مهاجرت کاری فنلاند

استخدام NET Developer. در فنلاند

استخدام NET Developer. در فنلاند

استخدام NET Developer. در فنلاند منطبق بر اساندارهای کار در این کشور و در سال اخیر میزان اسخدام بسیار افزایش یافه است. کسانی هستند که مرزها را می شکنند، رویاهای خود را دنبال می کنند و تأثیر زیادی بر نسل های بعد از خود می گذارند. اگر می خواهید بخشی از تاریخ باشید و به ساخت اولین برند کفش ورزشی پایدار Nordics کمک کنید، این شغل برای شما مناسب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخذ اقامت از طریق کار در کشور فنلاند مشاوره تخصصی به متقاضیان ارائه می دهد. در ادامه این مقاله در خصوص شرایط استخدام NET Developer. در فنلاند بیشتر صحبت می کنیم.

شرکت های توسعه دهنده وب در فنلاند

شرکت ها در این کشور یک کارآموز توسعه دهنده Front-End برای همکاری نزدیک با تیم طراحی برای توسعه، پیاده سازی و ایجاد وب سایت به یک NET Developer نیاز دارند. این شغل مستلزم این است که مسئولیت ترجمه وایر فریم ‌های طراحی UI/UX به کد واقعی را داشته باشید که عناصر بصری برنامه‌ های وب سایت را همراه با حفظ و به‌ روزرسانی کد منبع موجود تولید می‌ کند تا تجربه کاربر را تا حد امکان روان و آسان کند. علاوه بر این، فرد باید یک راه ‌حل نرم ‌افزار تجارت الکترونیک بسازد تا فروش را بهبود بخشد و تبدیل را افزایش دهد. کاری که خواهید کرد حفظ و بهبود ویترین فروشگاه آنلاین؛ دستکاری کدهای منبع موجود است. همچنین کمک در آزمایش و اجرای بهینه‌ سازی‌ها، رفع اشکال‌ ها و ادغام ویژگی ‌های پلتفرم تجارت الکترونیک Rens نیز در حوزه کاری NET Developer است.

الزامات استخدام NET Developer. در فنلاند

از بهترین تجربه کاربری برای همه سایت ها اطمینان حاصل کنید. اطمینان حاصل کنید که ابزارهای ردیابی و اندازه گیری دیجیتال به درستی و کارآمد پیاده سازی شده اند. بهینه سازی برنامه ها و توسعه راه حل های جدید برای بهبود فروش و افزایش بهره وری تیم بینش ارائه کنید و تغییراتی را در مورد فرصت ‌های بهینه ‌سازی برای عملکردهای جلویی و بک ‌اند ارائه دهید. این کشور یک مجموعه عالی برای متخصصان در حوزه توسعه دهنده وب است.

آنچه شما نیاز دارید برای شغل در حوزه NET Developer در فنلاند عبارت است از:

  • تسلط بالا به زبان انگلیسی، بدون نیاز به فنلاندی
  • دانش کارآمد و تسلط به زبان(های کدنویسی) مانند CSS، SASS، Basics of Javascript، NodeJS
  • دانش REST API، GraphQL API
  • تجربه در زمینه طراحی وب و توسعه وب
  • توجه به جزئیات و توانایی ساخت نرم افزار مقیاس پذیر و قابل اعتماد
  • داشتن ذهنیت خودسازمانده و خود آغازگر؛
  • کار در تیم ها و همچنین به صورت مستقل

شرایط استخدام NET Developer. در فنلاند

شرایط استخدام NET Developer. در فنلاند

فرصت های کاری در این کشور یک فرصت تجاری منحصر به فرد و جهانی است. این فرصتی برای رشد شغلی و بهبود مهارت های حرفه ای و شخصی است. مشتریان Sangre در هلسینکی، فنلاند شامل Trainer’s House هستند و آنها در ارائه یک رویکرد طراحی محور برای توسعه اپلیکیشن موبایل برای مشتریان خود تخصص دارند. Sangre با تمرکز بر تاکید بر حیاتی ترین عناصر پیام برند، بر اساس اصول آینده نگر در فنلاند تأسیس شد. زمانی که ویواگو به بازنگری کامل رویکرد برند خود نیاز داشت، به Sangre روی آوردند. این آژانس یک تجزیه و تحلیل نهایی به آنها ارائه کرد که چگونه می توانند رویکرد خود را هدفمندتر، تاثیرگذارتر و موفق تر کنند. اویوان در هلسینگفورس، فنلاند در ترکیب ایده های تجاری درخشان مشتریان خود با تخصص فنی خود برای ایجاد راه حل های دیجیتال کاربر پسند متخصص هستند.

خدمات آنها شامل توسعه وب، توسعه اپلیکیشن موبایل و مدیریت و پشتیبانی اپلیکیشن است. یکی از همکاری ‌های اخیر آنها ایجاد پلتفرمی برای استارت ‌آپ مالی Finish Flioz بود. IWA با کار با متخصصان صنعت خود، از تخصص خود در فناوری استفاده کرد تا محصولی را ایجاد کند که سرمایه گذاری پول را ساده، آسان و سرگرم کننده کند تا هرکسی که از این محصول استفاده می کند بتواند بیشترین استفاده را از پول خود ببرد. گروه Innowise یک شرکت توسعه نرم ‌افزار و مشاوره فناوری اطلاعات است که در سال 2007 تأسیس شد. تیم آنها بیش از 1000 متخصص فناوری اطلاعات درجه یک دارد که از تخصص مهندسی نرم ‌افزار خود برای ایجاد نوآوری و موفقیت کسب ‌و کار مشتریان خود استفاده می‌ کنند.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در کشور فنلاند در حوزه NET Developer هستید:

تحصیلات کارمندان توسعه دهنده وب در فنلاند

کار و استخدام NET Developer. در فنلاند

فرهنگ قدرتمند فنلاند باعث شده است که به طور مستقل در فهرست بهترین شرکت ‌های Fortune 100 شناخته شوند و گواهینامه مکان عالی برای کاررا دارند. شما مشارکتی، اخلاقی هستید و برای همه ایده ها، به ویژه ایده های جسورانه ارزش قائل هستید و فرهنگ این کشور بسیار فراتر از دیوارهای این کشور گسترش می یابد. تلاش ‌های مسئولیت اجتماعی شرکتی از جوامع حمایت می ‌کند، نسل بعدی مهندسان را پرورش می ‌دهد و پایداری زیست ‌محیطی را ارتقا می‌ دهد. این شغل جز 10 شغل پردرآمد در فنلاند است.

کشور فنلاند معتقد است که وقتی افراد احساس تعلق می‌ کنند، می ‌توانند خلاق ‌تر، نوآورتر باشند و در تمام مراحل شغلی خود پیشرفت کنند. فنلاند معتقد است که همه باید در محل کار و در جوامع خود بدون در نظر گرفتن نژاد، رنگ، سن، جنسیت، گرایش جنسی، هویت و بیان جنسیتی، قومیت، مذهب، معلولیت، وضعیت جانبازی، منشاء ملی یا هر طبقه محافظت شده مورد احترام قرار گیرند. ممکن است در کار به طور مداوم شما را به چالش می کشند تا درک خود را از گنجاندن با درگیر شدن در طیف گسترده ای از برنامه های متنوع، ابتکارات، گروه های شبکه کارکنان و مشاوره توسعه رشد دهند. می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در فنلاند را نیز مطالعه کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه NET Developer در فنلاند هستید:

نرخ اشتغالسال
79%2020
82%2021
80%2022

حقوق استخدام برنامه نویس در فنلاند

حقوق برنامه نویسان وب در فنلاند از €1720 (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 5940€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط 4030€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از €4030 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 4030€ (یورو) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از €2590 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از €2590 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از توسعه دهندگان وب کمتر از €5380 (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از €5380 (یورو) درآمد دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای کاری فنلاند مشاوره کامل و جامع ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *