مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته شهرسازی در اتریش

رشته شهرسازی در اتریش

مهاجرت تحصیلی به عنوان یکی از راه های اصلی مهاجرت به اتریش است و در این نوشتار به رشته شهرسازی در اتریش پرداخته می شود. رشته مهندسی شهرسازی در اتریش با طراحی، ساخت و نگهداری زیرساخت هایی که ما روزانه به آن تکیه می کنیم، سر و کار دارد: ساختمان ها، جاده ها، پل ها، سیستم های آب و انرژی، شبکه های زباله و بسیاری موارد دیگر. افرادی که در مهندسی عمران و ساخت و ساز کار می کنند باید طرح ها و ساختارها را تطبیق دهند و راه حل هایی برای مشکلات پیچیده ای مانند افزایش جمعیت انسانی یا بلایای طبیعی بیابند. برخی از تخصص های شامل مهندسی عمران عبارتند از مهندسی حمل و نقل، مهندسی محیط زیست و مهندسی ژئوتکنیک. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه رشته شهرسازی در اتریش، کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آماده ارائه راهنمایی هستند.

شرایط کلی رشته های شهرسازی در اتریش

در طول دوره لیسانس یا کارشناسی ارشد در رشته شهرسازی در اتریش، شما به عنوان یک متقاضی یاد خواهید گرفت که چگونه از استانداردهای ایمنی ساخت و ساز و همچنین مقررات ساختمان پیروی کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه پروژه های ساختمانی را مدیریت کنید، تمام محاسبات را انجام دهید و در صورت لزوم تنظیمات را انجام دهید. سایر جنبه های مهم ساخت و ساز که باید در نظر داشته باشید عبارتند از: تأثیرات زیست محیطی، دوام، و استفاده از مصالح ساختمانی مناسب برای پروژه هایی که روی آنها کار خواهید کرد. دوره های ارائه شده توسط مدارک مهندسی عمران، توانایی حل مسئله شما را به چالش می کشد. شما باید با مشکلاتی مانند تکمیل پروژه ساخت و ساز خود با مقدار محدودی منابع مقابله کنید. اگر می خواهید یک مهندس عمران موفق شوید، به خلاقیت و توانایی سازگاری در برنامه ریزی نیز نیاز دارید.

پس از اتمام تحصیل در رشته شهرسازی، متقاضیان قادر خواهند بود بین دو مسیر شغلی عمومی یکی را انتخاب کنند. از سویی در یک دفتر کار کنن د، یا پروژه‌ های طراحی، درخواست‌ ها و ملاقات با مشتریان سر و کار دارند، یا بیشتر عمل می‌کنین و مستقیماً در پروژه‌ های ساختمانی کار می‌کنند. اگر به عنوان متقاضی، کار در یک سایت ساخت و ساز برای شما جذاب به نظر می رسد، این شانس را خواهید داشت که عضوی ارزشمند از تیمی باشید که طرحی را روی یک تکه کاغذ می گیرد و آن را به واقعیت تبدیل می کند. دانشجویانی که با مدرک مهندسی عمران و ساخت و ساز فارغ التحصیل می شوند می توانند در بخش دولتی یا خصوصی کار کنند.

در شکل زیر برخی از مشاغلی که فارغ التحصیلان شهرسازی در اتریش می توانند، به آن مشغول شوند، اشاره شده است:

مشاغل فارغ تانحصیلان شهرسازی در اتریش

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در اتریش

فردی که به عنوان مهندس شهرسازی در اتریش کار می کند معمولاً حدود 3450€ (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1690€ (یورو) که کمترین است تا 5370€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق مهندسان برنامه ریزی بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. متوسط حقوق ​​​​3510€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس برنامه ریزی کار می کنند کمتر از 3510€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3510€ (یورو) درآمد دارند. 25% از مهندسان شهرسازی کمتر از 2340€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 2340€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از مهندسان برنامه ریزی کمتر از 4530€ (یورو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سالهای تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر می شود. یک مهندس برنامه ریزی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 2000€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 2570€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 3550€ (یورو) در ماه دارد. علاوه بر این، مهندسان برنامه‌ریزی که تخصصشان بین 10تا 15 سال است، حقوقی معادل 4400€ (یورو) در ماه دریافت می‌کنند.

در جدول زیر سطح حقوقی مهندسان شهرسازی برحسب تجربه کاری اشاره شده است:

سطح تجربهتوضیحات
15 تا 20 سالدستمزد مورد انتظار 4710€(یورو) در ماه است.
بیش از 20 سال5020€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کنند

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در اتریش

جذابیت تحصیل رشته شهرسازی در اتریش

اگر از علاقه مندان مهاجرت تحصیلی اتریش هستید، بد نیست بدانید که دانشجویان بورسی این فرصت را دارند که به دوره های آموزشی بسیار تخصصی در اتریش بپیوندند. تقریباً تمام دانشجویانی که تجربیات خود از تحصیل در اتریش را مرور می کنند، موافق هستند که این کشور غنا و تنوع فرهنگی فراوان و همچنین تجربه اجتماعی فراموش نشدنی را برای دانشجویان خارجی فراهم می کند. از سوی دیگر کیفیت زندگی بالای اتریش، تجربه خوب تحصیلی ای را برای متقاضیان به ارمغان می آورد. وین عمدتا به عنوان شهر با بالاترین کیفیت زندگی دسته بندی می شود. علاوه بر این کیفیت بالای زندگی در اتریش با نرخ پایین جرم و جنایت، سطح بالای امنیت اجتماعی و زیرساخت های تفریحی جذاب منعکس شده است.

موضوع دیگر چشم انداز مناظر در اتریش است، چراکه اتریش کشوری محصور در خشکی با تنوع زیادی از مناظر مختلف است: این کشور به بزرگترین دریاچه اروپا (دریاچه کنستانس یا بودنسی)، برخی از بلندترین رشته کوه های آلپ، دشت های وسیع و دریاچه استپی بزرگ دریاچه نویزیدلر سی دسترسی دارد. چه بهار، تابستان، پاییز یا زمستان – هر فصل منظره متفاوتی را نشان می دهد. همچنین فرهنگ و سنت ها در سراسر اتریش زنده هستند. از موزه‌ها و معماری شگفت‌انگیز گرفته تا توپ‌ها و جشنواره‌های باشکوه برای همه حواس – تنوع فرهنگ اتریش را تجربه کنید و در نهایت باید گفت اتریش کشوری با فرصت های بی شمار ورزشی است. محبوب ترین ورزش ها فوتبال، اسکی آلپاین، هاکی روی یخ، دوچرخه سواری و دوچرخه سواری در کوهستان یا شنا هستند.

علاقه مندان مهاجرت به اتریش برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه رشته شهرسازی در اتریش با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنند تا اطلاعات تخصصی تری را در این زمینه دریافت کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *