مهاجرت سرمایه گذاری در لیختن اشتاین

استارت آپ لیختن اشتاین

استارت آپ لیختن اشتاین

اگر به دنبال راه اندازی استارت آپ لیختن اشتاین هستید به شما پیشنهاد می کنیم بیشتر در خصوص شرایط و فضای کسب و کار تحقیق کنید تا آماده باشید. لیختن اشتاین، یکی از کشورهای کوچک و کم جمعیت در اروپا محسوب می شود. اما وقتی صحبت از استارت آپ ها می شود، بزرگ است. در حال حاضر راه اندازی استارت آپ در لیختن اشتاین یک چهارچوب و استاندارد دارد. این استاندارد فعلی را می توان به شرایط چارچوب عالی و چشم اندازهای جذاب رشد نسبت داد. تصادفی نیست که بیش از 4000 بنگاه اقتصادی در این کشور فعالیت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص استارت آپ و اخذ ویزای کاری لیختن اشتاین به شما مشاوره می دهد.

اینفوگرافیک استارت آپ لیختن اشتاین

راه اندازی استارت آپ در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین در غرب و جنوب با سوئیس هم مرز است در حالی که مرزهای آن در شرق و شمال با اتریش تماس دارد. تنها آلمان کمتر از 1 ساعت راه دارد. در حال حاضر موقعیت جغرافیایی به لیختن اشتاین به عنوان مکانی متنوع و مطلوب برای زندگی کمک می کند. با در نظر گرفتن جنبه های اقتصادی و همچنین وقت آزاد. فرقی نمی کند که به دنبال فرهنگ و یادگیری، پیشنهادات آشپزی، ماجراجویی یا تفریح ​​هستید و تکنولوژی باشید آن را در اینجا خواهید یافت. چشم انداز نفس گیر امکانات مختلفی را برای فعالیت های اوقات فراغت فراهم می کند. پس می توانید به راه اندازی کسب و کار در حوزه گردشگری و تفریحات و یا اقامت در هتل ها فکر کنید.

هزینه های زندگی و مسکن با هزینه های سوئیس برابر است. با این وجود می توانید از مجاورت با اتریش و آلمان بهره مند شوید. در این کشور از مسکن ارزان و هزینه های زندگی سود می کنید. رفت و آمد بین کار و خانه در این منطقه کاملاً معمول است. بسته به محل زندگی خود، 15 تا 45 دقیقه طول می کشد تا با ماشین به محل کار خود بروید. سریع ترین و آسان ترین راه برای برقراری ارتباط با افراد جامعه راه اندازی این است که خود را با مراجعه به استارت آپ منطقه ای و رویدادهای تجاری درگیر کنید. وجود فرکانس بالای سرمایه گذاری در شرکت ها و بانک ها و همچنین سرمایه گذاران فرشته که در صندوق ها ادغام می شوند و دوره های کوتاه تأسیس تقریباً 1 هفته و هزینه های تأسیس قابل مدیریت موجب راحتی شما خواهد بود.

نرخ بیکاری در این کشور کوچک و زیبا نرخ مناسبی است و شما می توانید در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری در لیختن اشتاین باشید:

نرخ بیکاری در لیختن اشتاین

مزایا راه اندازی استارت آپ لیختن اشتاین

شرکت ها در لیختن اشتاین محصولات و خدمات برجسته ای را توسعه، تولید و فروش می دهند – که از طریق چارچوب هایی مانند دسترسی خوب به متخصصان تحصیل کرده در داخل کشور امکان پذیر است. موقعیت جغرافیایی محور از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا دسترسی مستقیم به بازار را به تمام کشورهای اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا و همچنین به منطقه اقتصادی سوئیس تسهیل می کند. به دلیل پیمان گمرکی با سوئیس، لیختن اشتاین بخشی از خاک گمرک سوئیس است. علاوه بر این، لیختن اشتاین از فرانک سوئیس (CHF) استفاده می کند. دسترسی به همه این بازارهای مهم به لطف چندین توافق نامه بین المللی تضمین شده است. شرکت ها و شرکت های نوپا از جابجایی آزاد کالا، سرمایه انسانی، خدمات و سرمایه مالی در بازار داخلی بهره مند می شوند.

ایجاد استارت آپ در لیختن اشتاین مزایای خوبی دارد. مزایای ایجاد یک شرکت نوپا در لیختن اشتاین را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • روند تاسیس آسان
  • شبکه های قوی شامل شرکت ها و دانشگاه ها برای تسهیل تحقیق و توسعه
  • امکان همکاری و پیوستن به گروه های تخصصی
  • فضای خوب جذب مشتری
  • وجود نیازهای متفاوت
  • پشتیبانی، راهنمایی و تأمین مالی شرکت های نوپا
  • امکان استفاده از سرمایه گذاری ها و اخذ وام بانکی
  • نزدیک بودن به شهرهای بزرگ و بین المللی
  • فضاهای کاری خلاقانه منحصر به فرد
  • سطح بالایی از تداوم و ثبات سیاسی
  • لیختن اشتاین یکی از کشورهایی که بالاترین میزان اعتبار در جهان را دارد محسوب می شود.
  • فرانک سوئیس به عنوان واحد پول قانونی یکی از قوی ترین ارزهای جهان می باشد.
  • دولت از استارت آپ ها پشتیبانی می کند.
  • وجود یک فرم قانونی منحصر به فرد برای بنیادها با یک شخصیت ابتکاری

شرایط راه اندازی استارت آپ در لیختن اشتاین

پادشاهی لیختن اشتاین عضوی از انجمن تجارت آزاد اروپا است و از یکی از بزرگ ترین شبکه ها در مورد انجمن های تجارت آزاد در سراسر جهان سود می برد. بخش مهم دیگری از اقتصاد لیختن اشتاین مرکز مالی حرفه ای، با ثبات و نوآورانه است. پس از صنعت های بنیادین، خدمات مالی بزرگترین عامل اقتصادی را تشکیل می دهند. نیروی کار لیختن اشتاین بیشتر توسط کارمندان، متخصصان، آموزش دیده و دوزبانه (انگلیسی و آلمانی زبان) تشکیل می شود. این کشور یک مرکز برای متخصصان مالی بلکه توسعه دهندگان و سایر انواع کارمندان است و درصد زیادی از نیروی کار را مسافران مسافربری که به ایالت سفر می کنند تشکیل می دهند. برای یافتن کار در لیختن اشتاین، استخدام یک آژانس کاریابی توصیه می شود. در موارد خاص، انتشار آگهی های اعلانات در روزنامه های تخصصی بسیار ارزان تر است، اما این روند به زمان و منابع نیاز دارد.

لیختن اشتاین یکی از برترین مراکز مالی در اروپا است و شاهنشاهی کوچک طی سالیان گذشته بخش مالی خود را توسعه داده است، ضمن استقبال از برخی از بانک های برتر جهان و همچنین ایجاد یک رژیم مطلوب برای بخش مدیریت صندوق. اخیراً، این کشور از فناوری بلاکچین و توسعه ارزهای رمزپایه و خدمات مرتبط با آنها پشتیبانی می کند. اخذ ویزای کاری لیختن اشتاین در روندی ساده است. بیشتر سرمایه گذاران انتخاب شرکت با مسئولیت محدود را انتخاب می کنند. لیختن اشتاین، اگرچه کشوری کوچک است، اما موقعیت تجاری بسیار مطلوبی درست بین اتریش و سوئیس به حساب می آید و یکی از باثبات ترین کشورها در جهان به حساب می آید. این یک قانون کاملاً آزادانه در رابطه با مسائل مربوط به سیاست های تجاری و مالیاتی است. بخش خدمات بیشتر توسط بانک و بیمه ارائه می شود.

مراکز مرتبط با استارت آپ در لیختن اشتاین

مراکز مرتبط با استارت آپ در لیختن اشتاین

تکنوپارک در مورد تمام رویدادهای لیختن اشتاین که در درجه اول با موضوعات تجاری خاص سایت سروکار دارند، به شما اطلاع می دهد، به همین دلیل است که این رویدادها بیشتر در مورد استارتاپ ها، فناوری و موضوعات مبتنی بر نوآوری است.Eventbrite دراین کشور به شما فرصتی می دهد تا در خصوص انواع رویدادها را در شهر خود و مناطق اطراف جستجو کنید. این فیلتر به شما امکان می دهد بر روی دسته های مختلف کسب و کار تمرکز کنید. University Liechtenstein دانشگاه شما را در مورد انواع کارگاه ها، کنفرانس ها و فعالیت هایی که در دانشگاه برگزار می شود به شما اطلاع می دهد. کارآفرینان به طور منظم رویدادهای جالب را در سایت خود کشف می کنند. اگر در خصوص شرایط اخذ ویزای کار لیختن اشتاین سوال دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار در باب استارت آپ لیختن اشتاین

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب استارت آپ لیختن اشتاین می باشیم:

  • مزایا ایجاد استارت آپ در لختن اشتاین چیست؟ شبکه های قوی/ پروسه های سهل/ پشتیبانی/ سرمایه گذاری و اخذ وام/ ثبات سیاسی
  • سرمایه لازم برای ایجاد استارت آپ در لیختن اشتاین چقدر است؟ 100000CHF (فرانک سوئیس)
  • مدارک لازم برای استارت آپ در لیختن اشتاین چیست؟ اساسنامه/ صورت جلسه/ گواهینانه/ آدرس شرکت/ مدارک شناسایی
  • شرایط اخذ اقامت لیختن اشتاین از طریق استارت آپ چیست؟ پس از 5 سال امکان اخذ اقامت موقت وجود دارد.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *