مهاجرت کاری سریلانکا

موسسات معتبر کاریابی در سریلانکا

یکی از طرق مهاجرت به کشور سریلانکا، مهاجرت کاری می باشد. یکی از طرق کاریابی در این کشور موسسات معتبر کاریابی در سریلانکا است. کشور سریلانکا در آسیا جنوب شرقی قرار گرفته است. مردم این کشور به زبان های تامیل و سینهالی به مکالمه می پردازند. یافتن شغل برای فارغ التحصیلان خارجی کار سختی می باشد. ولی باید به این نکته اشاره کرد که برای کار داوطلبانه موقعیت های شغلی زیادی وجود دارد. کارهای داوطلبانه عبارتند از: کارهای ساختمانی، کار با افراد بی سرپرست و ساخت و ساز در جامعه. بیشتر فارغ التحصیلان از کشور های اروپایی و انگلستان در این مشاغل کار می کنند.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله سعی دارد اطلاعاتی در رابطه موسسات معتبر کاریابی در سریلانکا و شرایط کار سریلانکا در اختیار متقاضیان قرار دهند.

کار در سریلانکا

افرادی که سعی دارند مهاجرت کاری به این کشور را تجربه کنند باید دعوت نامه شغلی از کارفرمایی در این کشور دریافت نمایند. نحوه کاریابی در سریلانکا و شرایط پیدا کردن کار از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. به طور کلی می توان گفت متقاضیان اگر رزومه قوی و مدرک تحصیلی معتبری ارائه دهند شانس بسیار زیادی برای یافتن شغل دارند.

در مشاغل مورد نیاز در این کشور اگر متقاضیان تخصص خاصی داشته باشند راحت تر استخدام می شوند. برای کار در این کشور متقاضیان باید ویزای کاری دریافت نمایند. جهت اخذ ویزای کار مراحلی وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • در قدم اول فرد باید پیشنهاد شغلی از کارفرما یا قرار داد کاری ارائه نماید
  • کارفرما باید به اداره مهاجرت این کشور درخواست اخذ ویزای کار را ارسال نماید
  • اداره مهاجرت سریلانکا نزدیک ترین مرکز دیپلماتیک این کشور را از تایید شدن ویزا ورود به سریلانکا مطلع خواهد کرد
  • فرد باید برای دریافت ویزای ورود به این کشور باید با پاسپورت خود به سفارت خانه این کشور مراجعه نماید
  • پس از آن فرد می تواند وارد خاک این کشور شود. ممکن است در محض ورود فرد مدت زمان اعتبار ویزا تعیین شود
  • متقاضیان به این نکته دقت نمایند، باید قبل از پایان اعتبار ویزا، جهت دریافت ویزای کاری باید همراه پاسپورت به اداره مهاجرت سریلانکا مراجعه نمایند

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا کار در سریلانکا

برای دریافت ویزای کار این کشور متقاضی باید مدارکی ارائه نماید که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

  • دریافت فرم مربوطه و تکمیل آن
  • ارائه 6 قطعه عکس با زمینه سفید
  • ارائه پاسپورت معتبر با داشتن حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه دعوت نامه کاری یا قرداد کاری اخذ شده
  • ارائه مدارک شناسایی فرد (دقت نمایید که ترجمه این مدارک نیز باید ارائه شود.)
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزا

جهت اطلاع از شرایط کار در سریلانکا ابتدا مقاله لینک شده به سایت مرجع ما را مطالعه بفرمائید.

دعوت نامه اشتغال موسسات معتبر کاریابی در سریلانکا

همان طور که گفته شد برای کار در این کشور متقاضیان باید دعوت نامه کاری دریافت نمایند. طبق قوانین کار در این کشور برای ارائه دعوت نامه شرایطی لازم است تا دعوت نامه مورد تایید سفارت خانه سریلانکا قرار گیرد. دعوت نامه باید به صروت رسمی توسط کارفرما یا شرکت صادر شود. متقاضیان باید فرم اطلاعات هویتی و شخصی را دریافت و تکمیل نمایند. همچنین متقاضیان باید به این نکته اشاره نمایند که با داشتن ویزای کار در چه مدتی قصد دارند در سریلانکا اقامت داشته باشند. اداره کار در این کشور باید فرم دعوت نامه را تایید کرده باشد. همچنین جهت اطلاع از شرایط اقامت سریلانکا مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

دعوت نامه اشتغال موسسات معتبر کاریابی در سریلانکا

مشاغل موجود در سریلانکا

اگر بخواهیم اطلاعاتی در رابطه با موسسات معتبر کاریابی در سریلانکا در اختیار متقاضیان قرار دهیم، باید ابتدا به این موضوع اشاره کنیم که متقاضیان در چه مشاغلی می توانند مشغول به کار شوند؟

  • محورهای توسعه ای جدید: زیر ساخت و توریسم
  • کار در صنایع اصلی: چای، لاستیک، آناناس، لباس، پارچه، تنباکو، بیمه و بانکداری، مخابرات، IT، توریست، کالاهای کشاورزی، سیمان، حمل و نقل، ساخت و ساز و پالایش نفت
  • شرکت های اصلی در سریلانکا: John Keels Holdings، Commercial Bank Of Ceylon، Ceylon Tobacco Company، Dialog Axiata، Sampath Bank، Distilleries Company of Sri Lanka، Lanka Orix Leasing Company، Nestle Lanka، Bukit Darah

روش های یافتن کار در موسسات معتبر کاریابی در سریلانکا

متقاضیانی که قصد کار کردن در این کشور را دارند می توانند از طرق مختلف کار مورد نظر خود را پیدا کنند، روش های یافتن کار عبارتند از: موسسات معتبر کاریابی در سریلانکا، وب سایت های کاریابی، روزنامه ها و منابع دیگر.

موسسات معتبر کاریابی در سریلانکا یکی از روش های کاریابی در این کشور می باشد. دفتر کارمندان خارجی و بین المللی در این کشور اداره ای دولتی می باشد. این موسسات سعی دارند افرادی را متناسب با شغل مورد نظر پیدا کنند.

همان طور که گفتیم یکی دیگر از روش های کاریابی وب سایت ها می باشند، وب سایت های معتبر کاریابی در این کشور عبارتند از: Job Evoy، Observer jobs، Sri Lanka job bank، Top jobs Sri Lanka، Voluntary service overseas (VSO )

روزنامه ها یکی دیگر از منابع کاریابی در این کشور می باشند. Sunday observer Sri Lanka یکی از روزنامه هایی می باشد که شغل های عمومی در آن آگهی می شوند. The Sunday Times بیشتر مشاغل در طیف های مختلف در این روزنامه آگهی می شوند. Om Lanka یکی از منابع اخبار آنلاین می باشد که ممکن است برای برخی متقاضیان مفید باشد. کارمندان ممکن است برای یافتن نیروهای کار دانشگاه ها را بررسی نمایند.

ویزای همراه در سریلانکا

یکی از دغدغه متقاضیانی که قصد مهاجرت دارند، اقامت اعضاء خانواده شان می باشد. در بسیاری از کشور ها هنگامی که فرد ویزای کار دریافت می کند، خانواده او نیز می توانند همراه او به این کشور سفر کنند. در این کشور نیز متقاضیان می توانند برای اعضاء خانواده خود ویزای همراه تهیه نمایند. متقاضیان برای ارائه درخواست باید فرم مربوطه را دریافت و تکمیل نمایند، همچنین ارائه مدارک شناسایی آن ها نیز الزامی می باشد.

در این مقاله سعی بر آن بود که اطلاعاتی در باب موسسات معتبر کاریابی در سریلانکا در اختیار متقاضیان قرار دهیم. اگر پس از مطالعه مقاله پاسخ سوالات خود را دریافت نکردید و یا نیاز به مشاوره های بیشتری دارید می توانید با مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید. همچنین می توانید با با تعیین وقت قبلی به صورت حضوری در موسسه حاضر شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *