مهاجرت تحصیلی ژاپن

رشته گوارش در ژاپن

رشته گوارش در ژاپن

ژاپن به دلیل نظم و ثبات عالی یکی از گزینه های مورد توجه مهاجرتی است و رشته گوارش در ژاپن از جمله انگیزه های مهاجرت تحصیلی به این کشور است. ژاپن نه فقط امروزه، بلکه از گذشته دور، همواره کشوری جذاب برای مهاجرت بوده است. این کشور علی رغم نظم سیستماتیک و به ظاهر خشک، فرصتی بی نظیر برای افراد علاقه مند به علم فراهم می کند. چراکه شما به عنوان یک متقاضی با پا گذاشتن به این سرزمین، آرامش و در کنار آن، از امکان تخصصی علمی بهره مند می شوید که شاید در هیچ جای دنیا این دو مزیت کنار هم قرار نداشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه دارای تجارب ارزشمندی است که می تواند از طریق مشاوران خود با متقاضیان مهاجرت به ژاپن در میان بگذارد.

فرصت های شغلی متخصصان رشته گوارش در ژاپن

در ژاپن آموزش عمومی متخصص گوارش فرصت های شغلی زیادی در بیمارستان های دولتی و خصوصی دارد. آنها می توانند همراه با سایر پزشکان کار کنند و حتی ممکن است تیم خود را از پزشکان و پرستاران برای ارائه کمک داشته باشند. متخصصان گوارش شاغل می توانند به عنوان اعضای هیات علمی در موسسات تحقیقاتی پزشکی و کالج ها یا مدارس پزشکی مشغول شوند. آنها همچنین می توانند کلینیک معده خود را راه اندازی کنند که معتبر خواهد بود. همه این موارد به این دلیل است که در ژاپن نیاز به متخصص گوارش همچنان در حال افزایش است، زیرا بیماران بیشتری از مشکلات گوارشی و گوارشی رنج می برند. آنها می توانند از انواع تکنیک ها و درمان ها برای مبارزه با اختلالات و بیماری های دستگاه گوارش استفاده کنند.

در شکل زیر برخی دیگر از فرصت های شغلی که متخصصان گوارش در ژاپن می توانند به دست آورند، اشاره شده است:

فرصت های شغلی که متخصصان گوارش در ژاپن

بازه زمانی تحصیل در رشته گوارش در ژاپن

برنامه گوارش در ژاپن یک مطالعه علمی مبتنی بر فارماکولوژی، زیست شناسی سلولی، فیزیولوژی و آسیب شناسی دستگاه گوارش است. دوره هایی که متقاضیان در این کشور برای فارغ التحصیلی باید بگذارنند، در دوره کارشناسی 4 ساله است که شامل لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی است. دوره های کارشناسی ارشد 2 سال است و دوره های دکتری 3 ساله است که شامل DM در گوارش و DNB در گوارش است. دوره های تخصص نیز شامل MCH در گوارش، متخصص تغذیه، دانشمند آزمایشگاه، فیزیولوژی دستگاه گوارش / متخصص عملکرد روده، انکولوژیست دستگاه گوارش، کارآزمایی بالینی، متخصص گوارش عمومی، متخصص کبد.

در ژاپن برای کسب همه این دوره ها علاوه بر تاکید به مهارت علمی و دانش فردی به یک سری اصول نیز تاکید می شود که شامل انضباط، صبر، مهارت های بین فردی، دانش گسترده ای از رشته پزشکی، مهارت های تحلیلی انتقادی، تعهد به برتری، اعتماد به نفس و توانایی تصمیم گیری به موقع است. علاوه بر این داوطلب باید امتحان 10+2 را در رشته های فیزیک، شیمی و زیست گذرانده باشد. پس از دوازدهم، داوطلب باید برای امتحانات ورودی پزشکی برای MBBS حاضر شود. پس از MBBS، باید برنامه MD/MS/DNB دنبال شود و سپس، می توان برای تخصص در زمینه، یعنی DM در گوارش و MCH در گوارش مراجعه کرد. آن دسته از داوطلبان متقاضی پذیرش در مقطع دکتری هستند که بر اساس عملکرد در آزمون واجد شرایط و آزمون ورودی انتخاب می شوند.

بازه زمانی تحصیل در رشته گوارش در ژاپن

اطلاعات عمومی پیرامون رشته گوارش در ژاپن

رشد شغل به دلیل رشد جمعیت و افزایش تقاضا برای خدمات بهداشتی افزایش می یابد. چشم انداز این رشته بسیار خوب است زیرا شغلی در صنعت مراقبت های بهداشتی است. متخصصین گوارش با مسائلی مشابه با پزشکان یا سایر تخصص ها سروکار دارند. آنها بیماران در سنین مختلف از کودکان تا افراد مسن را درمان می کنند. آنها به عنوان یک متخصص گوارش، بیماران مبتلا به اسهال، استفراغ، کاهش وزن غیرقابل توضیح، درد شکم، سوزش سر دل و خونریزی مقعدی را درمان می کنند. کار آنها شامل تشخیص، ارزیابی، درمان و مدیریت بیماری های مربوط به دستگاه گوارش است. بیماری گوارش به عنوان یکی از پردرآمدترین مشاغل در حوزه پزشکی محسوب می شود.

دامنه وسیعی برای مطالعات عالی در برنامه گوارش وجود دارد. شما می توانید در بیمارستان های دولتی و خصوصی، شبکه مراقبت های بهداشتی یا گروه پزشکی کار کنید. در این زمینه تحصیلی می توانید پروفایل های شغلی پردرآمدی را در خارج از کشور یا در ژاپن نیز پیدا کنید. دانشگاه هایی که شما به عنوان متقاضی برای تحصیل رشته گوارش می توانید، وارد آنها شوید، عبارت است از دانشگاه توکیو، دانشگاه کیو، دانشگاه جونتندو، دانشکده پزشکی جیکی، دانشکده پزشکی نیپون، دانشگاه پزشکی و دندانپزشکی توکیو، دانشگاه شوا، دانشگاه کیتاساتو.

درآمد شاغلان رشته گوارش در ژاپن

فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در ژاپن کار می کند معمولاً حدود 1380000JPY (ین ژاپن) در ماه درآمد دارد که تمامی سطوح درآمدی بر مبنای تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 689000JPY (ین ژاپن) در ماه (حداقل حقوق) تا 2130000JPY (ین ژاپن) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال اکثر شاغلان رشته گوارش در ژاپن، حقوق متوسطی به میزان ​​1380000JPY (ین ژاپن) در ماه دریافت می کنند، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 1380000JPY (ین ژاپن) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 1380000JPY (ین ژاپن) درآمد دارند. علاوه بر این 25 % از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 930000JPY (ین ژاپن) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 930000JPY (ین ژاپن) درآمد دارند و 75% پزشکان متخصص گوارش نیز کمتر از 1760000 JPY(ین ژاپن) درآمد دارند.

اگر این درآمدها را از منظر تجربه تفکیک کنیم، یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 826000 JPY (ین ژاپن) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 1090000JPY (ین ژاپن) در ماه درآمد کسب کند که 32% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 1460000JPY (ین ژاپن) در ماه به ارمغان می آورد که 34% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان تجربه در رشته گوارش در ژاپن می باشد:

سطح حقوق بر حسب سالهای کاری در ژاپنمتقاضیانی که قصد مهاجرت به ژاپن را از طریق رشته تحصیلی گوارش دارند، می توانند در مراجعه یا تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از تجارب متخصصان این موسسه بهره مند شوند تا موانع مهاجرت تحصیلی خود را مرتفع سازند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *