مهاجرت کاری لیختین اشتاین

استخدام NET Developer.در لیختن اشتاین

استخدام NET Developer.در لیختن اشتاین

استخدام NET Developer.در لیختن اشتاین که از مهم ترین شغل های در سال های اخیر محسوب می شود را در این مقاله بررسی می کنیم.  استخدام فناوری وب به یک نیاز پررونق در لیختن اشتاین تبدیل شده است و متخصصان توسعه نرم افزار مورد تقاضا هستند. بازار اروپا برای استعدادها و خدمات توسعه نرم افزار در حال رشد است. چالش واقعی شرکت ‌ها یافتن افرادی با مهارت‌های مناسب و رویکرد درست به فرهنگ خود است. علاوه بر این، حفظ کارکنان یک تمرکز کلیدی است، به این معنی که توسعه دهندگان نرم افزار ممکن است از جایی که هستند خوشحال باشند. برای جویندگان کار، این در مورد تعیین نوع فرهنگی و مکانی است که می خواهید. برجسته کردن مهارت های خود، به ویژه با برجسته تر شدن زبان های برنامه نویسی خاص، کلید موفقیت خواهد بود.

حقوق استخدام NET Developer.در لیختن اشتاین

حقوق برنامه نویسان وب در لیختن اشتاین از 2050CHF (فرانک) در ماه (حداقل حقوق) تا 7070CHF (فرانک) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 4800CHF (فرانک) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از 4800CHF (فرانک) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4800CHF (فرانک) درآمد دارند. میانه نشان دهنده ارزش حقوق متوسط ​​است. 25٪ از توسعه دهندگان وب کمتر از 3080CHF درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 3080CHF (فرانک) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان وب کمتر از 6410CHF (فرانک) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از 6410 CHF (فرانک) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد میزان افزایش حقوق در حوزه NET Developer در لیختن اشتاین هستید:

میزان افزایش حقوقسال
40%2020
20%2021
25%2022

کار و استخدام NET Developer.در لیختن اشتاین

در واقع، توسعه کلی جمعیتی لیختن اشتاین خوش بینانه به نظر نمی رسد. این کشور تا سال 2060 به 26000 مهاجر در سال نیاز دارد. این امر به منظور حفظ نظام رفاه اجتماعی در سطح عملکرد فعلی خود یعنی خدمات درمانی، بیمه پرستاری و صندوق بازنشستگی است. قرار نیست همه این 26000 مهاجر به عنوان توسعه دهندگان نرم افزار یا فناوری اطلاعات کار کنند، اما این نشان دهنده افزایش تقاضا برای نیروی کار ماهر است. همچنین به این معنی است که افراد فعال در بازار کار، از جمله متخصصان منفعل (یعنی آنهایی که فعالانه به دنبال شغل جدید نیستند، اما از نظر تئوری برای پر کردن یک جای خالی در دسترس هستند) می توانند در مقایسه با بقیه نیروی کار، حقوق نسبتاً بالایی درخواست کنند.

لیختن اشتاین قانون مهاجرت جدیدی را برای توسعه دهندگان نرم افزار اجرا کرد. همه اینها منجر به اجرای قانون مهاجرت جدید و آزادتر توسط دولت لیختن اشتاین در سال 2020 برای جذب استعدادهای خارجی، به ویژه توسعه دهندگان نرم افزار از خارج از اتحادیه اروپا برای کار در لیختن اشتاین شد. فرآیندهای ویزا آسان تر است، مجوزهای کاری سریعتر صادر می شود. تنها چیزی که متخصصان فناوری نیاز دارند یک پیشنهاد رسمی در قالب یک قرارداد کاری است که می توانند برای درخواست ویزای خود در سفارت آلمان تحویل دهند. به همین دلیل است که این کشور به آرامی در حال تنوع است. این کشور در حال حاضر بین المللی تر شده و خواهد شد. بر اساس گزارش آژانس استخدام فدرال، تعداد خارجی‌ هایی که در فناوری اطلاعات کار می‌کنند طی سال ‌های گذشته افزایش یافته است. درصد متخصصان فناوری اطلاعات لختن اشتاین تنها حدود 5% افزایش یافته است.

الزامات استخدام NET Developer.در لیختن اشتاین

الزامات استخدام NET Developer.در لیختن اشتاین

تنها بخش کوچکی از متقاضیان بین المللی شغل رویایی خود را پیدا می کنند در حالی که اکثریت قریب به اتفاق رد می شوند. از تجربه ما این به این دلیل نیست که آنها به اندازه کافی خوب نیستند یا مناسب نیستند، بلکه به این دلیل است که آنها استراتژی نمی‌ دانند، خود را درست نشان نمی ‌دهند یا به سادگی از ویژگی ‌های بازار کار لیختن اشتاین یا ارتباطات بین ‌فرهنگی اطلاعی ندارند. موسسات کاریابی در لیختن اشتاین از مشکلات، اشتباهاتی که در حال انجام است و می توان از آنها اجتناب کرد و البته انتظارات شرکت های لیختن اشتاین در مورد استخدام را می دانند. آن ها می خواهند به افراد بیشتری کمک کنند تا زمانی که قصد دارند در لیختن اشتاین بیایند، کار کنند و زندگی کنند، آماده کار شوند.

برخی از الزامات کار در حوزه NET Developer در لیختن اشتاین عبارت است از:

  • مدرک لیسانس یا بالاتر در توسعه نرم افزار یا تجربه معادل؛
  • حداقل 4 سال تجربه در توسعه سیستم
  • تجربه در توسعه خدمات میکرو.
  • تسلط خوب به زبان انگلیسی
  • آشنایی با چندین زبان و اجزای زیر: جاوا، Spring boot، Angular، Docker، Maven، Kafka، Sleuth، Eureka،
  • علاقه شخصی به فناوری بلاک چین و تمایل به یادگیری
  • مهارت های زبان انگلیسی در سطح مکالمه

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه NET Developer در لیختن اشتاین می باشید:

نرخ بیکاری در زمینه نت دولوپر در لیختن اشتاین

مزایا استخدام NET Developer.در لیختن اشتاین

در سال 2022، زمانی که استارت آپ های بیشتری پایگاه خود را در لیختن اشتاین راه اندازی کردند، توسعه نرم افزار سودآورتر شد. اگر به دنبال شغلی در بازار این کشور هستید، مهم است که بدانید چه چیزی به شما پیشنهاد می شود. برنامه بودجه EXIST دولت واقعاً فرصت های بیشتری را فراهم می کند. در اینجا دلیلی است که شما باید لیختن اشتاین را برای حرفه توسعه نرم افزار در نظر بگیرید. دستمزد این نقش ها قطعا بالاتر از حد متوسط است. تعادل کار و زندگی با کمک هزینه تعطیلات عالی، اولویت بالایی دارد. مقاله استخدام برنامه نویس در لیختن اشتاین را نیز می توانید مطالعه کنید.

در لیست زیر شاهد مزایای استخدام به عنوان NET Developer در لیختن اشتاین عبارتند از:

  • بسته های مزایای فوق العاده برای حمایت از شما
  • یک محیط مشارکتی
  • شرایط کاری عالی سرمایه گذاری زیادی در فضاهای کاری شگفت انگیز انجام شده است
  • کیفیت زندگی کارهای زیادی برای انجام و دیدن در اوقات فراغت وجود دارد

وظایف یک NET Developer در لیختن اشتاین

یک توسعه دهنده نرم افزار دات نت یک توسعه دهنده نرم افزار است که در ساخت نرم افزار برای پلت فرم ویندوز مایکروسافت تخصص دارد. آنها با زبان های برنامه نویسی سازگار با چارچوب دات نت مایکروسافت، از جمله VB.NET، C# (C sharp) و F# (F sharp) کار می کنند. برنامه نویسی برنامه های دات نت و جمع آوری الزامات پروژه از طریق برقراری ارتباط با ذینفعان و تجزیه و تحلیل الزامات پروژه و طراحی راه حل ها و ویژگی ها و همچنین ایجاد وایرفریم و نمونه های اولیه مجازی برای نشان دادن مشخصات پروژه از مهم ترین وظایف اوست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری و ویزای کاری لیختن اشتاین همچنین مشاوره کامل و جامع ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *