مهاجرت تحصیلی امارات

اخذ بورس تحصیلی از امارات

اخذ بورس تحصیلی از امارات

اخذ بورس تحصیلی از امارات می تواند یکی از طرق موفقیت آمیز مهاجرت و هم چنین دریافت نمودن حق اقامت دائم این کشور برای متقاضیان بین المللی باشد. در صورتی که شما هم علاقه مند به مهاجرت نمودن به این کشور و هم چنین تحصیل نمودن در این کشور می باشید، با مطالعه نمودن مقاله اخذ بورس تحصیلی از امارات و هم چنین مراجعه نمودن به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی در رابطه با این موضوع به دست آورید.

این کشور دارای شرایط میزبانی خوبی از دانشجویان خارجی متقاضی اخذ بورس تحصیلی می باشد. این مکان بسیار عالی برای مطالعه نمودن در زبان هایی است که برای امنیت ملی ضروری و حیاتی می باشد. با این توضیح که یکی از راه های دریافت کمک هزینه تحصیلی از برنامه های تحصیلی به نام گیلمن، بورن و فلورایت در این کشور می باشد. در ادامه مقاله به توضیح این بورسیه ها خواهیم پرداخت.

تحصیل در امارات

عربی زبان رسمی امارات متحده عربی است. زبان های دیگر (فارسی، هندی و اردو) نیز به عنوان اولویت های امنیتی محسوب می شوند. به تازگی در امارات متحده عربی زبان انگلیسی رایج شده است. البته در جایگاه تحصیلی سنتی دانشجویان در این کشور این زبان نادیده گرفته شده است. اغلب دانشجویان این کشور دانشگاه U.S. که یک دانشگاه به زبان آمریکایی و در شهر دبی واقع شده است. اصلی ترین هدف این دانشگاه ارائه یک سطح تحصیلات عالی در این کشور است.

اخذ بورس تحصیلی از امارات یا گیلمن

بورسیه تحصیلی گیلمن این کشور، مختص دانشجویانی خارجی می باشد. از این رو دارای تابعیت آمریکایی می باشند. به نوعی به این اشخاص کمک مالی خواهد کرد به ویژه افرادی که دریافت کمک مالی Pell از دولت فدرال این کشور می کنند. بدین ترتیب متقاضی را برای تحصیل در خارج از کشور ترغیب می کند. هدف اصلی بورسیه تحصیلی گیلمن این می باشد. دانش آموزان مکان های غیر معمولی مانند امارات متحده عربی را انتخاب کنند.

جهت شفاف سازی در خصوص تعداد متقاضیان در این کشور به نمودار زیر مراجعه بفرمائید:.

میانگین تعداد دانشجویان بین المللی در امارات

همچنین می خواهند که به آموزش در زبان عربی، فارسی، هندی و اردو بپردازند. همه این زبان ها از جمله زبان های ضروری در این کشور می باشد. به نوعی میزان 3000$ الی $5000 (دلار) را تامین نماید. جهت تحصیل در امارات به لینک مذکور مراجعه بفرمائید.

اخذ بورس تحصیلی بورن از امارات

این بورسیه تحصیلی که شامل بورس تحصیلی برای دانشجویان مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی است. دارای جوایز زیادی برای دانشجویان ممتاز می باشد. از این رو توسط برنامه آموزش ملی امنیت (NSEP) تأمین می شود . NSEP که برای مطالعات زبان در میان مناطق موجود در کشورهای خارجی برای آموزش کارکنان در امنیت ملی می باشد. خدمات دولتی در برابر کمک مالی ارائه شده در شرایط خدمات مورد نیاز NSEP ارائه شود.

حتی حوزه های خاص مطالعه، و نزدیک تر اشخاص متقاضی اخذ بورس تحصیلی درخواست خود را به این دلیل که مقادیر آنها بسیار رقابتی می باشد. میزان کمک هزینه تحصیلی این کشور به میزان $20000 (دلار) برای 1 سال تحصیلی می باشد. کمک هزینه های دانشجویی به مبلغ $30000 دلار) می باشد). جهت کار در این کشور مقاله کار در امارات را بررسی بفرمائید.

اخذ بورس تحصیلی فلورایت از امارات

این نوع بورسیه تحصیلی که در بر گیرنده برنامه های دانشجویان آمریکایی می باشد. در مورد کمک های کامل دانشجویان علاقه مند به سفر به امارات متحده عربی به عنوان یک عضو فلورایت برای انجام تحقیقات می باشد. جهت اخذ ویزای تحصیلی امارات مقاله لینک شده از اطلاعات مهمی برخوردار می باشد.

لازم به ذکر می باشد که اشخاص متقاضی باید زبان عربی را با رعایت اصول کافی در مورد پروژه خود با موفقیت کامل انجام دهند. در صورتی که این اشخاص وابستگی خود را به یک دانشگاه میزبان نشان ندهند. در این صورت، سفارت ایالات متحده آمریکا می تواند این کار را برای این اشخاص انجام می دهد. نامه خود را به انضمام در خواست خود ارسال نمایند.

 بررسی اخذ بورس تحصیلی از کالج امارات

دانشجویان دانشگاه ایالتی واشنگتن در صورتی که بخواهند در برنامه تحصیل در خارج از کشور خود و در امارات متحده عربی تحصیل کنند. از این رو این امکان را دارند که برای چندین بورس تحصیلی از جمله دانشکده های تحصیلات تکمیلی این کشور اقدام نمایند از جملاین بورسی های تحصیلی عبارتند از:

 بررسی اخذ بورس تحصیلی از کالج امارات

 شرایط بورسیه تحصیلی آرون اویونس امارات

این نوع از بورسیه تحصیلی که مختص دانش آموزانی می باشد که نیازمند کمک مالی می باشند. هنوز در خارج از کشور تحصیل می کنند. قصد دارند تا به مدت زمان 1 سال کامل در این کشور باقی بمانند می باشد. کمک هزینه تحصیلی WSU تحصیلات خارج از کشور بسیار شبیه به بورس تحصیلی آرون اویونس است. در برگیرنده دانش آموزانی می باشد. در غیر این صورت قادر به تحصیل در خارج از کشور نخواهند بود.

بورس تحصیلی دانشگاه آمریکایی دبی (AUD) امارات

دانشگاه آمریکایی دبی (AUD) که اقدام به پرداخت کمک هزینه تحصیلی از جانب نهاد ریاست جمهوری ویلیام جفرسون کلینتون به دانشجویان آمریکایی می کند. بدین ترتیب از جمله انواع کمک هزینه های تحصیلی این دانشگاه شامل موارد زیر می شود:

  • کمک هزینه لازم برای مسکن و برای تمام دوره تحصیلی
  • کمک هزینه لازم برای مسکن برای یک دوره

در صورتی که شما هم با مطالعه نمودن مقاله اخذ بورس تحصیلی از امارات علاقه مند به تحصیل نمودن در این کشور شدید. این فرصت را دارید تا با اقدام به برقراری تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و هم چنین مراجعه نمودن به لینک هایی نظیر مهاجرت به امارات از طریق کار اطلاعات کاملی در رابطه با این موضوع به دست آورید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *