مهاجرت تحصیلی اسپانیا

رشته فلسفه در اسپانیا

رشته فلسفه در اسپانیا

رشته فلسفه در اسپانیا شما را برای هر زمینه ای آماده می کند که در آن به ارتباطات روشن و مختصر و استدلال تحلیلی نیاز است. مطالعات فلسفه به دانشجویان کمک می کند تا برای آزمون های ورودی برنامه های حرفه ای آماده شوند و پایه محکمی برای مطالعات آینده در زمینه حقوق، تجارت یا پزشکی فراهم آورند. دوره های ارائه شده در کشور اسپانیا به زبان های اسپانیایی و انگلیسی هستند و دانشجویان متقاضی باید به زبان دوره واقف باشند و مدارک تسلط بر این زبان را همراه با شرایط اعلام شده دانشگاه ارائه کنند. تیم کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در زمینه اخذ اقامت تحصیلی در اروپا و تحصیل رشته فلسفه در کشورهای اروپایی شما را راهنمایی کنند.

تحصیل رشته فلسفه در اسپانیا

چرا رشته فلسفه؟ حداقل دو دلیل وجود دارد. فلسفه با زیر و بم زندگی و پرسش های اساسی سر و کار دارد. بنابراین اگر می خواهید عمیقاً فکر کنید، فلسفه برای شما مناسب است. فلسفه برای شما مضاعف است اگر می خواهید مهارت هایی را توسعه دهید که به شما در بازار کار کمک کند:

  • نوشتن
  • تحقیق بصیرت
  • تجزیه و تحلیل دقیق و تفکر انتقادی.

اسپانیا دانشگاه های معتبری در سطح اروپا دارد و دوره های مختلفی را در سطوح مختلف شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می کند. مدرک کارشناسی فلسفه در اسپانیا یک آموزش جامع ارائه می دهد که فرایند فکر را ساختار می بخشد و مهارت هایی را برای تجزیه و تحلیل انتقادی واقعیت و همچنین توسعه همه جانبه افراد ارائه می دهد. تحصیل در فلسفه یک گزینه عالی است، نه تنها برای کسانی که تحصیلات خود را در دبیرستان به پایان رسانده اند، بلکه به عنوان مدرک دوم که مکمل آموزش و پرورش فارغ التحصیلان دانشگاه در زمینه هایی مانند روانشناسی یا علوم سیاسی است. این مطالعات شما یک آموزش نظری-عملی در فلسفه، که پیوند تنگاتنگی با علوم انسانی دارد و دانش محکم از بزرگترین موضوعات فلسفه و تاریخ اندیشه است.

علاوه بر این، مطالعه فلسفه ابزارهای لازم را برای تجزیه و تحلیل منطقی مشکلات در اختیار شما قرار می دهد. در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده رشته فلسفه در سطوح مختلف معرفی شده اند:

شهرنام دانشگاه
مادریددانشگاه مادرید
بارسلونادانشگاه بارسلونا
گرانادادانشگاه گرانادا
ختافهدانشگاه کارلوس سوم
سویادانشگاه سویا
مادریددانشگاه کومیلاس
مورسیادانشگاه مورسیا
وایادولیددانشگاه وایادولید

مشاغل فلسفه در اسپانیا

با داشتن مدرک تحصیلی در رشته فلسفه در اسپانیا و همچنین تسلط به زبان اسپانیایی می توانید در مشاغل مختلفی در این رشته مضغول به کار شوید. میزان حقوق ماهیانه کار در اسپانیا برای یک فیلسوف در این کشور به صورت متوسط به میزان 4220€ (یورو) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 50600€ (یورو) در سال است. همچنین طبق بررسی های صورت گرفته در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک پرفسور فیلسوف در کشور اسپانیا در حدود 1980€ (یورو) و حداکثر 6670€ (یورو) می باشد.

میزان حقوق مشاغل رشته فلسفه در برخی از بهترین شهرهای اسپانیا در نمودار زیر قابل مشاهده است:

حقوق مشاغل فلسفه در شهرهای اسپانیا

تحصیل فلسفه تحلیلی در دانشگاه بارسلونا اسپانیا

دانشکده فلسفه در مرکز بارسلونا، در ساختمان راوال واقع شده است، که به همراه ساختمان تاریخی پردیس علوم انسانی را تشکیل می دهد. مدرک کارشناسی ارشد در فلسفه تحلیلی عمدتا برای دانشجویانی در نظر گرفته شده است که می خواهند از نظر تحلیلی تحقیقات پیشرفته ای را در ملاحظات فلسفی نظری و عملی دنبال کنند. همچنین این برنامه برای دانشجویانی که در مقاطع لیسانس در رشته هایی غیر از فلسفه تحصیل کرده اند، باز است. ریشه های فلسفه تحلیلی به اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 بر می گردد و آثار نویسندگانی مانند فرگه، راسل، مور و ویتگنشتاین، که در منطق، زبان، هستی شناسی، معرفت شناسی و اخلاق نوشتند. امروزه، سنت تحلیلی، رویکرد غالب اکثر دانشگاه های سراسر جهان انگلیسی زبان را آگاه می کند.

اهداف یادگیری این برنامه:

  • هدف اصلی تربیت محققان برای انجام تحقیقات در بالاترین سطح بین المللی در زمینه های مختلف فلسفه تحلیلی، با شروع پایان نامه دکتری است.
  • با هم، مدرک کارشناسی ارشد و برنامه تحصیل در مقطع دکتری در اسپانیا در فلسفه تحلیلی، آموزش کامل را برای اساتید و محققان دانشگاه فراهم می کند.
  • آرمان این است که آموزش هایی مشابه آموزش های مدارس تحصیلات تکمیلی در ایالات متحده و انگلستان ارائه شود، جایی که دانشجویان به گروه های تحقیقاتی متشکل از دانش آموزان همکار و محققان باسابقه با طیف گسترده ای از تجربه می پیوندند.

تحصیل فلسفه کاربردی در دانشگاه بارسلونا اسپانیا

این مدرک کارشناسی ارشد با روشی که توجه و نظارت فردی بر دانشجویان را تضمین می کند و به نگرش های مشارکتی اهمیت داده می شود، آموزش هایی را ارائه می دهد که بر پیامدهای شایسته فلسفه در مسائل اجتماعی، اخلاقی و معرفتی در زمینه های حرفه ای و عملی زندگی و دنیای امروز تمرکز دارد. از زمینه های اخلاق زیستی، اخلاق حیوانات، اخلاق اقتصادی، زیبایی کاربردی، فرهنگ و علم سمعی و بصری و فمینیسم و ​​جنسیت، دانشجویان ابزارهای ضروری مورد نیاز را بدست می آورند و بر مسائل شناختی و نظارتی مربوط به تغییرات تأثیر می گذارند. تحولات در زمینه های فعلی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فنی و ایدئولوژیکی که نیاز به تفکر عمیق دارد.

مدرک کارشناسی ارشد بخشی از مطالعات EuroPhilosophie و Master Mundus در فلسفه آلمانی و فرانسوی و مسائل معاصر است. بنابراین، دانشجویان قادر خواهند بود از یک محیط آموزشی بین المللی لذت ببرند و به لطف برنامه کمک هزینه ای که منحصراً در UAB ارائه می شود، دانشجویان همچنین می توانند از یک اقامت کوتاه تحقیقاتی در دانشگاه تولوز استفاده کنند. پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد در فلسفه کاربردی، به مهارت های مورد نیاز برای کار در گروه های چند رشته ای اختصاص داده می شوید که به جنبه های مختلف تحقیقات فلسفی، سیاسی، هنری و علمی اختصاص داده شده است.

شما آماده عضویت در:

  • کمیته های اخلاقی (اخلاق کاربردی، اخلاق زیستی)
  • بنیادهای هنری (زیبایی شناسی کاربردی، تحقیقات هنری)
  • و در مراکز مختلف کاری (در زمینه های آموزش فلسفه، اخلاق تجاری، فلسفه هوش مصنوعی و غیره) خواهید بود.

تحصیل رشته فلسفه در دانشگاه مادرید اسپانیا

تحصیل رشته فلسفه در دانشگاه مادرید اسپانیا

برای کسب لیسانس هنر در فلسفه، می توانید در هر دو محوطه دانشگاه سنت لوئیس تحصیل کنید:

  • مادرید
  • و سنت لوئیس.

یک ترم تحصیل در سنت لوئیس مورد نیاز است. بیش از دو قرن است که دانشگاه سنت لوئیس تفکر فلسفی را در سنت کاتولیک ترویج کرده است. دانشگاه مادرید و سنت لوئیس طیف کاملی از دوره های فلسفه را ارائه می دهد، از جمله دوره های فلسفه اسپانیایی، اخلا، فلسفه اجتماعی و سیاسی، اخلاق تجاری، معنای زندگی و فلسفه آمریکای لاتین ارائه می شود. دوره هایی که الزامات اصلی هنرهای لیبرال دانشگاه را برآورده می سازند، هم در فلسفه اصلی و هم در نظر گرفته می شوند و تجربه تحصیل در خارج از کشور را برای بازدید از دانشجویان افزایش می دهند.

در این بخش از مطلب شاهد مزایای برای تحصیل رشته فلسفه در اسپانیا هستید:

مزایای برای تحصیل رشته فلسفه در اسپانیا

رشته فلسفه به 120 ساعت اعتبار دروس نیاز دارد، از جمله 30 ساعت اعتبار برای درس فلسفه. فلسفه استاندارد یا عمومی، پایه ای محکم در تفکر فلسفی انتقادی برای دانشجویان فراهم می کند، در حالی که فضای قابل توجهی را برای تمرکز بر علایق شخصی خود در فلسفه باقی می گذارد. جهت کسب ویزای تحصیلی اسپانیا می توانید از اطلاعات ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید.

سوالات رایج در باب رشته فلسفه در اسپانیا

در این بخش از مطلب به سوالات رایج در باب رشته فلسفه در اسپانیا پاسخ داده ایم:

  • دانشگاه های مناسب برای تحصیل رشته فلسفه در اسپانیا کدامند؟ دانشگاه مادرید- دانشگاه بارسلونا- دانشگاه گرانادا- دانشگاه کارلوس سوم
  • درآمد رشته فلسفه در اسپانیا چقدر است؟ میزان حقوق ماهیانه کار در اسپانیا برای یک فیلسوف در این کشور به صورت متوسط به میزان 4220€ (یورو) در ماه است. این میزان مبلغی بالغ بر 50600€ (یورو) در سال است. همچنین طبق بررسی های صورت گرفته در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار یک پرفسور فیلسوف در کشور اسپانیا در حدود 1980€ (یورو) و حداکثر 6670€ (یورو) می باشد.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *