مهاجرت کاری بلاروس

استخدام NET Developer.در بلاروس

استخدام NET Developer.در بلاروس

استخدام NET Developer.در بلاروس را در این مطلب بررسی خواهیم کرد و در خصوص شرایط استخدام و الزامات آن خواهیم گفت. برای سال ها، بلاروس زیر رادار اکثر مدیران فناوری اطلاعات در اروپای غربی معلق بوده است. از آنجایی که کشورهای دیگر در منطقه اروپای مرکزی و شرقی به شهرت رسیده اند، به لطف تخصص آنها در برون سپاری فناوری اطلاعات و خدمات برون سپاری فرآیند کسب و کار ، بلاروس تقریباً هیچ توجهی به آن نشده است. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت از طریق کار در بلارئس مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل و استخدام NET Developer.در بلاروس

تکمیل گواهی‌ های توسعه‌ دهنده وب شما را قابل حرفه ای می ‌کند و به شما برتری رقابتی نسبت به سایر متقاضیان شغلی می ‌دهد که برای موقعیت ورودی رقابت می ‌کنند. هرچه پایه فنی و سبد کاری شما قوی تر باشد، شانس شما برای به دست آوردن نقش توسعه دهنده وب بیشتر است. توسعه دهندگان وب مشتاق باید بدانند که توسعه وب یک زمینه مداوم یادگیری و اصلاح مهارت ها و تخصص های شما است. به روز ماندن با آخرین روندهای فناوری و برگزاری دوره های مرتبط با فناوری های نوآورانه در منطقه خود به شما کمک می کند در این نقش برتر باشید. بسیاری از برنامه نویسان مشتاق وب در کمپ های بوت برنامه نویسی شرکت می کنند تا تجربه یادگیری عملی را به دست آورند و مهارت های آماده کار را تنها در 12 هفته توسعه دهند.

دوره های تحصیلی و یا دوره های کاربردی برای بهبود مهارت ها نیز دراین کشور وجود دارد. دانش ‌آموزانی که این دوره‌ ها را می‌ گذرانند می‌ توانند مهارت ‌های کدنویسی را بیاموزند و توانایی فنی برای ایجاد حرفه در برنامه ‌نویسی را توسعه دهند. بهترین بخش این دوره ها این است که برای عضویت در Bootcamp نیازی به تجربه قبلی کدنویسی ندارید. حتی می توانید برای بهبود ورود خود به این حرفه، به دنبال یک دیپلم مرتبط با بوت کمپ کدنویسی باشید. با دوره های متعدد توسعه دهنده وب آنلاین رایگان، می توانید یک توسعه دهنده وب خودآموخته شوید. اگر بتوانید تمام وقت مطالعه کنید، احتمالاً در عرض 8 تا 12 ماه می توانید آماده کار شوید. بوت کمپ های کدنویسی دوره های آموزشی فشرده ای هستند که بر اساس اصول عملی برنامه نویسی کامپیوتر طراحی شده اند.

تحصیل و استخدام NET Developer.در بلاروس

شرکت های برتر در حوزه نت دولوپرها در بلاروس

NEKLO یک شرکت مهندسی محصول و ارائه دهنده جهانی خدمات توسعه تجارت الکترونیک است که برای ارائه نرم افزار و برنامه های برتر برای افزایش رشد شما کار می کند. این شرکت بر توسعه وب با بارگذاری بالا و راه حل های تجارت الکترونیک یکپارچه تمرکز می کند و همچنین طیف کاملی از خدمات مبتنی بر Magento را ارائه می دهد. NEKLO بیش از 30 افزونه Magento را توسعه داده است.. همچنین بیش از 50 پروژه مجنتو را تحویل داده اند. تعداد زیادی از آنها بلند مدت هستند و NEKLO تا کنون به حمایت و نگهداری از آنها ادامه می دهد. تیم ها از 20 توسعه دهنده مجنتو تشکیل شده است که %80 آنها دارای گواهینامه Magento هستند. علاوه بر توسعه دهندگان، همچنین DevOps، PM و QA را در داخل دارند.

خدمات ارائه شده توسط NEKLO LLC:زمینه های تخصصی اصلی NEKLO عبارتند از:

  • توسعه سفارشی Magento،
  • توسعه Magento PWA،
  • مهاجرت به Magento 2،
  • برنامه افزودنی و توسعه تم Magento،
  • طراحی UI/UX،

Mobecls توسط توسعه دهندگان مجنتو در سال 2013 در مینسک، بلاروس تاسیس شد. این شرکت برای بازخوردهای چابک و فرآیند توسعه کسب و کار گرا بسیار قدردانی می شود. Mobecls به ارتقای فروشگاه ها به روشی هوشمند کمک می کند زیرا همه راه حل های ارائه شده از دیدگاه های مختلف بهینه هستند: پاکسازی کد، تجارت، SEO، قابلیت استفاده، UX. خدمات ارائه شده توسط Mobecls: عبارت است از سفارشی سازی Magento، پیکربندی و بهینه سازی سرور، الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی برای تجارت الکترونیک، سفارشی سازی افزونه های Magento، مشاوره تجارت الکترونیک، پشتیبانی SEO.

کار و استخدام NET Developer.در بلاروس

فناوری های توسعه وب مانند HTML، CSS، React.js، JavaScript، Node.js، MongoDB را پوشش می دهد. به افرادی که دوره را کامل می کنند گواهینامه رایگان ارائه می شود. برای برخی از کارها برای کار به عنوان یک توسعه دهنده وب همیشه به مدارک رسمی نیاز ندارید. کارفرمایان بالقوه اغلب به دنبال کاندیداهایی با مهارت های پیشرفته، توانایی های نشان داده شده در کار تیمی و مجموعه ای قوی هستند. درک خود را از توسعه وب تقویت کنید و قابلیت استخدام خود را با دوره توسعه وب بهبود بخشید. در حین تحصیل و کسب تجربه در این صنعت، یک دوره کارآموزی را تضمین کنید. راهنمایی از توسعه دهندگان وب با تجربه به شما کمک می کند تا مدرک کار خود را گسترش دهید. از اوقات فراغت خود برای آزمایش کار خود، تکمیل پروژه های جانبی یا انجام برخی مشاغل آزاد استفاده کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه net developer در بلاروس هستید:

نرخ بیکاری توسعه دهنده وب در بلاروس

شرایط استخدام NET Developer.در بلاروس

توسعه دهندگان وب مسئول تمام جنبه های برنامه نویسی برای وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب هستند. می توانید با موسسات معتبر کاریابی در بلاروس هم همکاری کنید. Net dveloper در تمام انواع سازمان ها از شرکت های کوچک تا بزرگ به کار گرفته می شوند و همچنین می توانند به عنوان فریلنسر و مشاور کار کنند. وظایف آن ها شامل برنامه ریزی و طراحی وب سایت برای مطابقت با مشخصات مشتریان و برای تعیین نیازها با مشتریان صحبت کنید. از زبان های برنامه نویسی برای ایجاد محتوای وب استفاده کنید و با متخصصان فناوری اطلاعات از جمله تحلیلگران تجاری، طراحان وب و متخصصان قابلیت استفاده همکاری کنید. برای رسیدگی و حل مشکلات اتصال و سایر مسائل با متخصصان شبکه کار کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه net developer در بلاروس هستید:

نرخ استخدامسال
78%2020
70%2021
73%2022

می توانید مقاله استخدام برنامه نویس در بلاروس را مطالعه کنید. گوگل همچنین مکانی عالی برای یافتن کارفرمایان بالقوه است. شرکت‌ های نرم ‌افزاری و آژانس ‌های خلاق را در پاراگوئه جستجو کنید که با نیازهای شما مطابقت دارند و رزومه و نمونه کار خود را با یک نامه کوتاه ارسال کنید. از آنها بپرسید که آیا جای خالی فعلی دارند یا انتظار دارند در آینده فرصتی داشته باشند و انگیزه خود را برای پیوستن به شرکت توضیح دهید. این یک راه عالی برای ایجاد شبکه و معرفی نام شماست. برای کمک به آماده شدن برای فرآیند مصاحبه شغلی، در مصاحبه های ساختگی به عنوان بخشی از آموزش خود در مدرسه Wild Code شرکت خواهید کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای کاری بلاروس مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *