مهاجرت سرمایه گذاری در سنگاپور

استارت آپ سنگاپور

استارت آپ سنگاپور

تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله مفتخر به بررسی استارت آپ سنگاپور برای علاقه مندان سرمایه گذاری می باشد. سنگاپور یک قطب برتر استارت آپ در آسیا و جهان است. سنگاپور با اتصال جهانی عالی، و دسترسی آسان به استعدادهای عالی، سازمان های تحقیقاتی، و همچنین سایر زیرساخت های پشتیبانی کننده، مکانی ایده آل برای رشد تجارت و بنیاد نهادن استارت آپ می باشد. در این کشور با بودجه سرمایه گذاری که به طور پیوسته فراتر از 1 میلیارد دلار افزایش می یابد، می توانید از حمایت مالی خوبی برخوردار شوید. همچنین شما وجود دارد که می توانید با فعالیت های سرمایه گذاری، نوآوری مشترکی را با سازمان های دولتی و شرکت های چند ملیتی (MNC) انجام دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ایجاد استارت آپ به شما مشورت ارائه می دهد.

در سنگاپور برخی از استارت آپ ها از نظر محبوبت و برخی دیگر از نظر کاربرد و برخی از نظر درآمد رتبه بندی می شود. در جدول زیر رتبه بندی انواع استارت آپ ها از نظر کاربرد را مشاهده می کنید:

نوع استارت آپرتبه در کاربرد در سنگاپور
مسافرت و گردشگری1
خوراکی2
حمل و نقل3
خرید و فروش4

برترین استارت آپ های سنگاپور

با درک اینکه بسیاری از آسیای جنوب شرقی از کارت های نقدی یا اعتباری استفاده نمی کنند، Coda Payments یک درگاه پرداخت جایگزین در منطقه ایجاد کرده است. این استارت آپ دسترسی به صورتحساب مستقیم شرکت حمل و نقل، نقل و انتقالات بانکی، پرداخت نقدی فروشگاه راحتی و کوپن فیزیکی را فراهم می کند. همچنین از طریق این برنامه پرداخت را می توان از طریق اینترنت، تلفن های همراه یا درون برنامه انجام داد. دفتر مرکزی كودا در سال 2011 توسط دو مدیر سابق انجمن GSM كه در زمینه پول موبایل تخصص داشتند، تأسیس شد و مقر اصلی آن در سنگاپور است. این Codashop را در نوامبر 2014 با ارائه Steam Wallet Codes در آغاز راه اندازی کرد. Codapay با مشارکت در درآمد بالا، نصب آسان یک برنامه خوب برای مصرف کنندگان است.

Coinpip متخصص در اقتصاد آزاد و از راه دور، استفاده از بیت کوین به عنوان رسانه ای نامرئی برای تسهیل پرداخت سریع از هر دستگاه موبایل در سنگاپور و دیگر کشورهای جهان به طور مستقیم نیز در این کشور در حال ارائه خدمات می باشد. برنامه تخصصی دیگر که در زمینه دیجیتال است از برترین استارت آپ ها می باشد. MoneySmart یک منبع دیجیتالی است که اطلاعات محصول را برای کاربران جمع آوری و تلفیق می کند، و سپس آنها می توانند مقایسه شخصی خود را در یک پلت فرم آنلاین انجام دهند. وام، بیمه و کارت های اعتباری مراقبت می شوند. همچنین MoneySmart Blog مشترکین را در تمام طول سال با سواد مالی نگه می دارد. CoinHako که خود را به عنوان دوستانه ترین کیف پول آنلاین معرفی می کند، یکی از پیشگامان صحنه راه اندازی بیت کوین است.

شرایط ایجاد استارت آپ سنگاپور

سنگاپور با موفقیت متنوع در اقتصاد خود، به قطب منطقه ای و جهانی فناوری و استارتاپ ها تبدیل شده است. اکنون این خانه یکی از پیشرفته ترین سیستم بوم گردی در آسیا است که تعداد قابل توجهی از شرکت ها از سنگاپور به عنوان یک مرکز مدیریتی امور اداری خود در آسیا استفاده می کنند. شرکت های نوپا و فناوری ذکر شده در این زمینه در تعدادی از صنایع و مشاغل شرکت می کنند، از ایجاد استارت آپ های تجارت الکترونیکی، اینترنت و بازی ها گرفته تا رسانه های جمعی و گردشگری و ارائه خدمات و خوراک همگی در این کشور کشش دارند. سنگاپور به مرکز منطقه ای برای استارتاپ ها تبدیل شده است، حتی برخی از برترین استارت آپ های مالزی مانند Grab را جذب می کند مراکز خود را در آنجا مستقر کنند.

نرخ مشارکت نیروی کار در کشور سنگاپور بنابر دیگر نرخ ها در دیگر کشورها نرخ مناسبی است. شما می توانید با تکیه بر این نرخ از استخدام در استارت آپ خود و بهبود آن استفاده نمایید. در نمودار زیر شاهد این نرخ می باشید:

نرخ مشارکت نیروی کار در سنگاپور

مراحل ایجاد استارت آپ در سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور از طریق کار یکی از راه های مهاجرت به این کشور است. برخی از استارت آپ ها به دلیل پیشنهاد محصولات و خدمات خود به جمعیت زیادی، بسیار شناخته شده اند و تعداد کمی از آنها اکنون بخشی از اولین گروه های آسیای جنوب شرقی هستند، استارتاپ هایی با ارزش بیش از 1 میلیارد دلار در این کشور در ابتدا از سرمایه های کم شروع کردند کم کم موفق شدند. شرکت های دیگر کمتر شناخته شده اند زیرا آنها بر روی تجارت های کوچک تمرکز می کنند و مشکلات حرفه ای را برطرف می کنند، اما هنوز در زمینه های خود به رهبران ملی، منطقه ای یا حتی جهانی تبدیل شده اند. Grab یک سکوی مسافرتی همراه است که خدمات رزرو برای تاکسی های مستقر در جنوب شرقی آسیا را ارائه می دهد.

3 مرحله ساده برای راه اندازی مشاغل جدید و استارت آپ های نوپا در سنگاپور وجود دارد که عبارت است از:

  1. نهاد تجاری خود را انتخاب کنید: بسیاری از شرکت های جدید به عنوان شرکت های محدود خصوصی ثبت نام می کنند.
  2. شرکت خود را راه اندازی کنید: شرکت سهامی خاص تحت قانون شرکت های سنگاپور اداره می شود. برخی ازشرایط عبارت است از اینکه حداقل یک مدیر باید در سنگاپور اقامت داشته باشد و همچنین باید مقیم سنگاپور باشد و سرمایه پرداخت شده باید حداقل 1 دلار استرالیا باشد.
  3. یک حساب بانکی باز کنید. می توانیدیک حساب بانکیدر سنگاپور باز کنید. شما می توانید از بین انواع بانک های محلی و همچنین بین المللی انتخاب کنید.

مزایا ایجاد استارت آپ در سنگاپور

مزایا ایجاد استارت آپ در سنگاپور

شرکت هایی که قطب های دیجیتال و نوآوری در سنگاپور ایجاد کرده اند شاملIBM ، Accenture و بانک هایی مانند UOB و HSBC می باشند و شما می توانید با الگو قرار دادن این شرکت ها و مطالعه نحوه ایجاد آن ها به طرحی مناسب دست بیابید. موقعیت جغرافیایی استراتژیک سنگاپور دروازه ای به بازارهای با رشد زیاد جنوب شرقی آسیا، چین و هند است. لذا می توانید با دست یابی به یک فضای بین المللی شیوه های گوناگونی را در استارت آپ ها بررسی و اجرا کنید. این یک فرصت عالی است که سنگاپور را به عنوان مرکز اصلی خود در منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار دهید. در حالی که آسیای جنوب شرقی و چین به سمت تبدیل شدن به اقتصاد فناوری و نوآوری پیش می روند، استارت آپ شما می تواند از سنگاپور به عنوان پایه ای برای معرفی راه حل های نوآورانه در بازارهای نوظهور استفاده کند.

با اخذ ویزای کار در کشور سنگاپور می توانید در مراکز بزرگ خرید و فروش و نوآوری در سراسر جهان و در بازارهای اصلی مانند بانکوک، جاکارتا و سانفرانسیسکو معاملات و مبدالات تجاری خود را پیگیری کنید. این امر موجب برجسته شدن توانایی های تولیدی و معروفیت کار و تجارت در این کشور می شود. شما می توانید استارت آپ و یا شرکت جدید خود را به جوامع تجاری خارج از کشور متصل کنید و از طریق اتحاد جهانی نوآوری به استعدادها، سرمایه و شرکای خود دسترسی پیدا کنید. از آنجایی که گروه بانک جهانی سنگاپور را به عنوان مکان برتر جهان برای سهولت تجارت رتبه بندی کرده است شما نیز با اطمینان خاطر و پس از بررسی جوانب ایجاد استارت آپ در این کشور می توانید خود را بیشتر با این فضا آشنا کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به سنگاپور شما را یاری می کند.

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *