مهاجرت به کشور کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ از طرقی می باشد که مورد استقبال افراد زیادی نیز قرار گرفته است که از شرایط مختص به خود برخوردار است. با مطالعه این مقاله و سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی در رابطه با این موضوع به دست آورید.

بررسی برنامه start up کشور کانادا

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ برای جذب کارآفرینان پویا در سراسر جهان طراحی شده است. از طریق این برنامه این اشخاص می توانند به این کشور مهاجرت کنند. همچنین این برنامه از لحاظ مالی می تواند برای این اشخاص بسیار کارآمد می باشد. همچنین ایجاد کسب و کار در این کشور می تواند در سطح جهانی بسیار رقابتی باشد. همچنین منجر به این موضوع شود که برای کانادا کار کنند.

همچنین متقاضیان موفق مهاجرت به این کشور از طریق استارت آپ در عرض چند هفته مشخص می شوند. از این رو می توانند برای دریافت ویزای کارآفرینی کانادایی اقدام نمایند. در نهایت وضعیت اشخاصی که ساکن دائمی این کشور هستند می توانند برای دریافت حق شهروندی اقدام نمایند.

کارآفرینان در بخش فناوری پیشرفته این کشور مانند کارآفرینان سیلیکون به فعالیت می پردازند. ولی قادر به دریافت وضعیت اقامت در ایالات متحده نیستند. اما این امکان وجود دارد که به صورت ویژه ای در برنامه ویزا شروع به کار کنند. کارآفرینان از هر نقطه در جهان تشویق می شوند که به فعالیت بپردازند.

الزامات متقاضیان مهاجرت به روش استارت آپ کانادا

متقاضیان باید از یک صندوق سرمایه گذاری کانادا که مایل به سرمایه گذاری در کسب و کار جدید هستند مورد حمایت قرار بگیرند. تمام سازمان های ذکر شده در بالا همگی باید یکی باشند. دولت کانادا و برای شرکت در برنامه ویزا راه اندازی کارآفرینی در این کشور تعیین شده باشد.

بنابراین گام اول این است که یکی از این گروه ها را متقاعد کنند که ایده کسب و کار ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد . گروه های مختلف یا فرآیند برنامه کاربردی مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. بنابراین این اشخاص باید با هر میزان سرمایه گذاری با شخص حامی تماس برقرار کنند. اگر سرمایه گذار کسب و کار یا گروه سرمایه گذاری حامی تصمیم به حمایت از ایده کسب و کار خود داشته باشند. در این صورت آنها به شما نامه ای از پشتیبانی ارائه می دهند. از این رو مستقیما به مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) گواهی تعهدات خود را ارسال می کنند. گواهی تعهد جزئیات مربوط به تعهد بین شما و سازمان سرمایه گذاری را فراهم می کند.

جهت آشنایی با برنامه استارت آپ و میانگین فرصت های شغلی ایجاد شده در این کشور نمودار زیر را بررسی بفرمائید:

 

فرصت های شغلی در کانادا

مراحل لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

متقاضیان برای واجد شرایط بودن ویزای کارآفرین کانادا متقاضیان باید مراحل زیر را سپری نمایند:

  • مرحله اول: اثبات نمودن ایده کسب و کار که توسط یک سازمان سرمایه گذاری تعیین شده و پشتیبانی شود. داشتن مدرک مورد نیاز که از طرف یکی از گروه های تعیین شده آنها قصد دارند با یک ایده کسب و کار سرمایه گذاری کنند.
  • مرحله دوم: متقاضیان باید اقدام به سرمایه گذاری کنند که میزان آن حداقل 200000CAD (دلار کانادا) باشد با این توضیح که در صورت سرمایه گذاری در یک صندوق سرمایه گذاری تعیین شده کانادایی و یا حداقل سرمایه گذاری 75000CAD (دلار کانادا) که سرمایه گذاری از یک گروه سرمایه گذار فرانسوی کانادایی تعیین شده باشد را تامین کنند.
  • مرحله سوم: متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ باید قادر به برقراری ارتباط و تسلط در زبان انگلیسی، فرانسوی یا هر 2 باشند. هم چنین بایستی کلیه مدارک مربوط به مهاجرت و حقوق شهروندی کانادا را به همراه مدرک زبان خود ارائه دهند.
  • مرحله چهارم: متقاضیان مهاجرت به این کشور از طریق استارت آپ ملزم به اثبات نمودن این موضوع می باشند. کسب و کار این اشخاص مطابق با حق مالکیت خود می باشد. با این توضیح که تا زمانی که این اشخاص برای ویزای کارآفرین کانادا درخواست می کنند. حداکثر تعداد آنها می توانند 5 نفر باشد که برای یک کسب و کار واحد فعالیت نمایند. همچنین هر متقاضی باید حداقل 10% از حق رای دادن در زمینه کسب و کار مختص به خود را داشته باشد.

مراحل لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ

آشنایی با سازمان های صادرکننده ویزای استارت آپ کانادا

متقاضیان از طریق استارت آپ می توانند از سازمان های چندگانه برای انجام این کار اقدام نمایند. در صورت بروز این موارد، سازمان هایی که از این اشخاص حمایت می کنند. با دریافت یک گواهی تعهدات مهاجرت از پناهندگان و حق شهروندی این کشور را خواهند کرد.
هنگامی که متقاضیان نامه حمایتی خود را در اختیار دارند. در این صورت آماده پذیرفته شدن درخواست ویزای شروع کار خواهند بود. دیگر نمی توانند برای یک ویزا بدون حمایت نامه مهاجرت به این کشور از طریق استارت آپ درخواست دهند.

با توجه به اتمام مقاله مهاجرت به این کشور از طریق استارت آپ چنانچه شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعات بیشتری در مورد سایر ویزاهای این کشور می باشد. این فرصت را دارید تا به مراجعه نمودن به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت وجود دارد نظیر اخذ اقامت دائم کانادا و یا اسکیل ورکر کانادا به اطلاعات جامعی دست یابید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *