مهاجرت کاری روسیه

استخدام برنامه نویس در روسیه

استخدام برنامه نویس در روسیه

استخدام برنامه نویس در روسیه که یکی از کشورهای مهم در اروپا محسوب می شود را در این مقاله بررسی خواهیم کرد. شما باید دقیقاً بدانید که چگونه افراد مناسب را پیدا کنید و زمان را برای استخدام و انتخاب نامزدها در کجا صرف کنید. با دانش درست، می ‌توانید برنامه ‌نویسانی را پیدا کنید که مهارت ‌های مشابه افرادی را که $80 (دلار) در ساعت درآمد دارند، با حداقل $15 (دلار) در ساعت، پیدا کنید. تا حدودی به منطقه و کشور بستگی دارد. در واقع خواهید دید که حقوق در مسکو خیلی کمتر از غرب نیست، بنابراین مزیت نسبی استخدام برنامه نویس در این شهر زیاد نیست. اگر در فدراسیون روسیه استخدام می کنید، در جاهای دیگر شانس بیشتری خواهید داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به روسیه و اخذ ویزای کاری این کشور شما مشاوره می دهد.

حقوق استخدام برنامه نویس در روسیه

نرخ هایی که می توانید برای برنامه نویسان در اکثر کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق انتظار داشته باشید بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. به خاطر داشته باشید که شرکت های محلی می توانند با حقوق %10-%40 کمتر از این محدوده استخدام کنند (به طور کلی، اما نه همیشه، مجموعه قوانین متفاوتی برای مشاغل خارجی وجود دارد). یک شبکه گسترده بیندازید و به احتمال زیاد فردی را با مهارت هایی که واقعاً نیاز دارید پیدا خواهید کرد. سعی کنید سایت هایی مانند Upwork که قبلا oDesk نامیده می شد و Freelancer.com برون سپاری کنید. هر سه این سایت ‌ها این مزیت را دارند که فرآیند پرداخت را برای شما مدیریت می‌ کنند (و همچنین می‌توانید هر نامزد امیدوارکننده‌ای را با یک پروژه کوتاه قبل از رفتن به کار جدی‌تر آزمایش کنید).

شما همچنین باید در مکان های دیگر از جمله انجمن های برنامه نویسی، به ویژه آنهایی که مهارت های مورد نظر شما را هدف قرار می دهند، جستجو کنید. لینکدین و فیس بوک اگرچه در روسیه محبوبیت کمتری دارند، هنوز ارزش دیدن دارند. این نیاز به عزم و تلاش دارد تا ابتدا تعداد قابل توجهی از نامزدهای مناسب را بیابید و بررسی کنید و سپس زمان ارزیابی هر متقاضی را بگذرانید انتظار موفقیت را نداشته باشید مگر اینکه تلاش جدی برای فرآیند استخدام انجام دهید. تعدادی وب سایت عالی به زبان روسی وجود دارد که می توانید برنامه نویسان عالی مانندsql.ru ، rsdn ،Vkontakte معادل فیس بوک در روسیه، rabota.ua ، work.com.ua و hh.ru را پیدا کنید. ممکن است لازم باشد شخصی را استخدام کنید تا آگهی های شغلی را برای شما پست کند.

حقوق معمولی برای یک کارمند کامل حدوداً به شرح زیر است:

سطح برنامه نویسحقوق به دلار
مبتدی$1200-$2200
متوسط2000-$3000$
حرفه ای3000-$4500$

حقوق استخدام برنامه نویس در روسیه

شرایط استخدام برنامه نویس در روسیه

شما نمی توانید انتظار داشته باشید که تنها با ارسال یک لیست شغلی، یک شخص عالی پیدا کنید. درست مثل همه جاهای دیگر، ارسال یک آگهی برای برنامه نویسان در روزنامه ممکن است به شما کمک کند تا فرد خوبی را پیدا کنید، اما احتمال اینکه فرد عالی را پیدا کنید کمتر است. برنامه نویسان بزرگ معمولاً قبلاً شغل دارند یا روی پروژه های خود کار می کنند. آنها همچنین ممکن است به دنبال چالش ‌ها یا محیطی پویاتر و جالب ‌تر باشند و شما باید این ایده را بفروشید که می‌توانید آن چالش ‌ها را برای آنها فراهم کنید و همچنین فرصتی برای رشد با شرکت خود داشته باشید.

اگر می‌ خواهید برنامه‌ نویسان روسی واقعا خارق ‌العاده ‌ای پیدا کنید، باید تلاش ‌های قابل توجهی را برای استخدام و جستجو صرف کنید. شما در حالت ایده آل باید روسی صحبت کنید یا کسی که به زبان روسی صحبت می کند به شما کمک کند. همچنین متقاعد کردن افراد بسیار با استعداد برای کار کردن برای شما دشوارتر است، مگر اینکه شخصاً آنها را ملاقات کنید یا از یک شرکت استخدام متخصص استفاده کنید. یک آزمون کوتاه روش خوبی برای ارزیابی اولیه داوطلبان است. اگر می توانید با یک برنامه نویس محلی که عالی است شروع کنید و آنها را وادار کنید تا یک آزمون بسیار کوتاه (1-3 ساعت) طراحی کنند که دشوار است و دقیقاً با مهارت های مورد نظر شما مطابقت دارد. سپس به همه داوطلبان خود این آزمون را بدهید.

نحوه استخدام برنامه نویس در روسیه

گزینه دیگر این است که روی یک پروژه کوتاه با هم کار کنید تا ببینید چگونه با هم کار می کنید. همچنین جستجوی افرادی که در اوقات فراغت خود روی پروژه های برنامه نویسی کار کرده اند، راه خوبی برای یافتن استعدادهای برتر است. اگر از یک استخدام کننده محلی یا یکی از سایت های فریلنسر استفاده نمی کنید، ممکن است ایجاد اعتماد با آن شخص دشوار باشد. با این حال، راه ‌های دیگری نیز برای ایجاد اعتماد وجود دارد، مانند کار کردن با یکدیگر در پروژه‌ های جالب اما کوتاه ابتدا، و سپس انتقال به یک ترتیب کاری تمام وقت. در یک رابطه طولانی مدت، ملاقات حضوری ایده آل است.

یک موقعیت کاری از راه دور می تواند کارساز باشد، اما ملاقات چهره به چهره با شما، با به دست آوردن درک عمیق تر از اینکه چه کسی هستند، چگونه کار می کنند، کجا کار می کنند، رابطه شما با کارمندتان را تقویت می کند. اگر از Upwork یا Freelancer استفاده می کنید، آنها فرآیند پرداخت خود را دارند. آنها 10٪ کارمزد دریافت می کنند و از Payoneer استفاده می کنند که یک سرویس کارت اعتباری است که در آن برنامه نویسان روسی می توانند به سادگی به دستگاه خودپرداز برای برداشت پول مراجعه کنند. شما مستقیماً از Payoneer استفاده می کنید یا Ikobo، Moneybookers را امتحان کنید. ارسال حواله سیمی مستقیماً به حساب بانکی یک شخص یا به کارت اعتباری او ساده تر از گذشته است، بنابراین با بانک خود صحبت کنید. می توانید به مقاله حقوق ماهیانه کار در روسیه نیز مراجعه کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در روسیه می باشید:

نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در روسیه

مزایا کار در روسیه به عنوان برنامه نویس

روسیه دارای استخر استعدادهای بزرگی است که با توسعه نرم افزار آموزش دیده اند و کار در روسیه مناسبند. توسعه دهندگان روسی دانش نظری و مهارت های عملی عالی دارند. دانشگاه های زیادی در روسیه وجود دارد که دانشجویان در آنها مدرک علوم کامپیوتر و مهندسی دریافت می کنند. به عنوان مثال، دانشگاه فدرال جنوبی واقع در تاگانروگ به طور جهانی به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های فنی در کشور شناخته می شود که توسعه دهندگان بزرگی را به عنوان فارغ التحصیل تولید می کند. برخی از این بچه های روسی چندین بار برنده مسابقات بین المللی برنامه نویسی شدند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری به روسیه و همچنین اخذ اقامت از طریق کار در روسیه مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *