مهاجرت کاری کانادا

استارت آپ کانادا

استارت آپ کانادا

این راهنما شامل اطلاعاتی درباره روند نحوه درخواست ویزای استارت آپ کانادا می باشد که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است. با شروع کسب و کار و استارت آپ کانادا، به عنوان مالک یک شرکت یا استارت آپ کانادایی، راهی برای کسب اقامت دائمی این کشور وجود دارد. کانادا یک بازار سودآور است که به عنوان یک مقصد عالی برای تبدیل ایده ها به بیزینس و استارت آپ های جدید به شمار می رود. آیا شما کارآفرینی هستید که دوست دارید به کانادا مهاجرت کنید و یک بیزینس را شروع کنید؟ پس تا بخش آخر این نوشتار ما را همراهی کنید تا با برنامه ویزای استارت آپ کانادا نیز آشنا شوید.

اینفوگرافیک استارت آپ کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا

کانادا اخیراً با نظرسنجی های معتبر بین المللی و گزارش جهانی به عنوان کشور شماره یک در جهان از لحاظ کیفیت زندگی شناخته شده است. این کشور دارای یک سیستم سیاسی پایدار، یک سیستم بانکی ایمن، (که گفته می شود شماره یک در جهان است) و یک محیط تمیز است و علاوه بر این، از خدمات بهداشت عمومی و سیستم آموزش عمومی خوبی برخوردار است. از این گذشته، تورنتو، بزرگترین شهر کانادا، به عنوان یکی از پنج بازار برتر استعدادهای فنی در آمریکای شمالی شناخته می شود. به طور خلاصه، کانادا کشور خوبی است و اعلام کرده است برنامه هایی برای افزایش تعداد مهاجران پذیرفته شده در هر سال از جمله کارآفرینان بیشتر ارائه می دهد.

برنامه برنامه ویزای استارت آپ کانادا، کارآفرینان و افرادی که قصد دارند در کشور کانادا بیزینس جدید خود را شروع کنند این امکان را فراهم می سازد تا به راحتی اقامت دائم کشور کانادا را بدست آورند. این برنامه رسما با عنوان کلاس استارت آپ کانادا شناخته می شود. اما اکثراً از آن به عنوان برنامه (Visa Start-Up (SUV یاد می شود. این برنامه کارآفرینان نوآور را هدف قرار داده و آنها را با سرمایه گذاران بخش خصوصی در کانادا که به ایجاد کسب و کار نوپا کمک می کنند، پیوند داده است. داوطلبان می توانند قبل از واجد شرایط بودن برای اقامت دائم پس از اتمام کار خود، مجوز کار را با حمایت سرمایه گذار مستقر در کانادا به کانادا بیایند.

برنامه ویزای استارت آپ کانادا

شرایط برنامه استارت آپ کانادا

برنامه ویزای استارت آپ کانادا برای جذب کارآفرینان با ایده های جدید در سرتاسر جهان، ورود آنها به کانادا و حمایت از آنها به برای ایجاد مشاغل است که بتوانند در سطح جهانی با هم رقابت کنند و شغلی برای کانادایی ها فراهم کند، فراهم شده است. در مورد چگونگی عملکرد این برنامه، کارآفرین مهاجر در حال مهاجرت باید یک پروژه تجاری مناسب را ارائه دهد که مطابق الزامات دقیق آن توسط یک نهاد تعیین شده مصوب دولت باشد.

شرایط اصلی واجد شرایط بودن ویزای استارت آپ کشور کانادا عبارتند از:

  • داشتن استارت آپ و کسب و کار جدیدی که موجب اشتغال زایی در کانادا می شود.
  • گواهی تعهد و نامه پشتیبانی از نهاد مشخص شده
  • داشتن سرمایه کافی برای اقامت در کشور کانادا
  • تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی

برای واجد شرایط بودن برای ورود به کانادا، متقاضیان باید شرایط ورود به کانادا را قبول کنند. این موارد در مورد همه متقاضیان اعمال می شود، نه فقط متقاضیان برنامه ویزای استارت آپ کانادا. اگر متقاضیان بخواهند از طریق این برنامه به کانادا مهاجرت کنند، نیاز به پشتیبانی صندوق سرمایه گذاری کانادایی، گروه سرمایه گذار انجل یا انکوباتور تجاری دارند که مایل به سرمایه گذاری در تجارت جدید متقاضیان باشد. بنابراین مرحله اول متقاعد کردن یکی از این گروه ها یا بودجه هایی است که ایده کسب و کار متقاضیان برای سرمایه گذاری در آن ارزش دارد. نتیجه این است که گروه ها یا صندوق های مختلف دارای پروسه های مختلفی برای انجام این کار هستند، بنابراین متقاضیان مجبور خواهند بود با هر بخش تماس بگیرند.

مزایای startup کانادا

کشور کانادا با داشتن شرایط اقتصادی عالی، سیستم بانکی و مالیاتی مناسب برای تمامی سرمایه گذاران و کارآفرینان، نیروی کار ماهر و تحصیل کرده و سایر مزایای یک مقصد عالی برای شروع بیزینس به شمار می رود. در سال 2011، کانادا در فهرست بهترین کشورها برای کسب و کار فوربس در رتبه اول قرار گرفت. این کشور به دلیل آزادی تجارت، حمایت از سرمایه گذاران، فساد پایین، محدودیت های بسیار کم و پایین بودن نرخ مالیات شرکت ها، رتبه برتر را بدست آورد. از دسامبر سال 2018، کانادا در فهرست فوربس رتبه 6 را به خود اختصاص داده است. درحالیکه ایالات متحده در رتبه 17 قرار دارد. رشد اقتصادی پایدار کانادا از سال 2005 تا 2014 چشمگیر است زیرا در برابر بحران مالی که در سال 2008 آغاز شد مقاومت کرده است. بانک های بزرگ این کشور به عنوان برخی از قوی ترین بانک ها در جهان شناخته می شوند.

تجارت بین المللی بخش اعظمی از اقتصاد کانادا به ویژه منابع طبیعی آن را تشکیل می دهد. در سال 2009، صادرات کشاورزی، انرژی، جنگلداری و معدن حدود 58% از کل صادرات کانادا را تشکیل می داد. ماشین آلات، تجهیزات، محصولات خودرو و سایر تولیدات 38% بیشتر از صادرات را در سال 2009 به خود اختصاص دادند. در سال 2009، صادرات حدود 30% از تولید ناخالص داخلی کانادا را تشکیل می داد. ایالات متحده بزرگترین شریک تجاری کانادا است که حدود 73% صادرات و 63% واردات را از سال 2009 به خود اختصاص داده است.

صادرات و واردات ترکیبی کانادا در سال 2006 در رتبه هشتم بین همه کشورها قرار گرفته است. صنایع کلیدی کشور کانادا اشاره شده است:

حداقل سرمایه لازم برای ویزای استارت آپ کانادا

حداقل سرمایه گذاری مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ویزا استارت آپ چیست؟ با بررسی نمودار زیر می توانید از حداقل سرمایه گذاری مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ویزا استارت آپ آگاه شوید:

آیتمهزینه به دلار کانادا
حداقل سرمایه لازم در صندوق سرمایه گذاری در کانادا200.000CAD
حداقل سرمایه لازم در گروه سرمایه گذاری انجل کانادا75.000CAD

علاوه بر این، متقاضیان برای مهاجرت از طریق این برنامه به کشور کانادا، می بایست توان مالی خود را برای زندگی در کشور کانادا ثابت کنند. کارآفرینان باید برای هر یک از اعضای خانواده خود سرمایه کافی برای زندگی در کانادا داشته باشند که در جدول زیر به آن اشاره شده است:

تعداد اعضای خانوادههزینه به دلار کانادا
112.475CAD
215.531CAD
319.093CAD
423.181CAD
526.292CAD
629.652CAD
733.014CAD
برای هر عضو خانواده دیگر3.361CAD

داشتن سرمایه بیشتر موجب افزایش سرعت پردازش درخواست ویزا و همچنین افزایش شانس پذیرش درخواست ویزای متقاضیان می شود. پول همراه متقاضیان در صورتی که بیش از 10.000NZD (دلار کانادا) باشد ممکن است توسط مقامات مرزی کانادا توقیف شود. به همین دلیل، توصیه می شود متقاضیان قبل از مهاجرت به کانادا مقامات این کشور را از میزان سرمایه خود مطلع سازند. لازم به ذکر است که سرمایه متقاضیان می تواند به صورت پول نقد، اوراق بهادار و چک بانکی باشد. همانطور که گفته شد، استارت آپ کانادا یک روش سریع و مناسب برای گرفتن اقامت کانادا می باشد؛ اما شما عزیزان می توانید با هماهنگی های لازم به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید و با سایر روش های کسب اقامت و 5 روش تضمینی مهاجرت به کانادا آشنا شوید.

در باب استارت آپ کانادا

در این بخش از مقاله مفتخر به پاسخگویی سوالات شما در باب استارت آپ کانادا می باشیم:

  • چرا استارت آپ کانادا مورد استقبال است؟ داشتن شرایط اقتصادی عالی و سیستم بانکی و مالیاتی ایده آل، نیروی تحصیل کرده، ماهر باعث جذب سرمایه .گذاران شده است
  • حداقل سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در کانادا چیست؟ میزان سرمایه گذاری برای صندوق ها و گروه ها متغیر است و به میزان 75.000CAD الی 200.000CAD می باشد
  • شرایط برنامه های استارت آپ کانادا به چه صورت است؟ داشتن برنامه استارت آپ در خصوص اشتغال زایی/ گواهی تعهد و نامه پشتیبانی/ داشتن سرمایه لازم/ تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی
  • صنایع کلیدی کشور کانادا برای سرمایه گذاری چیست؟ استخراج/ مدیریت عمومی/ ساخت و ساز/ مراقب های بهداشتی/ املاک و مستغلات/ امور مالی و بیمه
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *