شرایط مالتا, مهاجرت به کشور مالتا

ساعت ویکتوریا مالتا

ساعت ویکتوریا مالتا

ساعت ویکتوریا مالتا از جزایر زیبا و بزرگ مالتا است. ویکتوریا پایتخت گوزو است که در میان مردم مالتی با نام رباط نیز شناخته می شود. این شهر شامل شهر قدیمی رباط و ارگ شهر عتیقه بالای تپه است. در واقع رباط در زبان عربی به معنای حومه است، به این معنی که این شهر حومه ارگ بوده است. این شهر حدود 7000 نفر جمعیت دارد که آن را به پرجمعیت ترین شهر گوزو تبدیل می کند. نام ویکتوریا در سال 1887 به افتخار جشن طلایی ملکه بریتانیا معروف شد و شهر نیز به شهر تبدیل شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به ویکتوریا مالتا مشاور و راهنمای شماست. در ادامه در خصوص ویکتوریا و گوزو بیشتر صحبت می کنیم.

گوزو، گالوس لاتین، مالتی گاودکس، دومین جزایر بزرگ مالت (پس از جزیره مالت)، در دریای مدیترانه، 3.25 مایل شمال غربی نزدیکترین نقطه مالتا است. طول آن 9 مایل و عرض آن 4.5 مایل است و مساحت آن 26 مایل مربع است. این جزیره به عنوان “جزیره سه تپه” نیز شناخته می شود، اما در واقع، این جزیره دارای گره های مخروطی متعددی است که شبیه آتشفشان های خاموش شده است. گوزو نه تنها از جزیره مالت تپه ‌های بیشتری دارد، بلکه سرسبزتر است. شهر اصلی آن، ویکتوریا که رباط نیز نامیده می شود، در نزدیکی وسط جزیره بر روی یکی از مجموعه ای از تپه های شیب دار در منطقه ای به شدت کشت شده قرار دارد. معبد مگالیتیکGgantija ، در شرق ویکتوریا، قابل توجه است.

معرفی ویکتوریا مالتا

گوزو که بارورتر از مالت در نظر گرفته می شود، به شدت به کشاورزی، تولید میوه، سبزیجات، انگور و محصولات لبنی وابسته است. ماهیگیری نیز مهم است، و صنعت توری کلبه ای وجود دارد، اما گردشگری به سرعت در حال تبدیل شدن به مهمترین فعالیت اقتصادی است. این جزیره با خدمات کشتی و هلیکوپتر به مالت متصل می شود. گوزو جزیره ای استOgy’gia، در افسانه یونانی، جایی که پوره دریایی کالیپسو اودیسه را سرگرم کرد. ویکتوریا، شهر اصلی گوزو، در مرکز جزیره، 6 کیلومتر از ترمینال کشتی در Mġarr و 3.5 کیلومتر از شهر تفریحی Marsalforn، واقع شده است. این قلعه توسط قلعه کوچک ایل-کاستل، تاج گذاری شده است. این شهر کوچک با دیوارهای کوچک موزه‌های جالب متعددی را در خود جای داده است و پس از بازسازی دقیق اکنون یکی از دیدنی ‌های ضروری مالت است.

سیتادلا بر روی تپه ای در هسته جغرافیایی جزیره قرار دارد و به درستی تاج گوزو نامیده می شود. دیوارهای سنگی عظیم دفاعی بر فراز شهر توسط شوالیه ها ساخته شد تا روستاییان را از حملات پناه دهد. جاذبه های بسیاری در ویکتوریا وجود دارد و بازدید از سیتادل ضروری است. مرکز رباط، میدان استقلال است که به آن it-Tokk نیز می‌گویند، تحت سلطه Banca Giuratale، که بین سال‌ های 1733 و 1738 ساخته شده است. میدان در صبح پر از فعالیت است. یک بازار روزانه در فضای باز انواع سوغاتی های توریستی را به فروش می رساند، در حالی که تعدادی کافه اطراف میدان را احاطه کرده اند و نوشیدنی های سرد و پاستیزی را به بازدیدکنندگان ارائه می دهند.

در نمودار زیر شاهد ملیت گردشگران در مالتا هستید:

ملیت گردشگران در مالتا

فصول در مالتا

مالتا که آفتابی ‌ترین کشور اروپاست و تقریباً 3000 ساعت در سال در آفتاب است. حتی در اوج زمستان می توانید از اشعه ها لذت ببرید، زیرا خورشید بیش از 300 روز در سال می تابد. چنین آب و هوای فوق ‌العاده ‌ای، مالت را به مقصدی ایده ‌آل برای تعطیلات در هر ماه از سال تبدیل می ‌کند، اگرچه تغییرات فصلی زیادی وجود دارد. زمستان ها معتدل و معمولاً خشک است. آن را در زیر نور خورشید گرم می ‌بینید، اما در سایه و شب سرد می ‌شود. میانگین حداکثر روزانه از دسامبر تا فوریه 16 تا 18 درجه سانتیگراد است. بهار با بادهای گرمی که از آفریقا می وزد به سرعت گرم می شود: درجه حرارت در اوایل آوریل به 20 درجه سانتیگراد می رسد و در ماه مه به سرعت تا اواسط دهه 20 افزایش می یابد.

ژوئن تا آگوست گرم و خشک است و در ماه های ژوئیه و آگوست دماهای سوزان در روز وجود دارد. در اواسط تابستان هوا در طول شب گرم می ماند و از تهویه مطبوع هتل خود خوشحال خواهید شد. سپتامبر تا نوامبر گرم و مرطوب است و همچنین مرطوب ترین ماه های مالت است. ژوئیه و آگوست فصل اوج در مالت است که همزمان با دوره تعطیلات مدرسه است. ژوئن و سپتامبر هنوز بسیار گرم است اما جزایر کمتر شلوغ هستند. در ماه ‌های آوریل، می و اکتبر به ماه‌ های محبوب برای بازدید از مالتا تبدیل می ‌شوند. از نوامبر تا مارس گردشگران زیادی پیدا نخواهید کرد، اما دلیلی وجود ندارد که در این ماه‌ ها از آن بازدید نکنید فقط هتلی را انتخاب کنید که دارای امکاناتی در تمام طول سال باشد.

آب و هوای ویکتوریا مالتا

در ویکتوریا، تابستان ‌ها گرم، گل ‌آلود، خشک و صاف و زمستان ‌ها طولانی، خنک، بادخیز و عمدتاً صاف است. در طول سال، دما معمولاً از 51 درجه فارنهایت تا 84 درجه فارنهایت متغیر است و به ندرت کمتر از 46 درجه فارنهایت یا بالاتر از 89 درجه فارنهایت است. بر اساس امتیاز ساحل استخر، بهترین زمان از سال برای بازدید از ویکتوریا برای فعالیت‌ های هوای گرم، از اواخر ژوئن تا اواسط سپتامبر است. فصل گرم به مدت 3 ماه ، از 20 ژوئن تا 21 سپتامبر، با میانگین دمای روزانه بالای 79 درجه فارنهایت ادامه دارد. گرم ترین ماه سال در ویکتوریا، آگوست است، با میانگین حداکثر 83 درجه فارنهایت و کمینه 74 درجه فارنهایت می باشد.

فصل خنک به مدت 4 ماه، از 5 دسامبر تا 7 آوریل، با میانگین دمای بالای روزانه زیر 63 درجه فارنهایت ادامه دارد. سردترین ماه سال در ویکتوریا فوریه است، با میانگین کمینه 51 درجه فارنهایت و حداکثر 58 درجه فارنهایت می باشد. در ویکتوریا، میانگین درصد آسمان پوشیده از ابرها در طول سال تغییرات فصلی قابل توجهی را تجربه می کند. قسمت روشن تر سال در ویکتوریا حدود 10 ژوئن آغاز می شود و 3 ماه طول می کشد و در حدود 13 سپتامبر به پایان می رسد. صاف ترین ماه سال در ویکتوریا جولای است که در طی آن به طور متوسط آسمان صاف، عمدتاً صاف یا نیمه ابری در 97٪ مواقع است. قسمت ابری سال از 13 سپتامبر شروع می شود و 8 ماه طول می کشد و در حدود 10 ژوئن به پایان می رسد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در بارش در ویکتوریا مالتا هستید:

مدت دوره بارانیآغاز مدت بارانیپایان مدت بارانیبیشترین باران
8آگوستمهنوامبر

اختلاف ساعت ویکتوریا مالتا با ایران

اختلاف ساعت ویکتوریا مالتا با ایران

برای اینکه بتوانید یک جلسه کاری و یا یک مصاحبه کاری با موسسه های کاریابی و یا نوآفرینی در مالتا را به موقع انجام دهید باید از اختلاف ساعت آگاه باشید. ویکتوریا مالتا یک شهر زیبا است که بسیاری از شرکت های بین المللی را در خود جای داده است به همین دلیل ممکن است برای درخواست کاری خود با شرکت های ویکتوریا و یا ارتباط با این شهر بندری و یا خرید ملک در مالتا اختلاف ساعت را بدانید. ایران 2 ساعت و 30 دقیقه جلوتر از ویکتوریا، مالت است و این مساله که اختلاف ساعت کمی وجود دارد یکی از مزایا محسوب می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه سرمایه گذاری در مالتا مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *