مهاجرت کاری سنت کیتس

استخدام NET Developer. در سنت کیتس

استخدام NET Developer. در سنت کیتس

استخدام NET Developer. در سنت کیتس را در این مطلب بررسی می کنیم و در خصوص شرایط و الزامات کار صحبت می کنیم.  باتوجه به اینکه سنت کیتس و نویس از لحاظ جغرافیایی و آب و هوایی مناسب و معتدل است برای کار و زندگی نظر بسیاری را به خود جلب می کند. همچنین کمبود نیروی کار ماهر بین المللی نیز در اکثر صنایع و قشرهای شغلی به چشم می خورد. اگر یک NET Developer مسلط هستید می توانید با احتمال بالایی در شرکت های این کشور مشغول به کار شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط اخذ اقامت کاری در سنت کیتس مشاور شما هستند.

وب برای همیشه چشم انداز دنیای ما را تغییر داده است و به طور مداوم بر روش های ما برای تجارت، ارتباطات، تجارت، آموزش و غیره تأثیر می گذارد. از آنجایی که ما به طور زیادی حول یک الگوی وب جهانی جهت گیری می کنیم، ضروری است که محصولات و خدمات به طور هماهنگ با مصرف کننده نهایی صحبت کنند و منافع ارائه دهندگان خدمات را به شیوه ای واضح و مختصر ارائه دهند. این، در بخش کوچکی، هدف اصلی متخصصان وب خلاق است. مفهوم‌ سازی، طراحی و استقرار راه‌ ها و ابزارهایی برای فرمول ‌بندی افکار و ایده ‌ها در تجربیات دیجیتالی نوآورانه از وظایف توسعه دهنده وب است.

کار و استخدام NET Developer. در سنت کیتس

سنت کیتس کشوری عالی برای کار است. و بیش از 10000 موقعیت باز فناوری اطلاعات در این کشور وجود دارد. ایجاد شغل به عنوان نامزد از خارج آسان نیست. به معنای واقعی کلمه هر ساله میلیون ها نفر برای کار در سنت کیتس درخواست می کنند و تنها بخش کوچکی پیشنهاد دریافت می کند. در هر صورت، همچنان ادامه تلاش منطقی است. این نیز به این دلیل است که سنت کیتس به توسعه ‌دهندگان نرم ‌افزار بین ‌المللی بیشتری نیاز دارد و برای سال ‌ها و سال‌ های آینده نیاز خواهد داشت. میانگین سنی افراد شاغل در این حرفه 33 سال است که اکثر آنها بین 25 تا 34 سال هستند. زنان %17 از نیروی کار را تشکیل می دهند که %31 کمتر از میانگین سایر مشاغل، %48 است.

سنت کیتس کمبود متخصصان فناوری دارد. این یک کشور پیشرفته و صنعتی به حساب می آید. بر این اساس، بیشتر افراد در بخش تولید و همچنین خرده فروشی، تدارکات، مهمان نوازی یا خدمات تجاری به کار گرفته می شوند. بسیاری از حوزه ها به یکدیگر وابسته هستند. سنت کیتس کمبود متخصصان فناوری دارد و اقتصاد برای آمدن به سنت کیتس به شدت به استعدادهای فنی ماهر متکی است. چیزی که برای شما جالب است این است که اگرچه سنت کیتس ممکن است به عنوان یک کشور پیشرفته از نظر فناوری شهرت داشته باشد، اکثر مقامات و شرکت‌های دولتی سنت کیتس در حال حاضر و برای دهه آینده دستخوش تحول بزرگی برای دیجیتالی شدن خواهند بود. این شامل نیاز به نوآوری در زمینه هایی مانند صنعت، روباتیک، اینترنت اشیا، اینترنت خدمات یا داده های بزرگ است.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه NET Developer در سنت کیتس هستید:

تحصیلات کارمندان توسعه دهنده وب در سنت کیتس

شرایط استخدام NET Developer. در سنت کیتس

نرم افزار به طور فزاینده ای به بخشی از تجارت اصلی تبدیل می شود. این بدان معناست که توسعه نرم ‌افزار به شرکت‌ ها در تمام صنایع منتقل می‌ شود و اهمیت زیادی در آنجا پیدا می‌ کند. مشاغل در سنت کیتس برای توسعه دهندگان حوزه های مختلفی را پوشش می دهد. با کمرنگ شدن همه اثرات منفی این همه گیری، اقتصاددانان و تحلیلگران بازار کار تقریباً به میزان دقیق مشاغل خالی افراد ماهر، به ویژه توسعه دهندگان نرم افزار قبل از بحران کووید، نگاه می کنند. کارشناسانی که اغلب به دنبال آن هستند، متخصصان جاوا و جاوا اسکریپت، متخصصانی با مهارت های MEAN و MERN stack و همچنین Angular، تجربه ابری و البته مهارت های ارتباطی لازم هستند.

در جدول زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه NET Developer در سنت کیتس هستید:

سالنرخ بیکاری
202030%
202124%
202220%

الزامات استخدام NET Developer. در سنت کیتس

در عین حال، دو سوم از مدیران منابع انسانی مورد بررسی انتظار دارند که وضعیت شرکت ‌هایی که استعداد مناسب را پیدا نمی ‌کنند در سال ‌های بعد بدتر شود. نه فقط برای توسعه ‌دهندگان نرم‌افزار و برنامه ‌نویسان، بلکه همچنین برای مهندسان داده، تحلیل‌گران داده، دانشمندان داده و همچنین آزمایش‌کنندگان. به خصوص فقدان کارشناسان فناوری اطلاعات دیگر تنها بر صنعت فناوری اطلاعات تأثیر نمی گذارد، بلکه کل اقتصاد و همچنین مدیریت، مقامات و علم را تحت تأثیر قرار می دهد. ممکن است تعجب کنید که چرا شرکت ها برای یافتن متخصصان فناوری اطلاعات برای کار برای آنها تلاش می کنند. برای شروع، متخصصان فناوری اطلاعات کافی در بازار کار سنت کیتس وجود ندارند.

می توانید مقاله مدارک لازم برای ویزای کار در سنت کیتس را مطالعه کنید. در لیست زیر شاهد برخی از الزامات برای کار به عنوان net developer در سنت کیتس هستید:

  • حداقل 3 سال تجربه در توسعه کامل برنامه های وب
  • حداقل 3 سال تجربه به عنوان یک توسعه دهنده Back-end
  • دانش خوب از پشته وب Front-end، HTML، JavaScript، JQuery، CSS
  • تجربه قوی در PHP (Codeigniter یا Laravel)
  • آشنایی با js، API، خدمات RESTful
  • مقداری تجربه در وردپرس، دروپال انتظار می رود
  • تجربه در توسعه اپلیکیشن موبایل هیبریدی یک امتیاز مثبت است

شرکت های NET Developer در سنت کیتس

Genesis Creatives توسط مالک Gregory Bowrin به عنوان یک شرکت حرفه ای توسعه وب، رسانه های جدید و بازاریابی دیجیتال که خدماتی در زمینه طراحی و توسعه وب، توسعه برنامه های کاربردی وب، طراحی رسانه های تعاملی، بازاریابی آنلاین و خدمات مشاوره وب ارائه می دهد، طراحی شده است. استخدام برنامه نویس در سنت کیتس نیز در این شرکت صورت می گیرد. سایر خدمات شامل رشته های طراحی گرافیک هویت سازمانی و همچنین بازاریابی چاپی است. این شرکت از ژوئیه 2010 در فدراسیون سنت کیتس نویس ثبت شده است و با بخش گسترده ای از نهادها در زمینه های گردشگری، دولتی، مالی، رسانه، تولید، غیرانتفاعی، املاک، سرگرمی و فناوری اطلاعات کار کرده است.

حقوق استخدام NET Developer. در سنت کیتس

حقوق استخدام NET Developer. در سنت کیتس

حقوق net developer در سنت کیتس و نویس از 1280XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه (حداقل حقوق) تا 4420XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. متوسط ​​حقوق 3000XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه است، به این معنی که نیمی (%50) از افرادی که به عنوان توسعه دهندگان وب کار می کنند کمتر از3000XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3000XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند. 25% از توسعه دهندگان وب کمتر از 1930XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 1930XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند. همچنین از نمودار، %75 از توسعه دهندگان وب کمتر از 4010XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از 4010XCD (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط کار در سنت کیتس مشاوره کاملی به متقاضیان ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *