مهاجرت کاری مجارستان

ویزای کاری مجارستان

ویزای کاری مجارستان

مطابق با قوانین سال 2023 شهروندانی که عضو اتحادیه اروپا نیستند برای اخذ ویزای کاری مجارستان بایستی از یک کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشند. علاوه بر این نیز دانشجویانی که برای تحصیل به مجارستان مهاجرت نموده اند می توانند با استفاده از کار در مجارستان اقامت خود را تمدید کنند و ویزای کاری را دریافت کنند. در حال حاضر مجارستان عضو اتحادیه اروپا می باشد و دریافت ویزای این کشور دارای مزایای بسیاری است که عبارتند از:

  • عضویت در منطقه شنگن
  • سفر به 26 کشور عضو شنگن بدون ویزا
  • عضویت در بنگاه های تجارت جهانی
  • هزینه مقرون به صرفه

در هر صورت برای دریافت ویزای کاری مجارستان، متقاضیان بایستی از شرایط اخذ آن آگاهی یابند لذا کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با انتشار این مقاله به آن پرداخته اند و جوانب کار را بررسی کرده اند.

اینفوگرافی ویزای کاری مجارستان

بازار کار در مجارستان در سال 2023

از زمان پیوستن کشور مجارستان به اتحادیه اروپا در سال 2004، این کشور برای بنگاه های بین المللی برای تجارت در آنجا محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. با این حال، پیدا کردن یک شغل مناسب و پر درآمد در مجارستان کار چندان آسانی نیست. نرخ بیکاری در مجارستان در سال های گذشته رو به کاهش بوده است و بازار کاری مجارستان در سال های اخیر رشد کرده است. لذا افراد متخصص و دارای تجربه می توانند با جستجوی مناسب در این کشور کار بیابند. به طور کلی، کارآفرینان مشاغل خاص به ویژه برای فارغ التحصیلان بازاریابی و حوزه اقتصاد بیش از حد از متقاضی کار دارد و پیدا گردن کار در این حوزه ها سخت است اما کمبود کارمندان در بخش IT و فناوری وجود دارد. به عنوان مثال، تعداد زیادی از مهاجران به عنوان برنامه نویس کار می کنند زیرا مجارستان فاقد نیروی کار در این زمینه است.

آیا کار در مجارستان آسان است؟ این سوالی است که هر ساله ذهن دانشجویان و متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به این کشور را به سمت خود سوق داده است که در این باب بایستی گفت که برخلاف کشورهای اروپای غربی مانند آلمان یا بریتانیا، استخدام به عنوان شهروند غیر اتحادیه اروپا در مجارستان نسبتاً آسان است. این به این دلیل است که حقوق ها در مجارستان در مقایسه با اروپای غربی بسیار کمتر جذاب است. 

کار در مجارستان برای ایرانیان

کار در کشور مجارستان برای ایرانیان میسر می باشد. اما بایستی مدارک و ضوابط مربوطه لحاظ گردد تا متقاضی بتواند با سهولت در این کشور به کار بپردازد. از این رو متقاضیان ایرانی می توانند مشروط به برخی از شرایط در این کشور به کار بپردازند. برخی از این شرایط عبارتند از:

  • تکمیل مدارک
  • اخذ ویزا
  • آمادگی تخصصی

مجارستان کشوری زیبا در قلب اروپا است و از آنجا که این کشور عضو اتحادیه اروپا و پیمان شنگن می باشد. دارندگان ویزای مجارستان می توانند به بسیاری از کشورهای اروپا که در دسترس نیز می باشند بدون نیاز به ویزا سفر کنند. علاوه بر این کار در مجارستان دارای مزایایی همچون هزینه زندگی مقرون به صرفه در مجارستان، امکان آوردن همراه و اعضای خانواده به مجارستان و مواردی از این دست می باشد.

البته ممکن است کار در مجارستان معایبی نیز به همراه داشته باشد که در جدول زیر به اختصار این موارد توضیح داده شده اند:

مزایامعایب
اخذ اقامت در 5 سالمالیات بر ارزش افزوده زیاد
نرخ بیکاری پایینبروکراسی و به اصطلاح کاغذ بازی زیاد اداری
مالیات پایین شرکت هاسختی یادگیری زبان مجاری

شرایط کار در مجارستان

مجارستان محیط کاری کاملا سنتی دارد. مقررات کار در مجارستان به این معنی است که معمولا از منافع و حقوق کارمندان محافظت می شود. اشتغال در شرکت های چند ملیتی در مجارستان به معنای شرایطی مشابه شرایط در اروپای غربی و آمریکای شمالی است. با این حال، شرکت های کوچک تر بسته به صنعت و قابلیت های مالی ممکن است شرایط مختلفی را ارائه دهند. یک هفته کاری در مجارستان شامل 40 ساعت کار است. اضافه کاری توسط هر شرکت پرداخت نمی شود و نحوه برخورد با آن بستگی به نوع موقعیت، صنعت و توافق قبلی با کارفرمای شما دارد. تعداد استاندارد روزهای مرخصی سالانه 21 روز است. میزان روزهای تعطیل با توجه به سن شما افزایش می یابد یعنی هر چه سن شما بیشتر باشد، روزهای تعطیل شما بیشتر است. حقوق و دستمزد کار در مجارستان به موقعیت و دانش زبان شما بستگی دارد.

شرایط ویزای کاری در مجارستان در سال 2023

اگر شهروند غیر عضو اتحادیه اروپا هستید و می خواهید در مجارستان کار کنید، به یک مجوز کار نیاز دارید. از سال 2014، دولت مجارستان تغییراتی در قانون مهاجرت ایجاد کرده است. از ژانویه سال 2014 پروانه کار و پروانه اقامت از طریق یک فرآیند به اصطلاح ادغام شده برای شهروندان کشورهای ثالث ارائه می شود. درخواست اجازه کار در حال حاضر باید به عنوان بخشی از درخواست اقامت انجام شود. نام نوع جدید این مجوز اجازه اقامت به منظور اشتغال و یا ویزای کاری مجارستان می باشد. اگر شخصی متقاضی اجازه اقامت در اتحادیه اروپا و مجارستان است باید دلیل این درخواست را توجیه کند. در مورد درخواست ویزای کاری مجارستان شما باید به مقامات ثابت کنید که در مجارستان شغل دارید. هیچ کس نمی تواند بدون پیشنهاد شغلی در مجارستان ویزای کاری را دریافت کند. امکان گرفتن مجوز کار برای جستجوی کار در مجارستان امکان پذیر نیست.

از جمله شرایط دریافت ویزای کاری مجارستان به شرح زیر است:

  • آگهی کردن شغل مورد نظر در مجلات معتبر مجارستان به مدت 15 روز کاری توسط کارفرما جهت حمایت از نیروی کار محلی
  • نیافتن نیروی کار محلی پس از 15 روز و در خواست اجازه کار برای استخدام نیروی خارجی توسط کارفرما
  • دریافت اجازه کارفرما و اقدامات لازم برای دریافت ویزای کاری مجارستان در سفارت خانه این کشور

جهت اطلاع از شرایط تحصیل در رشته های مختلف در این کشور مقاله تحصیل پزشکی در مجارستان را از طریق لینک مشخص شده مطالعه بفرمائید.

اخذ ویزای کاری مجارستان پس از تحصیل

یکی دیگر از شایع ترین درخواست های ویزای کاری مجارستان، کار در مجارستان پس از تحصیل و اقامت در مجارستان پس از تحصیل است. بدین ترتیب دانشجویان فارغ التحصیل در مجارستان می توانند پس از اخذ مدرک تحصیلی معتبر در این کشور مشغول به کار شوند و ویزای تحصیل مجارستان را به ویزای کاری مجارستان تبدیل نمایند. دانشجویان پس از تحصیل حدودا 6 ماه فرصت دارند که در این کشور به جستجوی کار بپردازند و جاب آفر دریافت کنند. دانشجویان همچنین در طول تحصیل خود می توانند زبان مجاری را فرا بگیرند و شانس یافتن کار را در این کشور پس از تحصیل بالا ببرند. همچنین برای آشنایی با محیط کاری و اخذ تجربه در طول تحصیل می توانند به صورت موقت در این کشور کار کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در مجارستان مقاله لینک شده را مطالعه کنید.

اخذ ویزای کاری مجارستان تحت شرایط خاصی صورت می پذیرد. از این رو بررسی دقیق آن حائز اهمیت خواهد بود. ویزای کاری مجارستان می تواند متقاضیان را به درآمد مطلوبی برساند. چرا که سطح درآمد در این کشور به کارکنان رفاه مطلوب را ارائه می نماید. متقاضیان کار در مجارستان برای اخذ ویزای کاری بایستی مدارک خود را به سفارت این کشور ارائه نمایند. سفارت نیز با توجه به مدارک برای متقاضیان به تعداد مشخص ویزا صادر خواهد کرد.

مشاغل مورد نیاز در مجارستان در سال 2023

همانطور که اشاره کردیم بازار کار در مجارستان در سال های اخیر روندی رو به رشد داشته است و فرصت های شغلی مختلفی در سال های اخیر به خصوص در بخش فناوری اطلاعات و آی تی در این کشور وجود دارد. علاوه بر تقاضای زیاد برای کارمندان خارجی در بخش IT و ارتباطات موقعیت های شغلی به دلیل ضرورت دانش زبان های خارجی مانند مدیر پروژه، حسابرس و حسابدار معتبر بین المللی بسیار محبوب و مورد تقاضا هستند. در هر حال تسلط به زبان انگلیسی و همچنین زبان مجاری و دارا بودن مدرک تحصیلی معتبر همراه با تجربه کاری میزان شانس شما را برای یافتن کار و شغل در مجارستان بالا می برد.

از جمله مشاغل مورد نیاز در مجارستان در سال 2023 به شرح زیر است:

  • مهندس IT
  • مهندس کامپیوتر
  • حسابدار
  • حسابرس
  • مدیر پروژه
  • مهندس فناوری

کاریابی و اخذ ویزای کاری مجارستان

کاریابی و اخذ ویزای کاری مجارستان

همانطور که اشاره کردیم اخذ ویزای کاری مجارستان بدون دریافت پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما در مجارستان ممکن نیست لذا برای یافتن پیشنهاد شغلی در این کشور بایستی به دنبال کار از طرق مختلف باشید و خود و توانایی خود را به کارفرمایان مجاری معرفی کنید. یافتن شغل مناسب در مجارستان می تواند مدتی طول بکشد خصوصا وقتی شرکتی که برای آن کار می کنید شعبه محلی در این کشور ندارد. می توانید در روزنامه های خارجی به عنوان مثال بوداپست سان، BBJ و سایر مجلات اقتصادی به عنوان مثال HVG یا مجلات حرفه ای، به صورت آفلاین شغل پیدا کنید. بسیاری از سایت های کاریابی آنلاین وجود دارند که می توانید آگهی های شغلی و اطلاعات مربوط به جستجوی کار در مجارستان را در آن پیدا کنید.

از جمله سایت های کاریابی در مجارستان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • JOBLINE
  • JOBPILOT
  • CVONLINE
  • PROFESSION
  • WORKABRAOD

رزومه کاری ارائه شده بایستی دارای اطلاعات شخصی (نام، آدرس، ایمیل و شماره تلفن)، تحصیلات (دوره، نام دانشگاه و مدارک تحصیلی)، تجربه حرفه ای کاری، مهارت ها و تخصص ها، توانایی ها و مهارت های زبان، تجارب دیگر (سایر مدارک تحصیلی، گواهینامه رانندگی و سایر) می باشد. یک رزومه ایده آل مختصر و یک الی 2 صفحه است که شامل اهداف اصلی متقاضی و دارای یک عکس نیز می باشد.

تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری مجارستان

همانطور که گفته شد شرایط ویزای کاری در مجارستان دشوار می باشد و پیدا کردن شغل و دریافت دعوت نامه کاری نیز ممکن است طولانی و سخت باشد. افرادی که قصد دارند در کشور مجارستان شغلی داشته باشند و مشغول به کار شوند بهتر است از طریق دریافت ویزای دیگری به این کشور مهاجرت کرده و بعد از آن ویزا خود را به ویزا کاری تبدیل کنند. پیشنهاد ما به متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی کشور مجارستان می باشد. با توجه به هزینه های تحصیل و هزینه زندگی کمی که در این کشور وجود دارد افراد زیادی برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند.

در این کشور دانشگاه ها معتبری وجود دارد که سطح علمی آنها در رده بالایی قرار دارد. دانشجویان ایرانی می توانند در دانشگاه ها به ادامه تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی در مجارستان بپردازند. دروس تحصیلی در دانشگاه ها این کشور به زبان انگلیسی تدریس می شود. همچنین در این کشور دوره هایی برای آموزش زبان انگلیسی قبل از ورود به دانشگاه نیز وجود دارد. دانشجویان بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه اگر بتوانند در شغلی تمام وقت مشغول به کار شوند می توانند ویزای تحصیلی مجارستان خود را به ویزای کاری تبدیل کند.

نرخ بیکاری در مجارستان

همانطور که ذکر کردیم نرخ بیکاری در سال های گذشته در کشور مجارستان رو به کاهش بوده. همچنان یکی از پایین ترین نرخ های بیکاری در اروپا را شاهد بوده است. شهرهای بزرگتر مانند بوداپست (Budapest)، میسکلک (Miskolc) و دبرسن (Debercen) فرصت های شغلی با کیفیتی ارائه می دهند. میزان اشتغال مجارستان در سال گذشته به بالاترین حد ممکن رسیده و ایجاد فرصت های شغلی مناسب یکی از دلایل اصلی برای کار در مجارستان است. با نرخ بیکاری پایین همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید مهاجرین به دنبال شغل در مجارستان هستند و یک اقتصاد رو به رشد و افزایش دستمزد در این کشور پیش بینی می شود:

درباره نرخ بیکاری در مجارستان

مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری مجارستان

ویزای کاری مجارستان معمولا اعتبار 2 ساله دارند! در صورت دریافت و ادامه پیشنهاد کاری از سوی کارفرما قابل تمدید می باشند. برای اخذ ویزای کاری در ابتدا پیشنهاد شغلی از سوی کارفرمای قانونی در کشور مجارستان مورد نیاز می باشد. پیشنهاد کاری بایستی شفاف باشد و میزان حقوق، مزایا و دیگر موارد حقوقی باشد. همچنین در قرارداد بایستی نام کارفرما و کارمندان، آدرس ها و اطلاعات دیگر، مشخصات پرداخت، مسئولیت ها و فعالیت های کارمندان، ساعات کاری و تعطیلات و عنوان شغلی درج شود.

برای دریافت ویزای کاری مجارستان از جمله مدارک زیر مورد نیاز می باشند:

  • مجوز کاری کارفرما برای استخدام نیروی خارجی
  • دریافت پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما در مجارستان
  • گذرنامه معتبر
  • تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزای کاری
  • پرداخت هزینه های مربوط به ویزای کاری مجارستان
  • گواهی پزشکی و سلامت
  • ارائه قطعه عکس با زمینه سفید
  • آدرس محل اسکان در مجارستان
  • رزومه تحصیلی و سوابق کاری
  • مدارک شناسایی و کپی

توجه داشته باشید که متقاضیان متاهل همچنین می توانند برای مهاجرت همسر و فرزند زیر 18 سال خود به عنوان همراه اقدام کنید و به صورت خانوادگی به مجارستان مهاجرت کنید. ارائه مدارک هویتی همراهان و گواهی ازدواج و ارتباط خونی با فرزند در این مورد، مورد نیاز می باشد.

اخذ ویزای کار مجارستان

اخذ ویزای کاری مجارستان دارای پروسه مختص به خود است. متقاضیان اخذ این نوع ویزا بایستی پس از عقد قرارداد با کارفرمای خود در مجارستان، اقدام به تهیه مدارک و ارائه آن ها به سفارت نمایند. مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار را می توان به کمک متخصصان حقوقی تهیه نمود. در خصوص این مسئله، متقاضیان می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اقدام به همکاری نمایند.

پروسه اخذ ویزای کار مجارستان به شرح زیر می باشد:

پروسه اخذ ویزای کار مجارستان

بررسی حقوق کار در مجارستان

بر طبق آمار و ارقام منتشر شده در سال 2023 در کشور مجارستان میزان حقوق میانگین در این کشور به میزان HUF1280000 (فورینت مجارستان) در ماه می باشد. این در حالی است که حداقل میزان دستمزد در کشور مجارستان حدود HUF173000 (فورینت مجارستان) می باشد. همچنین میزان حقوق ساعتی در کشور مجارستان به میزان HUF7370 (فورینتمجارستان) می باشد.  اهمیت بررسی میزان درآمد در مجارستان ریشه در تخمین احتمال موفقیت می باشد. به این صورت که متقاضی می تواند با بررسی درآمد و تطبیق آن با هزینه ها، مقرون به صرفه بودن کار را محاسبه نماید. میزان درآمد در مجارستان در حدود مطلوبی قرار دارد. از این رو متقاضیان می توانند با توجه به هزینه های احتمالی و رایج خود، اقدام به کار در مجارستان نمایند.

در مجارستان یک سیستم مالیاتی ساده وجود دارد، یعنی مالیات ها بخش مشخصی از درآمد هستند. از سال 2017 میزان مالیات بر درآمد 15% است. به عنوان یک کارمند خارجی، حتی اگر حقوق خود را از خارج از کشور دریافت می کنید، مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد در مجارستان هستید. در صورت اقامت دائم در مجارستان باید کلیه درآمد را مالیات دهید. در مورد اقامت موقت، مالیات فقط باید بر درآمد دریافتی در مجارستان پرداخت شود.

حقوق مشاغل در مجارستان در سال 2023

در اینجا میزان حقوق برخی از مشاغل در مجارستان در سال 2023 را مشاهده می کنید:

شغلحقوق به فورینت مجارستان
حسابدارHUF773000
مدیر مالیHUF2490000
پذیرشHUF655000
منشیHUF638000
عکاسHUF841000
طراح گرافیکHUF860000
خلبانHUF1410000
معمارHUF1060000
مکانیکHUF650000
معلمHUF919000
مهندس عمرانHUF1100000
آشپزHUF946000
دندانپزشکHUF2860000
صندوقدارHUF683000
پرستارHUF964000

توجه داشته باشید با دریافت ویزای کاری مجارستان و اقامت 5 ساله در این کشور می توانید اقامت دائم مجارستان را بدست بیاورید و تابعیت مجارستان را نیز درخواست دهید. در نظر داشته باشید که پاسپورت مجارستان یکی از برترین پاسپورت های جهان می باشد و اخذ مزایای بسیاری دارد.

اقدامات اساسی پس از دریافت ویزای کار مجارستان

پس از دریافت ویزای کار مجارستان و ورود به این کشور، اتباع خارجی باید اقداماتی را در جهت روند کار خود در این کشور انجام دهند. از جمله اصلی ترین اقدامات پس از دیافت ویزای کار مجارستان این است که، متقاضیان باید ظرف 3 روز کاری محل اقامت خود را در مجارستان با استفاده از فرم استاندارد ثبت کنند. همچنین ثبت نام را می توان در شعبه حوزه قضایی با مراجعه به محل اقامت خود در این کشور انجام داد. علاوه بر این، متقاضیان پس از دریافت ویزای کار مجارستان می توانند برای کارت بیمه درمانی خود در این کشور اقدام کنند. کارت بیمه درمانی مجارستان را می توانید در اداره محلی در منطقه مسکونی خود دریافت کنید. با انجام دادن این اقدامات پس از دریافت ویزای کار مجارستان، می توانید زندگی و کار خود را در مجارستان تضمین کنید.

همراهی خانواده با اخذ ویزای کاری مجارستان

سوالی که ذهن اغلب متقاضیان ویزای کار مجارستان را به خود معطوف کرده است، همراهی خانواده آنها برای ورود به مجارستان می باشد. خبر خوب این است که، با ویزای کار مجارستان می توانید اعضای خانواده خود را با خود به همراه بیاورید. البته اعضای خانواده شما برای مدتی که قصد دارید در این کشور اقامت کنید، شما را با ویزای کار در مجارستان همراهی می کنند. به طور کلی اعضای خانواده ای که می توانند متقاضیان درخواست ویزای کار را در مجارستان همراهی کنند عبارت اند از:

  • فرزند صغیر متقاضیان همراه با همسر آنها
  • همسر متقاضیان
  • فرزندان صغیر از همسر متقاضیان، در صورتی که همسر حضانت والدین را بر عهده داد و فرزندان به آنها وابسته هستند.
  • اگر متقاضیان حضانت والدین دارند و فرزندان به آنها وابسته هستند که شامل فرزندان خردسال و فرزندخوانده می شود.

مزایای اخذ ویزای کار مجارستان

اخذ ویزای کار مجارستان برای افرادی که مشتاقانه به فکر کار در این کشور هستند، مزایای فراوانی را به همراه خواهد داشت. به طور کلی اگر قصد دارید در هنگام نقل مکان به مجارستان کار کنید، می توانید مشتاقانه منتظر روش های آرام و باز در این کشور باشید. یکی از اصلی ترین مزایای اخذ ویزای کار مجارستان برای کار در این کشور این است که متقاضیان می توانند با لباس پوشیدن کاملا غیر رسمی در محل کار حضور داشته باشند. علاوه بر این مجارستانی ها برای ایجاد روابط خوب با افرادی که با آنها کار می کنند اهمیت بسیاری قائل هستند، و معاشرت بخش اصلی در یک روز کاری در مجارستان است. در نهایت اینکه، حقوق و دستمزد در مجارستان به نسبت کشورهای همسایه خود از میزان قابل قبولی برخوردار است.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست ویزای کار مجارستان را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست ویزای کار مجارستان را طی سال های اخیر

هزینه زندگی در مجارستان

هزینه زندگی برای هر فرد با توجه به سبک زندگی و منطقه زندگی متفاوت می باشد:

  • زندگی سالانه: HUF3594209 تا HUF4313051 (فورینت مجارستان)
  • اجاره آپارتمان ماهانه: HUF143768 الی HUF161739 (فورینت مجارستان)
  • زندگی ماهانه از قبیل خوراک، حمل و نقل: HUF251594 الی HUF2875367 (فورینت مجارستان)

برای دریافت مشاوره جهت مهاجرت به مجارستان می توانید بر تجربه و دانش کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تکیه کنید و موارد خود را در رابطه با مهاجرت به این کشور و شرایط موجود جویا شوید.

سوالات پرتکرار در باب ویزای کاری مجارستان

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب ویزای کاری مجارستان می باشیم:

  • شرایط کار در مجارستان برای ایرانیان چگونه است؟ ایرانی ها بایستی در مجارستان کارفرما پیدا کنند تا بتوانند ویزای کار دریافت کنند. افرادی که داخل اتحادیه اروپا هستند نیازی به دریافت مجوز ورود به این کشور ندارند و می توانند برای کاریابی وارد کشور مجارستان شوند ولی برای افرادی که خارج از اتحادیه اروپا هستند نیاز به دریافت مجوز ورود و اقامت وجود دارد.
  • آیا هزینه کار و زندگی در مجارستان پایین است؟ هزینه زندگی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی پایینتر است. هزینه زندگی برای یک فرد مجرد (البته بسته به سبک زندگی وی) بین HUF215652 تا 251594 (یورو) در ماه می باشد.
  • آیا امکان خود اشتغالی در مجارستان وجود دارد و روند اجازه کار از اداره کار مجارستان چیست؟ با داشتن تجربه کاری در کشور مبدا این امکان نیز وجود دارد. در مرحله نخست، یک تقاضای نیروی کار لازم است. و شرکت باید برای استخدام باید یک دوره 15 روز تبلیغ این کار را در دفتر کار در مجارستان انجام دهد که این یک فرصت برای بیکار شهروندان مجارستانی می باشد و به عنوان یک موقعیت اعمال می گردد.
  • شرایط و قوانین مورد نیاز برای دریافت ویزا کار کشور مجارستان چیست؟ مجوز کار معتبر مجارستانی/ داشتن پشتوانه مالی و اثبات آن به سفارت/ اثبات از محل اقامت در کشور مجارستان.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *