مهاجرت کاری مجارستان

استخدام NET Developer. در مجارستان

استخدام NET Developer. در مجارستان

اگر به استخدام NET Developer. در مجارستان و شرایط الزامات آن فکر می کنید این مقاله می تواند راهنمای خوبی برای متقاضیان علاقه مند باشد. در یک تیم توسعه چابک سریع که سیستم‌ های نرم ‌افزاری را در مقیاس کامل می ‌سازد، شرکت کنید. طراحی و ساخت راه ‌حل‌ های نرم‌ افزاری پیشرفته که نیازهای کسب ‌و کار را برآورده می ‌کنند. در این کشور با تیمی از همتایان خود کار کنید که باهوش، حرفه ‌ای هستند، وزن خود را بالا می ‌برند، و اشتیاق به چیزی که خلق می ‌کنند دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط اخذ اقامت از طریق کار در مجارستان و ویزای کار کشور مجارستان مشاور شماست.

الزامات استخدام NET Developer. در مجارستان

NET Developer در مجارستان معمار، طراحی و توسعه خدمات وب با استفاده از معماری های سرویس گرا که API ها را برای مشتریان داخلی و خارجی نشان می دهد. او همچنین توانایی پیاده سازی الگوهای معماری و طراحی برای کمک به اطمینان از مقیاس پذیری سیستم ها را دارد. استفاده از تخصص فنی برای مشکلات چالش برانگیز معماری و طراحی فنی نوآورانه و ایجاد مشخصات فنی و ایجاد فرآیندها و بهترین شیوه ها پیرامون استانداردهای توسعه از وظایف اوست. در حوزه های تجاری مرتبط با نرم افزاری که می سازید و پشتیبانی می کنید، آگاه شوید. همچنین در نظر داشته باشید الزامات محصول را برای ارائه تخمین های توسعه و بازخورد محصول بررسی کنید. محصولات قابل تحویل طراحی را از طریق طرح ‌ها، فریم‌ های سیمی یا نمونه‌ های اولیه با کیفیت پایین تولید کنید.

توانایی نشان دادن رهبری، کار و برقراری ارتباط واضح با اعضای تیم از ویژگی های یک NET Developer در مجارستان است. الزامات و صلاحیت های مورد نظر شامل:

  • بیش از 4 سال تجربه در توسعه برنامه های کاربردی با استفاده از C# / .Net، JQuery، CSS، JavaScript
  • تجربه با ORM ها Entity Framework
  • ایجاد خدمات وب و API را تجربه کنید
  • تجربه با RDBMS، طراحی پایگاه داده و SQL PostgreSQL، SQL Server
  • درک قوی از اصول OOP و SOLID
  • آشنایی با الگوها و ضدالگوها به خصوص میکروسرویس ها و الگوی «تک مسئولیتی»
  • تجربه با الگوهای طراحی نرم افزار: MVC، MVVM
  • به خوبی با استانداردهای وب مدرن، اصول امنیتی OWASP و رمزگذاری امنیت داده ها آشناست
  • طرفدار CI/CD و اتوماسیون
  • تجربه با سیستم های کنترل منبع و نسخه (ترجیحا GIT
  • تجربه با کانتینرسازی برنامه بر اساس Docker،و سرویس کانتینر الاستیک AWS ترجیح داده می شود
  • تجربه با فناوری ‌های ابری (ترجیحاً AWS

مزایا استخدام NET Developer. در مجارستان

با فریم ‌ورک ‌های Front End React، Angular، Bootstrap و طراحی واکنش‌گرا تجربه کنید. علاوه بر حقوق رقابتی، یک بسته مزایای عالی ارائه می دهند که شامل آموزش های پرداخت شده شرکت و حساب های آموزشی و گزینه کار از راه دور و شیفت کاری انعطاف پذیر است. در صورتی که علاقه مند به این موقعیت هستید و شرایط ذکر شده در بالا را دارید، لطفا رزومه خود را به زبان انگلیسی ارسال کنید. هنگام درخواست برای موقعیت، شما داوطلبانه اطلاعات شخصی خود را ارسال می کنید و آن را برای اهداف پردازش می کنند. ارتباط با نامزدها در ارتباط با اهداف انتخاب و تحقیق بازار کار؛ امضای قرارداد استخدامی یا سایر انواع قرارداد از مراحل استخدام NET Developer در مجارستان است. داده های شخصی ارائه شده برای این اهداف حداکثر تا 6 ماه حفظ می شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه NET Developer در مجارستان می باشید:

نرخ بیکاری در زمینه نت دولوپر در مجارستان

حقوق و استخدام NET Developer. در مجارستان

حقوق توسعه دهندگان VB.NET در مجارستان از 205000 HUF (فورینت) در ماه (حداقل حقوق) تا 710000HUF (فورینت) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط 482000HUF (فورینت) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان VB.NET کار می کنند کمتر از 482000HUF (فورینت) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 482000HUF (فورینت) درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق متوسط است. 25% از توسعه دهندگان VB.NET کمتر از 309000 HUF (فورینت) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 309000HUF (فورینت) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان VB.NET کمتر از 643000HUF (فورینت) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 643000HUF (فورینت) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه NET Developer در مجارستان هستید:

نرخ افزایش حقوقسال
10%2020
15%2021
18%2022

شرکت های NET Developer در مجارستان

شرکت ها در مجارستان به دنبال توسعه دهندگان مجرب و ارشد دات نت (back-end یا full-stack) هستیم تا به تیم ها در دفتر بوداپست یا Szeged یا راه دور (مجارستان) بپیوندند در JayStack اشتیاق ارائه سیستم‌ های نرم ‌افزار سازمانی پیچیده به روشی چابک است. با تیم ‌های چابک مجازی خود، راه ‌حل ‌های بدون سرور، توسعه پلت ‌فرم‌ های متقابل بومی ابری، تحولات دیجیتال، کار یکپارچه ‌سازی، انتقال سیستم قدیمی و راه ‌حل ‌های سازمانی سفارشی را برای مشتریان خود ارائه می ‌کنند. موفقیت JayStack مبتنی بر تعهد ارائه خدمات به مشتریان برجسته است. شما با تیم برنامه نویسان و متخصصان مجرب خود، پشتیبانی و همچنین کمک به مشتریان خود ارائه می دهید.

شرکت های مجارستانی محصولاتی را برای مشتریان بخش‌ های مختلف توسعه می ‌دهند که شامل رسانه آنلاین، هتل و سفر، داروسازی و تحقیقات، تجارت الکترونیک، هوانوردی خصوصی، غیرانتفاعی، آموزش الکترونیکی، انرژی، خدمات اجاره، تست مواد، سلامت و رفاه و مد است. با کار به عنوان NET Developer بخشی از یک تیم جوان و چابک باشید و فرصتی برای همکاری در سیستم ها و محصولات سازمانی چالش برانگیز دریافت کنید. با کار بر روی پروژه های بین المللی (بیشتر انگلستان) خود را تقویت کنید و از منافعی مانند ساعات کاری انعطاف پذیر و امکانات نامحدود کار از راه دور راحت تر کار کنید.

وظایف استخدام NET Developer. در مجارستان

وظایف استخدام NET Developer. در مجارستان

با همکاری با شرکت ها و کارفرماها پیشرفت حرفه ای دائمی را تجربه خواهید کرد. برنامه انگیزش کارکنان مسیر حامل مبتنی بر بهبود شخصی را با حقوق ناخالص پیشرفته و حق بیمه مبتنی بر عملکرد ارائه می دهند. شرکت در پروژه های بومی ابری AWS، Azure و کار با جدیدترین فناوری ها و بهره مندی از آموزش داخلی، جلسات اشتراک دانش و اخذ گواهینامه های حرفه ای تامین مالی شده توسط شرکت از بزرگ ترین مزایا کار به عنوان یک NET Developer در مجارستان است. با استفاده از مهارت های حرفه ای و جدیدترین فناوری ها برای ایجاد سیستم ها و محصولات سازمانی بین المللی با کیفیت فوق العاده کار و پروژه های خود را بهبود ببخشید. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در مجارستان را مطالعه کنید.

ایجاد منطق مقیاس پذیر سمت مشتری و رابط کاربر پسند برای محصولات بین المللی و سیستم های شرکتی و پیاده‌ سازی میکروسرویس‌ های مقیاس‌پذیر از وظایف یک NET Developer است. ادغام سیستم ها با سایر میکروسرویس ها و پلتفرم های شخص ثالث و ارائه اجزای با کیفیت با استفاده از رویکرد TDD و استقرار مکرر نرم افزارهای بالقوه قابل حمل با استفاده از CI/CD از دیگر مسئولیت ها یک net developer است. موسسات معتبر کاریابی در مجارستان هم می توانند به شما کمک کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ ویزای کاری و همچنین مهاجرت به مجارستان از طریق کار مشاوره کامل و جامع ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *