مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته چشم پزشکی در مکزیک

رشته چشم پزشکی در مکزیک

برای آنکه بتوانید در رشته چشم پزشکی در مکزیک موفق شوید باید در قدم اول علاقه به تحصیل در این رشته و فرنگ کشور مکزیک داشته باشید. البته مکزیک زبان زیبا و غذاهای معروفی دارد که خیلی از افراد به آن علاقمند هستند. برای تحصیل در این کشور در رشته چشم پزشکی باید زبان مکزیکی بدانید حتی اگر به زبان انگلیسی تحصیل کنید. بدون شک دانشگاه های پزشکی مکزیک دانشگاه های خوب و با نتایج درخشان هستند. این کشور می تواند برای شما یک شروع هیجان انگیز داشته باشد و حسابی شما را سر ذوق بیاورد. چشم پزشکی در چندین دانشگاه سرشناس این کشور ارائه می شود که می توانید آن ها را بررسی کنید. در این مقاله به این موضوع نیز پرداخته ایم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به مکزیک به سوالات شما پاسخ می دهد.

جایگاه رشته چشم پزشکی در مکزیک

افراد اخلاق مدار متعهد به دگرگونی و توسعه جامعه خود هستند و همچنین به عنوان عوامل تغییر برای ارتقاء هر یک از جنبه های سلامت در زمینه تخصص خود عمل می کنند و در سطح بین المللی به رقابت می پردازند و در عین حال به دانش در این منطقه کمک می کنند. روش های تشخیصی و تجهیزات جراحی به طور مداوم برای مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری های چشمی در حال تغییر هستند. این امر مؤسسه را بر آن داشته است تا اهمیت ویژه ای به آموزش مداوم پزشکی، انتقال و به روز رسانی دانش و تکنیک های تشخیصی، و آماده سازی منابع انسانی سلامت بینایی که متعهد به ارائه بهترین مراقبت های چشم پزشکی به جامعه خود هستند، بدهد.

زیرساخت برنامه چشم پزشکی چند مرکزی شامل بسترهای متنوع بیمارستانی و مراقبت های بهداشتی است. با دپارتمان چشم پزشکی درجه یک که به دنبال آن است که در خط مقدم پیشرفت های علمی و فناوری عمده دهه گذشته در این زمینه باقی بماند. از یک مدل آموزشی مبتنی بر شایستگی و بیمار محور، با برنامه‌ها و فرآیندهای آکادمیک و تحقیقاتی با ساختار و فرآیندهای ارائه شده توسط پزشکان متخصص، با آموزش معلمان، که در چارچوب مراقبت‌های پزشکی همگرا هستند، استفاده می‌کند. هدف از رزیدنسی در چشم پزشکی Tecnológico de Monterrey آموزش چشم پزشکان استثنایی است که از سلامت بینایی و بیماری های چشمی جمعیت طبق بالاترین استانداردهای کیفیت و ایمنی، در محیط های عمومی و خصوصی بستری و سرپایی مراقبت می کنند.

در نمودار زیر شاهد میزان موفقیت مکزیک در زمینه جراحی در حوزه چشم و درمان بیماری های چشمی می باشید:

میزان موفقیت مکزیک در زمینه جراحی

مزایا تحصیل رشته چشم پزشکی در مکزیک

پس از اتمام برنامه، دانش آموزان قادر خواهند بود به روزترین دانش پزشکی چشم پزشکی را در مراقبت همه جانبه از بیماران مبتلا به مشکلات چشمی، با اخلاق، حرفه ای گری و نگاه انسان گرایانه به کار ببرند. روش های جراحی برای رسیدگی به مشکلات اصلی چشم پزشکی رایج در جامعه، مانند آب مروارید، استرابیسم، جراحی انکساری و جراحی لیزر شبکیه، تضمین مراقبت با کیفیت و ایمنی بیمار را انجام دهند. برای دستیابی به بهترین سلامت چشمی و بینایی، شرایط چشمی، سیستمیک و خارجی هر بیمار و جامعه را ارزیابی کنید. همکاری در تیم‌ های چند رشته‌ای در پیشگیری و تشخیص زودهنگام گلوکوم، رتینوپاتی دیابتی و مشکلات بینایی در کودکان و سایر بیماری‌های چشمی نیز از ویژگی های تحصیل و کار در این حوزه در مکزیک است.

این کشور همچنین به دنبال آماده سازی افرادی با یکپارچگی و نگرش انسان گرایانه و روحیه خدمت در عملکرد بالینی، آموزشی و تحقیقاتی خود است، در حالی که به شدت به اصول اخلاقی و استانداردهای عملکرد حرفه ای پایبند است. چشم پزشکانی که از این موسسه فارغ التحصیل می شوند، رهبران برجسته ای در محیط های محلی و بین المللی هستند که به ایجاد نوآوری در روش ها و تکنیک های تشخیصی و درمانی کمک می کنند. برنامه چشم پزشکی فارغ التحصیلان برجسته پزشکی با حرفه خاص برای این تخصص را هدف قرار می دهد که دارای ویژگی های زیر هستند: ظرفیت استفاده از درک خود از علوم پایه، بالینی و اجتماعی به عنوان پایه ای برای عمل پزشکی خود. مهارت های بالینی؛ مدیریت منابع تشخیصی و درمانی؛ ارتقاء سلامت و پیشگیری از بیماری؛ ارتباط موثر؛ مهارت در مدیریت اطلاعات چاپی و الکترونیکی؛ استدلال، قضاوت بالینی و مهارت های تصمیم گیری.

مباحث مهم رشته چشم پزشکی در مکزیک

یادگیری خودراهبر؛ مهارت درانگلیسی؛ توسعه شخصی، ادغام نگرش ها و مبانی اخلاقی؛ حرفه و ظرفیت مطالعه برای پذیرش در رزیدنتی در چشم پزشکی دانشکده پزشکی و علوم بهداشتی نیز از دیگر ویژگی های یک چشم پزشک مکزیکی است. نشان دادن مهارت های بین فردی و ارتباطی که تبادل موثر اطلاعات و روابط خوب با بیماران و همکاران را تسهیل می کند کمک به توسعه چشم پزشکی از طریق تلفیق مهارت های تحقیق و تدریس می کند. شایع ترین اختلالات بینایی آب سیاه و آب مروارید در نظر گرفته می شوند. این بیماری ها خطرناک هستند زیرا می توانند منجر به کاهش چشمگیر یا حتی از دست دادن بینایی شوند. بنابراین، مداخله جراحی اغلب برای از بین بردن این عوارض تجویز می شود.

رشته ژنتیک در مکزیک نیز از رشته های مهم و اساسی است. این جراحی برای درمان بیماری های زیر نیز لازم است:

  • اختلالات انکساری
  • اندوفتالمیت شدید (التهاب داخلی چشم)
  • اختلال شدید بینایی پیشرونده
  • آستیگماتیسم
  • ضربه مغزی
  • بیماری های التهابی
  • جداشدگی شبکیه.

رشته جراحی چشم پزشکی در مکزیک

رشته جراحی چشم پزشکی در مکزیک

چشم پزشکان در مکزیک 3 نوع عمل را انجام می دهند: جراحی به دلایل پزشکی برای حفظ بینایی، برداشتن تومور یا جلوگیری از گسترش عفونت و عملیات برای از بین بردن عیوب انکساری مانند دوربینی، نزدیک بینی و آستیگماتیسم و جراحی پلاستیک برای از بین بردن نقایصی مانند نئوپلاسم های خوش خیم، آنتروپیون، پتوز یا تغییر برش و رنگ چشم، برداشتن کیسه های زیر چشم. رایج ترین عمل های جراحی چشم در مکزیک شامل پیوند قرنیه در صورت نقص قرنیه و سایر تغییرات جدی و جایگزینی برای کراتوپلاستی برای درمان قوز قرنیه در مراحل اولیه و البته تصحیح بینایی با لیزر و تصحیح نزدیک‌بینی، دوربینی و آستیگماتیسم با استفاده از لیزر چشمی اگزایمر و استخراج آب مروارید با کاشت لنز داخل چشمی و جراحی گلوکوم می باشد.

در جدول زیر شاهد معرفی دانشگاه های مکزیک که رشته چشم پزشکی را ارائه می دهند می باشید:

نام دانشگاهرتبه در مکزیکرتبه در امریکای لاتینرتبه در جهان
National Autonomous University of Mexico110467
Monterrey Institute of Technology216562
University of Guadalajara322704
Autonomous University of Nuevo Leon423705
National Polytechnic Institute524712

مهم ترین بیماری های رشته چشم پزشکی در مکزیک

چشم پزشکان در مکزیک نه تنها اختلالات بینایی، بلکه بیماری های کره چشم، پلک ها، اندام های اشکی، ملتحمه و چشم را نیز اصلاح می کنند. شایع ترین اختلالات چشمی که چشم پزشک می تواند به شما در مقابله با آنها کمک کند عبارتند از: نزدیک بینی: یک اختلال بینایی است زمانی که تصویر در جلوی شبکیه متمرکز می شود و فرد نمی تواند اشیاء دور را به وضوح ببیند. دوربینی: یک اختلال بینایی است زمانی که تصویر در پشت شبکیه چشم متمرکز می شود و فرد نمی تواند اشیاء نزدیک را به وضوح ببیند. ورم ملتحمه: التهاب غشای مخاطی چشم (ملتحمه) و آب مروارید: کدر شدن عدسی چشم و گلوکوم: افزایش فشار چشم که باعث اختلال بینایی می شود و آستیگماتیسم: نقض شکل عدسی یا قرنیه. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره در زمینه اعزام دانشجو به مکزیک راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *