مهاجرت سرمایه گذاری در بلژیک

کارآفرینی در بلژیک

کارآفرینی در بلژیک

در این مقاله، تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سعی در آشنایی بیشتر شما عزیزان با اخذ اقامت از طریق کارآفرینی در بلژیک را دارد. همانگونه که می‌ دانید، مهاجرت به کشورها، روش های متعددی دارد. یکی از این روش ها برای اخذ اقامت، کارآفرینی می باشد. از یکی از این مزیت های این روش مهاجرتی حمایت از جانب دولت این کشور می باشد. همانطور که می دانید، مهاجرت به کشورها نکات قوانینی دارد که نیاز است متقاضی از آنها مطلع باشد. مقصود موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله افزایش اطلاعات متقاضیان با شرایط کارآفرینی در بلژیک است.

شرایط آغاز بیزینس در بلژیک

از جمله مواردی که در رشد اقتصادی و همچنین کسب و کار در هر کشور، نوآوری و کارآفرینی است. طبق آمارهای گرفته شده در 5 سال اخیر، کارآفرینی توانسته است حدود 800000 شغل برای افراد ایجاد کند. در طی 10 سال اخیر نیز، این کشور نیروی کاری حرفه ای و مجرب و متخصص، جهت سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور کسب کرد که به این منظور، مردم را تشویق و ترغیب در این زمینه کرده است.

ایالت آمریکا، جزء کشورهایی است که به تنهایی در این کشور در سال 2012، حدود 2 میلیارد $ (دلار) سرمایه گذاری کرده است. این کشور در زمینه کارآفرینی بسیار موفق بوده است. طبق آمارهای گرفته شده، مشخص شده است که کارآفرینی در این کشور 3.4% از شغل های مختلف را وجود آورده است. همین امر سبب شده محصولات جدید وارد کشور مذکور شود.

این همان علتی است که دولت این کشور، تأثیر زیادی بر کار آفرینی و اقتصاد و همچنین سرمایه گذاری دارد. شایان ذکر است که بدانید درس کارآفرینی در این کشور، در همه مقاطع کارآموزی و همچنین تحصیلی، جزء واحد های مهم و اصلی می باشد. اهمیت کثیری برای آموزش و پرورش و نیز کارآفرینان دارد.

 اهداف اساسی برای کار آفرینی در کشور بلژیک

در ادامه، مواردی که از جانب دولت این کشور برای کارآفرینان پیشنهاد شده ذکر می گردد. در صورتی که متقاضیان هنوز تصمیم خود را در زمینه کارآفرینی و سرمایه گذاری در این کشور تعیین نکردند، بهتر از موارد ذکر شده ذیل را به دقت مورد مطالعه قرار دهند. در ابتدا توجه شما را به آمار به دست آمده در خصوص نرخ بیکاری در این کشور جلب می داریم:

نرخ بیکاری در بلژیک

متقاضیان می‌ توانند با پاسخ و سوالات شهر شده ذیل به تشخیص این کمبودها و نیازها بپردازند:

  • آیا نیازها و کمبودهای بازار بلژیک توسط خدماتی که ارائه می دهید برطرف می شود یا خیر؟
  • آیا مواردی شبیه به آنچه که توسط شما ارائه می‌شود در بازار موجود است یا خیر؟
  • محصولاتی که شما عرضه می کنید تا چه حد ومیزانی به نفع مشتریان و خریدار می باشد؟

ثبت کسب و کار به منظور کارآفرینی در بلژیک

جهت ثبت کسب و کار خود در این کشور، یک حساب بانکی برای خود ایجاد کنید. شماره شناسایی داشته باشید. برای اخذ این شماره و انجام موارد فوق، ابتدا لازم است شخص، توانایی مدیریت در این حیطه را داشته باشد. لازم به ذکر است که هزینه انجام این کار، حدود 8250€ (یورو) در نظر گرفته شده است.

شما برای داشتن اطمینان خاطر از پیگیری امور مالیاتی و کسب و کار خود، نیاز به حسابداری مجرب دارید. که استخدام آن امری ضروری و لازم می باشد. وجود حسابدار در سیستم کاری شما، باعث می شود که اطمینان خاطر بیشتری داشته باشید. همچنین کسب و کارتان سر و سامان بگیرد.

ایجاد فضای اداری و کارآفرینی در بلژیک

ایجاد فضای اداری و کارآفرینی در بلژیک

جهت ایجاد فضای اداری برای راه اندازی کسب و کار، نیاز است شخص، فضای اداری را خریداری یا اجاره کند. گفته فوق به این معنا نمی باشد که شخص الزاما در بیرون از منزل کار کند. بلکه می تواند در محل سکونت خود نیز فضایی ایجاد کند. لازم به ذکر است انجام این امر، بستگی زیادی به نوع شغل شخص دارد. دیدار با اشخاص همسو در سیستم کاری توصیه می شود که در این سیستم برای یافتن دوستان جدید و مراوده با آنان، حداقل یک بار در هفته دیدار داشته باشید. این امر باعث می‌شود که شما با جوامع تجاری و رقابتی آشنا شوید.

در صورتی که می خواهید به موفقیت در زمینه کسب و کار ایجاد شده دست یابید، نیاز است ابتدا از آن لذت ببرید. لذت بردن از شغل خود می تواند باعث بهتر کار کردن شود. شور و شوق شخص، سبب تلاش روز افزون آن می شود.

مزایای کارآفرینی در بلژیک

این کشور از لحاظ اقتصادی و صنعتی یکی از کشورهای پیشرفته در اتحادیه اروپا می باشد. از جمله مزیت های آن، عدم تفاوت بین کارآفرینان خارجی و داخلی است. همین موضوع، نکته بسیار مهمی برای ایجاد کارآفرینی در این کشور محسوب می شود. زمینه هایی مانند خودرو، کشاورزی، نساجی، مواد غذایی، دارو و همچنین R&D فعالیت زیادی دارند. پس از گذشت 3 سال، کارآفرینان می توانند اقامت دائم را دریافت کنند.

در این صورت متقاضی می تواند خیلی آسان در این کشور و کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کنید و به رفت و آمد بپردازد. از این رو می‌توان نتیجه گرفت که در این کشور، به سبب حمایت قابل توجهی که از جانب دولت آن در زمینه کارآفرینی می ‌شود. این کشور، کشور مناسبی برای مهاجرت از طریق ایجاد کارآفرینی شناخته شده است. همچنین جهت آگاهی بیشتر به مقاله ‌های مؤسسات کاریابی در بلژیک و مهاجرت کاری بلژیک مراجعه فرمایید. شما امکان برقراری ارتباط با کارشناسان متبحر در زمینه مهاجرت در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را از طریق تماس تلفنی خواهید داشت.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *