مهاجرت تحصیلی ژاپن

مدارک مورد نیاز دانشگاه های ژاپن

مدارک مورد نیاز دانشگاه های ژاپن

در صورتی که شما هم خواهان کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک مورد نیاز دانشگاه های ژاپن هستید در ادامه مقاله پیشرو همراه ما باشید. همچنین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این امکان را برای شما فراهم نموده است تا برای کسب اطلاعات بیشتری در رابطه به مهاجرت و کسب حق اقامت کشورهای مختلف آماده پاسخگویی به شما عزیزان باشد.

همواره انتظار می رود که شخص متقاضی تحصیل در این کشور برای درخواست ویزای دانشجویی در ژاپن، تعدادی از اسناد رسمی مورد نیاز خود را به دست آورند.

اصلی ترین مدارک مورد نیاز دانشگاه های ژاپن

مهم ترین و اصلی ترین مدارک مورد نیاز دانشگاه های ژاپن عبارتند از :

  • ارائه فرم درخواست
  • ارائه عکس گذرنامه
  • ارائه کپی پاسپورت
  • ارائه دیپلم مدرسه
  • ارائه رونوشت های مدرسه
  • اثبات نمودن داشتن سابقه مطالعاتی در کشور ژاپن
  • اثبات نمودن وضعیت اشتغال شخص حمایت کننده این اشخاص
  • اثبات نمودن وضعیت درآمد شخص حمایت کننده مالی این اشخاص
  • اثبات وضعیت تعادل بانک حمایت کننده این اشخاص

شرایط فرم درخواست برای پذیرش در دانشگاه های ژاپن

هنگامی که متقاضی تحصیل در این کشور از طریق صفحه مطالعاتی GaijinPot اقدام به دانلود فرم درخواست می کند در این صورت می تواند آن را دریافت نماید. فرم درخواست برای اطلاعات شخصی این اشخاص دارای اطلاعات مهمی از جمله تاریخچه تحصیل و کار، اطلاعات خانواده و علت اصلی برای تحصیل در ژاپن می باشد. پس از دریافت فرم در خواست این اشخاص باید آدرس کلیه مدارس و محل های کار قبلی خود را ذکر نمایند. جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص تحصیل در کشور ژاپن مطالعه مقاله لینک شده به شما پیشنهاد داده می شود.

شرایط عکس و مدارک مورد نیاز دانشگاه های ژاپن

متقاضیان تحصیل در این کشور ملزم به ارائه یک عکس دارای شرایط گذرنامه می باشند. دارای شرایطی نظیر پس زمینه ساده که 3 سانتی متر عرض این عکس باشد 4 سانتی مترطول عکس باشد. شخص دارای هیچ کلاه یا لباس دیگری نباشد. مگر در صورتی که دارای لباسی به علت دلایل مذهبی باشد.

همچنین توصیه دولت این کشور نداشتن عینک و همچنین نزدن لبخند در عکس مربوطه می باشد. تاریخ عکس نباید بیشتر از 3 ماه باشد. نباید همان عکسی باشد که در سایر مدارک شناسایی فرد موجود باشد. اگر این اشخاص موفق به ارائه یک عکس دیجیتالی با وضوح بالا باشند بسیار خوب می باشد.

شرایط عکس و مدارک مورد نیاز دانشگاه های ژاپن

شرایط کپی پاسپورت برای پذیرش در دانشگاه های ژاپن

متقاضیان تحصیل در دانشگاه های ژاپن ملزم به ارائه یک عکس از صفحه اصلی پاسپورت خود می باشند. اگر قبلا در ژاپن بوده اند، باید نسخه هایی از تمبر ورود و خروج قبلی خود را نیز ارائه دهند. شرایط دیپلم مدرسه برای پذیرش در دانشگاه های ژاپن متقاضیان تحصیل در کشور ژاپن باید دیپلم رسمی خود را از آخرین مدرسه ای که از آن فارغ التحصیل شده اند را ارسال کنند.

این مدرک باید مشخص نماید که شخص از لحاظ فنی، دارای حداقل شرایط مهاجرت می باشند. یکی از چیزهایی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر از دانشگاه فارغ التحصیل نباشید، نمی توانند ویزای کار در ژاپن را به دست آورند.

شرایط رونوشت مدرسه برای پذیرش در دانشگاه های ژاپن

متقضیان تحصیل در ژاپن باید یک رونوشت کامل از آخرین مدرسه ای که از آن فارغ التحصیل شده اند را ارائه دهند. همچنین این شخص می تواند از طریق نسخه های آنلاین نیز استفاده نماید. شرایط اثبات مطالعه ژاپنی برای پذیرش در دانشگاه های ژاپن متفاوت می باشد. در صورتی که متقاضیان تحصیل در ژاپن قبل از پذیرش در این کشور به طور رسمی دارای سابق تحصیلی باشند.

در این صورت می توانند برای گرفتن پذیرش در این کشور اقدام نماید. گواهی تکمیل دوره یا نامه از مدرسه کفایت می کند هم چنین، این اشخاص تا به حال یک آزمون سطح ژاپنی مانند آزمون JLPT یا NAT گذرانده باشند، باید یک نسخه از نتایج را ارائه دهند.

شرایط اثبات مورد حمایت بودن برای پذیرش در دانشگاه های ژاپن

متقاضیان تحصیل در این کشور قبل از رفتن به این کشور باید اقدام به اثبات اسناد مالی شخصی نمایند برای تحصیل در ژاپن، کسی باید این اشخاص را حمایت کند. اکثر دانش آموزان مشغول به کار نیمه وقت در این کشور باشند این وظیفه را به عهده دارد. یک پشتیبان که این اشخاص را مورد حمایت قرار دهد الزامات مالی برای این موضوع سخت گیرانه تر می باشد. زیرا این اشخاص باید نشان دهند که در وقت صرفه جویی نمایند.
به منظور واجد شرایط بودن، شخص باید بتواند نشان دهد که در حساب بانکی خود مقدار مشخصی از پول را داشته باشند. با توجه به پایان رسیدن مقاله مدارک مورد نیاز دانشگاه های ژاپن در صورتی که شما هم خواهان داشتن اطلاعات بیشتری در رابطه با این کشور می باشید با مراجه نمودن به سایر لینک های موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نظیر معرفی دانشگاه های ژاپن به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *