مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت قاچاقی به کانادا

مهاجرت قاچاقی به کانادا

افراد زیادی هر ساله به دلیل عدم آگاهی از مهاجرت قاچاقی به کانادا با درهای بسته این کشور مواجه می شوند که نباید به سادگی از آن چشم پوشی کرد. کشور کانادا جزء کشورهای می باشد که ایرانیان بسیاری به این کشور مهاجرت می کنند. اقدامات لازم را جهت اخذ اقامت این کشور انجام می دهند. دلیل اینکه افراد زیادی به کشور کانادا مهاجرت می کنند این است که بازارکاری در این کشور در شرایط خوبی قرار دارد، همچنین سطح اقتصادی در این کشور در شرایط خوبی قرار دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت قاچاقی به کانادا هیچ فعالیتی انجام نمی دهد و هدف از نگارش این مقاله اطلاع رسانی به افراد می باشد.

حفاظت از پناهندگان در کانادا

کشور کانادا به منظور حفاظت از پناهجویان 2 برنامه اصلی در نظر گرفته است. این برنامه ها عبارتند از:

برنامه اول: پناهجویانی که خارج از خاک کانادا هستند، برای اسکان مجدد در کشور کانادا وارد خاک این کشور می شوند. پناهجویان برای اقامت و اسکان در این کشور باید در اردوگاه های پناهندگی زندگی کنند. ممکن است برای مدت چند سال در این پناهگاه ها اقامت داشته باشند.

برنامه دوم: از پناهندگانی که در کشور کانادا حضور دارند، حمایت می شود. در این مورد سخت گیری هایی وجود دارد. همچنین می توان به این نکته اشاره کرد که هر فردی شرایط پناهنده شدن را ندارد. در صورتی که متقاضی که در این کشور می باشد. درخواست پناهندگی خود را ارائه دهد 2 حالت وجود دارد:

در حالت اول در بدو ورود به خاک کانادا فرد باید درخواست خود را ارائه نماید. به این افراد 15 روز مهلت داده می شود تا دلایل خود را برای پناهندگی در این کشور اعلام نمایند. در حالت دوم پناهجو مستقیما به اداره شهروندی و مهاجرت کشور کانادا مراجعه می کند. درخواست خود را برای پناهندگی و دلایل پناهندگی اش را ارائه می دهد.

ارائه خدمات و مهاجرت قاچاقی به کانادا

پناهجویان باید این مورد را در نظر داشته باشند، زمانی که درخواست پناهندگی می کنند اجازه کار در کانادا و ادامه تحصیل را ندارند. ولی اگر مدت زمان رسیدگی به درخواست بیشتر از 6 ماه طول بکشد، می توانند از دولت این کشور مجوزی جهت کار برای گذراندن زندگی خود دریافت نمایند.

بین 4 تا 6 هفته اول ورود پناهجو به این کشور خدماتی به وی ارائه می شود. این خدمات به شرح زیر می باشند:

  • ارائه خدمات مربوط به پذیرش پناهجویان
  • اسکان به صورت موقت در اقامتگاه های مربوط به پناهندگی
  • پشتیبانی از پناهجویان جهت اسکان و اقامت دائم
  • آموزش زبان انگلیسی و فرانسوی
  • ارائه خدمات پشتیبانی مثل مراقبت و نگهداری از کودکان، کمک های حمل و نقل و ترجمه مدارک و ارائه مشاوره های کوتاه مدت
  • نیازهای اولیه پناهجویان بررسی خواهد شد.

در نمودار زیر به بررسی میانگین تعداد مهاجرین این کشور خواهیم پرداخت:

حداقل تعداد متقاضیان به کشور کانادا

درخواست پناهندگی در کانادا

طبق قوانین این کشور برای مهاجرت قاچاقی به کانادا شرایط و قوانینی وضع شده است. در صورتی که فردی قصد دارد از این طریق وارد این کشور شود بهتر است از ای شرایط آگاه باشد.

جهت اخذ پذیرش موانع هایی نیز وجود دارند. درخواست پناهندگی به اداره مهاجرت و پناهندگی ارسال نمی شود. این موانع عبارتند از:

  • متقاضی قبلا درخواست پناهندگی ارائه داده باشد و درخواست او رد شده باشد
  • متقاضی در کشور دیگری درخواست پناهندگی داده باشد و درخواست او درحال بررسی باشد
  • در کشورهایی درخواست پناهندگی ارائه شده باشد که عضوء پیمان وتو نباشند، و همین طور درخواست پناهندگی آن ها رد شده باشد
  • فرد قوانین حقوق بشر را نقص کرده باشد و اقدامات تروریستی انجام داده باشد
  • از طریق کشور آمریکا وارد خاک کانادا شده باشد
  • اگر فردی قبلا درخواست پناهندگی ارائه کرده باشد و سپس آن را پس گرفته باشد

درخواست پناهندگی در کانادا

مهاجرت به کانادا

اگر فردی این موانع را نداشته باشد، درخواست به اداره مهاجرت و پناهندگی ارائه شده و سپس بررسی های لازم انجام می شود. متقاضیانی که از نظر پزشکی سلامتی تایید نشود، افرادی که دارای سوابق جنایی و کیفری هستند و سوء پیشینه دارند. و برای امنیت و سلامت کشور کانادا تهدیدی محسوب شوند درخواستشان برای پناهندگی رد می شود. اگر با درخواست فرد برای پناهندگی موافقت نشود، پناهجو می تواند در خاک این کشور حضور داشته باشد و اعتراض خود را ارائه نماید. .

همانطور که مطالعه کردید اطلاعاتی در رابطه با مهاجرت قاچاقی به کانادا در اختیار متقاضیان قرار داده شد. پیشنهاد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به افرادی که قصد مهاجرت به کشور کانادا دارند این است که از روش های قانونی و مجاز وارد این کشور شوند. ناگفته نماند که در موسسه ما خدماتی در باب مهاجرت قاچاقی با غیر قانونی نیز وجود ندارد. همچنین این امکان برای شما وجود دارد تا با مراجعه به سایت موسسه مقاله مهاجرت به کانادا را مطالعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *