مهاجرت سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

استارت آپ لوکزامبورگ

استارت آپ لوکزامبورگ

هر ساله تقاضا برای استارت آپ لوکزامبورگ به صورت عام و در سال 2023 به صورت خاص برای سرمایه گذاران حتی متقاضیان خارجی وجود دارد. لوکزامبورگ به تولید ناخالص داخلی بالا، دستمزدهای عالی و معافیت های مالیاتی مشهور است. در چندین سال اخیر این کشور در دنیای استارتاپ نیز نامی برای خود دست و پا کرده است. طی چند سال گذشته، این کشور شاهد ظهور ابتکارات متعدد استارت آپ بوده است. این استارت آپ ها در حال شکوفایی هستند و سرمایه های خطرپذیر و تسهیلات بانکی و غیربانکی نیز نیز در حال افزایش است. تعداد بالای افراد تحصیل کرده بین المللی در لوکزامبوزگ همراه با اقتصاد پایدار، آن را به یک دستورالعمل مناسب برای یک جامعه کارآفرین موفق تبدیل کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این خصوص راهنمای شما خواهد بود.

برای راه اندازی تجارت شما کمک مالی در دسترس است. دولت حامی مشاغل کوچک و متوسط می باشد. اینها به شرط سرمایه گذاری شرکت در دارایی های ثابت، شرکت در نمایشگاه ها، سرمایه گذاری های مربوط به حفاظت از محیط زیست، نوسازی سایت های آلوده یا سرمایه گذاری در زمینه نوآوری و تحقیقات است. جزئیات مربوط به این برنامه در وب سایت وزارتخانه موجود است. در این کشور مشاغل جدید در صنعت گردشگری می توانند به وزارت گردشگری مراجعه کنند. آنها برای هرگونه سرمایه گذاری در زیرساخت های گردشگری درخواست کمک مالی می کنند.اینفوگرافیک استارت آپ لوکزامبورگ

مراحل ایجاد استارت آپ در لوکزامبورگ

مراحل راه اندازی کارآفرینی قانونی در این کشور حائز اهمیت است. در این بخش مراحل را بیان می کنیم. اولین چیزی که هنگام تأسیس شرکت جدید باید در لیست کارهای خود بنویسید، افتتاح حساب بانکی در بانک مورد نظر خود است. سپس نامی برای شرکت خود انتخاب کنید و قبل از تأسیس شرکت، و از منحصر به فرد بودن آن اطمینان حاصل کنید. با ارسال درخواست به ثبت تجارت و شرکت ها می توانید در دسترس بودن نام تجاری تجاری یا نام شرکتی را که قصد استفاده از آن را دارید بررسی کنید. انواع مختلفی از شرکت ها برای انتخاب در لوکزامبورگ وجود دارد اما متداول ترین آنها شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی عام است.

سپس نوبت به تنظیم اساس نامه می رسد. اساسنامه اسناد قانون اساسی و اساسنامه اساسی شرکت است که قوانین عملیاتی آن را مشخص می کند. یکی از مراحل اصلی در فرآیند ادغام، انتقال سرمایه سهام به بانک است. این مبلغ به نوع شرکتی که انتخاب کرده اید و میزان وجه نقدی که می خواهید در پروژه سرمایه گذاری کنید بستگی خواهد داشت. در پایان کار اخذ مجوز تجارت لازم است. اجازه کسب و کار تنها در صورت وجود نصب فیزیکی در لوکزامبورگ که شامل زیرساختی مناسب برای ماهیت و مقیاس فعالیت مربوطه باشد، داده می شود. مالیات بر ارزش افزوده مالیات مصرف عمومی است و از کلیه فعالیت های اقتصادی اخذ می شود. برای ثبت نام برای مالیات بر ارزش افزوده، شرکت باید اظهارنامه اولیه را به اداره ثبت زمین و املاک ارائه دهد.

برترین استارت آپ ها در لوکزامبورگ

برترین استارت آپ ها در لوکزامبورگ استارت آپ های مختلفی هستند که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم کرد. Tokeny که در سال 2017 راه اندازی شد، به بازیگران مالی فعال در بازارهای خصوصی اجازه می دهد تا با استفاده از فناوری بلاکچین، اوراق بهادار را به صورت سازگار منتشر و انتقال و مدیریت کنند. هدف این است که مشتریان بتوانند بهره وری را در عملیات خود افزایش دهند. تعهدات انطباق جهانی را اعمال کنند، اتوماسیون را فعال کنند. در نهایت یک مزیت رقابتی کسب کنند. EmailTree یک راه حل نهایی به ایمیل ها را ارائه می کند. این استارت آپ اطلاعات را پردازش می کند تا شرایط و مسائل مختلف را درک کند و پیشنهادات پاسخ بهینه و سریع را آماده کند.

لوکزامبورگ یک کشور پیشرفته و علاقمند به اقتصاد متعالی است لذا به استارت آپ ها توجه می کند و آن ها را دسته بندی می کند که

در جدول زیر آن را مشاهده می کنید:

رتبهنوع فعالیت
1فعالیت های تخصصی مانند پزشکی و فناوری اطلاعات
2حمل و نقل و خوراک
3آموزشی و فرهنگی و سرگرمی
4خرید و فروش
5مالی و بانکی

برترین استارت آپ ها در لوکزامبورگ

مهم ترین استارت آپ های لوکزامبورگ

Ziggu نیز استارت آپ دیگری است که در سال 2017 تاسیس شد، و یک بستر پیگیری مشتری را برای توسعه دهندگان املاک و مستغلات ارائه می دهد. این پلتفرم به توسعه دهندگان املاک کمک می کند تا با روشی کارآمدتر با مشتریان درگیر شوند، و یک اطلاعات واحد در مورد خرید ارائه دهند که شامل اسناد، اخبار، به روزرسانی ها، پیام ها می شود. علاوه بر این، به سازماندهی کلیه پروژه ها و مشتریان کمک می کند و حتی برخی از تکرارها را خودکار می کند. وظایف طبق این استارت آپ، این منجر به 37% افزایش کارایی و 46% رضایت مشتری می شود. استوکر در سال 2018 تاسیس شد، یک پلتفرم سرمایه گذاری همتا به همتا است که با استفاده از بلاکچین ساخته شده است، و سرمایه گذاران خرده فروشی و موسسین تجارت را برای تأمین مالی ایده های آینده نگرانه متصل می کند.

استارت آپ ها از مشاغل پردرآمد در لوکزامبورگ هستند. در لیست زیر به برخی از مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم:

  • Evercity
  • Joompay
  • Anote Music
  • io
  • Next Gate Tech – Next Gen Tech
  • Kleos Space

ایجاد استارت آپ در لوکزامبورگ

کار در لوکزامبورگ، در یکی از 3 دسته فعالیت های تجاری، تجارت های ماهر صنایع دستی و مشاغل خاص قرار دارند. این موارد نیاز به مجوز تجارت دارند. اگر در لوکزامبورگ زندگی می کنید و آماده شروع کار هستید، روند کار بسیار ساده است. اولین قدم در هنگام راه اندازی کسب و کار، یافتن تناسب خود در میان 3 گروه تجاری است: فعالیت های تجاری و تجارت های صنایع دستی و مشاغل خاص. فعالیت های تجاری شامل عمده فروشی، خرده فروشی، خدمات فکری، فعالیت های صنعتی، تولید، املاک و مستغلات آژانس های مسافرتی، هتل ها و مهمان نوازی و رستوران و پذیرایی است. اگر می خواهید در فعالیت های تجاری شغلی راه اندازی کنید، باید ظرف یک ماه کسب و کار خود را ثبت کنید.

تجارت حرفه ای شامل تجارت و صنایع دستی بی شماری در زمینه غذا، مد، بهداشت، مکانیک، ساخت و ساز، ارتباطات، چندرسانه ای، هنرهای نمایشی، هنرها و سایر موارد است. مشاغل خاص نیز شامل معماران، طراحان داخلی، معماران منظر یا مهندسین منظر، مهندسان ساخت و ساز، مهندسان مستقل، نقشه برداران، برنامه ریزان شهر و کشور، حسابداران خبره، حسابداران، مشاوران اقتصادی، مشاوران، وکلای ثبت اختراع است. سایر مشاغل مانند وکلا، پزشکان، حسابرسان، بانکداری و سایر خدمات مالی خاص تحت قوانین مختلفی قرار دارند. برخی دیگر، مانند روزنامه نگاران ، خدمات فکری خود اشتغالی دارند و نیازی به اجازه کسب و کار ندارند که به نام خود آنها انجام شود. در هر صورت شما باید برای مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام کنید. اگر قصد دارید اقامت از طریق کارآفرینی در لوکزامبورگ را دارید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار در باب استارت آپ لوکرامبورگ

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب استارت آپ لوکرامبورگ می باشیم:

  • چرا لوکزامبورگ در خصوص برنامه های استارت آپ پرتقاضا است؟ به دلیل برتر ی این کشور در جهان و اختصاص رتبه 15 به خود
  • برترین استارت اپ ها در لوکزامبورگ کدام اند؟ خرید و فروش/ حمل و نقل/ مالی و بانکی/فعالیت های تخصصی
  • مزایا اخذ اقامت لوکزامبورگ از طریق استارت آپ چیست؟ اخذ اقامت دائم و پاسپورت به همراه اعضای خانواده
  • هزینه ایجاد استارت آپ در لوکزامبورگ چیست؟ هیچ گونه محدودیتی در این خصوص وجود ندارد و شخص متقاضی می تواند بدون محدودیت با توجه به برنامه اقصادی کمک مالی دریافت کند.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *