مهاجرت کاری آفریقای جنوبی

اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی

اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی

اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی فرصتی ایده آل برای متقاضیان علاقه مند به کار در این کشور می باشد که هر ساله مورد استقبال قرار گرفته است. با بهره گیری از دانش سیاست های واردات و صادرات سودمند و یا دسترسی به نیروی کار مناسب می توان یک کسب و کار را به سمت فراتر از مرزهای آن کشور هدایت کرد. این بدان معنی است که کسب و کار ممکن است انتقال کارکنان از کشور متبوع به کشور جدید را اقتضا نماید. اگر این کشور جدید آفریقای جنوبی باشد، موسسه سفیران سروش سعادت قادر به کمک به کارفرمایان و کارکنان در این راه پیچیده و وقت گیر درخواست ویزای کار خواهد بود.

بررسی اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی

برای اینکه به طور قانونی در آفریقای جنوبی کار کنید، باید اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی را در دستور کار خود قرار دهید. چنین ویزایی به شما اجازه می دهد تا به طور قانونی کسب و کار در آفریقای جنوبی راه بیاندازید. به طور قانونی توسط یک واحد شغلی آفریقای جنوبی یا یک سازمان بین المللی مستقر در آفریقای جنوبی استخدام شوید.

اما این امر به آنقدرها هم ساده نیست که تنها با در دست داشتن گذرنامه خود و به صرف ورود به سفارت آفریقای جنوبی بتوانید چنین ویزایی را اخذ نمایید. اداره امور داخلی آفریقای جنوبی مجموعه ای از ویزاهای ویژه را ارائه می دهد و انتخاب گزینه مناسب از اهمیت اساسی برخوردار است. ارزش مشاور مهاجرت واقعا مورد مورد درک قرار می گیرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جریان آخرین تحولات سیاست های مهاجرت به آفریقای جنوبی در قرار دارد.

تعدادی از مجوزهای اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی وجود دارد. این مجوزها شامل موارد زیر می شوند:

اخذ ویزای کار مهارت اساسی آفریقای جنوبی

این ویزا به متقاضیان خارجی تعلق می گیرد، که به صورت اختصاصی برای جذب مهارت، دانش و تجربه برای اقتصاد آفریقای جنوبی طراحی شده است. اما قبل از درخواست اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی در زمینه مهارت های اساسی باید به خوبی در فهرست مهارت های اساسی که هر ساله توسط اداره کار آفریقای جنوبی منتشر می شود جستجو کرده باشید.

این فهرست که هر ساله به روز می شود. بیش از 200 حرفه و شغل را که توسط اداره کار و قانونگذاران آفریقای جنوبی شناسایی شده در نظر می گیرد. این شغل ها برای رشد و رونق کشور ضروری تشخیص داده شده اند. اساسا این بدان معنی است که اگر شغل شما در این فهرست ذکر شود، می توانید برای اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی بدون نیاز به پیشنهاد استخدامی از سوی یک شرکت در این کشور درخواست کنید. زیرا انتظار می رود که در زمینه کار تخصصی خود بتوانید خیلی راحت شغل پیدا کنید.

اخذ ویزای کار عمومی آفریقای جنوبی

درخواست برای مجوز کار عمومی در آفریقای جنوبی نیازمند پر کردن فرم تقاضای نیروی کار از خارج از کشور توسط کارفرما دارد. کارفرما که خود باید جزء اتباع آفریقای جنوبی باشد، باید مدارک کافی را در زمینه لزوم استخدام یک نیروی خارجی پر کرده باشد. ممکن است کارفرمایان مجبور شوند نشان دهند که متقاضی دارای گواهینامه خاص یا دانش خاصی است که به آن فرد یا پست منحصر به فرد مربوط می شود.

با این حال، ویزای کار عمومی برای فردی که در حال حاضر دارای صلاحیت عمومی است، اما شغل آن در لیست مهارت های اساسی فهرست نشده است تعلق می گیرد. این ویزا تنها در مواردی صادر می شود که متقاضیان می توانند ثابت کنند که هیچ شهروند یا مقیم دائم آفریقای جنوبی نمی تواند کار تخصصی آنها را در آن شرکت انجام دهد.

اخذ ویزای کار عمومی آفریقای جنوبی

ویزای انتقال کار داخلی شرکت آفریقای جنوبی

برای اخذ چنین ویزایی متقاضی واجد شرایط خواهد بود که شرکت آفریقای جنوبی که شعبه ای در خارج از این کشور دارد، نیروی کار را بخواهد به صورت درون شرکتی جابه جا کند. مجوز کار انتقال داخلی شرکت برای کمک به شرکت های بین المللی است که شعبه ای نیز در آفریقای جنوبی دارند. بدین ترتیب آنها می توانند به راحتی کارکنان خارجی را از دفاتر و شعبه های مختلف خود به راحتی به شعبه یا دفتر در آفریقای جنوبی انتقال دهند.

این ویزا روند انتقال کارکنان را به شعب مستقر در آفریقای جنوبی تسهیل می کند. با وجود اینکه این نوع ویزا، ویزایی موقت است. برای اقامت طولانی مدت در آفریقای جنوبی نمی باشد. اما دسترسی آسان به کشور را برای به دست آوردن برخی از مقاصد، برای مثال، تکمیل پروژه، آسان می کند. این ویزا اجازه می دهد تا کارکنانی که در خارج از آفریقای جنوبی مستقر هستند، برای ورود به کشور برای اهداف کار یا آموزش به کار خود ادامه دهند. این نوع ویزا به مدت حداکثر 4 سال اعطاء می شود. پس از آن دارنده ویزا باید به کشور محل اقامت پیشین خود بازگشت کند.

 در باب روادید انتقال اشتغال آفریقای جنوبی

پیرامون ویزای انتقال کار آفریقای جنوبی بایستی به این نکات اشاره کرد که:

  • متقاضی باید کارمند دائمی شرکت یا سازمان خارجی باشد.
  • متقاضی باید قبل از اینکه روادید 4 ساله ویزا به پایان رسیده باشد، کشور آفریقای جنوبی را ترک کند.
  • این ویزا را نمی توان فراتر از دوره اعتبار 4 ساله تمدید کرد. اگر حضور متقاضی در آفریقای جنوبی طولانی تر از این باشد، یک ویزای کار متفاوت یا ویزای مهارت های اساسی می تواند گزینه ای مناسب تری باشد.

طبق ادعای وزارت امور داخله آفریقای جنوبی درخواست تمدید ویزای انتقال کار در داخل شرکت آفریقای جنوبی ممکن است در کشور شما در مرکز محلی VFS ارائه شود.

مدارک روادید انتقال اشتغال آفریقای جنوبی

مدارک ویزای انتقال کار آفریقای جنوبی به شرح زیر است:

  • متقاضی باید یک قرارداد کاری معتبر ارائه کند که نشان دهد که در مدت زمان 6 ماه یا بیشتر در شرکت خود استخدام شده است. قرارداد کاری نباید تاریخ انقضا کمتر از 4 سال داشته باشد.
  • شرکت درگیر نیز باید تعهدی را ارائه کند که کارکنانی که دارای ویزای انتقال درون شرکت هستند فعالیت های کاری را در آفریقای جنوبی برای مدت زمان طولانی تر از دوره 4 ساله طول نمی دهند.
  • شرکت درگیر باید بتواند تأیید کند که متقاضی به یک شعبه آفریقای جنوبی، شرکت تابعه یا وابسته به کشور خود منتقل خواهد شد.

همانطور که مشاهده شده روند اخذ ویزای کار در آفریقای جنوبی می تواند امری پیچیده باشد اما با کمک مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید این راه پر پیچ و خم را بر خود هموار سازید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *