مهاجرت کاری فیلیپین

استخدام NET Developer.در فیلیپین

استخدام NET Developer.در فیلیپین هر روز روند افزایشی را به خود گرفته است. وب سایت یک کسب و کار چهره عمومی کسب و کار است. در حالی که یک وب سایت خوش ساخت ممکن است برای افراد آموزش ندیده ساده به نظر برسد، ساخت یک وب سایت در زمانی که مهارت های توسعه وب کمی دارید یا اصلاً ندارید می تواند تجربه بسیار دردناکی باشد. چه به دنبال ایجاد یک وب‌سایت کاملاً جدید یا بهبود و حفظ سایت فعلی خود باشید، داشتن توسعه ‌دهنده وب اختصاصی خود به این معنی است که تجارت شما کنترل کاملی بر حضور آنلاین شما دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ اقامت از طریق کار در کشور فیلیپین و همچنین کار در این کشور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کار و استخدام NET Developer.در فیلیپین

3 نوع تخصص توسعه دهنده وب وجود دارد.Front-end متخصص در تصاویر و رفتاری است که در مرورگر کاربر اجرا می شود. Back-end روی پایگاه داده و جنبه های سمت سرور سایت کار می کند. فول استک: با هر دو قسمت جلویی و بک اند کار کنید. نزدیک به 75000 کارگر در بخش فناوری اطلاعات صنعت BPO وجود داشت. این بخش شامل توسعه دهندگان وب، توسعه دهندگان نرم افزار، توسعه دهندگان بازی، توسعه دهندگان برنامه های کاربردی موبایل و سایر نقش های دخیل در توسعه نرم افزار و وب سایت است. این تعداد در 4 سال گذشته بسیار رشد کرده است و تقاضا برای توسعه دهندگان وب با استعداد خارج از صنعت BPO نیز افزایش یافته است. توسعه دهندگان وب محلی در فیلیپین به طور کلی بر اساس سال ها تجربه طبقه بندی می شوند، اعم از front-end، back-end یا full-stack:.

در جدول زیر شاهد میزان افزایش حقوق در حوزه توسعه دهنده وب در فیلیپین می باشید:

نرخ افزایشسال
9%2020
17%2021
23%2022

شرایط استخدام NET Developer.در فیلیپین

هر توسعه دهنده وب اصولی مانند HTML، CSS، اسکریپت نویسی و یک یا چند زبان برنامه نویسی مانند PHP، .Net، c#.Net را می داند. در حالی که نرم افزارهای زیادی برای توسعه وب وجود دارد، این مهارت های اساسی برای از آنها استفاده کنید. اگرچه نه چندان رایج، اما سازندگان وب سایت های بیشتری از ابزارهای منبع باز مانند Node.js، AngularJS، Bootstrap و jQuery استفاده می کنند. تست و اشکال زدایی کد نیز بخشی از فرآیند توسعه وب است. ابزارهایی برای چنین مواردی به مرورگر مورد استفاده بستگی دارد (Chrome، Internet Explorer، Safari، و غیره) زیرا هر کدام مجموعه ای از ابزارهای توسعه خود را دارند.

برخی از سازندگان وب سایت، ساخت وب سایت ها را بدون ویرایش کد دستی امکان پذیر می کنند. برنامه های رایج مورد استفاده عبارتند از:

  • DreamWeaver
  • بلوگریفون
  • مایکروسافت ویژوال استودیو
  • وردپرس
  • فضای مربعی

کار و استخدام NET Developer.در فیلیپین

با نوشتن کدهایی با طراحی خوب، قابل آزمایش و کارآمد و با استفاده از بهترین شیوه های توسعه، وب سایت ها را توسعه، طراحی، اصلاح کنید. مشخصات مشتری را تفسیر کنید، نیازهای کاربران وب سایت را جمع آوری و شناسایی کنید و بر اساس نیازهای فنی توصیه هایی ارائه دهید. وب سایت های شرکت و پروژه را نگهداری، گسترش و مقیاس بندی کنید. ارتباط با اعضای تیم و سرپرستان را در مورد جهت وب سایت حفظ کنید. تعمیر و نگهداری معمول، تست های عملکرد، ممیزی ها، کدهای اشکال زدایی را بر اساس نیاز انجام دهید. پشتیبانی مداوم برای یک یا چند پروژه وب ارائه دهید.

در جلسات طوفان فکری شرکت کنید. برای دستیابی به اهداف پروژه و مطابقت با هدف طراحی بصری با ذینفعان و طراحان وب همکاری کنید. درک پیشرفته ای از آخرین برنامه های کاربردی وب، شیوه های برنامه نویسی، و گرایش های دیجیتال و طراحی جدید برای وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه را حفظ کنید. با فروشندگان شخص ثالث برای ارائه راه حل های وب تجارت الکترونیکی هماهنگ کنید. تجزیه و تحلیل وب سایت، بازخورد مشتری، آزمایش نمونه اولیه و شروع تغییرات طراحی سایت بر اساس نتیجه گیری.

در نمودار زیر شاهد نرخ استخدام NET Developer.در فیلیپین می باشید:

الزامات استخدام NET Developer.در فیلیپین

حداقل مدارک تحصیلی لازم مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر، طراحی چند رسانه ای یا پس زمینه معادل است. بیش از 3 سال تجربه در توسعه وب از جمله توسعه وب سایت های تجارت الکترونیک نیاز است. دانش اولیه فرآیند بهینه سازی موتورهای جستجو و آشنایی با HTML، CSS، Liquid، jQuery و JavaScript ضروری است. علاقه مندی به تجارت الکترونیک، دیجیتال، فناوری و توسعه نیز در اکثر متقاضیان وجود دارند. باید درک قوی از UI/UX، اصول طراحی وب، سازگاری بین مرورگرها، عملکردها و استانداردهای عمومی وب داشته باشد. درک کامل از برنامه های Shopify و Shopify از جمله ساختار و زبان قالب هم باید در یک توسعه دهنده وب وجود داشته باشد.

از آنجایی که هزینه های زندگی در فیلیپین بسیار پایین است، هزینه های نیروی کار و اشغال نیز پایین است. ما می توانیم توسعه دهندگان وب کاملاً واجد شرایط و بسیار با تجربه را در فیلیپین به کار بگیریم و آنها را بپذیریم تا تیم شما را تا 70 درصد کمتر از آنچه در بازار کار محلی خود می پردازید رشد دهید. به همین دلیل است که برون سپاری توسعه وب به فیلیپین حس تجاری خوبی دارد. فارغ التحصیلان اخیر علوم IT/کامپیوتر تشنه ایجاد حرفه ای در توسعه وب هستند. به عنوان توسعه دهنده وب باید با تیم های داخلی همکاری کنید. موسسه های کاریابی در فیلیپین می توانند شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

در لیست زیر شاهد برخی معیارهای یک توسعه دهنده وب در فیلیپین می باشید:

  • تجربه در طراحی سایت ریسپانسیو
  • تجربه در مدیریت پروژه ها و ضرب الاجل های متعدد
  • چشم برای طراحی خوب، مهارت های فتوشاپ
  • انگلیسی شفاهی و نوشتاری عالی
  • دارای مدرک دانشگاهی در رشته مرتبط
  • آشنایی با روندهای توسعه و طراحی وب فعلی

مزایا استخدام NET Developer.در فیلیپین

نمونه کار شما می تواند به شما کمک کند تا یک شغل توسعه دهنده وب در فیلیپین و هر جای دیگری در جهان پیدا کنید. توسعه ‌دهنده وب بودن به شما این امکان را می‌دهد که از هر جایی با اتصال به اینترنت کار کنید. همچنین می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در فیلیپین را مطالعه کنید. در کنار پروژه های دوره خود، می توانید پروژه های داوطلبانه یا آزاد را که روی آنها کار کرده اید، بگنجانید. پروژه های شخصی می تواند راهی عالی برای عمق بخشیدن به مجموعه شما باشد و به کارفرمایان بالقوه نشان دهد که مایل به یادگیری و آزمایش برای رشد مجموعه مهارت های خود هستید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد اقامت فیلیپین از طریق کار مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *