مهاجرت کاری مالتا

اخذ اقامت مالتا از طریق کار

اخذ اقامت مالتا از طریق کار

اخذ اقامت مالتا از طریق کار یکی از روش های مقیم شدن در این کشور است. افراد سپس می توانند برای دریافت تابعیت و پاسپورت این کشور اقدام کنند. افرادی که می خواهند اقدام به دریافت روادید کاری کشور مالتا کنند باید شرایط مورد نیاز را داشته باشند. کشور مالتا یکی از کشور های جنوبی قاره اروپا میباشد و در بخش میانی دریای مدیترانه واقع شده است و لازم به ذکر است که پایتخت این کشور والتا نام دارد. در کشور مالتا بیش از 400000 نفر ساکن می باشد و اکثر مردم و افرادی که مقیم و ساکن این کشور زیبا می باشند به دو زبان انگلیسی و مالتی صحبت میکنند.

حکومت کشور مالتا از نوع جمهوری میباشد و رئیس جمهور این کشور جرج آبلا نام دارد و شایان ذکر است که بیش از نود و سه درصد مردم کشور مالتا پیرو دین مسیحیت هستند. درهمچنین لازم به ذکر است که برای مطلع شدن از مدارک مورد نیاز برای کسب روادید کشور مالتا و اخذ اقامت مالتا از طریق کار، متقاضیان و کارکنان ایرانی و هموطنان عزیز میتوانند با مشاوران مجرب و کاردان ما در موسسه سفیران سروش سعادت تماس حاصل کنند و برای شروع پروسه مهاجرت، امور مورد نیاز را انجام دهند. ادامه با شرایط اخذ اقامت مالتا از طریق کار بیشتر آشنا خواهید شد.

شرایط اقتصادی کشور مالتا

کشور مالتا از چندین جزیره کوچک تشکیل شده است . این کشور دارای ساحل های بسیار زیبا و جاذبه های گردشکری فوق العاده جذاب می باشد. هر ساله توریست های زیادی به کشور مالتا سفر کنند و موجب توسعه صنعت توریسم این کشور شوند.

مهمترین صنایع و فعالیت ها در کشور مالتا به صورت زیر می باشند:

  • توریسم و گردشگری
  • ماهیگیری
  • صنایع دستی و هنری
  • کشاورزی و زراعت

افرادی که اقدام که اخذ اقامت مالتا از طریق کار می کنند، می توانند با کسب اقامت این کشور به تمامی کشور های حوزه شنگن سفر کنند؛ زیرا کشور مالتا یکی از اعضای حوزه شنگن می باشد. کشور مالتا بر اساس آمار صندوق بین المللی پول، بین سی و دو کشور ثروتمند جهان قرار گرفته است و از لحاظ اقتصادی شرایط بسیار مطلوبی دارد.

به طور کلی منابع عمده کشور اروپایی مالتا به چند بخش تقسیم می شوند:

  • سنگ آهک
  • شرایط آب و هوایی بسیار خوب
  • نیروی کار مولد

همچنین اقتصاد این کشور زیبا به عواملی چون صنعت گردشگری، تجارت خارجی و تولیدات بستگی دارد. لازم به ذکر است که ساخت فیلم های سینمایی مختلف در کشور مالتا باعث پیشرفت و توسعه اقتصاد این کشور شده است. در سال های اخیر، دولت کشور مالتا سرمایه گذاری های متعددی در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی و همچنین دانشگاه های مختلف کرده است. این امر باعث شده تا کشور مالتا از لحاظ آموزشی پیشرفت چشمگیری داشته باشد. لازم به ذکر است که هر ساله متقاضیان زیادی برای تحصیل به مالتا سفر می کنند.

اخذ اقامت مالتا از طریق کار و شرایط کار در این کشور

به طور کلی برای کسب اقامت مالتا مهاجران و متقاضیان ایرانی می توانند از راه های مختلفی اقدام کنند. یکی از این راه ها که موجب اخذ می شود، مهاجرت کاری به کشور مالتا می باشد. لازم به ذکر است که هموطنان عزیز برای مطلع شدن از شرایط اخذ اقامت مالتا از طریق کار و همچنین مدارک مورد نیاز برای شروع پروسه مهاجرت به این کشور می توانند با کارشناسان و مشاوران ما در موسسه مهاجرتی و حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

در کشور مالتا درصد نرخ بیکاری بسیار پایینتر از سایر کشورهای اروپایی است. افرادی که برای کار به این کشور مهاجرت می کنند می توانند در مشاغل گوناگون مشغول به کار شوند. عمده ترین شغل ها و زمینه های شغلی که متقاضیان می توانند در آن ها در کشور اروپایی مالتا مشغول به کار شوند به چند بخش تقسیم می شوند.

این مشاغل ازاین قرارند:

  • اپراتور های گردشگری
  • آموزش زبان انگلیسی و آموزش زبان مالتی و یا سایر زبان ها
  • مشاغل مرتبط با تکنولوژی
  • مشاغل موجود در کمپانی های بین المللی
  • بازی های مختلف
  • مشاغل مرتبط با امور مالی
  • مشاغل مرتبط با فن آوری سرمایه گذاری
  • مشاغل موجود در زمینه دیجیتال
  • پیشخدمتی

متقاضیان خارجی برای مشغول به کار شدن در کشور مالتا و اخذ اقامت مالتا از طریق کار نیاز به مجوز کار و همچنین پیشنهاد کاری از طرف یک کمپانی معتبر در کشور مالتا و یا کارفرمای یک کمپانی معتبر در کشور مالتا دارند.

کسب مجوز برای اخذ اقامت مالتا از طریق کار

متقاضیان خارجی که در خارج از کشور های اروپایی زندگی می کنند، برای مشغول به کار شدن در کشور مالتا باید پیشنهاد کاری و مجوز کاری داشته باشند. مجوز کاری در مرحله ی اول معمولا یک سال اعتبار دارد و متقاضی می تواند بعد از اتمام اعتبار مجوز کاری خود اقدام به تمدید آن کند.

متقاضیان و کارکنانی که موفق به دریافت روادید کاری و مجوز کاری در کشور مالتا می شوند، باید بر اساس میزان درآمد خود مالیات تعیین شده را پرداخت کنند. میزان مالیات در کشور مالتا از بیست الی سی و پنج درصد می باشد. کسب روادید کاری کشور مالتا و اخذ اقامت مالتا از طریق کار در صورتی امکان پذیر می باشد که متقاضی مجوز استخدام داشته باشد. همچنین باید در یک کمپانی معتبر که در کشور مالتا واقع شده است استخدام شود و یا پیشنهاد کاری داشته باشد.

معمولا مجوز و روادید کاری کشور مالتا به افرادی ارائه می شود که مهارت و توانایی منحصر به فردی در یک شغل خاص داشته باشند. این افراد باید بتوانند به صورت فول تایم مشغول به کار شوند. کشور مالتا از جمله کشور هایی می باشد که به دنبال نیروی کار خارجی است. هر ساله افراد زیادی برای مشغول به کار شدن در کشور مالتا به این کشور مهاجرت می کنند. قصد اصلی اخذ اقامت مالتا از طریق کار است. جهت مطلع شدن از شرایط کار در مالتا می توانید به مقاله ی کار در مالتا مراجعه کنید.

کار در مالتا بدون کسب مجوز

به طور کلی، شهروندان اروپای و شهروندان کشور سوئیس نیازی به دریافت مجوز کاری برای کار در کشور مالتا ندارند. همچنین کارمندانی که برای مشغول به کار شدن در یک مدت زمان مشخص به کشور مالتا سفر می کنند نیز نیازی به اجازه ی کار ندارند.

میزان حقوق در کشور مالتا بستگی به شغل و همچنین سن افراد دارد. به طوری که افرادی که به سن قانونی رسیده اند، می توانند در ماه حداقل 800€ (یورو) درآمد داشته باشند. کسانی که زیر 17 سال سن دارند نیز می توانند در ماه حداقل 700€ (یورو) درآمد داشته باشند. لازم به ذکر است که میزان درآمد با نوع شغل مرتبط می باشد. طبق آمار رسمی، میزان حقوق ناخالص یک فرد بالغ در کشور مالتا هر ساله به 17000€ (یورو) می رسد. البته لازم است بدانید که در کشور مالتا حقوق کارکنان به صورت هفتگی نیز قابل پرداخت می باشد. متخصصان، مدیران، طراحان و همچنین مدیر عاملان در کشور مالتا می توانند هر ساله از 80000€ (یورو) تا 250000€ (یورو) درآمد داشته باشند.

کاریابی در مالتا

افرادی که قصد کاریابی در کشور مالتا را دارند، باید در اولین گام پرونده ی سابقه های کاری خود را آماده کنند. در مصاحبه های مختلف کاری شرکت کنند و پرونده ی خود را ارائه دهند. جهت یافتن شغل مناسب در کشور مالتا، متقاضیان باید به دفاتر، موسسه ها و سازمان های کاریابی مراجعه کنند. این افراد باید مهارت ها و توانایی های خود را ثابت کنند.

معروف ترین منابع و موسسه های کاریابی در کشور مالتا به چند بخش تقسیم می شوند:

  • Personal Resources LTD
  • TI LTD
  • ISSPECTRA LTD
  • STREET HR
  • JOBSINMALTA site

بعد از کاریابی و کسب پیشنهاد کاری، کارفرمای متقاضی باید شغل مورد نظر را در کشور های اروپایی آکهی کند. در صورتی که نیروی کار یافته نشد، متقاضی می توانند برای مهاجرت کاری به کشور مالتا و اخذ اقامت مالتا از طریق کار، سایر امور را انجام دهد. بعد از تکمیل فرم های مربوطه، متقاضی باید ثابت کند که می تواند در اولین سال ورود به خاک مالتا، 5000€ (یورو) به عنوان مالیات پرداخت کند. همچنین یکی از مهم ترین موارد مهاجرت کاری به کشور مالتا این است که متقاضی بعد از ورود به خاک این کشور باید در کم تر از ده روز محل اقامت و سکونت خود را تعیین کند. متقاضیان می توانند برای اقامت در مالتا از طریق کار، از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یاری بطلبند. برخی از عوامل موثر بر کاریابی در مالتا عبارتند از:

عوامل موثر بر کاریابی در مالتا

مدارک مورد نیاز

برای کسب مجوز کاری و روادید کاری کشور مالتا و به عبارتی کار در مالتا متقاضیان باید مدارک و شرایط زیر را دارا باشند:

  • داشتن پاسپورت با اعتبار کافی به همراه نسخه کپی
  • ارائه مدارک شناسایی
  • ارائه پرونده سوابق
  • نداشتن سابقه ی جرم
  • ارائه مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات
  • ارائه مدارک زبان
  • ارائه قرارداد رسمی
  • داشتن گواهی استخدام
  • اثبات توان مالی کافی

به طور کلی مهاجرت به کشور های خارجی نیاز به داشتن توان مالی کافی و ارائه مدارک مورد نیاز دارد و در صورتی که شما عزیزان قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارید می توانید برای انجام امور مربوطه با تعیین تایم قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *