مهاجرت به کشور آرژانتین

ازدواج در آرژانتین

اخذ اقامت از طریق ازدواج در آرژانتین

 اخذ اقامت از طریق ازدواج در آرژانتین شرایط خاصی دارد و متقاضیان بین المللی جهت اقامت قانونی بایستی از شرایط اقامت این کشور اطلاع یابند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تهیه این نوشتار اطلاعات کاملی درباره شرایط اخذ اقامت از طریق ازدواج در آرژانتین به متقاضیان و هموطنان گرامی ارائه می دهند. کشور آرژانتین یکی از کشورهای آمریکای جنوبی می باشد که در همسایگی کشورهای اروگوئه، شیلی، پاراگوئه، پرو، برزیل و بولیوی قرار گرفته است. پایتخت آن که دارای دانشگاه های بسیار معتبر و با کیفیتی می باشد، بوئنوس آیرس نام دارد. بیش از 80% افرادی که مقیم کشور آرژانتین هستند. در این کشور زندگی می کنند، پیرو دین مسیحیت هستند. ساکنین این کشور لاتین مسلمان، یهودی و یا پیرو سایر ادیان می باشند.

اخذ تابعیت و اقامت از طریق ازدواج در آرژانتین

برای کسب تابعیت در کشور آرژانتین، راه های مختلفی وجود دارد. متقاضیان باید برای کسب تابعیت و اقامت در این کشور آمریکایی شرایط مورد نیاز را داشته باشند. همانطور که می دانید، مهاجرت به کشور آرژانتین از راه های مختلفی ممکن است. برخی از روش های مهاجرت به این کشور لاتین به صورت زیر می باشند:

  • مهاجرت جهت سرمایه گذاری در آرژانتین
  • مهاجرت به آرژانتین جهت ورود به دانشگاه های این کشور
  • کاریابی در کشور آرژانتین و مشغول به کار شدن در کمپانی های معتبر آرژانتینی
  • ازدواج با فرد آرژانتینی در آرژانتین
  • مهاجرت از طریق پناهندگی به کشور آرژانتین

اکثر راه های مهاجرتی به کشور آرژانتین می توانند موجب کسب اقامت و تابعیت شوند. اما همانطور که گفته شد این امور دارای شرایط خاصی می باشند. اخذ اقامت و تابعیت از روش های زیر امکان پذیر می باشد:

  •  به دنیا آوردن فرزند در خاک، خطوط هوایی و یا خطوط آبی این کشور
  • کسب تابعیت و اقامت از طریق درخواست فرم های مربوطه.
  • کسب تابعیت با به دنیا آمدن در یک خانواده آرژانتینی.

درباره اخذ اقامت آرژانتین از طریق ازدواج

برای اخذ اقامت آرژانتین از طریق ازدواج در وهله اول بایستی درباره آرژانتین اطلاعات داشته باشید تا بتوانید از نظر شرایط زندگی و فرهنگی در کشور آرژانتین زندگی کنید. آرژانتین کشوری در قاره آمریکای جنوبی در همسایگی با کشورهایی همچون برزیل، شیلی، اروگوئه، پرو، بولیوی و پاراگوئه همسایه است. آرژانتین از جمله کشورهای واقع در قاره آمریکای جنوبی است که برخی از مردم آن به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و نژاد اکثر مردم این کشور اروپایی است. آرژانتین در حال حاضر دارای اقتصاد پویایی است و مردم این کشور در رفاه زندگی می کنند. پایتخت آرژانتین بوینس آیرس (Buenos Aires) است و شهرهای کوردوبا (Cordoba)، روساریو (Rosario) و مندوزا (Mendoza) از جمله شهرهای مهم این کشور هستند. آرژانتین در گذشته مستعمره کشور اسپانیا بوده و فرهنگ این کشور بسیار نزدیک به فرهنگ اسپانیاست و همچنین ریشه بیش از نیمی ار مردم این کشور ایتالیایی است.

ازدواج مذهبی در آرژانتین

در کشور آرژانتین فقط ازدواج های مدنی دارای جنبه حقوقی می باشند که این ازدواج باید در دفتر ثبت احوال و ازدواج آرژانتین مربوط به محل زندگی یکی از اعضای زوجین برگزار شود. ازدواج در خارج از اداره ثبت احوال فقط در صورتی مجاز است كه یكی از اعضای این زوج در حالت نامساعد فیزیکی و یا در بستر مرگ باشد. مراسم مذهبی در آرژانتین اختیاری هستند و هیچ تاییدیه حقوقی ندارند. تا سال 1987 برگزاری مراسم عروسی زوجین قبل از ثبت در اداره ثبت ازدواج در آرژانتین به عنوان یک جرم محسوب می شد البته امروز بسیاری از زوجینی كه ازدواج خود را در كلیسا ثبت می كنند از قبل در یک دفتر ثبت احوال متاهل شده اند و بعد در كلیسا ازدواج می كنند. معمولا كلیساها طبق قوانین یا سیاست های خودشان این كار را بایستی انجام دهند.

اخذ تابعیت و اقامت از طریق ازدواج در آرژانتین

 شرایط ازدواج در آرژانتین

اخذ اقامت از طریق ازدواج شرایط خاصی دارد. در این بخش به این شرایط اشاره خواهد شد. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با در جلسات مشاوره با کارشناسان موسسه سفیران سروش سعادت شرکت کنند. در کشور آرژانتین متقاضیان خارجی تنها با ازدواج با اتباع آرژانتینی نمی توانند به صورت مستقیم تابعیت کشور آرژانتین را بدست بیاورند. بلکه بعد از کسب اقامت دائمی، در صورتی که شرایط لازم را داشته باشند می توانند اقدام به کسب تابعیت این کشور کنند. اگر قصد ازدواج و زندگی در این کشور را دارید اطلاع از هزینه های تقریبی زندگی در آرژانتین مفید واقع خواهد شد.

متقاضیان خارجی در صورتی که با یک فرد آرژانتینی ازدواج کنند که تابع این کشور باشد، می توانند در کمتر از 5 ماه اقامت آرژانتین را به دست بیاورند. متقاضیان خارجی در صورتی که با یک فردی در آرژانتین ازدواج کنند که تنها مقیم این کشور باشد، می توانند در کم تر از 5 سال اقامت اخذ نمایند. اخذ اقامت از طریق ازدواج امکان پذیر می باشد. متقاضیان بعد از ازدواج می توانند با در نظر گرفتن شرایط ذکر شده، اقامت دائم کشور را کسب کنند.

مدارک مورد نیاز اخذ اقامت از طریق ازدواج در آرژانتین

جهت اخذ اقامت از طریق روش مذکور ارائه مدارک زیر الزامی می باشد:

  • ارائه مدارک شناسایی
  • ارائه مدارک بانکی برای اثبات توان مالی
  • ارائه مدارک و اسناد لازم از پلیس کشور مبدا برای اثبات نداشتن سابقه جرم
  • ارائه تمامی مدارک تحصیلی
  • ارائه پرونده سابقه های کاری
  • داشتن پاسپورت معتبر
  • ارائه 6 عدد عکس با زمینه سفید (گذرنامه)
  • اثبات رابطه بین 2 طرف
  • ارائه مدارک تولد
  • پرداخت تمام هزینه های مهاجرت
  • داشتن حساب بانکی مشترک با فرد آرژانتینی
  • داشتن خانه برای سکونت در آرژانتین

برای کسب روادید کشور آرژانتین و مطلع شدن از شرایط آن می توانید مقاله راهنمای ویزا و سفارت آرژانتین را مطالعه کنید. اگر قصد دارید از شرایط مهاجرت به کشور آرژانتین مطلع شوید و از مدارک مورد نیاز برای کسب روادید این کشور به صورت کامل آگاه شوید، می توانید با تعیین تایم قبلی، به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید

5/5 - (1 امتیاز)

2 دیدگاه برای “ازدواج در آرژانتین

  1. مهدی گفت:

    من از طریق وب با ی دختر آرژانتینی آشنا شدم و قراره ماه دیگ بیاد ایران اگ اینجا باهاش ازدواج کنم میتونم باهاش برم آرژانتین و اقامت اونجا رو بگیرم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام و عرض ادب. باید شرایط شما و شریک زندگی در این کشور بررسی بشه. برای بررسی اطلاعات با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *