مهاجرت سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

نوآفرینی در لوکزامبورگ

نوآفرینی در لوکزامبورگ

نوآفرینی در لوکزامبورگ مانند یک فرزند جوان است که در اوج جوانی است و نیاز به حمایت دارد. لوکزامبورگ خانه شرکت های متعددی است. که راه حل ها، محصولات و خدمات نوآورانه ای را توسعه می دهند. نمونه هایی از این گونه نوآوری های ساخته شده در لوکزامبورگ در اینجا ارائه شده است. مرکز تحقیقات و نوآوری تارکت مستقر در لوکزامبورگ، تولید کننده پیشرو در راه حل های کفپوش نوآورانه و پایدار، خدماتی نوآورانه را برای محافظت و کمک به بیماران، سالمندان و مراقبان آنها ایجاد کرده است.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط نوآفرینی در لوکزامبورگ و مهاجرت به این کشور به سوالات مختلف شما پاسخ می دهد. در ادامه مقاله در زمینه نوآفرینی در لوکزامبورگ بیشتر توضیح خواهیم داد.

جایگاه نوآفرینی در لوکزامبورگ

اکثر خانوارهای اروپایی حداقل از یک محصول ELTH تولید لوکزامبورگ در خودرو یا لوازم خانگی خود استفاده می کنند. در واقع، با خروج روزانه بیش از 300000 محصول نهایی از کارخانه Steinsel، این شرکت %90 خودروسازان اروپایی و نزدیک به %100 تولیدکنندگان لوازم خانگی خود را تامین می کند. هنگام بحث در مورد لوکزامبورگ، بسیاری به سرعت به موقعیت مرکزی یا کوچک بودن این کشور اشاره می کنند. با این حال، لوکزامبورگ به خاطر دستاوردهایش در اقتصاد و تجارت که از طریق تعدادی از ابتکارات نوآوری قابل مشاهده است، شایسته تقدیر است. با مرور اینترنت، ممکن است متوجه شوید که لوکزامبورگ مسئول قرار دادن توپ در قلم توپ بوده است. چنین شاهکاری، اگرچه چشمگیر است، اما تنها بخش کوچکی از تاریخ نوآوری در دوک بزرگ است.

امروزه، لوکزامبورگ برنامه هایی را اجرا کرده است که نوآوری را به عنوان اولویت اصلی تقویت می کند. برای مثال، ابتکار خوشه لوکزامبورگ در سال 2002 برای همکاری بیشتر بین صنایع مشابه و ترویج استفاده از فناوری های جدید آغاز شد. در سال 2013، 5 رکن اصلی برنامه مجدداً تأسیس شد. توسعه تجارت، بین ‌المللی ‌سازی، پروژه ‌های شاخص، برندسازی، و جستجو و ارتقاء. این ابتکار آرزوی ایجاد 300 کسب و کار جدید و 3000 شغل جدید را دارد. Luxinnovation به طور خاص 6 خوشه از صنایع مختلف را مدیریت می کند: خودرو، CleanTech، صنایع خلاق، HealthTech، مواد و تولید، و چوب. مرکز نوآوری دیجیتال لوکزامبورگ در اکتبر 2019 راه اندازی شد. هاب مشارکتی بین بسیاری از بازیگران مختلف از جمله وزارت اقتصاد و Luxinnovation بود.

در جدول زیر شاهد هزینه های نوآفرینی در لوکزامبورگ می باشید:

هزینه درخواست ویزا به یوروهزینه اخذ ویزا به یوروهزینه ثبت ایده به یوروهزینه اخذ مجوز به یورو
350€1800€2100€3200€

نمونه نوآفرینی در لوکزامبورگ

لاستیک کامیون جدید Goodyear FUELMAX S با استفاده از فناوری IntelliMax Groove، یک تکنیک بهینه سازی عملکرد هوشمند که در مرکز نوآوری Goodyear در لوکزامبورگ توسعه یافته است، تولید شده است. لاستیک ‌هایی که در لوکزامبورگ تولید می‌شوند، به کاهش هزینه ‌های عملیاتی ناوگان و کاهش اثرات زیست‌ محیطی صنعت حمل ‌و نقل جاده ‌ای کمک می‌کنند. راه حلی نوآورانه از EURO-COMPOSITES کف قطار را به عصر فضا می آورد. این شرکت مستقر در لوکزامبورگ، طبقات میانی را برای واگن ‌های دو طبقه که توسط شرکت ‌های راه‌آهن در سراسر جهان و همچنین توسط گروه ملی راه ‌آهن دوک بزرگ، CFL اداره می‌شوند، ارائه می‌دهد. این نوع کفپوش بسته به نیاز مشتری یک محلول چسبانده شده در پوسته های آلومینیومی یا فولادی با هسته لانه زنبوری است.

اگر با قلم توپ بنویسید، احتمال زیادی وجود دارد که توپ در نوک آن در لوکزامبورگ ساخته شده باشد، جایی که سازنده مواد سخت Ceratizit هر سال 12 میلیارد توپ از این نوع را تولید می کند. این %40 تا %45 از تولید جهانی را تشکیل می دهد.Guardian Luxguard SA، مستقر در Bascharage در لوکزامبورگ، برای تهیه تقریباً 6000000 متر مربع شیشه کم تابش برای ساخت برج 206 طبقه برج خلیفه انتخاب شد. این برج در امارات متحده عربی واقع شده و ارتفاع آن به 828 متر می رسد. Guardian Luxguard SA به دلیل توانایی بی نظیرش در تولید شیشه های معماری پیشرفته مورد نیاز برای این پروژه جاه طلبانه انتخاب شد.SES SA که در سال 1985 در لوکزامبورگ ایجاد شد، یکی از ارائه دهندگان پیشرو در زمینه ارتباطات ماهواره ای و خدمات پخش است.

در نمودار زیر شاهد امتیاز نوآفرینی و کارآفرینی در لوکزامبورگ در سال های اخیر هستید:

امتیاز نوافرینی در لوکزامبورگ

مزایا نوآفرینی در لوکزابمورگ

مرکز نوآوری دیجیتال لوکزامبورگ در اکتبر 2019 راه اندازی شد. همانطور که وب سایت آنها در مورد سرمایه گذاری در لوکزامبورگ توضیح می دهد، The Hub مشارکتی بین بسیاری از بازیگران مختلف از جمله وزارت اقتصاد و Luxinnovation است. L-DIH تلاش می کند تا از طریق تسهیل و پشتیبانی به “تحول دیجیتال” کمک کند. خوشه خودرو در حال حاضر در حال کار برای توسعه بستر آزمایشی دیجیتالی بین لوکزامبورگ-فرانسه-آلمان است. علاوه بر این، این خوشه بر ایجاد یک پردیس نوآوری تحرک برای تشویق راه حل های سبز تمرکز دارد. خوشه CleanTech به دنبال ارائه فناوری های زیست محیطی و اجرای ساخت و ساز پایدار است، در حالی که اطلاعاتی در مورد فرصت های بودجه برای فناوری های پاک ارائه می دهد. خوشه های دیگر مجموعه ای از صنایع را در بر می گیرند.

HealthTech به دنبال بهبود دستگاه ها و نرم افزارهای پزشکی از طریق استفاده از فناوری است. خوشه مواد و تولید به طور مشابه از فناوری از طریق پروژه های مشترک مشترک استفاده می کند که زمینه هایی مانند اتوماسیون و روباتیک را توسعه می دهد. اگرچه ممکن است تعجب آور باشد که چوب خوشه ای مخصوص به خود پیدا می کند، صنعت تازه اضافه شده (که در سال 2016 راه اندازی شد) بسیاری از سازمان های مختلف را در منطقه گرد هم می آورد. خوشه چوب محصول را تحریک می کند و سعی در بهینه سازی بازار دارد. ایالات متحده تمایل خود را برای همکاری با لوکزامبورگ برای افزایش نوآوری فضایی به عنوان عضوی از توافقنامه آرتمیس نشان داده است. به عنوان یکی از اولین امضاکنندگان، لوکزامبورگ ایالات متحده در لوکزامبورگ در سال 2023 به دلیل پیشرو بودن در این صنعت مورد ستایش قرار گرفت.

اخذ ویزای نوآفرینی در لوکزامبورگ

اخذ ویزای نوآفرینی در لوکزامبورگ

اگر فعالیت خود اشتغالی و یا استارت آپ لوکزامبورگ نیاز به مجوز کسب و کار داشته باشد، متقاضی باید موافقت کلی وزارت اقتصاد در مورد صدور مجوز کسب و کار را به درخواست خود بپیوندد. اگر فعالیت مستلزم مجوزها، اعتبارنامه ‌ها یا ثبت‌ های دیگری باشد، متقاضی باید نسخه ‌ای از مجوز یا ثبت اعتبارنامه‌ های خود یا رضایت کلی مقام صالح را به درخواست خود بپیوندد. کارگر خوداشتغال کشور ثالث آینده باید درخواستی برای مجوز موقت اقامت (بر روی کاغذ ساده ) از کشور مبدا خود به اداره مهاجرت وزارت امور خارجه و اروپا؛ یا به نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولی لوکزامبورگ یا به نمایندگی دیپلماتیک یا کنسولی به نمایندگی از لوکزامبورگ ارائه کند.

اطمینان حاصل شود که فعالیت انجام شده در خدمت منافع کشور از نظر منافع اجتماعی یا فرهنگی یا اقتصادی است، یعنی:

  • به عنوان پاسخ به یک نیاز اقتصادی
  • از نظر ادغام در زمینه اقتصادی ملی یا محلی
  • از نظر دوام و پایداری پروژه تجاری
  • در زمینه ایجاد شغل
  • و از نظر سرمایه گذاری، یعنی در تحقیق و توسعه فعالیت های نوآورانه یا در زمینه تخصصی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری مشاور شماست.

سوالات پر تکرار درباره نوآفرینی در لوکزامبورگ

در بخش زیر پاسخ سوالات پر تکرار درباره نوآفرینی در لوکزامبورگ آمده است:

  • شرایط نوآفرینی در لوکزامبورگ چگونه است؟ استارت آپ شما باید در کشور دارای یک موسسه فیزیکی ثابت مجهز به تاسیسات اداری و فنی مناسب برای فعالیت های شما باشد. سایر شرایط مربوط به صاحب دارنده پروانه کسب است. اول، شما باید شرایط یکپارچگی حرفه ای را برآورده کنید.
  • صلاحیت حرفه ای برای کسب و کار در لوکزامبورگ به چه شکل است؟ وسعت و ماهیت آنها ممکن است بسته به ماهیت کسب و کار شما متفاوت باشد. به عنوان مثال، 3 راه برای مطابقت با شرایط لازم برای فعالیت های تجاری وجود دارد. یا مدرک، دیپلم یا گواهی پایان کار را دارید. یا حداقل به مدت 3 سال در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا فعالیت حرفه ای مرتبط را انجام داده اید. یا امتحان نهایی را با موفقیت گذرانده اید که دوره دسترسی به فعالیت های تجاری سازماندهی شده توسط اتاق بازرگانی را از طریق خانه آموزش یا هر دوره آموزشی مشابه ارائه شده در کشور عضو دیگر تکمیل می کند.
  • متداول ترین نوع شرکت برای نوآفرینی در لوکزامبورگ کدامند؟ متداول ترین مالکیت انحصاری، شرکت با مسئولیت محدود (SARL) و شرکت ساده شده (SARL-S) هستند. مالکیت انحصاری یک شکل کسب و کار است که به موجب آن کسب و کار را تامین مالی می کنید و تمام تصمیمات تجاری را به تنهایی می گیرید.
  • مراحل نوآفرینی و کارآفرینی در لوکزامبورگ به چه شکل است؟ مراحل نوآوری و کارآفرینی در لوکزامبورگ در ابتدا انتخاب حوزه فعالیت، انتخاب طرح و بیزینس پلن، انتخاب نوع شرکت و سپس افتتاح و یا ثبت شرکت در لوکزامبورگ و سپس در مرحله بعدی اخذ مجوز تجاری در لوکزامبورگ و درنهایت کسب اقامت لوکزامبورگ از طریق کارآفرینی و یا نوآفرینی است.
5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه برای “نوآفرینی در لوکزامبورگ

  1. علی میرزایی گفت:

    درود فراوان
    من ايده ای دارم که هنوز کسی اونو نساخته است میخوام جهت ثبت اختراع در لوکزامبورگ اقدام کنم لطفاً راهنمایی فرمایید
    بسیار بسیار ممنونم🙏🙏🌹

    1. صادقی گفت:

      سلام لطفا در خصوص مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *