مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی

رشته شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی

رشته شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی یکی از رشته هایی است که مانند دیگر رشته های دانشگاهی و آکادمیک تدریس می شود. سر و صدا در صنعت خطری است که منجر به تصادفات، اختلال در ارتباطات و ایجاد استرس های فیزیولوژیکی و روانی در بدن انسان می شود. لذا این رشته از رشته هایی است که در مشاغل خاص کابردی ضروری دارد. تحصیل در آفریقای جنوبی نیز می تواند دوره ای جذاب در زندگی شما را رقم بزند. در این کشور می تواندی در مقطع ارشد و دکترا در دیگر رشته ها نیز به زبان انگلیسی تحصیل کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت موسسه ای است که سابقه ای درخشان در امور اعزام دانشجو دارد و شما می توانید با تماس با مشاورین مجرب به هدف خود دست یابید.

اهمیت رشته شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی

در کشور آفریقای جنوبی قانون ایمنی و بهداشت حرفه ای تصریح می کند که کارگران شاغل در مناطق کاری خاص و تعریف شده در قانون باید شنوایی خود را به طور اولیه و منظم ارزیابی کنند تا از آسیب جلوگیری شود. این دوره در شنوایی سنجی صنعتی و ارزیابی شنوایی برای تجهیز شنوایی سنج ها، ناظران، مدیریت و پرسنل آموزشی با دانش و مهارت های لازم برای مدیریت و کنترل موثر یک مرکز ارزیابی شنوایی طراحی شده است. نتایج نادرست تست شنوایی به دلیل ارجاعات ناخواسته و غیرضروری می تواند پرهزینه باشد. اختلال شنوایی نه تنها بر فرد تأثیر می گذارد، بلکه به ادعای غرامت پرهزینه نیز کمک می کند که می تواند پیامدهای مالی جدی از طرف شرکت ایجاد کند.

اهمیت رشته شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی

تحصیل رشته شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی

در برنامه 4 ساله لیسانس شنوایی شناسی، شما در شنوایی شناسی و روانشناسی تحصیل خواهید کرد. دوره های دیگر عبارتند از زبان اشاره آفریقای جنوبی، زبان شناسی، آناتومی، و عصب شناسی و غیره. دوره های عملی در کلینیک گفتار و شنوایی دانشگاه و در کلینیک های گفتار و شنوایی مختلف در بیمارستان ها، مدارس، و مراکز مراقبتی، در بافت وسیع تر شهری و روستایی برگزار می شود. تنها30 مکان در سال اول تحصیل برای مدرک لیسانس شنوایی شناسی موجود است. متقاضیان بر اساس شایستگی تحصیلی (یعنی نتایج پایان مدرسه و نمرات انتخاب می شوند. این با سیاست تحول دانشگاه برای انتخاب دانشجو همخوانی دارد. دانش آموزان بالقوه تشویق می شوند که یک متخصص آسیب شناسی گفتار و شنوایی شناسی را ترجیحاً در یک بیمارستان دولتی مشاهده کنند.

در جدول زیر شاهد برخی از دروس رشته شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی هستید:

سال اولسال دومسال سومسال چهارم
علوم گفتار و شنوایی
آسیب شناسی گفتار و شنوایی شناسی I
روانشناسی I
زبان شناسی: مقدمه ای بر ساختار زبان اول
زبان شناسی: زبان، ذهن و مغز I
زبان اشاره آفریقای جنوبی: پایه IA
زبان اشاره آفریقای جنوبی: Basic IB
آناتومی و فیزیولوژی برای گفتار، زبان و شنوایی
زبانشناسی II
روانشناسی II
شنوایی شناسی II
بالینی عملی
نوروآناتومی
شنوایی شناسی
روانشناسی III
عملی در شنوایی شناسی
گزارش تحقیق
عملی بالینی در شنوایی شناسی

فرآیند تحصیل در رشته شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی

مرکز ثبت نام دانشجو در هر دانشگاهی تمام درخواست های دانشجویی را مدیریت می کند. شرایط پذیرش برای مدرک خود را بررسی کنید. بررسی کنید که آیا الزامات انتخاب اضافی اعمال می شود. درخواست، مدارک مورد نیاز و هزینه درخواست خود را قبل از تاریخ اختتامیه ارسال کنید. پس از درخواست، یک مشاور پذیرش به درخواست شما اختصاص داده می شود. متقاضیان می توانند پیشرفت برنامه های خود را از طریق پورتال مربوطه نظارت کنند. متقاضیان، درخواست ها را فقط می توان به صورت آنلاین انجام می دهند. در صورت نیاز به مدارک اضافی با شما تماس خواهند گرفت. دانشگاه ها دارای تعداد مشخصی مکان برای دانشجویان سال اول کارشناسی است که توسط وزارت آموزش عالی و آموزش تایید شده است. انتخاب نهایی منوط به در دسترس بودن مکان ها، نتایج تحصیلی و سایر شرایط ورود در صورت لزوم انجام می شود.

تمامی شرکت کنندگان برای ثبت نام به عنوان متخصص شنوایی سنج باید پس از اتمام موفقیت آمیز دوره در معین ثبت نام کنند. این دوره از 2 جزء تشکیل شده است:

  • ورودی نظری: این جنبه از طریق سخنرانی، بحث و مطالعه مستقل انجام می شود. تئوری با تمرین یادگیری عملی و امتحان کتبی نهایی تقویت می شود.
  • ورودی عملی: داوطلبان پس از تکمیل بخش نظری روزانه، آموزش عملی در زمینه توسعه مهارت ها و دانش خود در موقعیت کار عملی خواهند دید.

در نمودار زیر شاهد افزایش تحصیل در حوزه شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی در سال های اخیر هستید:

افزایش تحصیل در حوزه شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی

بورسیه رشته شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی

با توجه به تغییر الزامات قانونی در قانون OHS، MHS و COID، آموزش تجدید ضروری است. به طور خاص، برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و کارگرانی که آزمایش شنوایی سنجی را در محیط شغلی انجام می دهند، این یک امر ضروری است. مهارت ها و دانش باید به طور منظم به روز شوند تا اطمینان حاصل شود که شما با آخرین اطلاعات برای ارائه بهترین خدمات تست و اطلاعات برای مشتریان خود مجهز هستید. دردفتر کمک های مالی اطلاعاتی در مورد کمک های مالی و بورسیه های دانشجویی ارائه می دهد. بورسیه های تحصیلی که توسط دانشگاه تامین می شود شامل بورسیه های معاونت، بورسیه های ورودی دانشگاه، بورسیه های برابری، بورسیه های ورزشی و جوایز برندگان المپیاد ملی است. بورسیه های تحصیل کارشناسی ارشد در آفریقای جنوبی نیز بسیار کمک کننده هستند.

پس از اتمام تحصیل کارشناسی در آفریقای جنوبی شرکت کنندگان باید قادر به انجام کلیه الزامات بوده و درک کاملی از موارد زیر داشته باشند:

  • فیزیولوژی و آناتومی گوش
  • فیزیک صدا
  • ابزارهای کنترلی و دقت آنها
  • انجام تست های شنوایی
  • محاسبات درصد کاهش شنوایی
  • گزارش
  • ارجاعات و مبانی STS/Milestone
  • حفظ شنوایی و مشاوره

کار در حوزه شنوایی سنجی در آفریقای جنوبی

پس از اتمام تحصیل در آفریقای جنوبی به زبان انگلیسی به عنوان فارغ التحصیل باید بتوانید آماده سازی مورد نیاز برای آزمایش غربالگری شنوایی سنجی را تجویز کنید. روند انجام تست غربالگری شنوایی سنجی را نشان دهید و یک تست غربالگری شنوایی سنجی را تفسیر، ارزیابی، ثبت و گزارش کنید. همچنین قوانین راهنما و استانداردهای ملی آفریقای جنوبی را در عمل آزمایش شنوایی سنجی اجرا کنید تفسیر ادیوگرام و مشاوره و ارجاع و برنامه های حفظ شنوایی از دیگر وطایف شما در حوزه کاری است. برای واجد شرایط بودن برای گواهی پایان کار، شرکت کنندگان باید از طریق مواد و منابع ارائه شده کار کنند و جزء ارزیابی را تکمیل کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به آفریقای جنوبی مشاور و راهنمای شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *