مهاجرت کاری سوئد

استخدام NET Developer. در سوئد

استخدام NET Developer. در سوئد

استخدام NET Developer. در سوئد که از کشور های پیشرفته، موثر و پیشتاز در این زمینه است، نرخ بالایی دارد که بررسی می گردد. مهاجرت جهانی یک واقعیت قرن بیست و یکم است چه مردم از چیزی فرار کنند یا به سمت فرصت های بهتر مسابقه دهند، یا به دنبال تجربه فرهنگ های جدید باشند، مردم اکنون در کنار هم به روشی جدید زندگی می کنند. از مرزهای جغرافیایی که ارتباطات بین المللی و نقل و انتقال پول را پیچیده می کند تا مرزهای فرهنگی که مردم را از هم جدا می کند همگی تحت تاثیر حوزه اینترنت و فضای مجازی و وب سایت ها و آی تی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اخد اقامت از طریق کار در سوئد مشاور و راهنمای شماست.

کار و استخدام NET Developer. در سوئد

یک NET Developer خوب و ماهر می تواند کاری کند که به 2 میلیارد بین المللی مدرن جهان خدمت کند. شرکت ها در سوئد به دنبال NET Developers هستند. در این کشور کارهایی را خواهید یافت که سخت و طاقت فرسا هستند و کارهایی که خلاقیت شما را تحریک می کنند. شما علاقه مند به حل مسئله هستید و از یافتن ساده ترین راه حل ممکن برای مسائل پیچیده لذت می برید. شما به کیفیت کار خود افتخار می کنید. شما لبه ‌ها را پوشش می ‌دهید و برای حیاتی ‌ترین مؤلفه‌ها آزمایش می ‌نویسید. شما به خوبی با تیم ها کار می کنید، حتی در زمینه هایی غیر از توسعه وب، اما همچنین می توانید به عنوان یک توسعه دهنده در منطقه خود عمل کنید.

در یک برنامه پیچیده مانند Rebtel، refactoring برای تمیز نگه داشتن پایه کد مهم است. بخش سالمی از زمان به این امر اختصاص می یابد. تیم توسعه Front-End با بهترین شیوه های توسعه و الگوهای نرم افزاری به روز است. شرکت ها به دنبال توسعه‌دهنده ‌ای هستند که بتوانند از او یاد بگیرند و به آن ها کمک کند تا برنامه خود را به سطح بعدی برسانند. به عنوان یک توسعه دهنده نقش شما فعالانه در تصمیم گیری های معماری مشارکت خواهد داشت. شما در مورد راه حل های فنی با بقیه اعضای تیم بحث خواهید کرد و به عنوان الهام بخش برای تمیز نگه داشتن پایه کد عمل خواهید کرد.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه NET Developer در سوئد هستید:

تحصیلات کارمندان توسعه دهنده وب در سوئد

الزامات استخدام NET Developer. در سوئد

داشتن تجربه با چارچوب ها و کتابخانه های جاوا اسکریپت الزامی است اما دانش در خصوص ترجیحاً Vue و Nuxt؛ دانش Rendr و Backbone امتیاز مثبت است. دانش کامل از فن آوری های سمت مشتری HTML، CSS، جاوا اسکریپت و تجربه با devops و ابزارهای استقرار GIT، Grunt، NPM از الزامات کار به عنوان net developer در سوئد به شمار می رود. ادغام با API های REST را تجربه کنید و مهارت های ارتباطی عالی در زبان انگلیسی خود را بهبود ببخشید تا بتوانیدبه راحتی در این کشور استخدام شوید.

امتیازات و مهارت های ویژه برای یک NET Developer در سوئد شامل موارد زیر می باشد:

  • دانش رایانش ابری و فناوری‌های میزبانی AWS و یا Azure
  • تجربه کانتینرسازی برنامه با استفاده از Kubernetes
  • دانش دانش خوب از اکوسیستم وب (1/2، DNS، CDN، WAF، حافظه پنهان، تعادل بار)
  • تجربه کار با تیم های متقابل عملکردی روی محصولات بالغ با کاربران زیادی
  • ساخت محصولات جدید را با توجه به قابلیت نگهداری و مقیاس پذیری تجربه کنید
  • آشنایی با تفاوت های ظریف خاص مرورگر و موتورهای چیدمان
  • مدرک در رشته کامپیوتر یا معادل آن
  • تجربه با پلتفرم های پرداخت، فین تک یا بانکداری

شرکت های استخدام NET Developer. در سوئد

Exoft با تمرکز بر فناوری های مایکروسافت، به دلیل برتری فنی، نگرش باز و راه حل های سفارشی با کیفیت بالا مورد ستایش قرار می گیرد. آنها با مشتریانی در هر اندازه ای کار می کنند که عمدتاً در خدمات مالی، مراقبت های بهداشتی و صنایع خدمات تجاری هستند. استودیو USTWO در مالمو، سوئد راه حل های طراحی محصول را برای نام های بزرگی مانند Sky و همچنین ده ها مشتری سازمانی در سراسر جهان ارائه کرده است. این آژانس مستقر در سیدنی بر اساس اراده عالی تأسیس شد و در حال حاضر موج های بزرگی را برای مشتریان سازمانی و استارتاپ ها ایجاد کرده است.

تپه عجیب و غریب در مالمو، سوئد شرکت دیگری است که راه ‌اندازی دیجیتال، برندهای بزرگی مانند Skane را در میان مشتریان خود به حساب می‌آورد. Odd Hill که در سوئد مستقر است، رویکردی روشن و تاثیرگذار را برای هر پروژه سازمانی منحصر به فردی که انجام می دهد، ارائه می دهد. SolveIt هم استکهلم سوئد توسعه دهندگان بسیاری را استخدام می کند. مشتریان آنها شامل مشتریان بزرگ سازمانی مانند CouCouVan هستند، اما SolveIt یک آژانس توسعه اپلیکیشن موبایل است که تمرکز خود را بر نوآوری یا خلاقیت از دست نداده است. این شرکت مستقر در بلاروس به سازمان ها در سراسر جهان کمک می کند تا استراتژی خود را برای موفقیت بیشتر متمرکز کنند. موسسات معتبر کاریابی در سوئد می توانند شما را به این شرکت ها راهنمایی کنند.

شرکت های استخدام NET Developer. در سوئد

حقوق نت دولوپرها در سوئد

براساس نرخ استخدام برنامه نویس در سوئد حقوق NET Developer در سوئد 18800kr (کرون) در ماه (حداقل حقوق) تا kr65000 (کرون) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​442000kr (کرون) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از 44200kr (کرون) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 44200kr (کرون) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از 28300kr (کرون) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 28300kr (کرون) درآمد دارند. 75% از توسعه دهندگان وب کمتر از 59000kr (کرون) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 59000kr (کرون) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه NET Developer در سوئد می باشید:

نرخ افزایش حقوق NET Developerسال
18%2020
22%2021
23%2022

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ ویزای کار سوئد مشاوره تخصصی و کامل و جامع ارائه می دهد و شما می توانید شوالات خود را در خصوص شرایط اخذ اقامت و مهاجرت خانوادگی به سوئد بپرسید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “استخدام NET Developer. در سوئد

  1. علی گفت:

    سلام من تمامی موارد فوق رو کار کردم به مدت ۱۰ سال تجربه برنامه نویسی دارم برای مورد فوق چه کنم؟

    1. صادقی گفت:

      سلام لطفا در خصوص کار در سوئد با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *