مهاجرت کاری بلژیک

استخدام NET Developer.در بلژیک

استخدام NET Developer.در بلژیک

استخدام NET Developer.در بلژیک منطبق بر نیازهای شرکت هر چند روز یکبار به روزرسانی می شود که در این محتوا به صورت کامل بررسی می شود. به عنوان یک توسعه دهنده Front-end برای SCADA، فعالیت های اصلی شما به کل مجموعه کمک می کند تا به هدف خود برسید. توسعه وب در همه جا گران است، به ویژه در بلژیک. کمبود نسبی متخصصان فناوری اطلاعات در مقایسه با تقاضا، یک موضوع جهانی است که باعث افزایش حقوق، هزینه ‌های پیمانکاران آزاد یا آژانس می‌شود. و در کشوری مانند بلژیک که در آن اقتصاد قوی و تقاضای شدید برای کدنویس ها با هزینه های زندگی که به طور قابل توجهی بالاتر از میانگین آلمانی است، ترکیب می شود، توسعه وب حتی گران تر از بسیاری از نقاط جهان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ اقامت از طریق کار مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

شرایط استخدام NET Developer.در بلژیک

بیشترین مهارت ‌های فرانت ‌اند در سال 2023، کتابخانه‌ ها و چارچوب ‌های جاوا اسکریپت React، Angular و Vue.js هستند. تا %80 از درخواست‌ هایی که برای تیم‌ های توسعه نرم ‌افزار دریافت می ‌کنند، نیاز به توسعه ‌دهندگان front end یا full-stack با این مهارت‌ ها را مشخص می‌ کنند. از این دو، درخواست برای توسعه دهندگان React غالب است. این فناوری ‌های کاربردی در تعداد مشاغل فهرست شده در StepStone برای هر کتابخانه چارچوب JS منعکس می ‌شوند.

مهارت ‌های توسعه وب بک ‌اند اغلب در بلژیک حتی کمیاب ‌تر است و ممکن است رقابت سختی برای متخصصان وجود داشته باشد. در حال حاضر، پرتقاضاترین زبان های برنامه نویسی بک اند جاوا، پایتون، Node.js و Go with DevOps هستند که مهندسان نیز به دنبال آن هستند. پیشنهادهای شغلی منتشر شده در StepStone نشان می دهد که تقاضا برای 4 زبان برنامه نویسی به همین ترتیب است. با این حال، شایان ذکر است که جاوا و پایتون نه تنها برای توسعه وب، بلکه برای توسعه نرم ‌افزار در زمینه‌ های دیگر مانند نرم ‌افزار تعبیه ‌شده یا یادگیری ماشین نیز استفاده می ‌شوند. در این کشور زبان توسعه‌دهنده بک‌اند که بیشترین درخواست را دارند.

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه net developer در بلژیک هستید:

تحصیلات کارمندان در حوزه توسعه دهنده وب در بلژیک

الزامات استخدام NET Developer.در بلژیک

شما به تیم توسعه دهنده وب کمک می کنید تا برنامه واقعی MicroSCADA را به برنامه مبتنی بر وب برای سیستم ها کشورهای مختلف منتقل کند: بلژیک، فرانسه، هلند و آلمان. شما به همراه تیم مسئول طراحی و توسعه فرانت اند جدید خواهید بود. این بر اساس الزامات مورد بحث با تیم تجاری است. همچنین به صورت تیمی کار خواهید کرد، بنابراین از استانداردهای کد موجود پیروی خواهید کرد. این تیم برنامه های موجود را حفظ کرده و پروژه های جدید را پیاده سازی می کند.

برای راه ‌اندازی صفحه ‌نمایش جدید برای MicroSCADA، نامزد باید موارد زیر را داشته باشد:

  • تجربه توسعه نرم افزار با Javascript (ES6)، Typescript وjs (npm) حداقل 6 سال تجربه در توسعه مبتنی بر وب
  • دانش در زمینه هایی مانند jQuery، lodash و Amcharts امتیاز محسوب می شود.
  • دانش اثبات شده HTML وCSS دانش Less امتیاز محسوب می شود.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه net developer در بلژیک هستید:

نرخ اشتغالسال
%852020
%792021
%802022

ویژگی های نت دولوپرها در بلژیک

حقوق عموماً در پایتخت بلژیک بیشتر از جاهای دیگر در این کشور است، و همچنین هزینه های دیگر مانند اجاره دفتر. این بدان معناست که استخدام توسعه دهندگان وب به صورت محلی، چه به عنوان کارمند تمام وقت یا به عنوان پیمانکار، گران تر از هزینه ای است که کارشناسان مشابه در سایر نقاط بلژیک هزینه خواهند کرد. یکی از گزینه هایی که شرکت های مستقر در بلژیک برای کاهش هزینه های توسعه وب دارند، کار با توسعه دهندگان جوان است. این کار را می توان مستقیماً با راه اندازی یک دفتر در پایتخت و استخدام مستقیم متخصصان جوان انجام داد.

صلاحیت های مهارت های نرم مورد انتظار:

  • شما راه حل محور هستید. هنگامی که مشکلی رخ می دهد، شما باید یک راه حل سریع پیدا کنید.
  • شما قادر به خودآموزی و ابتکار عمل برای بهبود محیط ما هستید،
  • شما مستقل هستید در حالی که یک بازیکن تیمی خوب در سازمان های پروژه پیچیده هستید،
  • شما دارای مهارت های ارتباطی عالی (شفاهی و نوشتاری) در تمام سطوح با توانایی بیان مخاطبان فنی و غیر فنی، هم در داخل شرکت و هم در خارج از کشور هستید.

شرکت های برتر در حوزه NET Developer.در بلژیک

شرکت های برتر در حوزه NET Developer.در بلژیک

مونو در هاسلت، بلژیک یک تیم کوچک اما کارکشته از طراحان است که مشتاق تولید محصولات و خدمات دیجیتالی است که به مردم در زندگی روزمره کمک می کند.این شرکت با دیگر شرکت های بین المللی نیز کار می کند. به عنوان مثال، آنها با SweepBright همکاری کردند و به استارتاپ فناوری املاک کمک کردند تا از ایده به €1.5 میلیون (یورو) کمک مالی کنند. آنها به استارتاپ کمک کردند تا مشکلات عملی را که نمایندگان املاک دارند شناسایی کند و سپس راه حلی را طراحی و آزمایش کردند که از سناریوهای واقعی پشتیبانی می کند. نتیجه محصولی با ارزش است که برای مقیاس طراحی شده است.

Moovly یک ابزار انیمیشن مبتنی بر HTML5 ساخته است که به هر کسی اجازه می‌دهد با استفاده از یک کتابخانه غنی از دارایی‌ها، فیلم‌های متحرک بسازد. Mono به Moovly کمک کرد تا یک رابط جدید طراحی کند.Schoolonline نرم افزار مدیریت معلم را به مدارس مختلف بلژیک ارائه می دهد. پس از اولین پروژه موفق طراحی یک ماژول برنامه ریز، به همکاری با Schoolonline در نسخه اصلی بعدی آنها ادامه دادند. شما به SweepBright کمک می کنید تا مشکلات عملی نمایندگان املاک را شناسایی کند. سپس راه حلی را طراحی و آزمایش می کنید که از سناریوهای زندگی واقعی پشتیبانی می کند. نتیجه محصولی با ارزش است که برای مقیاس از بین المللی طراحی شده است. همچنین می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در بلژیک را مطالعه کنید.

مزایا استخدام نت دولوپرها در بلژیک

اگر یک مدل ترکیبی از یک فرد نقطه‌ای یا مدیر پروژه که به صورت محلی مستقر است، با یک تیم نزدیک یا خارج از کشور که اعضای آن به طور بالقوه می ‌توانند برای حضور در محل در لحظات کلیدی سفر کنند، به دنبال موسسات کاریابی در بلژیک باشید که بتواند آن را ارائه دهد. طرح ها را برای انتخاب آژانس نرم افزاری مناسب برای مطابقت با نیازهای شما بررسی کنید. توسعه دهندگان وب مستقر در بلژیک و سایر افراد در صحنه فناوری شهر نیز از تقویم شلوغی از رویدادها و جلساتی که به طور منظم در سطح شهر برگزار می شود بهره مند می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به بلژیک مشاوره تخصصی کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *