مهاجرت کاری قبرس

استخدام برنامه نویس در قبرس

استخدام برنامه نویس در قبرس

استخدام برنامه نویس در قبرس که یکی از کشورهای مناسب در حوزه اشتغال و مهاجرت است را در این مقاله بررسی می کنیم. در قبرس هنگام استخدام در سطح بین ‌المللی، مجموعه کاندیداهای خود را افزایش می ‌دهند، و به شرکت خود امکان می ‌دهند تا اعضای تیمی را با مهارت‌ های مورد نیاز در سایر نقاط جهان پیدا کند. با این حال، استخدام بین المللی چالش های خاص خود را به همراه دارد، زیرا باید در مورد قوانین محلی در کشورهایی که می خواهید استخدام شوید، بیاموزید. برای قبرس، علاوه بر ارائه داده ‌های حقوق و دستمزد بر اساس نقش‌ های شغلی، منابعی را جمع‌آوری کرده ‌ایم تا به شما کمک کنیم در مورد قوانین استخدامی، رعایت قوانین و موارد دیگر چه انتظاراتی داشته باشید.

حقوق برنامه نویسان در قبرس

حقوق برنامه نویسان و برنامه نویسان در قبرس از €1610 (یورو) در ماه (حداقل متوسط ​​حقوق) تا €2740 (یورو) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. حقوق متوسط ​​€2020 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €2020 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €2020 (یورو) درآمد دارند. 25% از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €1640 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از €1640 (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €2430 (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از €2430 (یورو) درآمد دارند.

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در قبرس هستید:

نرخ اشتغالسال
73%2020
80%2021
80%2022

شرایط استخدام برنامه نویس در قبرس

MetaQuotes توسعه دهنده پیشرو نرم افزار معاملات مالی است.MetaQuotes  Software Corp  که در سال 2000 تأسیس شد، به عنوان یکی از توسعه دهندگان پیشرو نرم افزارهای کاربردی برای کارگزاری ها، بانک ها و صرافی ها در نظر گرفته می شود. دفاتر نمایندگی این شرکت در بسیاری از کشورهای جهان مستقر هستند.MetaQuotes  به دنبال برنامه نویس ++C برای نیازهای 2 پروژه توسعه متفاوت است که در زیر ارائه شده است. امکان انتخاب بین این 2 پروژه بر اساس اولویت شما وجود دارد.

پروژه پلتفرم های تجاری شامل زمینه های توسعه زیر است:

  • زبان برنامه نویسی MQL5 خود شرکت (شامل رتبه بندی TIOBE) و کامپایلر و همچنین ابزارهای توسعه (اشکال زدا، نمایه ساز و بهینه ساز)
  • سیستم های مشتری-سرور توزیع شده با بار بالا
  • محیط محاسباتی توزیع شده
  • ادغام با پلتفرم ها و سیستم های تبادل مالی
  • سیستم هایی با افزایش مقاومت در برابر هک
  • پروتکل های ارتباطی امن
  • فناوری‌های کاربردی: C++، IPC، چند پردازش، TCP، سوکت‌های ناهمزمان، OpenCL، تحمل خطا، خطای بلادرنگ، سیستم ‌های توزیع ‌شده جغرافیایی مقیاس‌ پذیر

شرایط استخدام برنامه نویس در قبرس

تحصیل و کار در حوزه برنامه نویسی در قبرس

در این برنامه، دانش آموزان ضمن یادگیری استفاده کارآمد از فناوری های جدید، مهارت های عملی و همچنین دانش نظری را کسب می کنند. برای این منظور، مربیان متخصص و با تجربه صنعتی، مشاوره های لازم را برای پیگیری یک برنامه درسی با آموزش پروژه محور و کار فشرده آزمایشگاهی ارائه می دهند. این برنامه که به عنوان یک دوره آموزشی دو ساله تنظیم شده است، شامل دوره های نظری و عملی است. افزایش مؤلفه‌ های عملی دوره ‌های کامپیوتر و نرم‌افزار، آموزش در سطح کارشناسی را فراهم می‌کند. هدف از این برنامه این است که اطمینان حاصل شود که دانش آموزان دانش و مهارت های لازم را برای آینده شغلی خود به دست می آورند. تحت برنامه؛ علاوه بر دروس پایه مانند مدیریت پایگاه داده، برنامه نویسی اینترنتی و برنامه نویسی شی گرا. دوره های آزاد و انتخابی فنی نیز موجود است.

پروژه Advertising Analytics Systems شامل زمینه های توسعه زیر است:

  • سیستم های ذخیره سازی و پردازش داده های بزرگ
  • سیستم‌ های با تأخیر کم توزیع‌شده جغرافیایی مقاوم به خطا
  • سیستم های تحلیل رفتار: خوشه بندی، تشخیص الگو و مدل سازی
  • پایگاه داده ها و مکانیسم های حافظه با کارایی بالا برای همگام سازی آنها در یک سیستم جغرافیایی توزیع شده.
  • فناوری های کاربردی: C++، بدون قفل، تأخیر کم، چند پردازش، IPC

در نمودار زیر شاهد تحصیلات کارمندان در حوزه برنامه نویسی در قبرس می باشید:

تحصیلات کارمندان در حوزه برنامه نویسی در قبرس

الزامات استخدام برنامه نویس در قبرس

با در نظر گرفتن نیازهای دنیای جهانی شده و دیجیتالی امروز، بخش خدمات و نیاز به مهارت های پیشرفته، هدف اصلی بخش تربیت تکنسین هایی است که بتوانند در پروژه های سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه کامپیوتر و فناوری اطلاعات کار کنند و قادر به انجام تحقیق و توسعه در حین انجام موفقیت آمیز وظایف و مسئولیت های خود باشند. فارغ التحصیلان قبرس تقریباً در هر بخش فرصت های شغلی دارند. نه تنها در بخش کامپیوتر و فناوری اطلاعات. برخی از این فرصت ها عبارتند از: توسعه برنامه های کاربردی کامپیوتری، طراحی و برنامه نویسی وب سایت ها، به روز رسانی پایگاه های داده و نصب و نگهداری کامپیوتر نرم افزار، نصب و نگهداری شبکه های کامپیوتری، توسعه برنامه های کاربردی برای دستگاه های تلفن همراه، توسعه تجزیه و تحلیل و طراحی شی گرا. حقوق ماهیانه کار در قبرس را نیز می توانید مطالعه کنید.

صلاحیت مورد نیاز برای یک برنامه نویس در قبرس عبارت است از:

  • تجربه برنامه نویسی C++ ترجیحا در ویندوز، اما تجربه لینوکس نیز مورد استقبال قرار می گیرد
  • دانش عمیق سیستم عامل ها، الگوریتم ها و ساختارهای داده
  • پردازش چند رشته ای و ارتباطات بین فرآیندی
  • تجربه عملی و دانش ابزارهای اشکال زدایی و اصول بهینه سازی کد

مزایا استخدام برنامه نویس در قبرس

تمرینات عملی، آموزش و تحقیقات در موقعیت ‌های مختلف مجهز به فناوری روز و سایر نرم‌افزارها و سخت ‌افزارهای مکمل انجام می ‌شود. بنابراین، به دانش آموزان فرصت داده می شود تا دانش نظری خود را به کار گیرند. علاوه بر آزمایشگاه ها، فعالیت های دوره و مطالعات عملی؛ پایگاه ‌های اطلاعاتی زیادی برای دانشجویان وجود دارد که فرصت‌ های دسترسی آنلاین را فراهم می ‌کنند، و همچنین کتاب ‌هایی در کتابخانه در مورد موضوعات مرتبط برای حمایت از مطالعات و تحقیقات آنها وجود دارد. علاوه بر این، دوره کارآموزی (آموزش تابستانی که در آن دانشجویان به مدت 30 روز در یک شرکت کار می کنند) و سمینارها و گفتگو با کارشناسان بخش. می توانید با موسسه های کاریابی در قبرس نیز مشاوره کنید.

مزایا و امتیازات استخدام به عنوان برنامه نویس در قبرس عبارت است از:

  • پوشش هزینه ها (از جمله بلیط سفر و اقامت موقت) در صورت گذر از مرحله غربالگری و دعوت به مصاحبه
  • پشتیبانی برای جابجایی شما و غرامت یکباره 5000€ (یورو)
  • یک آپارتمان شرکتی برای اقامت شما در دسترس است، تا زمانی که اقامتگاه دائمی ایجاد شود
  • کمک در تهیه اسناد مربوطه و مورد نیاز
  • دستمزد ماهانه بالاتر از میانگین
  • بیمه درمانی برای تمامی اعضای خانواده شما ارائه می شود

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری و همچنین ویزای کار قبرس مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *