مهاجرت سرمایه گذاری در سنت کیتس

استارت آپ سنت کیتس

استارت آپ سنت کیتس

سیستم راه اندازی استارت آپ سنت کیتس تقریبا مانند سیستم کشورهای دیگر اطراف آن می باشد. در این مقاله به بررسی این مبحث می پردازیم. بهشت سنت کیتس و نویس در دریای کارائیب برای راه اندازی یک استارت آپ بسیار ایده آل به نظر می رسد. شما می توانید هنگام برنامه ریزی برای یک سفر ایده آل خارج از کشور، همه فرصت ها و نحوه ایجاد یک استارت آپ موفق را از نزدیک ببینید. این کشور که جزیره ای است همچنین می تواند مقصد مناسبی برای زندگی و کسب و کار باشد. این کشور دو جزیره ای علاوه بر ارائه سبک زندگی هیجان انگیز، منظره ای ایده آل برای کارآفرینان تازه کار است. شما باید طرح و ایده ای جدید داشته باشید و بتوانید از پس هزینه های تاسیس و نگهداری بر بیایید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه راه اندازی استارت آپ به شما کمک می کند.

کار و اقتصاد در سنت کیتس

نویس یک جزیره کارائیب است که در جزایر بادگیر، در آنتیل واقع شده است. همراه با جزیره سنت کیت، فدراسیون سنت کریستوفر و نویس را تشکیل می دهد. یک کشور حاکمیت مستقل، دارد. سنت کیتس و نویس از نظر اندازه و جمعیت کوچکترین کشور قاره آمریکا است با مساحت 261 کیلومتر مربع و جمعیت 46961 نفر. پایتخت آن و پرجمعیت ترین شهر باستر در سنت کریستوفر است. زبان رسمی آن انگلیسی است و واحد پول قانونی آن دلار شرق کارائیب (XCD) است. سنت کیتس و نویس به عنوان عضوی مستقل از مشترک المنافع ملل، دارای یک سیستم سیاسی و مالی پایدار هستند. رئیس دولت جزایر پادشاه انگلیس است که یک فرماندار کل مقیم را به عنوان نماینده وی در امور محلی انتخاب می کند.

سنت كیتس و نویس همچنین با برنامه سرمایه گذاری تابعیت را ارائه می دهد. از طریق کمک مالی به صندوق رشد پایدار یا سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، یک فرد خارجی شهروند سنت کیتس و نویس می شود و با دسترسی بدون ویزا یا ویزا هنگام ورود به 136 کشور (از جمله آمریکای جنوبی و اتحادیه اروپا) گذرنامه دریافت می کند. بخش تولیدی سنت کیتس و نویس نیز در حال رونق است، و دولت انتظار رشد بیشتر در طول سال های آینده را را دارد. این جزایر در دهه گذشته صادر کننده اصلی در سازمان کشورهای کارائیب شرقی (OECS) بوده اند، با صادرات بین المللی برتر از جمله الکترونیکی موادی مانند تجهیزات پخش و مقاومت های الکتریکی. دولت قصد دارد از طریق استراتژی تولید ملی خود، که هدف آن افزایش بهره وری و افزایش سهم بازار جهانی خود است ، پیشرفت های بیشتری ایجاد کند.

فرصت های ایجاد استارت آپ در سنت کیتس

فرصت های ایجاد استارت آپ در سنت کیتس

در حال حاضر پیش بینی می شود که اقتصاد در این کشور روند صعودی داشته باشد. همچنین آمارها نشان می دهد اقتصاد سالم کشور سنت کیتس و نویس در سال های اخیر با رشد 3.2% تولید ناخالص داخلی روبرو می شود و بسیاری از صنایع در حال رونق قرار دارند که برای جمعیت 46000 نفری این کشور این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار است. هرکسی که به فکر تبدیل ایده تجاری خود به واقعیت است، مطمئناً باید فرصت های زیادی را که این کشور برایش فراهم کرده، در نظر بگیرد. شايد قابل توجه ترين صنعت در سنت كيتس و نويس گردشگري باشد. این جزایر دیدنی تقریبا 15000 بازدید کننده را با هواپیما در سال های اخیر و همچنین 15.3% افزایش ورود هوایی فقط طی دو ماه اول سال ها را به خود جلب کرده است.

محبوبیت این کشور خوش آب و هوا و جذاب به عنوان یک نقطه تعطیلات باعث شد که بخش گردشگری به عنوان مهمترین عامل رشد اقتصادی این کشور معرفی شد. این کشور با عملکرد ویژه هتل ها و رستوران ها و اخیرا با افزایش پروازها و ورود چند شرکت هواپیمایی مشهور آمریکایی مانند دلتا و یونایتد ایرلاینز تعداد پروازهای خود را افزایش داده است. این مساله نشان می دهد این صنعت ممکن است در آستانه رشد بیشتر باشد. پس این یک فرصت خوب برای شما است تا در این زمینه فعالیت کنید. استارت آپ هایی که مرتبط با گردشگری و مسافرت ها و آژانس های هواپیمایی است می توانند در صورتی که تخصص داشته باشند و جدید فعالیت کنند بسیار مورد توجه قرار گیرند.

شرایط استارت آپ سنت کیتس

تاسیس یک شرکت و یا راه اندازی یک استارت آپ در سنت کیتس و نویس برای شهروندان آسان تر است. با این حال، دستیابی به حقوق یکسان با درخواست عضویت در تابعیت کشور از طریق برنامه سرمایه گذاری امکان پذیر است. این طرح که از سال 1984 آغاز شد، در نوع خود قدیمی ترین است و در ازای سرمایه گذاری مالی تابعیت سنت کیتس و نویس را برای متقاضیان فراهم می کند. متقاضیان می توانند کمک مالی به صندوق رشد پایدار کشور، که برای پرداخت هزینه پروژه های زیربنایی و در بخش های آموزش، بهداشت و جاذبه های گردشگری سنت کیتس استفاده می شود، انجام دهند. همچنین آن ها می توانند با سرمایه گذاری در صنایع برای توسعه رشد اقتصادی به بنیاد متنوع سازی صنایع مختلف کمک کنند.

استارت آپ های مختلفی با موضوعات متفاوتی در این کشور در حال رشد هستند در نمودار زیر شاهد مهم ترین استارت آپ ها در سنت کیتس هستید:

برترین استارت آپ ها در سنت کیتس

مدارک لازم ایجاد استارت اپ در سنت کیتس

افراد غیرشهروند این کشور و اقامت در بهترین شهرهای سنت کیتس، پس از بازدید از اداره درآمد داخلی که مالیات و پروانه های مربوط به آنها را تعیین می کند، باید ایده تجاری خود را به دولت ارائه دهند. آنها همچنین باید یک برنامه تشویقی مالی، مجوز کار برای همه کارمندان، یک مجوز مالکیت بیگانه و یک برنامه برای اجاره یا اجاره ساختمانی که قصد کار در آن را دارند ارائه دهند. کلیه نام شرکت ها باید از طریق وزارت دارایی ثبت و مجوزهای لازم برای آنها درخواست شود. صاحبان مشاغل جدید حتی ممکن است بتوانند از کمک های مالی دولت استفاده کنند. تمام این کمک می کند تا رشد استارت آپ ها تأمین شود و در حال حاضر بیش از 25 میلیون پوند برای کمک به بیش از 500 شرکت سرمایه گذاری شده است.

مدارک مورد نیاز نیز در کنار شرایط لازم از مهم ترین موارد برای راه اندازی استارت آپ در سنت کیتس به شما می رود. در لیست زیر شاهد برخی از مدارک لازم هستید:

  • کپی معتبر پاسپورت کلیه اعضای شرکت یا گواهینامه رانندگی
  • یک نسخه اصلی یا معتبر از مرجع بانکی یا بیانیه بانکی با نام و آدرس کامل دارنده
  • یک نسخه اصلی یا معتبر از نرخ های اخیر صورتحساب آب و برق
  • یک نسخه اصلی یا معتبر از نامه مرجع حرفه ای تنطیم شده توسط وکیل، حسابدار، شریک تجاری یا کارفرما
  • اطلاعات اولیه هر یک از اعضای شرکت

به طور کلی حقوق ماهیانه کار در سنت کیتس نرخ خوبی است و شما می توانید با تکیه بر این موضوع خود را برای ایجاد استارت آپ در سنت کیتس آماده کنید. همچنین می توانید برای اطلاعات تخصصی در خصوص نحوه ایجاد استارت آپ با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *