مهاجرت سرمایه گذاری در مکزیک

استارت آپ مکزیک

استارت آپ مکزیک

راه اندازی استارت آپ مکزیک یک انتخاب خوب برای کارآفرینانی است که علاقمند به مکزیک هستند و ایده ای جذاب برای اجرا در این کشور در سر دارند. بخش فناوری مکزیک در سال های اخیر به سرعت در حال افزایش است و با آن یک اکوسیستم پر رونق از استارت آپ ها که حوزه های مختلفی مانند فین تک، تجارت الکترونیکی یا انرژی را پوشش می دهد، در حال رشد است. شرکت های جدید فناوری مکزیکی در حال ایجاد محصولات و خدماتی هستند که در استارتاپ های بزرگ در دره سیلیکون واقع شده اند. کارآفرینان فناوری در سراسر مکزیک یافت می شوند. مکزیک با بیش از 158 استارت آپ، بزرگترین بازار فین تک در آمریکای لاتین است که از سایر بازارهای بزرگ مانند برزیل با 130 شرکت جدید یا کلمبیا 77 شرکت جدید پیشی گرفته است.

بیشتر این شرکت ها بر پرداخت ها و حواله ها، مدیریت مالی شخصی، سرمایه گذاری گسترده و وام ها تمرکز دارند. طبق اعلام انجمن سرمایه گذاری خصوصی و سرمایه گذاری خصوصی آمریکای لاتین، شرکت های تازه کار مکزیکی در سال گذشته 73 توافق نامه مالی به ارزش $130 میلیون (دلار) به دست آوردند، این اولین باری است که این کشور بیشترین تعداد معاملات سرمایه گذاری خطرناک را در آمریکای لاتین دارد. مکزیکو سیتی با چندین رویداد شبکه ای هفتگی که سرمایه گذاران را با کارآفرینان ارتباط برقرار می کند، خود را به عنوان مرکز برای فعالیت سرمایه گذاری خطرناک در این کشور قرار داده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص راه اندازی استارت آپ مکزیک به سوالات شما پاسخ می دهد.

کار و اقتصاد در مکزیک

مدیران ارشد شرکت های چند ملیتی به دنبال سرمایه گذاری سرمایه های شخصی در شرکت های نوپا در کشور هستند. این مدیران عمدتا زیر 50 سال هستند و درک کاملی از فناوری دارند. همانطور که در زمینه استارتاپ های مکزیک شناخته می شوند. آنها کارآفرینانی هستند کمک بزرگی برای دیگر کارآفرینان است که سرمایه، دانش خود را به اشتراک می گذارند. اقتصاد مکزیک با تولید ناخالص داخلی $1.2 تریلیون (دلار) پانزدهمین اقتصاد جهان است. بیش از 60٪ از تولید ناخالص داخلی مکزیک از بخش خدمات این کشور حاصل می شود. ایالات متحده بزرگترین شریک تجاری مکزیک است. مکزیک دارای یک اکوسیستم استارتاپ پر رونق است که توسط عوامل کلیدی مانند موقعیت مکانی، دسترسی به مسیرهای دریایی با بندرهای مدرن، دسترسی به بازار آمریکا و در دسترس بودن نیروی کار ماهر پشتیبانی می شود. اکثر شرکت های نوپای مکزیک در 2 شهر واقع شده اند: مکزیکو سیتی و مونتری.

برترین استارت آپ های مکزیک

کیچینک استارتاپی است که به کارآفرینان کمک می کند تا یک فروشگاه آنلاین ایجاد کرده است. همچنین محصولات خود را به بازار عرضه کنند. این برنامه کاربردی بسیار ساده و بصری دارد. برای فروش به معنای واقعی کلمه طراحی شده است: از شرکت ها و انبارهای بزرگ گرفته تا مشاغل کوچک یا فروشگاه های صنایع دستی. همچمین می تواند به صورت رایگان مورد استفاده قرار گیرد. اتصال آن به وب سایت و رسانه های اجتماعی کارآفرینان آسان است. کیچینک در آخرین نسخه از نسخه آزمایشی روز برای کارآفرینان، نسخه زنان، به عنوان یکی از استارتاپ های اصلی گوگل انتخاب شد. Zaveapp که رسما در سال 2014 راه اندازی شد. به یکی از جالب ترین استارت آپ های مکزیکی تبدیل شده و مورد تحسین اکوسیستم این کشور قرار گرفته است.

این برنامه به سادگی برای کاربر خود طراحی شده است تا نظم پس انداز را داشته باشد. این کار را فقط بر اساس معیارهای مالی انجام می دهد. به آنها کمک می کند تا پول خود را به طور موثر مدیریت کنند تا با هزینه های غیر منتظره یا هوس های لحظه آخری کنار بیایند. این برنامه کاربر را تشویق می کند تا انجام هرگونه معامله انجام شده با کارت متصل به برنامه را انجام دهد. مقدار تغییری که کاربر در صورت پرداخت نقدی دریافت می کند. به طور خودکار در یک حساب پس انداز ذخیره می شود که عملا در حال رشد است. بدون اینکه کاربر از آن مطلع باشد. کلید پس انداز نیز وجود دارد.

انواع مختلفی از استارت آپ ها در مکزیک در حال رونق و توسعه هستند. در نمودار زیر شاهد انواع متفاوتی از استارت آپ ها در مکزیک می باشید:

انواع استارت آپ ها در مکزیک

راه اندازی استارت آپ در مکزیک

دولت مکزیک نظارت بسیار سختگیرانه ای بر شرکت ها اعمال می کند. بدین ترتیب شامل چندین آژانس مختلف مانند وزارت امور خارجه، مقامات مالیاتی مکزیک و ثبت املاک تجاری است. هر آژانس در زمان تشکیل نیازهای جداگانه خود را دارد که نیاز به مجوز و یا مجوز دارد. علاوه بر این، روند ادغام در مکزیک نیاز به استفاده از دفتر اسناد رسمی دارد. کلیه شرکت های مکزیکی باید دارای آیین نامه و اساسنامه باشند. این آیین نامه اختیارات فردی افسران و مدیران را تعیین می کند. رئوس مطالب تصمیم گیری روزمره شرکت را ارائه می دهد. این آیین نامه تعیین می کند که هر مدیر یا افسر می تواند چه اختیاراتی را اعمال کند. به عنوان مثال، چه کسی می تواند حساب های بانکی را در مقابل فروش اموال باز کند. همچنین قدرت نمایندگی شرکت در اقدامات قانونی یا تشکیل پرونده مالیات شرکت را معین می کند.

مزایای راه اندازی استارت آپ مکزیک

مزایای راه اندازی استارت آپ مکزیک

2 نوع شایع تجاری در مکزیک با مسدولیت محدود و سهامی هستند. این 2 نهاد شرکتی در مکزیک برای اهداف قانونی هستند. علاوه بر مالیات، دولت از شرکت ها می خواهد که از طرف هر کارمند در تامین اجتماعی و سایر برنامه های رفاه اجتماعی مشارکت کنند. مکزیکی یک رژیم کار و کار استخدام محور بسیار قوی دارد. کارمندان از سایر پاداش ها، حق تصدی و تقسیم سود برخوردار می شوند. بسته به اندازه تجارت، برخی از این قوانین با سستی اجرا می شوند. با این وجود مجازات های سختگیرانه ای برای رعایت نکردن قوانین ممکن است و اتفاق می افتد. شما باید تحت یک تجارت رسمی سازمان یافته فعالیت کنید. انواع محافظت از مسئولیت را در حالی که در در همان زمان کار در هر صنعت را آسان تر می کند.

مزایای ثبت شرکت در مکزیک موجب جذب کارآفرینان به مکزیک می شود. در لیست زیر مهم ترین مزایا را مشاهده می کنید:

  • خرید زمین و ملک
  • کار در فضای بین المللی
  • بهره مند شدن از مزایای سیستم کار و تجارت قوی
  • اداره یک تجارت جدید در فضایی سالم
  • اخذ ویزای کار
  • رقابت سالم
  • مزایای مالیاتی
  • اقامت مکزیک

سرانجام، توجه به این نکته بسیار مهم است که برای دریافت شناسه مالیاتی، تجارت باید دارای یک دفتر فیزیکی در مکزیک باشد که باید با اثبات مجوز اقامتگاه اثبات شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر اخذ اقامت از طریق کار در مکزیک شما را راهنمایی می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *