مهاجرت به کشور نروژ

اخذ تابعیت نروژ

اخذ تابعیت نروژ  

اخذ تابعیت نروژ از طریق روش های قانونی هدایت مهاجرت ازقبیل مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، خرید ملک، ازدواج و تولد امکان پذیر است. هر کدام از این روش ها با توجه به شرایط و ارائه مدارک معتبر به سفارت این کشور میسر می باشد. اگر دارای مجوز اقامت معتبر در نروژ هستید و به طور دائم در اینجا زندگی می کنید، می توانید برای شهروندی نروژ اقدام کنید. اجازه اقامت شما باید هم هنگام درخواست و هم در زمانی که درخواست شما در حال بررسی است معتبر باشد. درک این نکته بسیار مهم است که درخواست شهروندی نروژ به این معنا نیست که شما مجوز معتبری برای اقامت در این کشور دارید. اگر با مجوز کار اینجا هستید و برای شهروندی درخواست می دهید، همچنان باید برای تمدید مجوز کار خود اقدام کنید.

روند واقعی شروع درخواست به صورت آنلاین انجام می شود، اگرچه باید اسناد را شخصا تحویل دهید. برای شروع درخواست خود، فرم درخواست را تکمیل کنید. به شما یک قرار ملاقات داده می شود تا مقالات خود را به صورت حضوری ارائه دهید. این مقاله برای شما همراهان همیشگی سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در باب اخذ تابعیت نروژ نگارش شده است. به همه سوالات شما در باب اخذ تابعیت نروژ و چگونگی اخذ تابعیت نروژ پاسخ می دهد.

درخواست شهروندی کشور نروژ

برای درخواست تابعیت نروژی باید شرایط متقاضی را تحت تأثیر قرار دهد:

  • هویت متقاضی باید روشن شود.
  • متقاضی باید مقیم نروژ باشد و یا قصد ادامه سکونت در نروژ را داشته باشد.
  • متقاضی باید شرایط را برای اعطاء اجازه اقامت دهد اجازه می دهد.
  • متقاضی باید در مجموع 7 سال در 10 سال گذشته زندگی کرده باشد.
  • متقاضیان بین سنین 18 و 55 سال باید تسلط کامل به زبان نروژی داشته باشد.
  • به دلیل قانون ملی ، شما نمی توانید تابعیت قبلی خود را نیز حفظ کنید. چنانچه تابعیت نروژ را به دست آورید.
  • قوانین خاص کشورها تابعیت مضاعف را نمی توان پذیرفت. چنانچه شخص توصیه می کند تابعیت نروژی را باید از تابعیت خود را را انصراف دهد.
  • همسران ، شرکا و یا همسایگان از شهروندان نروژی می تواند درخواست تابعیت نروژی را ارائه دهد. چنانچه از ازدواج و یا شراکت در زندگی آنها 7 سال گذشته باشد
  • دوره های الزامی اقامت در مجموع از 3 سال در طول 10 سال گذشته است. از مجموع مدت اقامت و ازدواج کوتاه با یک شهروند نروژی باید حداقل 7 سال گذشته باشد
  • کودکانی که در این کشور متولد می شوند در صورتی که تابوتی نروژی داشته باشد.
  • افراد بدون تابعیت زیر 18 سالی که در نروژ سکونت دارند. در صورتی که تابعیت آنها مشخص است تابوت تابعیت نروژی است.

از دست دادن هویت نروژ

چنانچه شخصی خارج از زندگی نروژ می تواند کند و تابعیت جدید اخذ کرده باشد. کشور جدیدی که تابعیت آن را اجازه می دهد تابعیت مضاعف را نمی دهد. برای یک بار بسیار طولانی در نروژ زندگی نمی تواند اگر شما ملی پوش نروژی خود را از دست بدهید. مقامات اداره مهاجرت همچنین می توانند شهروندی نروژی شخصی را لغو کند. اگر متقاضی به عمد اطلاعات نادرستی را به اداره مهاجرت داده باشد. جهت اخذ اقامت این کشور مقاله اقامت در نروژ را بررسی بفرمائید.

با توجه به قانون ملیت نروژی، یک کودک متولد شده از یک مادر یا پدر نروژی به طور خاص خودکار در هنگام تولد تابعیت نروژی بد است. این مهم نیست که کودک در نروژ و یا در خارج از کشور به دنیا آمده باشد. همین طور مهم نیست که اگر پدر و مادر کودک قبل از تولد کودک ازدواج رسمی کرده اند یا نه؟ برای تأیید تابعیت کودک، هویت و شهروندی مادر و پدر کودک باید شود.

 

درخواست شهروندی و اخذ ملیت نروژ

چیزی که مسلم این است که شخصی است که به دنبال اخذ تابعیت نروژی باید حداقل دانش زبان را نیز داشته باشد. همچنین باید خود را به ملیت نروژی نشان دهندگان دوست بدارد. داشتن دانش (عمومی) از کشور و قادر به پاسخگویی به سوالات زبان نروژی حداقل معلومات تبدیل به یک شهروند نروژی است. پناهجویانی که از منطق جنگزده می آیند. همین طور کاملاً اشخاصی است که درخواست پناهندگی آنها را در اداره مهاجرت و پلیس نروژ مورد قبول واقع می شود. تمام اشخاصی که برای مدت زمان طولانی بیش از 7 سال در دانشگاه علوم پزشکی و یا زندگی در صورت درخواست تابعیت نروژی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله کار در نروژ بررسی بفرمائید.

شرایط اخذ تابعیت دوگانه نروژ

به عنوان یک قاعده کلی، این کشور اجازه نمی دهد که یک فرد برای تابعیت دوگانه اقدام کند. برای استفاده از تابعیت نروژی باید از ملیت های قبلی استفاده کنید.

البته استثنائاتی نیز وجود دارد:

  • هزینه انصراف از تابعیت قبلی به طرز نامعقول بالا است.
  • روند انصراف از تابعیت قبلی بسیار طولانی و زمان باشد.
  • به دلایل امنیتی شخص متقاضی باید ملیت قبلی خود را حفظ کند.

تابعیت دوگانه برای شهروندان نروژی که به طور معمول ارزش خودکار شهروندی کشور دیگر را به دست آورد و مجاز باشد. جهت اطلاع از شرایط مهاجرت به این کشور در مورد شرایط مهاجرت به نروژ مطالعه بفرمائید.

شرایط اخذ تابعیت دوگانه نروژ

اخذ پاسپورت ملی نروژ

آمار پشتیبانی از اداره مهاجرت نروژ نشان می دهد که فقط 7 ٪ از کارمندان مهاجران است که سال ها در نروژ زندگی کرده اند و توانسته اند تابعیت نروژ را اخذ کنند. در شرایطی که به طور کامل کامل 81 شخص در صورت داشتن عنوان پناهیجویان وارد شده اند در حال حاضر توانسته اند مجله اندروید را تهیه کنند. این کشور اجازه داشتن تابعیت مضاعف را نمی دهد. استفاده از شهروندان فرانسوی یا آمریکایی و غیره که سال های زیادی را به سر می برند. از این رو نمی توان تابعیت نروژی را گرفت. چرا که نمی توان تابعیت اصلی خود را از دست بدهد. استفاده از این قانون به همین دلیل شخصی است که مقیم است. چنانچه بخواهید تابعیت اصلی داشته باشید و خود را از دست بدهید می توانید به اداره مهاجرت درخواست اخذ تابعیت نروژی بدهید.

در حال حاضر یکی از بهترین روش ها است که می تواند به اقامت و تابعیت نروژ رسید. اقامت دانشجویی است. هزینه زندگی در کشور نیز برای شخصی که قصد مهاجرت دارند، بسیار مهم است. با امکان تحصیل رایگان در دانشجویان بین المللی مجاز است. به همین دلیل علاقمند به اخذ اقامت و تابعیت قبل از هرگونه اقدام و پرداخت یورویی با کارشناسان مجرب و وکلای ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته شده است. پس از مشاوره تلفنی بصورت رایگان و مشورت با وکلاء ارشد حقوقی که تصویب شده است. از کمک و راهنمای کارشناسان مجرب در زمینه اخذ پذیرش و دریافت روادید بهره مند شوید. در ضمن ما شرایط اقامت نروژ را برای شما تشکر می کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این بخش از سرمایه گذاری در نروژ بررسی بفرمائید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *