مهاجرت سرمایه گذاری در هلند

استارت آپ هلند

استارت آپ هلند

راه اندازی استارت آپ هلند برای کارآفرینان خارجی که قصد توسعه کسب و کار خود را دارند در صورت سنجیدن شرایط، می تواند انتخاب معقولی باشد. وقتی به هلند فکر می کنیم، بیشتر ما به دوچرخه ها و مزارع گل لاله فکر می کنیم. اما ملت هلند به لطف حمایت های دولتی، اخلاق کاری و فرهنگ باز، انبوه برنامه های شتاب دهی در سطح جهانی و رتبه بندی بالای نوآوری، پناهگاه استارت آپ ها نیز است. اگر بنیانگذار خارج از اروپا باشید، تا زمانی که توسط یک مشاور هلندی پشتیبانی شوید، می توانید یک ویزای 1 ساله از جمله اقامت موقت دریافت کنید. با چرخش به سمت پایتخت، آمستردام یک آهنربا واقعی برای استارتاپ ها است و در رده چهارم فعال ترین مرکز راه اندازی اروپا قرار دارد.

اکوسیستم استارت آپی هلند به دلیل درجه بالایی از ارتباطات اجتماعی با بقیه جهان سریع به بازارهای سراسر جهان و فضای سرمایه گذاری راه یافته است. صحنه استارت آپ هلندی هیچ نشانه ای از عقب نشینی نشان نمی دهد، و شما خواهید دید که چگونه در سال 2023 رشد می کند. با توجه به این مهم، بسیاری از استارت آپ های جوان هلندی بین سال های 2018-2022 تأسیس شده اند که همه آنها تیم های در حال رشد و در حال انجام ماموریت های نوآورانه هستند، و همچنین علائم امیدوار کننده ای مانند جمع آوری کمک های مالی در سال گذشته را نشان می دهند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت کاری به هلند و یا اخذ ویزای کاری و اقامت این کشور به متقاضیان خدمات ویژه ای ارائه می دهد.

اینفوگرافیک استارت آپ هلند

جایگاه استارت آپ در هلند

به دلیل اقتصاد مطلوب، رشد قابل توجهی در بخش استارت آپ هلند وجود داشته است. در نتیجه جو مالی جذاب هلند و روند ثبت نام نسبتاً سریع و آسان برای شرکت ها و زیرساخت های فیزیکی و دیجیتالی و راه اندازی در هلند فوق العاده قوی است. علاوه بر این، دولت هلند تلاش می کند تا یک صحنه راه اندازی بهتر ایجاد کند. آن را به یک بازار بسیار سودمند برای بنیان گذاران تبدیل می کند. هر روز ابتکارات دولت و اتحادیه اروپا برای حمایت از استارتاپ های هلندی در آوردن نوآوری ها به بازار شروع افزایش می یابد. در نتیجه، دسترسی به بودجه تجاری نیز در حال افزایش است. در تعداد فرصت ها و معاملات مالی استارت آپ ها روند صعودی وجود دارد.

بانک های هلند به حمایت از تجارت مشهور هستند و بیشتر سرمایه گذاران در مراحل اولیه تمرکز خود را روی استارتاپ های فناوری و سرمایه گذاری قرار داده اند. جامعه پر جنب و جوش سرمایه گذاران فرشته خصوصی را فراموش نکنید. هلند به دلیل سیستم آموزشی تخصصی و بین المللی چند زبانه است. در نتیجه در این کشور اشخاص به چندین زبان تسلط دارند. اکثر حرفه ای را قبلا در مدرسه انجام داده اند. همچنین این کشور پیشرفته به نیروی کار ماهر و بسیار بالایی دسترسی دارد. ثابت شده است که هلند برای کارآفرینان خارج از کشور جذاب است. زیرا بسیاری از شرکت های جهانی مقرهای اروپایی خود را در آنجا دارند.

رتبه های استارت آپ ها در هلند براساس موارد مختلفی تعیین می شود. در جدول زیر براساس درآمد رتبه بندی شده اند:

رتبهموضوع
1خدمات پیشرفته
2مالی بانکی
3خوراک و پوشاک

برترین استارت آپ ها در هلند

در این کشور چندین استارت آپ خوب وجود دارد که موفق می باشند. راه اندازی تحرک الکترونیکی هلندی Dott در یک مسیر رشد فوق العاده سریع قرار دارد. تجارت اسکوتر الکترونیکی Dott که در سال 2018 تاسیس شد، شامل دوچرخه های الکترونیکی نیز می شود. از انرژی سبز پایدار از منابع محلی مانند خورشیدی، هیدرولیکی و بادی تأمین می شود. استارت آپ دیگر کمبر است. Kambr در سال 2019 تأسیس شده است. ماموریت آن افزایش عملکرد درآمد شرکت های هواپیمایی است. کمبر به آنها نرم افزار خدمات مشاوره ای و تخصص رسانه ای می دهد تا آنها را در بالای بازی خود نگه دارد. درآمد خود را بالا ببرد. این شرکت تازه وارد به نیویورک، مینیاپولیس و لس آنجلس گسترش یافته است.

Meatable یک استارت آپ غذایی هلندی است که در رساندن غذاها و خوراک فعالیت می کند. استارت آپ کاربردی خدماتی دیگر کریسپ در سال 2018 تاسیس شد و اولین سوپرمارکت هلندی است که فقط برنامه دارد. Finom در سال 2019 تاسیس شده است. راه حل های مالی برای کارآفرینان، ارائه می دهد. این استارت آپ عملکرد حسابداری، مدیریت مالی و بانکی را با هم در یک برنامه آسان برای استفاده قرار می دهد. لپایا یک شرکت آموزش حرفه ای است که هدف آن زندگی شادتر کارمندان است. برنامه یادگیری و جلسات کوتاه کلاس تعاملی آن که در سال 2018 تاسیس شده است. در سال 2020 تیم این استارت آپ پس از راه اندازی شعبه در بلژیک و آلمان به سوئد نیز گسترش یافت.

بسیاری از مردم هلند از استارت آپ ها استفاده می کنند. در نمودار زیر شاهد میزان استفاده از استارت آپ ها براساس رده سنی هستید:

مدارک لازم برای کارآفرینی در هلند

طرح تجاری ممکن است توسط اتاق بازرگانی برای کمک به انتخاب مناسب ترین ساختار شرکت و سایر موسسات مورد نیاز باشد. برنامه کسب و کار باید رسالت تجارت را خلاصه کند. اما همچنین شامل برگه های سود و زیان، برآورد هزینه های جاری، پیش بینی های سالانه و گزینه های احتمالی است. اگر کارها بلافاصله برای برنامه ریزی پیش نرود. اتاق بازرگانی، جایی که شرکت های جدیدی در آن ثبت شده اند. در مورد راه اندازی مشاغل مشاوره و اطلاعاتی را ارائه می دهد. همچنین می تواند به تدوین برنامه تجاری کمک کند. این موسسه به طور مستقل کار می کند. کارمندان متخصصی که اقامت هلند از طریق کار را دارند یا از خارج از کشور را به کار می گیرند.

برای راه اندازی استارت آپ در هلند شما به مدارک و اسنادی نیاز خواهید داشت. در لیست زیر برخی از مهم ترین اسناد و مدارک را می بینید:

  • مدارک شناسایی موسس و آدرس اقامت وی
  • مدارک شناسایی هیئت مدیره و محل سکونت آن ها
  • مدارک شناسایی پرسنل و مشخصات آن ها
  • گرفتن ویزای کار هلند
  • مجوز تجارت از هلند
  • ارائه مدارک ثبت مالیاتی
  • ارائه مدارک در خصوص سهام و سرمایه
  • ارائه مدارکی دال بر مکان شرکت
  • ارائه موضوع و زمینه فعالیت

راه اندازی استارت آپ هلند

راه اندازی استارت آپ هلند

مانند هرجای دیگر، ایجاد مشاغل در هلند نیاز به اقدامات اداری دارد. اگر شهروند اتحادیه اروپا نیستید و اقامت دائم ندارید، باید به دقت بررسی کنید که وضعیت فردی و حقوق اقامت شما چیست. به عنوان مثال مهاجران بسیار ماهر، با اجازه اقامت موجود نمی توانند یک شرکت خصوصی تأسیس کنند. برای شما نیز جالب است که بررسی یک طرح برای شرکت های نوپا یک برنامه اجازه اقامت است که 1 سال به کارآفرینان بلند پرواز از خارج از اتحادیه اروپا امکان می دهد یک تجارت جدید ابتکاری در هلند راه اندازی کنند. مهمترین گام در راه اندازی یک تجارت موفق نوشتن یک برنامه تجاری کامل برای تعیین اهداف و برنامه های کسب و کار جدید شما و کنترل آنها است. اگر قصد مهاجرت به هلند از طریق کار را دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار در باب استارت آپ هلند

 در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب استارت آپ هلند می باشیم:

  • مدارک لازم برای ایجاد استارت آپ در هلند چیست؟ مدارک شناسایی موسس/ مدارک شناسایی هیئت مدیره و پرسنل/ مجوز تجارت/ مدارک تجاری/
  • مدت اعتبار ویزای استارت آپ هلند چقدر است؟ مدت اعتبار این ویزا به میزان 1 سال با قابلیت تمدید می باشد.
  • هزینه ثبت استارت آپ در هلند چقدر است؟ میزان هزینه 1500€ (یورو) می باشد.
  • بهترین شهر هلند برای راه اندازی استارت اپ چیست؟ می توان گقت شهر آمستردام با رتبه 20 در جهان بهترین می باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *