مهاجرت تحصیلی اسلوونی

استخدام برنامه نویس در اسلوونی

استخدام برنامه نویس در اسلوونی

استخدام برنامه نویس در اسلوونی که یک پروسه معین و مشخص دارد. اسلوونی مقصدی امن و قابل اعتماد برای کار توسعه نرم افزار و برنامه نویسی است. همچنین، اگرچه برنامه نویسی از راه دور مزایای زیادی دارد، اما مجموعه ای از معایب خود را نیز به همراه دارد. قبل از سرمایه گذاری زمان و پول خود در این سرمایه گذاری، ضروری است که هم مزایا و هم معایب برون سپاری به یک کشور خاص را بدانید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یک مجموعه کاملا متخصص در امور مهاجرتی است و شما می توانید با تماس با مشاوران این موسسه سوالات خود را مورد مهاجرت کاری و تحصیلی به اسلوونی بپرسید. در ادامه این مقاله در مورد شرایط استخدام برنامه نویس در اسلوونی صحبت می کنیم.

مزایا استخدام برنامه نویس در اسلوونی

با توجه به میزان بالای نگهداری در شرکت‌های فناوری اسلوونی احتمالاً می‌توانید با همان تیم توسعه‌ دهنده از ابتدا تا پایان پروژه کار کنید، زیرا توسعه ‌دهندگان اسلوونیایی احتمال تغییر آن‌ها را ندارند. مشاغل و تیم ها اغلب حرفه ای هستند. توسعه‌ دهندگان نرم ‌افزار نه تنها به ارائه خدمات درجه یک بسیار اختصاص داده شده ‌اند، بلکه می ‌توانند انگلیسی را روان صحبت کنند، که باعث می ‌شود کل تجربه پروژه عاری از هرگونه ارتباط نادرست باشد. یک مزیت بزرگ این است که با هزینه کمتری نسبت به استخدام توسعه دهندگان مستقر در ایالات متحده با همان سطح مهارت، از تیم توسعه اسلوونی کیفیت برتر کار توسعه دریافت خواهید کرد. بازار شیلی هنوز خیلی رقابتی نیست، بنابراین با استخدام توسعه دهندگان از این کشور، پس انداز خوبی خواهید داشت.

حقوق و مزایا استخدام برنامه نویس در اسلوونی

حقوق برنامه نویسان و برنامه نویسان در اسلوونی از €1470 (یورو) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 2490€ (یورو) در ماه (حداکثر میانگین حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. حقوق متوسط ​​​​€1950 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی (%50) از افرادی که در برنامه نویسان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €1950 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €1950 (یورو) درآمد دارند. %25 از افرادی که در توسعه دهندگان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €1540 (یورو) درآمد دارند در حالی که %75 از آنها بیش از €1540 (یورو) درآمد دارند. %75 از افرادی که در برنامه نویسان و برنامه نویسان کار می کنند کمتر از €2400 (یورو) درآمد دارند در حالی که %25 بیش از €2400 (یورو) درآمد دارند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش حقوق در سال های اخیر در حوزه برنامه نویسی در اسلوونی هستید:

افزایش حقوق در سال های اخیر در حوزه برنامه نویسی در اسلوونی

شرایط استخدام برنامه نویس در اسلوونی

یک جامعه توسعه نرم افزار بزرگ در اسلوونی وجود دارد. بسیاری از توسعه دهندگان از راه دور به گروه های آنلاین در رسانه های اجتماعی مانند LinkedIn، Reddit یا Facebook می پیوندند. انجمن های آنلاین نیز وجود دارد، در حالی که چندان محبوب نیستند. بسته به قوانین هر جامعه، ممکن است بتوانید در یکی از آنها آگهی کار ارسال کنید. برخلاف جوامع آنلاین، تابلوهای شغلی به طور استراتژیک برای توسعه دهندگان نرم افزار از راه دور و شرکت های فناوری طراحی شده اند که به دنبال برون سپاری برای یافتن یکدیگر هستند. در مورد موقعیت خالی در یک تابلوی کار آنلاین پست کنید و مطمئناً بیش از چند پاسخ دریافت خواهید کرد. رویدادهای توسعه نرم افزار در اسلوونی بسیار بزرگ است. جامعه دوستانه و با انگیزه برای به اشتراک گذاشتن آخرین روندهای کدنویسی، جستجوی فرصت های شغلی و چت با چندین شرکت فناوری است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص نرخ بیکاری در اسلوونی در حوزه برنامه نویسی هستید:

سالنرخ بیکاری
202010%
202117%
202215%

سایر زبان های برنامه نویسی برجسته برای توسعه نرم افزار در اسلوونی عبارت است از:

  • Node.js
  • ویژوال بیسیک
  • سی
  • C++
  • کاتلین
  • هدف ج
  • کلوژور
  • VueJS
  • یونی
  • اسکلت ها
  • وادین

شرایط کار و استخدام برنامه نویس در اسلوونی

با این حال، حتی پس از گذراندن این مراحل و موفقیت در استخدام توسعه دهندگان، هنوز چند نکته وجود دارد که باید در طول پروژه به خاطر بسپارید. از آنجایی که این یک پروژه بین المللی است، سعی کنید تا حد امکان به وضوح بیان کنید که زمان ‌بندی ‌ها و تاریخ ‌هایی که قبل از پروژه تصمیم‌ گیری شده ‌اند باید حفظ شوند و نباید قابل مذاکره باشند، مگر اینکه شرایط اضطراری در هر دو طرف پیش بیاید. در صورتی که تاریخ های ثابت انجام نشود، طرفی که با مشکل مواجه می شود باید فوراً به تیم دیگر اطلاع داده و آنها را به روز نگه دارد. اگر در ابتدا یک سابقه واضح در مورد ضرب الاجل ایجاد کنید، تیم توسعه دهنده ایده روشنی از زمان تکمیل کار خواهد داشت و پروژه شما به موقع به پایان می رسد.

علاوه بر این، با اقتصاد نسبتاً باثبات شیلی، فضای سیاسی صلح آمیز، و رویکرد مدرنیزه شده فزاینده به جهان، اینها تنها معایب مشهود بین المللی توسعه دهندگان هستند. در زیر برخی از شرایط کار در اسلوونی آورده شده است:

  • ساعات کاری: حداکثر 45 ساعت در هفته، 9 ساعت در روز.
  • تعطیلات ملی: 15روز در سال به اضافه تعطیلات منطقه ای.
  • جوایز: 2 پاداش سالانه.
  • تعطیلات: 5 روز پس از سال اول یا 2 روز در ماه.
  • مرخصی : مرخصی زایمان 6) هفته قبل از تولد و 12 هفته پس از زایمان) توسط دولت پرداخت می شود. مرخصی پدر (5 روز کاری) توسط شرکت پرداخت می شود.
  • هزینه پایان کار: هزینه ای معادل 30 روز حقوق

شرایط کار و استخدام برنامه نویس در اسلوونی

جایگاه شغل برنامه نویس در اسلوونی

مردم اسلوونی اغلب فکر می کنند که دولت در دهه گذشته رشد بخش فناوری اطلاعات شیلی را در اولویت قرار نداده است. در حالی که سرمایه ‌گذاری خارجی در استارت ‌آپ ‌های اسلوونی به میزان قابل توجهی تشویق می ‌شود، اغلب تصور می شود که آماده ‌سازی بخش نرم ‌افزار به خوبی مورد توجه قرار نگرفته است. نگرانی دیگری که توسط بسیاری از شرکت ‌های خارجی شناسایی شد این بود که آن ‌ها نمی ‌توانستند توسعه ‌دهندگان کافی را برای کار در اسلوونی پیدا کنند که بتوانند انگلیسی را روان صحبت کنند و این مانع زبانی می ‌تواند در درازمدت برای پروژه‌ های بزرگ ‌تر مشکل بزرگی ایجاد کند.

همانطور که برای ارزیابی کار توسعه دهنده قبل از پروژه به یک شخص فنی نیاز دارید، در کل پروژه نیز به چنین شخصی نیاز خواهید داشت. این شخص باید بر کار توسعه نظارت داشته باشد و با شناسایی خطاها یا ارائه توصیه‌ هایی که برای تکمیل موفقیت ‌آمیز پروژه ارزشمند است، به ‌عنوان واسطه بین شما و تیم توسعه ‌دهنده عمل کند. همیشه در طول پروژه با تیم توسعه دهنده در تماس باشید و مرتباً با آنها در ارتباط باشید. همچنین می توانید مدارک لازم برای ویزای کار اسلوونی را مطالعه کنید. ارتباطات باز به آنها کمک می کند تا نیازهای شما را به طور مطلوب ارزیابی کنند و همچنین به شما اجازه می دهد پیشرفت آنها را با دقت نظارت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط کار و همچنین ویزای کار اسلوونی مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *