مهاجرت کاری ترکیه

استخدام برنامه نویس در ترکیه

استخدام برنامه نویس در ترکیه

برای اینکه مراحل و شرایط استخدام برنامه نویس در ترکیه را بدانید این مقاله را مطالعه کنید تا اطلاعات نسبتا کاملی از این موضوع به شما بدهیم. جدیدترین مشاغل برای گسترش کسب و کار خود استخدام یک تیم برنامه نویس را در برنامه خود دارند. استخدام از راه دور را در شرکت های برتر و استارت آپ هایی که توسعه دهندگان را در ترکیه استخدام می کنند، بیابید. یک لیست شخصی از مشاغل مطابق با مهارت ها و اهداف خود دریافت کنید تا برای این مراحل آماده باشید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت کاری به ترکیه و همچنین اخذ ویزای ترکیه از طریق کسب و کار مشاور و راهنمای شماست. در ادامه این مطلب در خصوص استخدام و شرایط کار در حوزه برنامه نویسی در ترکیه توضیح می دهیم.

همواره مشاغل کدنویسی مورد تقاضا هستند و اداره آمار کار در ترکیه پیش‌بینی می‌ کند که اشتغال رایانه و فناوری اطلاعات بین سال‌ های 2020 تا 2030  %13 رشد خواهد کرد که سریع‌ تر از میانگین نرخ رشد پیش ‌بینی ‌شده در همه مشاغل %8 است. برخی از مناطق برنامه نویسی خاص دارای نرخ رشد پیش بینی شده حتی بالاتری هستند، مانند توسعه نرم افزار ، که پروژه های BLS در همان دوره 22% رشد خواهند کرد. برنامه نویسان برای موفقیت در مشاغل برنامه نویسی کامپیوتری خود به مجموعه ای از مهارت ها نیاز دارند، از جمله تسلط بر زبان ها، ابزارها و فریم ورک های front-end و .back-end مشاغل برنامه نویسی سطح ورودی همچنین شامل موقعیت هایی هستند که فقط روی قسمت جلویی یا پشتی یک وب سایت یا توسعه برنامه تلفن همراه تمرکز می کنند.

در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در ترکیه هستید:

نرخ بیکاری در حوزه برنامه نویسی در ترکیه

شغل برنامه نویسی در ترکیه

یکی از پردرآمدترین مشاغل در کشور ترکیه مربوط به فناوری اطلاعات و برنامه نویسی با میانگین درآمد TL21000 لیره هستند. بر اساس تحصیلات بیشترین حقوق را افراد دریافت می کنند. پیشینه فنی قوی با درک و یا تجربه دستی در توسعه نرم افزار و فناوری های وب از شرایط لازم برای کار به عنوان برنامه نویس در ترکیه می باشد. شرکت ‌هایی که برنامه نویسان را استخدام می کنند ممکن است در ابتدا یک آزمون عملی بگیرند. همچنین از کارمندان بین المللی نیز استقبال می شود. در طی جستجو برای مشاغل جدید برای این جستجو از طریق ایمیل ارتباطات خود را گسترش دهید و مرتبا آن را چک کنید. ترکیه به دنبال توسعه دهندگان نرم افزار جوان می باشد. حداقل 1 حداکثر 4 سال سابقه توسعه نرم افزار در بیشتر آگهی های استخدام دیده می شود.

در لیست زیر شاهد برخی از ویژگی های یک برنامه نویس برای کار در ترکیه می باشید:

  • دقیق و منضبط
  • صبور
  • روحیه کار تیمی
  • دانش به روز
  • پیگیری از راه دور

شرایط استخدام برنامه نویس در ترکیه

شغل برنامه نویسی شامل جریان‌های کاری ETL و مدیریت داده‌های داده‌ها است. در همان زمان شرکت های دیگر مانند بانک ها شرکت های خودروسازی و سایر توسعه دهندگان نرم افزار استخدام می کنند. به عنوان یک مهندس نرم افزار که در استانبول زندگی کرده است، می توانید به امکانات خوبی دست یابید. مسئولیت ها به عنوان مهندس ارشد نرم افزار در واحد مهندسی دیجیتال Enquero yoمورد توجه است. داشتن مهارت های IT؛ توسعه نرم افزار؛ آزمایش کردن؛ github; MySQL; جاوا اسکریپت از الزامات می باشد. جدیدترین مشاغل Flutter از راه دور را در شرکت های برتر و استارت آپ هایی که توسعه دهندگان را در ترکیه ستخدام می کنند، بیابید. یک لیست شخصی از مشاغل مطابق با مهارت ها و اهداف خود دریافت کنید.

جستجوی شغل خود را ساده کنید. فهرست کوتاهی از مشاغل توسعه‌دهنده نرم‌افزار از راه دور را برای مطابقت با منطقه زمانی خود دریافت کنید. در پورتال شغلی آنلاین که در ترکیه معروفند، تمام مشاغل و پیشنهادات شغلی فعلی را خواهید یافت. تجربه قوی در توسعه و استقرار برنامه های کاربردی با استفاده از مجموعه Java J2EE و خدمات وب از الزامات است. یک مهندس نرم ‌افزار جوان در سطح پنهان با سخت ‌افزار سفارشی و زیرساخت‌ های ابری آشنا می‌ شود و از مهارت ‌های نرم ‌افزاری خود استفاده می‌ کند. در برخی موارد در این شغل به یک برنامه نویس جاوا نیاز دارند که حداقل 8 سال تجربه داشته باشد و بتواند حداقل 6-7 ساعت قبل از راه دور کار کند. مهندس ارشد نرم افزار در امور Scala Developer Developer Senior Developer Senior Developer Java Developer Application Developer Back End Developer Analyst Sr Developer حرفه ای است.

شرایط استخدام برنامه نویس در ترکیه

الزامات استخدام برنامه نویس در ترکیه

مشاغل برنامه نویس در ترکیه را از طریق موسسات معتبر کاریابی در ترکیه بیابید و برای آنها درخواست دهید. در Stack Overflow Jobs، Developer Jobs در ترکیه را پیدا کنید و برای آن درخواست دهید. کارهای Html را در Stack Overflow Jobs پیدا کنید و برای آن اعمال کنید. یک برنامه نویس باید با استفاده از بهترین شیوه ‌های توسعه نرم ‌افزار، کدهایی با طراحی خوب، قابل آزمایش و کارآمد بنویسد. همچینی اگر می خواهید به راحتی در ترکیه استخدام شوید باید با استفاده از روش ‌های استاندارد HTML/CSS، طرح ‌بندی وب‌ سایت رابط کاربری ایجاد کنید. داده ‌ها را از سرویس‌ ها و پایگاه ‌های داده مختلف بک ‌اند ادغام کنید. ایجاد و نگهداری اسناد نرم افزاری و مسئولیت نگهداری، گسترش و گسترش سایت را بر عهده بگیرید.

در جدول زیر شاهد میانگین حداقل و حداکثر حقوق در حوزه برنامه نویسی در ترکیه هستید:

میانگین حقوق به دلارحداقل حقوق به دلارحداکثر حقوق به دلار
1270$1000$3300$

در طول کار در ترکیه به فناوری ‌های نوظهور روندهای صنعت متصل بمانید و آنها را در عملیات و فعالیت ‌ها به کار ببرید. با طراحان وب برای مطابقت با هدف طراحی بصری همکاری کنید. صرف ‌نظر از تخصص فنی، همه کدنویس ‌ها به مهارت ‌های قوی حل مسئله، توانایی تحلیل، صبر و توانایی کار در یک تیم و برقراری ارتباط واضح نیاز دارند. کدنویسی فقط برای برنامه نویسی برنامه های موبایل و وب سایت ها استفاده نمی شود. بسیاری از متخصصان دیگر نیز کدنویسی می کنند، از جمله تحلیلگران داده و دانشمندان داده، مهندسان نرم افزار، و مدیران پایگاه داده و سیستم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ ویزای کاری و همچنین کاریابی در ترکیه راهنما و مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه برای “استخدام برنامه نویس در ترکیه

  1. فرزین گفت:

    باسلام
    میخواستم بدونم بنده که 16 سال سابقه برنامه نویسی C C++ C# java را در زمینه برنامه نویسی دیاگ یا عیب یاب خودرو دارم و در خودروسازی شاغل هستم شانسی برای اقامت کاری دارم؟
    با دوفرزند و 43 سال سن.
    ممنونم.

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید

  2. وحید پورچی کنگرلو گفت:

    سلام من برنامه نویسیحرفه ای هستم چجور میتونم برم راهنمائی بفرمائید

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص کار در ترکیه بایستی از کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید. در خصوص مشاوره می توایند با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *