مهاجرت تحصیلی لوکزامبورگ

رشته شنوایی سنجی در لوکزامبورگ

رشته شنوایی سنجی در لوکزامبورگ

تحصیل رشته شنوایی سنجی در لوکزامبورگ مستلزم داشتن ریز نمرات مرتبط با این رشته است. رشته شنوایی سنجی در لوکزامبورگ در مقاطع مختلف ارائه میشود. این رشته در خصوص ارتباط گوش و شنوایی است که متخصصان این رشته می توانند در این زمینه درمان هایی را به فرد بیمار پیشنهاد دهند. رشته شنوایی سنجی یک رشته جالب است که دانشجویان در کشور لوکزامبورگ توجهی خوبی به این رشته نشان می دهند. رشته شنوایی سنجی در لوکزامبورگ برای دانشجویان بین المللی به زبان انگلیسی نیز ارائه می شود. تحصیل رشته شنوایی سنجی در لوکزامبورگ تجارب شغلی خوبی نیز برای شما ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به لوکزامبورگ مشاور و راهنمای شما می باشد.

درباره کشور لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری محصور در خشکی بین فرانسه، آلمان و بلژیک است و به اندازه ایالت رود آیلند آمریکا است. موقعیت آن فرهنگ و زبان آن را شکل داده است. برای لوکزامبورگی ها رایج است که به زبان های لوگزامبورگی، فرانسوی و آلمانی صحبت می کنند. مذهب اصلی این کشور کاتولیک رومی است. از لحاظ تاریخی، لوکزامبورگ خانه بسیاری از صنایع سنگ آهن بوده و از آن زمان به یکی از قطب های مالی اروپا تبدیل شده است. شهر لوکزامبورگ میزبان یکی از پایتخت های رسمی اتحادیه اروپا است. نظام سیاسی کشور یک دموکراسی نمایندگی با پادشاهی مشروطه است. خدمات شنوایی شناسی محدودی در کشور وجود دارد. به دلیل اندازه کوچک، لوکزامبورگ برای اکثر خدمات به شدت به کشورهای همسایه (فرانسه، بلژیک و آلمان) متکی است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته شنوایی سنجی در لوکزامبورگ می باشید:

مقطع تحصیلیمدت تحصیلبورسیهتعداد دانشگاهنرخ پذیرش
کارشناسی4بله540%
ارشد و دکترا24

آمارهای شنوایی سنجی در لوکزامبورگ

سازمان بهداشت جهانی کشور لوکزامبورگ را نیز بررسی می کند و اطلاعاتی در این زمینه اعلام کرده است. این منطقه دارای %11 جمعیت کم شنوایی ناتوان است (%0.5 کودکان، 4.9% مردان بالغ و 4.4 % زنان بالغ). این تخمین ها تقریباً نیمی از سایر مناطق است. در مناطق با درآمد بالا، مانند لوکزامبورگ، حدود %18 از بزرگسالان بالای 65 سال کم شنوایی دارند، در مقایسه با 26 تا 48% در سایر مناطق. در سال های گذشته، جمعیت 65 سال و بالاتر لوکزامبورگ %14 از کل جمعیت و %7.6 کاهش شنوایی خود گزارش شده بود. برنامه های خاصی برای شنوایی شناسی در حال حاضر در لوکزامبورگ در دسترس نیست. دوره های کارآموزی فرامرزی برای تبدیل شدن به یک متخصص سمعک یا آسیب شناس گفتار در این کشور ارائه می شود.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی از رشته شنوایی سنجی در کشور لوکزامبورگ در سال ها اخیر هستید:

نرخ فارغ التحصیلی رشته شنوایی سنجی در کشور لوکزامبورگ

تحصیل رشته شنوایی سنجی در لوکزامبورگ

از آنجایی که لوکزامبورگ در مقایسه با همسایگان خود (فرانسه، آلمان و بلژیک) کشور نسبتا کوچکی است، همه خدمات ارائه نمی شود. مواردی که ارائه می شوند اغلب توسط ایالت تحت پوشش قرار می گیرند. بیمارانی که نیاز به سمعک دارند ابتدا به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه می کنند که نیاز به سمعک را تایید می کند. سپس بیمار با بخش دولتی خدمات شنوایی شناسی تماس می گیرد و از اداره بهداشت ملی ( Caisse Nationale de Santé (CNS) درخواست بازپرداخت می کند. هنگامی که بازپرداخت تایید شد، بخش یک قرار ملاقات برای بیمار در یک مرکز منطقه ای تعیین می کند. بیمار با یک متخصص سمعک audioprothésiste برای تکمیل آزمایش شنوایی و تعیین سمعک مناسب ملاقات می کند. بیمار به ازای قیمت کوپن دریافت می کند.

همچنین بیمار و یا فرد مورد ارزیابی برای چک سمعک بررسی می شود. در نهایت، بیمار نامه ای دریافت می کند تا برای امضای آن به گوش و حلق و بینی ببرد تا بتواند توسط اداره بهداشت بازپرداخت شود. تعداد معدودی که در شنوایی شناسی تخصص دارند و به لوکزامبورگ بازمی گردند، مسئول مراقبت های بهداشتی شنوایی نوزادان از طریق بزرگسالان هستند. آن‌ها ارزیابی‌های شنوایی سنجی، گسیل‌های صوتی OAEs، تست پتانسیل برانگیخته شنواییAEP و تست پاسخ حالت پایدار شنوایی ASSR را انجام می‌دهند. گروه کوچکی از گوش و حلق و بینی ارزیابی های شنوایی شناسی جامع، ارزیابی دهلیزی، جراحی کاشت حلزون و مشاوره برای وزوز گوش، کاهش شنوایی و سرگیجه را کامل می کنند. در این میان عکلیات درکمان و شنوایی سنجی کودکان نیز اعمال می شود. با این حال، مدرسه ای وجود دارد که در آن کودکان کم شنوا می توانند درس بخوانند و خدمات اضافی دریافت کنند.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در لوکزامبورگ

تحصیل در کشور لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشور کوچکی است و توسط فرانسه، بلژیک و آلمان احاطه شده است که خدماتی را برای مراقبت های بهداشتی ایجاد کرده اند. مسافرت بیماران از مرز برای خدمات و برنامه های آموزشی برای بیماران راحت است. اگرچه لوکزامبورگ در مورد مقاصد تحصیلی در خارج از کشور نادیده گرفته می شود، اما یکی از کشورهای امیدوار کننده برای مطالعات بین المللی است. لوکزامبورگ یکی از معدود کشورهای اروپایی است که امکانات بی پایانی برای دانشجویان بین المللی از نظر تحصیلی و زندگی دارد. این کشور در میانه اروپا واقع شده است و با کشورهای قدرتمند و مهم اروپا مانند فرانسه و آلمان مرز دارد. لوکزامبورگ از نظر وسعت بسیار کوچک اما در قلب بزرگ است، این کشور خانه جمعیتی نزدیک به %40 درصد از مهاجران از قاره های مختلف است. این کشور همچنین دروازه ورود به بسیاری از کشورهای اروپایی است و مرکز بسیار جذابی برای گردشگران و دانشجویان خارجی است.

تحصیلات در مقاطع مختلف لوکزامبورگ تنها در مدت کوتاهی %55 از دانشجویان بین المللی را جذب کرده است. بخش بزرگی از دانشگاه‌های این کشور در پایتخت به نام شهر لوکزامبورگ قرار دارند و همگی مؤسسات معتبری هستند که مدارک تحصیلی عالی را در سطوح مختلف ارائه می‌دهند. دانشگاه های لوکزامبورگ مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را ارائه می دهند. تحصیل در لوکزامبورگ نیازمند ویزای تحصیلی این کشور است. آموزش عالی شامل طیف وسیعی از تحصیلات کارشناسی، کارشناسی ارشد و همچنین دکترا است که در دانشگاه های مختلف لوکزامبورگ ارائه می شود. معمولاً 2 ترم در یک سال تحصیلی و دو دوره درخواست در کشور وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کشور لوکزامبورگ و اعزام دانشجو به لوکزامبورگ مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *