مهاجرت کاری لهستان

آژانس های کاریابی در لهستان

آژانس های کاریابی در لهستان

 بهره بردن از آژانس های کاریابی در لهستان یکی از بهترین روش ها برای رسیدن به کار در لهستان است. لهستان یکی از کشورهای برتر اقتصادی اروپا است. موقعیت های شغلی برای شهروندان اتحادیه اروپا و افراد خارجی می باشد. این کشور در سال 2023 احتیاج به نیروی کار متخصص و با تحصیلات بالا دارد و هر ساله تعداد زیادی از افراد حرفه ای کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکای بابت نیروی کار برای افراد خارجی صورت می گیرد. آژانس های کاریابی در لهستان یکی از معتبر ترین راه ها برای به کار رسیدن در این کشور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و اقامت در کشورهای اروپایی، کانادا، آفریقای جنوبی و سایر، بهترین خدمات را خواهد داشت.

درباره کشور لهستان

لهستان کشوری اروپایی می باشد که از سمت غرب با کشور آلمان، از سمت جنوب غربی با جمهوری چک، از سمت جنوب با کشور اسلواکی و از سمت شمال شرق با کشور لیتوانی و روسیه هم مرز می باشد. مساحت و وسعت این کشور بیشتر از 312 هراز کیلو متر مربع می باشد و نهمین کشور اروپا می باشد. جمعیت این کشور 38 میلیون نفر می باشد که در جایگاه هشتمین کشور پرجمعیت اروپا می باشد. پایتخت این کشور شهر وروشو است. به زبان لهستانی صحبت می کنند و واحد پول آن ها زلوتی می باشد. روش های مختلف بابت کار کردن در این کشور وجود دارد که از بین آن ها می توانیم به خدمات استخدامی ملی لهستان اشاره کنیم. خدمات استخدام ملی این کشور دارای تعداد کمی پیشنهاد کاری می باشد.

نرخ بیکاری لهستان نیز ذیلا بیان شده است:

خدمات آژانس های کاریابی در لهستان

یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به لهستان یافتن کار ایرانیان در لهستان این است که برای دریافت ویزای کار می توانند از خدمات کاریابی و استخدام خصوصی و آژانس های کاریابی استفاده کنند. شخص فرصت های بهتری برای جستجوی کار در بخش خصوصی دارد. خدمات آژانس های کاریابی در لهستان معمولا برای اشخاص جویای کار در این کشور به صورت رایگان می باشد. برخی از این آژانس ها این امکان را می دهند که خانواده خود را به عنوان همراه با خود ببرید. شخص متقاضیان کار در این کشور باید به صورت آنلاین درخواست کار دهید و رزومه کاری خود را با 1 قطعه عکس ارسال کنید.

مجوز کار برای ایرانیان در لهستان

مهم ترین قسمت پیدا کردن کار برای ایرانیان در این کشور و شهروندان کشورهای دیگر خارجی از اتحادیه اروپا اخذ مجوز کار می کنند. لازم به ذکر است که شخص متقاضی کار در این کشور، این امکان را ندارد که برای اخذ مجوز کار در لهستان اقدام کنند. مجوز کار به پیشنهادهای کاری از سمت کارفرما نیاز دارد و در اولین مرحله شخص باید کار مناسب در این کشور را پیدا کند و پس از آن کار فرما باید از سمت شخص متقاضی کار درخواست مجوز کار را ارائه دهد.

بعد از صدور مجوز کار، شخص متقاضی کار در این کشور باید به سفارت این کشور مراجعه کنید و با ارائه مدارک لازم، جهت دریافت ویزای کار اقدام کنید. لازم به توضیح می باشد که مجوز کار برای زمان های محدود و برابر با مدت قرارداد کاری صادر می شود. این مجوز در صورت تمایل کارفرما برای ادامه کار با شخص قابل تمدید می باشد.

انواع مجوز کار در لهستان برای ایرانیان

انواع مجوز کار در لهستان که به ایرانیان تعلق می گیرد به شرح جدول زیر است:

انواع مجوز کارتوضیحات
نوع Aاین نوع مجوز برای یک شهروند ایرانی برای کارفرمایی کار می کنند که دفتر، محل سکونت و سایر فعالیت های تجاری او در لهستان واقع شده است.
نوع Bیک ایرانی در 6 تا 12 ماه در لهستان اقامت می کند و در هئیت مدیره یک فرد قانونی که تجارت خود را تاسیس کرده کار می کند.
نوع Cیک ایرانی برای یک کارفرمای غیرلهستانی کار می کند، بیشتر از 30 روز به شعبه یا مراکز واقع در لهستان انتقال داده می شود.
نوع Dیک شهروند ایرانی برای کارفرمای غیرلهستانی (خارجی) مشغول به کار می شود و شخص به منظور اجرای سرویس به لهستان وارد می شود.
نوع Eیک ایرانی برای کارفرمای غیر لهستانی مشغول به کار می باشد و شخص برای 3 ماه در 6 ماه آینده برای کار غیر از آن چه بیان شده به لهستان انتقال داده می شود.

مدارک مورد نیاز بابت آژانس های کاریابی در لهستان

روش های مختلفی برای کاریابی در لهستان وجود دارد. مانند جستجو در سایت های کاریابی، ارسال رزومه کاری به آژانس های کاریابی بهتر است که اشخاص برای آسانی کار در انجام کاریابی مدارکی مانند کارت شناسایی، کارت اقامت، گواهی تحصیلی، گواهی فنی و حرفه ای، سابقه کاری و مدارک و اسناد مبنی بر عدم کار قانونی به همراه داشته باشند.

مدارک لازم برای شروع کاریابی در لهستان به شرح زیر است:

  • قرارداد کار از کارفرمای لهستانی
  • ارائه پاسپورت یا گذرنامه
  • ارائه ترجمه شناسنامه
  • ارائه ترجمه مدارک تحصیلی دوره های قبلی
  • ارائه ترجمه سوابق کاری
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • 2 قطعه عکس

کار در لهستان بدون مجوز کار

کاهی سوالی ایجاد ی شود در این باب که در چه مواردی مجوز کار نیاز نمی باشد؟ در جواب این سوال می توان به موارد استثنایی زیر اشاره کرد:

  • وقتی که شخص به صورت پناهنده در این کشور باشد.
  • وقتی که شخص حمایت های مالی از سمت این کشور را دارد.
  • وقتی که شخص دارای اقامت طولانی مدت از یکی از کشور های اروپایی را دارد.
  • وقتی که شخص دارای مجوز اسکان در این کشور را دارد.
  • وقتی که شخص اجازه اقامت لهستان را به صورت دائم دریافت کرده است.
  • وقتی که شخص دارای اقامت تحصیلی در این کشور باشد.
  • فرد به منظور تحصیل در دوره های مختلف و در رابطه با انجام کار تحقیقی و پژوهشی در لهستان باشد.
  • وقتی که شخص با یک شهروند لهستانی مزدوج شده باشد.

کاریابی در این کشور به 2 صورت آنلاین و آفلاین در اختیار شما قرار خواهد گرفت، که هر کدام دارای مزایای به خصوصی می باشند:

مزایای کاریابی آنلاین در لهستان

مدارک لازم بابت ارائه به آژانس های کاریابی در لهستان

جهت کار در لهستان بایستی مدارک زیر به آژانس ها ارائه گردد:

  • کپی از کارت شناسایی یا گذرنامه
  • ارائه مدارک ثبت دادگاه ملی برای افراد حقوقی
  • ارائه مدارک ثابت شده فعالیت اقتصادی کارفرما
  • ارائه سند شرکت، کارفرما یک شرکت با تعهد محدود
  • ارائه مدارک مبنی بر اساس این که شخص خارجی شرایط لازم را انجام دهد.
  • ارائه کپی از قرارداد منعقد شده بین شخص و کارفرما به صورت مشخص و دقیق

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت یکی از بهترین موسسه های حقوقی می باشد که در مورد مهاجرت و اقامت به شما سروران بهترین روش های مهاجرتی ارائه می دهند و از ابتدای پروسه ی قرارداد تا انتهای پروسه قرارداد در کنار شما هستیم. متقاضیان می توانند جهت کار و یا تحصیل در لهستان و سایر امور، نسبت به مشاوره اقدام نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *