سایت انجام می دهد را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • استفاده از حافظه پنهان مرورگر
  • بهینه سازی تصاویر
  • کوچک سازی جاوا اسکریپت
  • اجتناب از CSS @import
  • کاهش پاسخ سرور
  • اولویت بندی محتوای قابل مشاهده
  • فعال کردن فشرده سازی

حقوق نت دولوپرها در چین

حقوق ماهیانه کار در چین توسعه دهندگان از 11700CNY (یوان) در ماه (حداقل حقوق) تا 40300CNY (یوان) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 27400CNY (یوان) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از 27400CNY (یوان) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 27400CNY (یوان) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از 17600CNY (یوان) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 17600CNY (یوان) درآمد دارند. همچنین 75% از توسعه دهندگان وب کمتر از 36600CNY (یوان) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 36600CNY (یوان) درآمد دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به چین از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *