مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته هتلداری در اتریش

رشته هتلداری در اتریش

رشته هتلداری در اتریش در مقاطع تحصیلی اعم از کارشناسی و ارشد دنبال می شود. اتریش دارای موسسات و دانشگاه های معتبری است. هتل‌ ها، متل ‌ها، استراحتگاه ‌ها، کشتی ‌های کروز، رستوران ‌ها، کافه ‌ها، کلوپ ‌ها، آژانس ‌های مسافرتی و سایر مشاغل مرتبط با خدمات مشتری، مهمان ‌نوازی و هتلداری یکی از بزرگترین صنایع تجاری کشورهای جهان است و اتریش نیز از این قاعده مستثنی نیست. بخش مسافرت و گردشگری در اتریش یکی از بخش های درآمدزا در این کشور است. خواه به یک حرفه مرتبط با سفر یا گردشگری یا هر شغل مرتبط با مهمان‌ نوازی علاقه ‌مند باشید، می توانید تحصیل رشته هتلداری در اتریش را دنبال کنید. برای کسب اطلاعات درباره مهاجرت با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط بگیرید.

تحصیل رشته هتلداری در اتریش

قبل از تحصیل رشته هتلداری در اتریش، ابتدا باید از خود بپرسید که آیا این واقعاً مسیر شغلی مناسبی برای شماست؟ از آنجایی که مشاغل هتلداری حول محور خدمات مشتری می چرخند، از شما خواسته می شود که به طور منظم با مشتریان گفتگو و ارتباط برقرار کنید. اگر از نظر اجتماعی فردی فعال هستید که از ملاقات و گفتگو با افراد جدید لذت می برید، هنگام کار در صنعت مهمان نوازی احساس خوبی خواهید داشت. همچنین باید بدانید در حال حاضر چه نوع مهارت هایی دارید؟ این ایده خوبی است که قبل از مطالعه در زمینه مهمان نوازی و تجارت، مهارت های نرم و سخت خود را ارزیابی کنید. مهارت‌ های سخت، مهارت ‌های فنی هستند که به راحتی می‌توان آنها را آموزش داد، در حالی که مهارت ‌های نرم، مهارت ‌های بین فردی هستند که بر نحوه برقراری ارتباط شما با افراد دیگر حاکم است.

برای موفقیت در صنعت گردشگری به هر دو نوع مهارت نیاز دارید، اما مهارت ‌های نرم به دلیل ماهیت شخصی مشاغل مهمان ‌نوازی از اهمیت ویژه ‌ای برخوردار هستند. شما می توانید با گذراندن دوره دیپلم هتلداری در اتریش در زمینه مهمانداری و تجارت تحصیل کنید. اگرچه برنامه‌های مدرک تحصیلی برای صنعت هتلداری و گردشگری وجود دارد، بسیاری از کارکنان مشتاق دوره ‌های دیپلم را به دلیل طول کوتاه ‌تر ترجیح می ‌دهند البته در این حالت بحث اقامت و کسب ویزا مسئله است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته هتلداری در اتریش معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه مدول اتریش
2کالج بین المللی هتلداری و توریسم اتریش ITM
3دانشگاه علوم کاربردی کرمس IMC
4دانشگاه FHWien
5دانشگاه علوم کاربردی ویتنبورگ

تحصیل رشته هتلداری در اتریش

تحصیل مدیریت هتلداری در دانشگاه FHWien اتریش

تحصیل مدیریت هتلداری در دانشگاه FHWien اتریش به طور موثر برای وظایف مدیریتی خود در صنعت توریست دانشجویان آماده می کند. این دانشگاه از سال 1994 در حال تربیت مدیران موفق برای صنعت توریست ملی و بین المللی است و فارغ التحصیلان هم در صنعت گردشگری و هم در سایر صنایع در پست های خوبی هستند. مدرک کارشناسی در مدیریت گردشگری و هتلداری پیش نیاز یک حرفه موفق در گردشگری است و فرصت های شغلی متعددی را ارائه می دهد. BA بر مدیریت گردشگری، زمینه شغلی گردشگری و مهمان نوازی، تجاری و مهارت های اجتماعی متمرکز است.

در این دانشگاه همچنین کارشناسی ارشد جدید گردشگری شهری و مدیریت اقتصاد گردشگری به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود. کارشناسانی را برای توسعه و اجرای راه حل های خلاقانه برای گردشگری در شهرهای پر رفت و آمد آموزش می دهد.

  • مدرک لیسانس تحصیل رشته مدیریت هتلداری در دانشگاه FHWien اتریش ترکیبی بهینه از تئوری و عمل را به شما ارائه می دهد.
  • تنها در 6 ترم با تمام زمینه های مدیریت گردشگری و مهمان نوازی سر و کار خواهید داشت، روی پروژه های تجاری واقعی کار می کنید و مهارت های شخصی خود را توسعه می دهید.

کار در رشته هتلداری در اتریش

با داشتن مدرک تحصیلی در رشته هتلداری می توانید برای کار در رشته هتلداری در اتریش اقدام کنید. توجه داشته باشید که مدرک شما بایستی در اتریش و یا کشور مورد تایید این کشور اخذ شده باشد. حداقل مدرک برای کار در این رشته لیسانس و یا کارشناسی ارشد می باشد.

میزان درآمد کار در رشته هتلداری در اتریش جهت کار در کشور اتریش در نمودار زیر ذکر شده است:

درآمد کار در رشته هتلداری در اتریششرایط ویزای کار اتریش برای ایرانیان را در این قسمت ببینید.

لیسانس رشته هتلداری دانشگاه مدول اتریش

لیسانس رشته هتلداری دانشگاه مدول اتریش برنامه برای فارغ التحصیلان دبیرستان (مدرک A-level، Matura، Abitur یا معادل آن) که قبلاً آموزش عملی در صنعت گردشگری و مهمان نوازی را قبل از ورود به برنامه از طریق کارآموزی، مدرسه حرفه ای، مدرک کاردانی، و غیره دارد ارائه می شود.

  • در سال اول تحصیل، اصول شیوه های تجاری مدرن را یاد خواهید گرفت.
  • دوره های مقدماتی مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت منابع انسانی، بازاریابی، اقتصاد و قانون تجارت اروپا شما را برای موضوعات پیشرفته و آینده شغلی آماده می کند.
  • کسب و کار موفق نیاز به ارتباطات عالی دارد – دوره های بعدی توانایی شما را برای انتقال ایده های تجاری و یافته های تحقیقاتی به روشی حرفه ای افزایش می دهد.

شما مهارت های ارتباطی و ارائه خود را تقویت می کنید، نوشتن تحصیلی خود را بهبود می بخشید، و توسعه شخصی و استعداد شبکه خود را بیشتر می کنید. برای همگام شدن با محیط کسب و کار در حال تغییر، مفاهیم و اصول کلیدی حل مسئله، تفکر انتقادی، تصمیم گیری، خلاقیت و کار تیمی را یاد خواهید گرفت.

صنعت هتلداری و پذیرایی بین ‌المللی ارائه ‌دهنده مطمئن فرصت‌ های شغلی نامحدود، با انتظارات روزافزون برای دانش و مهارت ‌های مورد نیاز نیروی کار در پست‌های مدیریتی میانی و عالی بوده است. در تخصص در مدیریت هتلداری، دانش عمیقی از صنعت هتلداری، با تمرکز خاص بر روی عرضه، به دست خواهید آورد و یک پروژه هتلداری را از ابتدا تا انتها ایجاد و برنامه ریزی خواهید کرد. شما هتل خود را در یک محیط شبیه سازی شده اداره خواهید کرد و با یکدیگر رقابت می کنید و نوآوری ها و قابلیت های مدیریتی خود را به چالش می کشید. در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید اطلاعات تکمیلی درباره مهاجرت به اتریش را بیابید.

Rate this post

2 دیدگاه برای “رشته هتلداری در اتریش

  1. الهام گفت:

    آیا با مدرک زبان B1 آلمانی میتوان در کارشناسی ارشد هتلداری از دانشگاه های اتریش پذیرش گرفت؟

    1. صادقی گفت:

      سلام برای مشاوره و شرایط پذیرش تحصیلی با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *