مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته گوارش در برزیل

رشته گوارش در برزیل

رشته گوارش در برزیل پس از کارشناسی پزشکی می توانید در آن تحصیل کنید. تحصیل در برزیل می تواند سر آغاز مسیری برای تحصیلات تکمیلی باشد. در این کشور همواره می توانید به زبان رسمی این کشور نیز تحصیل کنید. برای مهاجرت تحصیلی و اخذ پذیرش از دانشگاه های پزشکی این کشور باید مدارک لازم را برای تحصیل تخصص گوارش را به دانشگاه های این کشور ارسال کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به برزیل و الزامات تحصیل رشته گوارش مشاور و راهنمای شما می باشد.

تحصیل در برزیل

برزیل، کشور پهناور آمریکای جنوبی، از حوزه آمازون در شمال تا تاکستان ها و آبشارهای عظیم ایگواسو در جنوب امتداد دارد. ریودوژانیرو، که نماد آن مجسمه 38 متری مسیح رستگار در بالای کوه کورکووادو است، به خاطر سواحل شلوغ کوپاکابانا و ایپانما و همچنین جشنواره کارناوال عظیم و پر سر و صدا، با شناورهای رژه، لباس های پر زرق و برق و سامبا، شهرت دارد. در برزیل دما به ندرت کمتر از 20 درجه سانتیگراد (68 درجه فارنهایت) می شود، به جز در کوهستان ها و مناطق جنوبی. آب و هوا از گرم و خشک در مناطق خشک داخلی تا مرطوب و چسبنده در جنگل های بارانی استوایی جنگل آمازون متغیر است. بلندترین نقطه برزیل پیکو دا نبلینا با 2994 متر است. برزیل با کشورهای آرژانتین، بولیوی، کلمبیا، گویان، پاراگوئه، پرو، سورینام، اروگوئه، ونزوئلا و فرانسه همسایه است. بیشتر آب و هوای آن گرمسیری است و جنوب آن معتدل است.

در نمودار زیر شاهد میزان نرخ امید به زندگی در کشور برزیل در سال های اخیر می باشید:

نرخ امید به زندگی در کشور برزیل

تحصیل رشته گوارش در برزیل

بخش گوارش که متشکل از شش استاد از بخش داخلی UFRGS و شش متخصص گوارش از کارکنان HCPA است، به مراقبت با کیفیت از بیماران بزرگسال اختصاص دارد. HCPA برنامه های کمک هزینه تحصیلی شناخته شده توسط هیئت دولت را در زمینه گوارش، آندوسکوپی گوارشی و کبد ارائه می دهد. واحد آندوسکوپی، آزمایشگاه تحرک گوارشی و برنامه پیوند کبد بزرگسالان (از سال 1996) بخشی از بخش هستند. تیم های تخصصی بخش گوارش کودکان، برنامه پیوند کبد کودکان، بخش رادیولوژی و بخش پاتولوژی HCPA اغلب با تیم بخش GI همکاری می کنند. کلینیک سرپایی به پنج سرپایی تخصصی تقسیم می شود: هپاتیت و هپاتیت مزمن، عفونت همزمان هپاتیت، پیوند کبد و گیرندگان پیوند کبد. در حال حاضر، کلینیک کبد بستری مسئول بیش از نیمی از تعداد کل پذیرش در بخش GI است.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های رشته گوارش در برزیل می باشید:

نام دانشگاهرتبه در برزیلرتبه در آمریکای لاتینرتبه در جهان
University of Sao Paulo1141
Federal University of Sao Paulo22169
State University of Campinas33195
Federal University of Minas Gerais44217
Federal University of Rio Grande do Sul56242
Sao Paulo State University67338

مباحث تحصیلی رشته گوارش در برزیل

کلینیک سرپایی کبدی مسئول بیش از 6000 مشاوره در سال است، به ویژه با بیماران مبتلا به هپاتیت ویروسی (همراه با اچ‌آی‌وی) و کاندیدها یا دریافت‌کنندگان پیوند کبد. کلینیک بستری کبدی HCPA به جبران سیروز و/یا کارسینوم سلولی کبدی اختصاص دارد. این مرکز مسئول بیش از 800 پذیرش در سال 2011 بود. علاوه بر این، از سال 1995 واحد کبد HCPA به پیوند کبد بزرگسالان و کودکان اختصاص داده شده است. بسیاری از مقالاتی که در سطح ملی و بین‌المللی در مجلات معتبر بین‌المللی مانند New England Journal of Medicine و The Lancet منتشر شده‌اند، از واحد HCPA Liver Unit گرفته شده‌اند. در دوره تحصیلات در رشته گوارش در دانشگاه های بریل بیمارستان ها مقش موثری در دوره بالینی شما دارند.

شرایط پناهندگی در برزیل شرایط سخت و طاقت فرسایی است. دوره های ارائه شده در زمینه تحصیل رشته گوارش در برزیل شاهد موارد زیر است:

  • آموزش بستری کبدی
  • دوره آموزشی هپاتیت ویروسی
  • دوره پیشرفته مهارکننده های پروتئاز
  • دوره عفونت همزمان
  • دوره آموزشی هپاتیت غیر ویروسی
  • مراقبت از بیمار مرحله نهایی بیماری کبد
  • دوره کارسینوم کبدی
  • دوره پیوند کبد
  • مراقبت های حیاتی و اورژانسی در کبد
  • بیماری متابولیک کبد
  • دوره الاستوگرافی بافت
  • دوره پاتولوژی کبد
  • کبد شناسی برای متخصصان غیرپزشکی

مرکز رشته گوارش در برزیل

مرکز رشته گوارش در برزیل

مرکز آموزش کبدی پورتو آلگره در 30 نوامبر 2012 در پورتو آلگره برزیل افتتاح شد و اولین مرکز آموزشی منحصراً به کبد شناسی شد. مرکز آموزش کبدی پورتو آلگره تحت رهبری دکتر ماریو ریس آلوارس دا سیلوا، دوره های آموزشی متعددی را ارائه می دهد که شامل آموزش بستری کبدی، هپاتیت ویروسی، مهارکننده های پروتئاز، عفونت همزمان، هپاتیت غیر ویروسی، اما نه محدود به این موارد می شود. مراقبت از مرحله پایانی بیماری کبد، کارسینوم کبدی، پیوند کبد، مراقبت های ضروری و اورژانسی در کبد، بیماری متابولیک کبد، الاستوگرافی بافتی، آسیب شناسی کبد و کبد برای افراد حرفه ای غیرپزشکی می باشد. مرکز آموزش کبدی پورتو آلگره با Hospital de Clínicas de Porto Alegre (HCPA)، یک بیمارستان دولتی که از نظر آکادمیک به دانشگاه فدرال دو ریو گراند دو سول و بیمارستان های دانشگاهی وزارت آموزش و پرورش برزیل وابسته است، همکاری می کند.

کشورهای لغو روادید با پاسپورت برزیل یکی از مزیت های تحصیل و مهاجرت به این کشور است. ماموریت مرکز آموزشی کبدی پورتو آلگره شامل موارد زیر می باشد:

  • کمک های پزشکی: با افزایش و بهبود مراقبت های تخصصی کبد به مشتریان SUS در برزیل؛
  • آموزش: با ایجاد و ارائه یک برنامه آموزش پزشکی متمرکز بر کبد به پزشکان برزیلی و بین المللی؛ و
  • تحقیق: با واجد شرایط بودن پزشکان جوان و همکاری هماهنگ با شرکای برزیلی و/یا بین المللی.

دانشگاه های رشته گوارش در برزیل

رفاه و سلامت و ایمنی دانش آموزان و کارکنان برای کشور برزیل مهم است. دانشگاه های این کشور با توجه به مشکلات زندگی در برزیل متعهد هستند که تمام دوره ها و خدمات خود را تا حد امکان ایمن ارائه کنند. با توجه به همه‌گیری کووید-19، روش‌ها و فعالیت‌های اتخاذ شده برای ارائه دوره‌ های تحصیلی رشته گوارش در سال آینده ممکن است با مواردی که قبلا منتشر شده بود متفاوت باشد و در صورتی که چنین تغییری به دلیل نگرانی‌های بهداشت عمومی ضروری باشد، ممکن است در طول دوره مطالعه شما تغییر کند. چه تمام وقت در دانشگاه هستید، چه پاره وقت با مطالعه آنلاین، یا تمام وقت آنلاین، USW متعهد است که تجربه دانشجویی فوق العاده و پشتیبانی فراوانی را برای شما فراهم کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و تحصیل رشته گوارش در برزیل مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *