مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته علوم کامپیوتر در ایتالیا

رشته علوم کامپیوتر در ایتالیا

رشته علوم کامپیوتر در ایتالیا یکی از رشته هایی است که بازارکار عالی داشته و دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانند بلافاصله مشغول کار شوند. وقتی مردم به این کشور فکر می کنند، ذهن آن ها بلافاصله آن را با پیتزا، ماکارونی و حرکات دست همراه می کند. مردم این کشور به خاطر ماکارونی خود بسیار معروف می باشند. آن ها مصرف کنندگان برتر آن هستند. تحصیل در این کشور بسیار جالب است. به خصوص اگر قصد دارید از یک کشور یا شهر مدرن بیایید. از این رو دلیل این امر این است که این کشور کشوری مشهور است که ریشه های خود را از تمدن های یونان باستان و روم دارد. هنر، ادبیات، شعر و مذهب زیادی در این کشور وجود دارد. وقت خود را برای سفر بگذارید تا بتوانید منشاء بسیاری را کشف کنید.

از تجربه می توان گفت که دانشجویان بین المللی که در این کشور تحصیل کرده اند برای یک لحظه از نقل مکان پشیمان نشده اند. آن ها بهترین دوران زندگی خود را تجربه کردند. بنابراین، هیچ مکانی بهتر از مطالعه در زمینه مد، طراحی، معماری، علوم کاربردی و هنرها در این کشور وجود ندارد. به دانشجویان بین المللی تضمین می شود که از یک تجربه فرهنگی غنی برخوردار شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش قصد دارد تا رشته علوم کامپیوتر در ایتالیا را معرفی کرده و آن را بررسی کند.

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در ایتالیا

این که بگوییم فناوری انقلابی در شیوه زندگی مردم ایجاد کرده است، ممکن است دست کم گرفته شود. در آینده ممکن است شامل فناوری های مدرن مانند روبات در نیروی کار، صفحه های پوشیدنی، اتومبیل های خودران و سگ های راهنمای رباتیک باشد. در این عصر دیجیتال، که تقریبا همه چیز در دسترس ماست و در دسترس است، شرکت های فناوری دائما در حال توسعه محصولاتی هستند که زندگی روزمره ما را بهبود می بخشد. راحتی معمولا هدف نهایی است.

برای دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل رشته کامپیوتر در ایتالیا هستند، دانشگاه های مختلف داخلی و بین المللی وجود دارد که این دوره آموزشی رقابتی را ارائه می دهند. این کشور، زادگاه هنر رنسانس، غذای خوب، مد بی نظیر و دارنده چندین میراث جهانی یونسکو می باشد.

چندین دانشگاه دارای مدرک کارشناسی رشته علوم کامپیوتر در ایتالیا می باشند. برای کسانی که می خواهند تحصیلات عالی را ادامه دهند، مدرک کارشناسی ارشد نیز در دسترس است. فارغ التحصیلان علوم کامپیوتر چندین گزینه برای یک حرفه حرفه ای دارند. تحلیلگر سیستم، توسعه دهنده بازی، مهندس نرم افزار یا توسعه دهنده وب تنها برخی از مشاغل بسیاری هستند که می توانند انتخاب کنند.

19 دانشگاه در این کشور وجود دارد که این برنامه را ارائه می دهد. برترین آن ها عبارتند از:

  • دانشگاه ترنتو
  • دانشگاه پلی تکنیک میلان (پلی تکنیک میلان)
  • دانشگاه ساپینزا رم (ساپینزا – دانشگاه رم)
  • دانشگاه بولونیا
  • دانشگاه پادوا

جدول زیر مقاطع تحصیلی که این دانشگاه ارائه می دهد را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهمقاطع تحصیلیزبان تحصیل
دانشگاه ترنتوکارشناسی و کارشناسی ارشدایتالیایی و انگلیسی
دانشگاه پلی تکنیک میلان (پلی تکنیک میلان)کارشناسی ارشدانگلیسی
دانشگاه ساپینزا رم (ساپینزا – دانشگاه رم)کارشناسی و کارشناسی ارشدانگلیسی
دانشگاه بولونیاکارشناسی و کارشناسی ارشدایتالیایی
دانشگاه پادواکارشناسی و کارشناسی ارشدایتالیایی و انگلیسی

مشاغل رشته علوم کامپیوتر در ایتالیا

دانشمند کامپیوتر شخصی است که دانش رشته علوم کامپیوتر در ایتالیا، مطالعه مبانی نظری اطلاعات و محاسبات و کاربرد آن ها را به دست آورده است. حقوق ماهیانه کار در ایتالیا برای حرفه کامپیوتر در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در ایتالیا برای حرفه کامپیوتردانشمندان کامپیوتر به طور معمول در جنبه نظری سیستم های کامپیوتری کار می کنند. برخلاف بخش سخت افزاری که مهندسان کامپیوتر عمدتا روی آن تمرکز می کنند. اگرچه، دانشمندان کامپیوتر همچنین می توانند کار و تحقیقات خود را بر روی زمینه های خاصی مانند توسعه و طراحی الگوریتم و ساختار داده، مهندسی نرم افزار، نظریه اطلاعات، نظریه پایگاه داده، نظریه پیچیدگی محاسباتی، تجزیه و تحلیل عددی، نظریه زبان برنامه نویسی، گرافیک کامپیوتری و بینایی کامپیوتر متمرکز کنند. اساس آن ها مطالعه نظری محاسبات است که این زمینه های دیگر از آن مشتق شده اند. هدف اصلی دانشمندان کامپیوتر توسعه یا اعتبارسنجی مدل ها، اغلب ریاضی، برای توصیف ویژگی های سیستم های مبتنی بر کامپیوتر با هدف کلی کشف است.

این سیستم ها در نمودار زیر معرفی شده است:

سیستم های مبتنی بر کامپیوتر در ایتالیاطرح هایی که دارای مزایای مفیدی مانند سریع تر، کوچک تر، ارزان تر و دقیق تر می باشند.

هزینه تحصیل رشته علوم کامپیوتر در ایتالیا

این کشور، دارای دانشگاه های خصوصی و دولتی متعدد است. به دلیل محیط یادگیری بین قاره ای، یکی از محبوب ترین کشورها برای آموزش بین المللی است. تحصیل و زندگی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی نسبتا مقرون به صرفه بوده و هر دانشگاه هزینه تحصیل خود را تعیین می کند. اما به طور متوسط بین 850€ تا 1000€ (یورو) برای تمام مقاطع تحصیلی می باشد. در مورد مقطع کارشناسی ارشد، تفاوت قابل توجهی در هر موسسه وجود دارد. اما هزینه های تحصیل از حداقل 1500€ (یورو) شروع می شود.

جدول زیر هزینه تحصیل در مقاطع مختلف را در این کشور نشان می دهد:

مقطع تحصیلیهزینه تحصیل سالانه به دلار
کارشناسیبین 925$ تا 2500$
کارشناسی ارشدبین 925$ تا 2500$
دکترابین 925$ تا 2500$

اگر فکر می کنید این بیش از بودجه شما است، بورسیه تحصیلی در ایتالیا وجود دارد و برخی از دانشجویان بین المللی می توانند برای دریافت وام و کمک های تحصیلی در این کشور اقدام کنند.

هزینه تحصیل رشته علوم کامپیوتر در ایتالیا

اقامت پس از تحصیل در ایتالیا

اگر تصمیم دارید مدت بیشتری به دلیل کار در این کشور بعد از تحصیل بمانید، برای ویزای بیش از 3 ماه همیشه به ویزای اقامت طولانی مدت نیاز دارید که ویزای ملی نیز نامیده می شود. شما باید شخصا برای این ویزا در سفارت این کشور اقدام کنید.

مدارک زیر مورد نیاز خواهد بود:

  • گذرنامه معتبر
  • ساماندهی امور اسکان
  • هدف از تمدید اقامت خود مانند مجوز کار یا اعلامیه دانشگاه
  • اثبات حمایت مالی در طول اقامت

به خاطر داشته باشید که سفارت همیشه می تواند مدارک رسمی بیشتری را درخواست کند. پس از تأیید ویزای اقامت طولانی مدت، ویزا به منظور اقامت در ایتالیا مانند ویزای کار، ویزای دانشجویی یا ویزای خانوادگی طبقه بندی می شود. چنانچه قصد دارید که در این کشور تحصیل کنید، برای دریافت مشاوره می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *