مهاجرت تحصیلی مجارستان

رشته گوارش در مجارستان

رشته گوارش در مجارستان

در شرایط کنونی مجارستان، متخصصان در زمینه پزشکی مورد نیاز است، از همین رو بسیاری علاقه به تحصیل رشته هایی همچون رشته گوارش در مجارستان هستند. از بین بسیاری از کشورهایی که آموزش ارائه می دهند، اگر می خواهید آموزش پزشکی عمومی را مطالعه کنید و همکلاسی های کمتری برای یادگیری مؤثرتر داشته باشید، مجارستان را به عنوان کشور دوره پزشکی خود انتخاب کنید. فاکتورهای خوبی از جمله احترام و اعتبار پزشکی در مجارستان و وجود فرصت های شغلی بسیار پس از فارغ التحصیلی دلیلی برای انتخاب این کشور است. جهت راهنمایی بیشتر، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و کارشناسان حاضر در این این مجموعه آماده در اختیار گذاشتن دانش خود به متقاضیان است

اطلاعات کلی پیرامون رشته پزشکی و گوارش در مجارستان

در حال حاضر، تعداد بسیار کمی از دانشکده های پزشکی در کشور مجارستان وجود دارد که به ویژه دوره های انگلیسی را برای تحصیل پزشکی ارائه می دهند، اما اگر مجارستانی بدانید، تحصیل پزشکی در مجارستان را بسیار آسان می کند. علاوه بر این، بسیاری از بورسیه های بین المللی به طور خودکار به شما متصل می شوند و به شما کمک می کنند تا با این دانشگاه ها آشنا شوید، بنابراین سعی کنید ابتدا بورسیه تحصیلی مجارستان را پیدا کنید و درخواست دهید. برخی از معدود دانشگاه های پزشکی برای دانشجویان بین المللی در این کشور، دانشکده پزشکی دانشگاه دبرسن و دانشکده پزشکی دانشگاه سگد هستند. آنها همچنین به عنوان مهمان نوازترین دانشگاه ها در مورد پذیرش دانشجویان از هر نقطه از جهان شناخته می شوند.

از بین این 2 دانشگاه، یکی از معدود دانشگاه هایی که دوره هایی را برای دانشجویان بین المللی با دوره های انگلیسی ارائه می دهد، دانشکده پزشکی دانشگاه دبرسن است. در زمینه فرآیند ثبت نام پزشکی، مانند هر کشور دیگری که دانشجویان بین المللی را به عنوان ثبت نام در دانشگاه خود می پذیرد، دانشگاه های پزشکی در مجارستان به مدارکی نیاز دارند که متقاضیان از طریق یک درخواست آنلاین ارائه کنند. به همراه فرم درخواست آنلاین که باید پر شود، مدارک معمولی که هویت و صلاحیت شما برای تحصیل پزشکی را ثابت می کند، مورد نیاز است مانند گذرنامه یا شناسنامه، گواهی موسسه قبلی شما مبنی بر اینکه تحصیلات لازم را به پایان رسانده اید، یک رزومه کوتاه یا رزومه و گواهی پزشکی. برخی از الزامات اضافی به غیر از موارد رایج عبارتند از: نتایج آزمون پذیرش کالج پزشکی و اثبات مهارت انگلیسی آیلتس یا تافل است.

اطلاعات کلی پیرامون رشته پزشکی و گوارش در مجارستان

اطلاعات آموزشی رشته گوارش در مجارستان

برنامه درسی پزشکی در دانشکده های پزشکی مجارستان هیچ تفاوتی با برنامه های درسی دانشکده پزشکی سایر کشورها ندارد. برنامه درسی حداقل 6 سال از مجموعه های نظری و عملی مطالعه دانش و مهارت های پزشکی برای یک پزشک مناسب است. 5 سال اول تحصیل پزشکی در مجارستان هر سال به تئوری های پزشکی و معرفی رشته های تحصیلی خاص با مثال های واقعی می پردازد. برای بقیه برنامه های درسی، برای دوره کارآموزی و کارآموزی بالینی خود در بیمارستان ها مستقر خواهید شد که به متقاضی آموزش می دهند تا در زمان انجام وظیفه خود به طور مؤثر حرکت کند و در صورت لزوم استراحت کند. این زمانی است که مهارت متقاضی در زبان مجارستانی برای او مفید خواهد بود زیرا ارتباط با همکاران به عنوان یک پزشک مشتاق بسیار مهم خواهد بود.

پس از اتمام و اخذ مدرک پزشکی به مدت 6 سال در یک دانشگاه، اکنون واجد شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون مجوز پزشکی برای آزمایش مهارت ها و دانش خود خواهید بود. این معاینه نشان می دهد که آیا می توانید در مجارستان پزشک شوید. اگر این را قبول کنید، پس از آن به عنوان یک پزشک دارای مجوز در نظر گرفته می شوید. اما برای کار در حوزه پزشکی شرایط به این شکل است که در صورتی که تبعه خارجی قصد کار برای مدت کمتر از 90 روز با دوره 180 روزه را داشته باشد، درخواست مجوز کار را به مرکز کار مجارستان باید ارسال کند. اما اگر تبعه خارجی قصد کار برای مدت بیش از 90 روز در یک دوره 180 روزه را داشته باشد، مجوز مشترک باید به اداره مهاجرت ارائه شود. اخذ تاییدیه مجوز کار مشترک تا 90 روز طول می کشد.

در شکل سایر جزئیات کار در حوزه پزشکی در مجارستان اشاره شده است:

جزئیات کار در حوزه پزشکی در مجارستان

درآمد شاغلان رشته گوارش در مجارستان

فردی که به عنوان پزشک متخصص گوارش در مجارستان کار می کند معمولاً حدود 1240000HUF (فورینت مجارستان) در ماه درآمد دارد. البته حقوق و دستمزد متخصص گوارش به شدت بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 619000HUF (فورینت مجارستان) در ماه (حداقل حقوق) تا 1920000HUF (فورینت مجارستان) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می یابد. اما در کل حقوق متوسط ​​1240000HUF (فورینت مجارستان) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک متخصص گوارش کار می کنند کمتر از 1240000HUF (فورینت مجارستان) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 1240000HUF (فورینت مجارستان) درآمد دارند. علاوه بر این 25% از پزشکان متخصص گوارش کمتر از 836000HUF (فورینت مجارستان) درآمد دارند.

در این تغییرات، تجربه کاری نقش مهمی ایفا می کند که بر این اساس یک پزشک متخصص گوارش با کمتر از 2سال تجربه تقریباً 742000HUF (فورینت مجارستان) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 983000HUF (فورینت مجارستان) در ماه درآمد داشته باشد که 32% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 1310000HUF (فورینت مجارستان) در ماه به دست می آورد که 34% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. البته بر مبنای جنسیت نیز نوعی تغییر نابرابر وجود دارد، بطور مثال پزشک مرد شاغل در حوزه گوارش در مجارستان به طور متوسط ​​5% بیشتر از همتایان زن خود درآمد دارد.

.نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته گوارش در مجارستان می باشد:

سطح حقوق برحسب تجربه کاری در مجارستان بر حسب HUFاشخاصی که علاوه بر علاقه به رشته گوارش، می خواند برای دریافت مستر کارت مجارستان اقدام کنند، می توانند بواسطه مشورت با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در فرآیند ساده تری در هر دو زمینه موفق شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *