مهاجرت کاری مجارستان

استخدام برنامه نویس در مجارستان

استخدام برنامه نویس در مجارستان

استخدام برنامه نویس در مجارستان که یک کشور بسیار پیشرفته در خصوص این صنعت است را در این محتوا بررسی می کنیم. اگر می توانید کدهای HTML و CSS تمیز و معنایی بسازید می توانید در این کشور مشغول به کار شوید. از جریان ‌های UX، نمونه‌های اولیه تا ایجاد مشخصات طراحی در محصولات موبایل و وب همگی به یک برنامه ویس نیاز دارد. کسب ‌وکارهای مالت که به سرعت در حال گسترش هستند در جستجوی طراحان مجموعه ‌های ادوبی هستند که می ‌توانند بر فرآیند ارائه خلاصه ‌های پروژه تجارت الکترونیک از طریق طراحی و ساخت نظارت کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری و همچنین اخذ ویزای کاری مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

کار و استخدام در حوزه برنامه نویسی در مجارستان

برنامه نویسان با استفاده از انواع زبان های برنامه نویسی کامپیوتری برای وب سایت ها کد می نویسند. آنها برنامه ها را آزمایش می کنند و منوهای ناوبری، عناصر گرافیکی، ویدیویی و صوتی را در سایت هایی که ایجاد می کنند یکپارچه می کنند. در حالی که برای توسعه دهنده وب همیشه مدرک لازم نیست، اما برای متخصصان این حوزه معمولاً مدرک لیسانس وجود دارد. توسعه دهندگان وب دوره هایی را برای یادگیری مهارت های کدنویسی، طراحی گرافیک و زبان های برنامه نویسی می گذرانند. آن ها باید مهارت های کدنویسی و طراحی گرافیکی داشته باشند.

برنامه نویسان کامپیوتر کد نرم افزار و برنامه های کامپیوتری را می نویسند و آزمایش می کنند. مدرک لیسانس معمولاً برای کار به عنوان برنامه نویس کامپیوتر ضروری است. ممکن است مدارس از دانش آموزان بخواهند که تخصص خود را در یک زمینه خاص اعلام کنند. همچنین برای برنامه نویسان رایانه دریافت گواهینامه در زبان ها یا پلتفرم های برنامه نویسی معمول است. برنامه نویسان کامپیوتر باید الگوریتم ها و زبان های برنامه نویسی را درک کنند.

حقوق برنامه نویسی در مجارستان

حقوق برنامه نویس در مجارستان از 206000HUF (فورینت) در ماه (حداقل حقوق) تا 712000HUF (فورینت) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​484000HUF (فورینت) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان برنامه نویس کار می کنند کمتر از 484000HUF (فورینت) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 484000HUF (فورینت) درآمد دارند. 25% از برنامه نویسان کمتر از 310000 HUF (فورینت) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از 310000HUF (فورینت) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از برنامه نویسان کمتر از 646000HUF (فورینت) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 646000HUF (فورینت) درآمد دارند.

برنامه نویسی در مجارستان

آیا از چالش با داده های بزرگ، توسعه الگوریتم های پیچیده و سیستم های پیشرفته لذت می برید؟ به مرکز فناوری مجارستان که به سرعت در حال حرکت است نگاه نکنید. کسب ‌و کارهایی که تمرکز اصلی آنها نوآوری است، در جستجوی دیدگاه ‌های تازه برای یادگیری ماشین هستند و بینش‌ های تحلیلی را برای حل مشکلات بازاریابی در دنیای واقعی توسعه می ‌دهند. شکاف روزافزون مجارستان در مهارت‌های دیجیتال، تجارت و اقتصاد را در برابر حملات سایبری آسیب ‌پذیر می ‌کند. شرکت های فناوری که به سرعت در حال رشد هستند به دنبال افراد حرفه ای برای بهبود پیاده سازی های فنی و پیشرفت زیرساخت های امنیتی خود هستند. در یکی از بسیاری از شرکت های پویا آینده اندیش با امکان ایجاد چیزی جدید می توانید مشغول به کار شوید.

هنگامی که از این برنامه فارغ التحصیل می شوید، انواع گزینه های شغلی که می توانید بررسی کنید عبارتند از:

  • توسعه دهنده نرم افزار
  • متخصص سیستم های اطلاعاتی
  • متخصص کامپیوتر شخصی
  • برنامه نویس International Business Machines
  • برنامه نویس یونیکس/لینوکس
  • برنامه نویس برنامه های کاربردی کامپیوتر
  • توسعه دهنده تعاملی
  • مهندس نرم افزار جوان
  • تحلیلگر برنامه

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در مجارستان هستید:

نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در مجارستان

شرایط برنامه نویسی در مجارستان

این دوره های آموزشی برای کسانی طراحی شده است که می خواهند واقعیت دیجیتالی آینده را توسعه دهند، برای دانشجویان علاقه مند به توسعه سخت افزار و نرم افزار. شما برنامه نویسی در جاوا، پایتون و سی را یاد خواهید گرفت. دومین برنامه محبوب، برنامه توسعه نرم افزار در مقطع کارشناسی، هم عمق نظری و هم مهارت های عملی را در اختیار شما قرار می دهد. شما برنامه نویسی در جاوا و پایتون و همچنین تعدادی از زبان های برنامه نویسی دیگر را یاد می گیرید، یاد می گیرید که چگونه برنامه های کاربردی وب، برنامه های کاربردی سرویس گیرنده سرور، برنامه های کاربردی برای سیستم عامل های تلفن همراه مانند اندروید را توسعه دهید. این برنامه فناوری های جدید محبوب را پوشش می دهد ابر، داده های بزرگ و یادگیری ماشین را در نظر می گیرند. می توانید به مقاله حقوق ماهیانه کار در مجارستان مراجعه کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه برنامه نویسی در مجارستان هستید:

نرخ افزایش حقوقسال
30%2020
20%2021
20%2022

شرایط برنامه نویسی در مجارستان

الزامات استخدام برنامه نویس در مجارستان

تحلیلگران سیستم های کامپیوتری داده ها را در سیستم های کامپیوتری سازمان خود جمع آوری و تجزیه و تحلیل می کنند تا راه حل هایی را ارائه دهند که اثربخشی و کارایی را بهبود بخشد. تحلیلگران سیستم های کامپیوتری باید قادر به تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها، پیاده سازی یا ارتقاء سیستم های کامپیوتری و ایجاد دستورالعمل های آموزشی باشند. برنامه نویسان با طیف وسیعی از تخصص ها سروکار دارند. از این رو، آنها باید مسلط به زبان های برنامه نویسی (C++، Java، PHP، XML، HTML و سایر) و مسلط به مدیریت سیستم عامل های مختلف باشد. او همچنین در یافتن و رفع خطاها در نرم افزارها، برنامه ها و سیستم ها مهارت دارد. و تخصص در فناوری اطلاعات و دانش پیشرفته در طراحی و نوشتن برنامه ها و استعداد قوی برای مفاهیم ریاضی و تجربه در مفهوم توسعه کاربر نهایی از ویژگی های یک برنامه نویس است.

برای کار در مجارستان علاوه بر داشتن مهارت های فنی، شرکت ها به دنبال برنامه نویسانی هستند که مهارت های نرم زیر را داشته باشند:

  • مهارت های ارتباطی
  • مشارکتی
  • جزئیات گرا

تحصیل و کار در حوزه برنامه نویسی در مجارستان

کدنویس ‌های جدید می ‌توانند مهارت‌های تکمیل آنها را بیاموزند. چندین مسیر آموزشی در کدنویسی وجود دارد، مانند برنامه های بوت کمپ، مدارک دانشگاهی و گزینه های خودآموز. برنامه ‌های بوت ‌کمپ گزینه ‌ای ایده ‌آل برای برنامه ‌نویس‌های مشتاق هستند. به ‌ویژه آن ‌هایی که تجربه یا تحصیلات قبلی در این زمینه کمی دارند یا ندارند. بوت کمپ ها معمولاً مجموعه ای از ماژول ها را با هدف مبانی صنعت و شبیه سازی وظایف در دنیای واقعی ارائه می دهند. به عنوان مثال، جورجیا Tech Coding Boot Camp شامل یک برنامه درسی همه جانبه است که ریشه در برنامه نویسی مبتنی بر بازار دارد، زیرا به توسعه کامل پشته مربوط می شود، زبان های برنامه نویسی مهم و ساخت برنامه های کاربردی وب را پوشش می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه ویزای کاری مجارستان مشاوره تخصصی و کامل ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *