مهاجرت سرمایه گذاری در سنگاپور

نوآفرینی در سنگاپور

نوآفرینی در سنگاپور

نوآفرینی در سنگاپور قدمت زیادی ندارد اما نوآفرینی در این کشور عمق و تنوع بسیاری دارد که به بررسی آن پرداخته می شود. سنگاپوری ها از تهدید جنگ های تجاری تا ادامه اختلالات فناوری، کسب و کارها و سرمایه گذاران در سرتاسر جهان هنوز با یک چشم انداز نامطمئن و بی ثبات کنار می آیند. در میان این اختلال تغییر دهنده بازی، سنگاپور خود را به عنوان مرکز نوآوری و تحقیق و توسعه در قلب پویاترین منطقه اقتصادی جهان قرار داده است.

سازمان ‌های دولتی مانند هیئت توسعه اقتصادی و اداره توسعه رسانه‌های اطلاعاتی به طور فعال از شرکت ‌ها در سنگاپور با تجهیز آنها به منابعی حمایت می‌کنند که می‌تواند به آنها در تحقق اهداف تجاری خود کمک کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت و اخذ اقامت نوآفرینی در سنگاپور مشاور و راهنمای شما می باشد.

جایگاه نوآفرینی در سنگاپور

در سطح سازمانی، شرکت ‌ها در سراسر منطقه همچنان با چالش فناوری ‌های مخرب جدید مواجه هستند. استارت ‌آپ‌ های مجهز به ابزارهای دیجیتال قدرتمند، مدیران متصدی را در طیف وسیعی از صنایع، از مراقبت ‌های بهداشتی گرفته تا خدمات مالی، به چالش می‌کشند. سنگاپور در ایجاد یک محیط مساعد برای جذب استارت آپ های نوآور بین المللی به سواحل خود موفق است. استارت ‌آپ هوش مصنوعی تایگر که در اسپانیا تأسیس شد، شرکت هلدینگ، مالکیت معنوی و عملیات کلیدی خود را به سنگاپور منتقل کرد تا از اکوسیستم نوآوری پر جنب و جوش این شهر-دولت استفاده کند. شرکت ‌های محلی مانند متخصص امنیت تلفن همراه V-Key و ارائه‌دهنده راه ‌حل‌ های جستجوی بصری ViSenze نیز با راه‌ حل‌ های بومی خود در صحنه جهانی نشان خود را نشان می‌دهند.

در همین حال، شرکت ‌هایی در صنایع سنتی مانند تولیدکننده سیمان Pan-United و سازنده توپ ماهی Thong Siek در حال استفاده از فناوری‌ های جدید هستند تا در بحبوحه انقلاب دیجیتال مرتبط بمانند. فراتر از فناوری، نام تجاری سنگاپور همچنان در سراسر جهان در طیف وسیعی از صنایع طنین انداز می شود. در بخش مهمان ‌نوازی، Ascott Limited همچنان به گسترش جهانی خود ادامه می‌دهد تا موقعیت خود را به ‌عنوان یکی از صاحبان-اپراتورهای اصلی اقامتگاه‌ های خدماتی در جهان تقویت کند. در بخش داخلی، بخش املاک و مستغلات مسکونی سنگاپور به پشتوانه رشد اقتصادی قوی ‌تر، از احیایی برخوردار است. به طور خاص، پایان لوکس بازار با پیشرفت ‌های جدید هیجان ‌انگیزی مانند V on Shenton و Marina One در منطقه پر جنب و جوش مرکز شهر در حال افزایش است.

مزایا نوآفرینی در سنگاپور

زیربنای همه این فعالیت ها، موقعیت سنگاپور در تقاطع 3 موتور رشد اقتصادی جهان چین، هند و آسیای جنوب شرقی است. صعود مداوم دولت-شهر به زنجیره ارزش در حالی که برای تبدیل شدن به اولین کشور هوشمند واقعا دیجیتالی شده در جهان تلاش می کند، آن را در موقعیت خوبی برای بهره مندی از گسترش منطقه قرار می دهد. شرکت ‌های جهانی و سرمایه‌گذارانی که به دنبال حرکت بر پویایی منطقه هستند، بهتر است از سنگاپور به عنوان سکوی پرشی برای بقیه آسیا و فراتر از آن استفاده کنند. از آنجایی که توسعه اقتصادی آسیا به سرعت در حال افزایش است، این منطقه به سرعت در حال تبدیل شدن به موتور اصلی رشد بسیاری از صنایع در سراسر جهان است.

بر اساس گزارش بانک جهانی، انتظار می رود بازارهای نوظهور آسیا حدود 41% از رشد جهانی در سال 2018 و بیش از 45% تا سال 2023 را به خود اختصاص دهند. بخش عمده ای از این توسعه ناشی از افزایش مصرف از سوی طبقه متوسط ​​رو به رشد آسیا خواهد بود. در آسیای جنوب شرقی، شهرنشینی و صنعتی شدن سریع تقاضا برای راه‌حل‌ هایی در زمینه ‌هایی مانند تجارت الکترونیک، روباتیک و اینترنت اشیا را افزایش می‌دهد. شرکت های مستقر در سنگاپور که در قلب این منطقه پویا قرار دارند، موقعیت خوبی برای سوار شدن بر رشد آسیا دارند. طی چند دهه گذشته، این کشور خود را به عنوان یک مرکز نوآوری و تحقیق و توسعه تثبیت کرده است و به شرکت ‌ها در سراسر جهان بستری قوی برای رشد کسب ‌و کار خود در منطقه و فراتر از آن ارائه می‌کند.

در نمودار زیر شاهد امتیاز نوآفرینی در سنگاپور در می باشید:

امتیاز نوافرینی در سنگاپور

سیستم نوآفرینی در سنگاپور

اکوسیستم نوآوری سنگاپور متشکل از زیر ساخت ‌های با کیفیت بالا، استخر رو به رشدی از استارت ‌آپ ‌های پویا، استعدادهای آموزش ‌دیده و حمایت قوی دولت یک جاذبه کلیدی برای کسب ‌و کارهای جهانی است. این ویژگی ها سنگاپور را به یکی از مبتکرانه ترین مکان ها برای تجارت تبدیل کرده است. بر اساس شاخص سالانه جهانی نوآوری 2017، این کشور رتبه اول نوآوری را در میان کشورهای آسیایی کسب کرد و همچنین جایگاه برتر جهانی را برای ورودی نوآوری، که در آن کیفیت سرمایه انسانی و تحقیق یک رکن کلیدی بود، داشت. این شاخص که توسط دانشگاه کرنل، INSEAD و سازمان جهانی مالکیت فکری منتشر شد، حدود 130 اقتصاد را مورد بررسی قرار داد. شاخص نوآوری بلومبرگ در سال 2018 نیز سنگاپور را به عنوان سومین شهر نوآور در جهان رتبه بندی کرد.

در همین حال، اندازه و موقعیت استراتژیک و سرمایه گذاری در سنگاپور آن را به مرکزی ایده آل برای آزمایش محصولات و خدمات جدید قبل از عرضه آنها به بقیه آسیا و فراتر از آن تبدیل کرده است. موفقیت سنگاپور در تقویت نوآوری را می توان تا حدی به تعهد قوی آن به تحقیق و توسعه نسبت داد که ناشی از حمایت دولت و مشارکت آن با بخش خصوصی است. بر اساس برنامه تحقیق، نوآوری و سازمانی دولت (RIE 2020)، 19 میلیارد دلار سنگاپور در قابلیت های تحقیق و توسعه، نوآوری سازمانی و کارآفرینی کشور طی 5 سال آینده سرمایه گذاری خواهد شد. چنین حمایتی بر بخش ‌های استراتژیک متمرکز است که به ‌عنوان مناطق با رشد بالا برای اقتصاد دیده می‌شوند. اینها شامل تولید و مهندسی پیشرفته، علوم بهداشتی و زیست پزشکی، راه حل های شهری و پایداری، خدمات و اقتصاد دیجیتال است.

زمینه های نوآفرینی در سنگاپور

سنگاپور همچنین از توسعه بخش‌ های جدیدتر مانند فناوری مالی یا فین ‌تک حمایت می‌کند و به بازیگران این حوزه‌ ها فضایی برای آزمایش مدل ‌های کسب ‌و کار جدید در محیطی با مقررات ملایم می‌دهد. این رویکرد «جعبه ایمنی نظارتی» تضمین می‌کند که کسب ‌و کارها می‌توانند بدون اینکه قوانین زیادی مانع از آن شوند، ریسک کنند.. شرکت کنندگان فعلی در این برنامه شامل شرکت مشاوره مبتنی بر هوش مصنوعی Kristal Advisors و صرافی ارز Thin Margin هستند. در طول سال ‌ها، یک جامعه کارآفرینی نزدیک متشکل از استارت ‌آپ ‌ها، شتاب ‌دهنده‌ ها و سرمایه ‌گذاران خطر پذیر نیز در مراکز نوآفرینی اختصاصی ظهور کرده‌اند. این منطقه در نزدیکی موسسات تحقیقاتی دولتی و خصوصی و موسسات عالی قرار دارد تا همکاری بین دانشگاه و صنعت را تسهیل کند.

در جدول زیر شاهد رتبه های نوآفرینی ها در سنگاپور می باشید:

زمینه نوآفرینیرتبه در سنگاپور
امور مالی1
مدیریت نیرو انسانی2
هوش مصنوعی3

مشاغل تحت دسته های زیر واجد شرایط EntrePass نیستند:

  • کافی‌شاپ ‌ها، مراکز فروشندگان، فودکورت‌ ها
  • بارها، کلوپ های شبانه، سالن های کارائوکه
  • سالن های رفلکسولوژی و ماساژ پا
  • طب سنتی چینی، طب سوزنی، و داروخانه های گیاهی
  • آژانس های کاریابی و ژئومانسی

امنیت نوآفرینی در سنگاپور

با اذعان به اینکه امنیت یک عامل کلیدی در اقتصاد دیجیتال و استارت آپ سنگاپور خواهد بود، اولین مرکز امنیت سایبری منطقه ای یکپارچه کشور، اکوسیستم امنیت سایبری نوآوری، در اوایل سال جاری در بلوک 71 برای حمایت از استارت آپ ها، کارآفرینان و دانشگاهیان از سراسر جهان راه اندازی شد. برای ایجاد اعتماد به کسب ‌و کارها برای سرمایه‌گذاری و نوآوری از سنگاپور، دولت تدابیر قوی را برای حفاظت از مالکیت معنوی در نظر گرفته است. در نتیجه، این کشور در گزارش رقابت جهانی در رتبه اول آسیا برای بهترین حفاظت از IP قرار گرفت. دفتر جهانی مالکیت معنوی WIPO با انعکاس جایگاه رژیم IP سنگاپور، اولین دفتر آسیایی خود را در سال 2005 در این کشور راه اندازی کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص سرمایه گذاری و ثبت شرکت در سنگاپور مشاور شماست.

سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در سنگاپور

در قسمت زیر سوالات پرتکرار درباره نوآفرینی در سنگاپور پاسخ داده شده است:

  • مراحل اخذ ویزای نوآفرینی در سنگاپور چیست؟ انتخاب نهاد تجاری، ثبت شرکت در سنگاپور با حداقل یک مدیر سنگاپوری، افتتاح حساب و درخواست ویزا از سفارت
  • محبوب ترین زمینه های نوآفرینی در سنگاپور کدامند؟ مسافرت و گردشگری، خوراکی، حمل و نقل و خرید و فروش
  • امتیاز نوآفرینی در سنگاپور چقدر است؟ امتیاز نوآفرینی در سنگاپور در سال 2022، 82 می باشد.
  • بهترین فرصت های نوآفرینی در سنگاپور در چه زمینه ای است؟ امور مالی، مدیریت نیروی انسانی و هوش مصنوعی
4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *