مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسکاتلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسکاتلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسکاتلند در مقاطع مختلف در دانشکده علوم بهداشت ارائه می شود که یکی از رشته های خوب و مناسب برای تحصیلات است. در کشور اسکاتلند چندین دانشگاه عالی وجود دارد که رتبه های خوبی در جهان دارند. همچنین می توانید در این دانشگاه بهترین تجربه تحصیلی خود را رقم بزنید و یک نتیجه بسیاری خوبی نیز اخذ کنید. مدرک تحصیلی معتبر شما موجب می شود تا دیگر دانشگاه های برتر جهان نیز به راحتی پذیرش بگیرید. در کشور اسکاتلند شرایط خوبی برای کار در رشته مدیریت بهداشت عمومی وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط و مهاجرت به اسکاتلند برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی مشاور و راهنمای شما می باشد.

جایگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسکاتلند

بهداشت عمومی به سلامت جمعیت به عنوان یک کل مربوط می شود و به موضوعاتی از جمله بهداشت، اپیدمیولوژی و پیشگیری از بیماری می پردازد. به عنوان یک رشته، هم در سطح محلی و هم در سطح جهانی بسیار مهم است، زیرا بار مالی ناشی از بیماری، بار آن را بر روی ارائه دهندگان خدمات بهداشت ملی افزایش می دهد. سیاست‌های بهداشتی مبتنی بر تغییر نیازهای جمعیت، سلامت جوامع را بهبود بخشیده است، اما با گسترش سفرهای جهانی، افزایش شیوع بیماری‌های جدید، مقاومت آنتی‌بیوتیکی و انتخاب‌های نامطلوب سبک زندگی، همچنان به تکامل خود ادامه می‌دهند. اینها تنها تعدادی از مسائل اخیر بهداشت عمومی است که در کانون توجه اخبار و امور جاری قرار گرفته است. با رویدادهای شدید جهانی مانند سونامی، زلزله و پدیده های آب و هوایی، مسائل بهداشت عمومی در مورد سلامت افراد آسیب دیده بسیار نگران کننده است.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسکاتلند

برنامه های کارشناسی و ارشد بهداشت عمومی دانشگاه های اسکاتلند توسط یک موسسه در سطح جهانی با سابقه طولانی برتری در تحقیقات و آموزش بهداشت عمومی، با رویکردهای نوآورانه جدید برای مقابله با مسائل بهداشت عمومی در جهان جهانی شده قرن بیست و یکم تدریس می شود. با در دسترس بودن گزینه های درون دانشگاهی (تمام وقت و پاره وقت) و آنلاین (پاره وقت)، دانشجویان علاقه مند به مدرک MPH می توانند طول و شدت برنامه را متناسب با شرایط خاص خود انتخاب کنند. با تحصیل از ادینبورگ در اسکاتلند، برنامه درون دانشگاهی شما را با طیف وسیعی از رویکردهای بهداشت عمومی آشنا می کند و شما را برای مشاغل در تحقیقات و تحقیقات بهداشت عمومی مجهز می کند. با گزینه های مطالعه تمام وقت و پاره وقت، می توانید مدرک MPH را در 1 یا 2 سال به دست آورید.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسکاتلند

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسکاتلند به صورت آنلاین

MPH آنلاین پاره وقت شما را برای حرفه مدیریت بهداشت عمومی در تحقیقات یا تحقیقات بهداشت عمومی به صورت حرفه ای تقویت یا تجهیز می کند. این امکان انعطاف پذیری مطالعه از خانه را بدون نقل مکان به ادینبورگ فراهم می کند و برای کسانی که دارای تعهدات کاری و یا خانوادگی هستند که مایل به پیوستن به جامعه جهانی دانشجویان MPH به صورت آنلاین هستند مناسب است. برنامه های کارشناسی ارشد بهداشت عمومی نیز آموزش هایی را در طیف گسترده ای از رشته های بهداشت عمومی ارائه می دهد و شما را برای شغل آینده در بهداشت عمومی یا جهانی، تحقیق یا عمل آماده می کند. این برنامه ها بر اساس تاریخ طولانی و شهرت عالی اسکاتلند برای تحصیلات تکمیلی در علوم بهداشت عمومی است.

در نمودار زیر شاهد افزایش تحصیل در کشور اسکاتلند به صورت آنلاین می باشید:

نرخ افزایش تحصیل به صورت انلاین در اسکاتلند

مطالعه رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسکاتلند

این مدرک برای ارائه پایه محکمی در اپیدمیولوژی سلامت عمومی، سیاست سلامت و اقتصاد جهانی، آموزش بهداشت و ارتقای سلامت، آمار و کنترل عفونت و بیماری به شما ارائه شده است. که از طریق ترکیبی از چهره به چهره، آنلاین و ترکیبی ارائه می شود. در طول این دوره، دانش‌آموزان با دانش و چالش‌های موجود در بهداشت عمومی از طریق طیف وسیعی از تکنیک‌های کاربردی برای تحقیقات از جمله اپیدمیولوژی، اقتصاد جهانی بهداشت و آمار آشنا می‌شوند. دانش‌آموزان روش‌های اصلی و رویکردهای نظری را برای اطلاع‌رسانی به تئوری و عمل بهداشت عمومی و یادگیری طیفی از مهارت‌ها برای تجزیه و تحلیل، ترکیب و ارزیابی مسائل محلی، ملی و جهانی بهداشت عمومی خواهند آموخت. مهارت‌ های تحلیل انتقادی تحت راهنمایی متخصص توسعه داده می‌شود و دانش‌آموزان تشویق خواهند شد تا در حل مسئله و اجرای تکالیف خود هدایتی و اصالت را نشان دهند.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسکاتلند در مقطع ارشد

کارشناس ارشد بهداشت عمومی (حرفه ای) معمولاً به 3 ماه تحصیل تمام وقت و معادل آن به تحصیل پاره وقت نیاز دارد، مشروط به در دسترس بودن و سایر شرایط. این برنامه با دستورالعمل های دانشکده بهداشت عمومی در بریتانیا و سازمان بهداشت جهانی برای حوزه های موضوعی اصلی سلامت عمومی هماهنگ است. شما در پردیس های فوق مدرن جدید تحصیل خواهید کرد، جایی که امکانات پیشرفته این کشور یادگیری و لذت شما را از این دوره غنی می کند. شما می توانید با تکمیل ماژول اختیاری 60 اعتبار اضافی (به شرط در دسترس بودن) با جایزه تمرین حرفه ای در پرانتز فارغ التحصیل شوید. این برنامه با هدف متخصصان مستقر و مشتاق بهداشت عمومی، مجموعه ای متنوع از دانش و تجربه را ارائه می دهد که منجر به فرصت های شغلی متنوعی می شود.

در لیست زیر شاهد برخی از فرصت های شغلی برای کار پس از تحصیل در اسکاتلند در رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسکاتلند می باشید:

  • پزشک بهداشت عمومی
  • کارشناس اقتصاد سلامت
  • مدیر مرکز بهداشت
  • بیماری های گرمسیری / متخصص آموزش بهداشت
  • هماهنگ کننده پناهندگان
  • اچ آی وی / ایدز / مربی خدمات بی خانمان
  • کارگر پشتیبانی جامعه
  • مدرس بهداشت عمومی
  • دکتری پژوهشی / دستیار پژوهشی

شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در اسکاتلند

2 گزینه برای این مدرک کارشناسی ارشد وجود دارد: کارشناسی ارشد بهداشت عمومی و کارشناسی ارشد بهداشت عمومی (کار حرفه ای). علاوه بر این، دو تاریخ شروع وجود دارد: ژانویه و سپتامبر هر سال. برای مطالعه تمام وقت، عنصر تمرین حرفه ای معمولاً یک مدت زمان اضافی 3 ماهه به تحصیل شما (و معادل آن به صورت پاره وقت) اضافه می کند. ماژول اختیاری، 60 اعتباری تمرین حرفه ای به دانش آموزان اجازه می دهد تا تجربه کاری در زمینه مرتبط به دست آورند و در صورت قبولی می تواند منجر به دریافت جایزه کارشناسی ارشد بهداشت عمومی (عمل حرفه ای) شود. جایزه تمرین حرفه ای منوط به در دسترس بودن و مناسب بودن مکان ها است. دانش‌آموزان تشویق می‌شوند تا موقعیت‌های شغلی خود را بیابند تا مهارت‌های عملی یا تحقیقاتی خود را تقویت کنند، که می‌تواند در بخش داوطلبانه، مقامات محلی یا سایر محیط‌های کاری مورد توافق مناسب باشد.

رشته ایمنی شناسی در اسکاتلند نیز یک رشته جدید و عالی برای تحصیلات بین المللی می باشد. جزئیات کامل تاریخ شروع و مدت زمان معمول به شرح زیر است:

ورودیمدت تحصیلنوع تحصیل
سپتامبر1.5پاره وقت
سپتامبر(تمرین حرفه ای)2
ژانویهتمام وقت
ژانویه (تمرین حرفه ای)3

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی و همچنین مهاجرت شغلی و مشکلات زندگی در اسکاتلند مشاور و راهنمای شما می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *