مهاجرت تحصیلی مالت

رشته زمین شناسی در مالتا

رشته زمین شناسی در مالتا

رشته زمین شناسی در مالتا در برجسته ترین دانشگاه این کشور ارائه می شود. دانشگاه مالتا که در پایتخت این کشور قرار دارد. دوره های متنوع از جمله رشته زمین شناسی را ارائه می کند. رشته زمین شناسی در این کشور در مقاطع مختلف تحصیلی به زبان انگلیسی ارائه می شود. البته بایستی توجه داشته باشید که هزینه تحصیل در این جزیره بسیار گران است و تقریبا سالانه 14000€ (یورو) هزینه دانشجویان غیر عضو اتحادیه اروپا برای تحصیل در این کشور می باشد. این در حالی است که دانشجویان عضو اتحادیه اروپا برای تحصیل در این کشور فقط 400€ (یورو) در سال هزینه می کنند. در هر صورت چنانچه علاقه مند به تحصیل رشته زمین شناسی در مالتا هستید می توانید در این مقاله که توسط تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده، با دوره های ارائه شده در این رشته در مالتا آشنا شوید.

تحصیل رشته زمین شناسی در مالتا

زمین شناسی درباره تکامل حیات بر روی زمین است. در مورد کشف منابع مانند فلزات و انرژی، در مورد به رسمیت شناختن و به حداقل رساندن پیامدهای زیست محیطی استفاده از این منابع و یادگیری نحوه کاهش خطرات مربوط به زلزله، فوران آتشفشان و شکست شیب و مواردی از این دست است. همه این جنبه های زمین شناسی و بسیاری موارد دیگر در کتاب های درسی زمین شناسی آمده است. دانشگاه مالتا تنها دانشگاه واقع در این کشور است که رشته زمین شناسی را در مقاطع مختلف ارائه می کند. این دانشگاه که در کنار گذرگاه های مدیترانه قرار دارد، در طول 400 سال سابقه خود، قطب مبادلات بین المللی دانشگاهی در جزیره بوده است. دانشگاه مالتا موسسه آموزش عالی پیشرو در مالتا است و ساختارهای آن مطابق با روند بولونیا و منطقه آموزش عالی اروپا است.

این دانشگاه به دنبال انجام تحقیقات آکادمیک و ارائه آموزش عالی در هنرها، علوم و علوم انسانی است که برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مالتا مورد نیاز است. سالانه بیش از 3500 دانشجو در رشته های مختلف از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند. در جدول زیر دوره های ارائه شده در این دانشگاه در رشته زمین شناسی ذکر شده است:

مقطعدوره
کارشناسیزمین شناسی و فیزیک
کارشناسیزمین شناسی و آمار
کارشناسی ارشدعلوم زمین شناسی
دکترازمین شناسی و ژئوفیزیک، اقیانوس و مطالعات جوی

درآمد مشاغل زمین شناسی در مالتا

با داشتن تخصص در رشته زمین شناسی دانشجویان فارغ التحصیل در مالتا حقوق خوبی دریافت می کنند. حقوق ماهیانه کار در مالتا برای مشاغل رشته زمین شناسی در کشور مالتا به صورت متوسط 7770€ (یورو) در ماه است که سالانه حدود 93300€ (یورو) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته زمین شناسی در کشور مالتا به میزان 4200€ (یورو) و حداکثر به میزان 11700€ (یورو) می باشد.

در نمودار زیر میزان حقوق برخی از مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در جزیره مالتا آورده شده است:

مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در جزیره مالتا

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه مالتا

با آگاهی روزافزون از نیاز به توسعه پایدار، درک خطرات جغرافیایی، نظارت بر آب و هوا و اکوسیستم، آسیب پذیری و خطرات، مدیریت منابع و پیشرفت فناوری، واضح است که یک پایگاه دانش قوی در مورد سیاره ما، و به طور خاص در مورد محیط زمینی، دریایی و جوی ملی ما در آینده نزدیک اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. اگرچه جزایر مالتا از نظر اندازه کوچک هستند، اما هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که باید در مورد محیط فیزیکی سرزمین و دریاهای اطراف ما، تعامل آنها با هیدروسفر و جو، ارتباط آنها با منطقه اطراف مدیترانه مرکزی و بقیه کره زمین و تأثیر آن بر جامعه است. علاوه بر این، طبیعت محیط های دریایی، زمینی و جوی مالتا به طور جدایی ناپذیری با ابعاد اقتصادی و اجتماعی فعالیت های انسانی در این کشور پیوند دارد.

گروه علوم زمین در دانشکده علوم دانشگاه قصد دارد پاسخ دانشگاه مالتا را به این چالش ها و فرصت ها هدایت کند. بخش عمدتا یک موسسه تحقیقاتی کاربردی در علوم مرتبط با زمین است که بر پایه قوی علوم بین رشته ای تأسیس شده است، با تمرکز بر اقیانوس شناسی عملیاتی، زلزله شناسی و ژئوفیزیک، زمین شناسی دریایی و تحقیقات جو و آب و هوا. با راه اندازی دوره کارشناسی و تعدادی از فرصت های دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد، این آرزو است که با استفاده از آخرین فن آوری ها و فرصت های بین المللی، قطب مهیج و چالش برانگیزی برای مشارکت دانشجویان در مطالعات بنیادی و تحقیقات کاربردی باشد.

حوزه های اصلی تحقیقاتی در گروه علوم زمین شناسی جهت تحصیل دکتری در مالتا عبارتند از:

  • مطالعات جوی و آب و هوا
  • زمین شناسی و ژئوفیزیک
  • اقیانوس شناسی عملیاتی

کارشناسی ارشد زمین شناسی در دانشگاه Malta

این برنامه تحصیلی نیز به صورت تمام وقت و پاره وقت ارائه می شود. بخش ها تحقیقاتی شامل:

بخششرح
زمین لرزه شناسی و ژئوفیزیکلرزه خیزی مدیترانه ای، شبکه های لرزه ای و محل وقوع زلزله، ژئودینامیک مدیترانه ای و ساختار پوسته. مطالعات واکنش سایت لرزه ای با استفاده از سر و صدای محیط و داده های زلزله، بررسی ژئوفیزیکی زیر سطحی، لرزه خیزی تاریخی، مطالعات خطر لرزه ای، روابط تضعیف، مطالعات منبع زلزله، پردازش و تفسیر داده های لرزه ای
زمین شناسی دریاییژئومورفولوژی دریایی، دره های زیر دریایی و خندق ها، مناظر غوطه ور کاخ، زمین لغزش زیردریایی و خطرات جغرافیایی دریایی، پویایی قفسه قاره ای، فرآیندهای جریان سیال، تکه های کربنات، نقشه برداری از کف دریا و زیستگاه، فناوری نقشه برداری از کف دریا، ژئومورفومتری و GIS، ژئومورفولوژی تجربی
مطالعات جوی و آب و هوااعتبار مدل پیش بینی عددی آب و هوا و برنامه های کاربردی برای انتشار، تجزیه و تحلیل داده های مانیتور Tracerlab Radon در مدیترانه مرکزی، تجزیه و تحلیل روند گازهای گلخانه ای و ازن در مدیترانه مرکزی، مطالعه داده های بادسنج اولتراسونیک 3 بعدی در فانوس Giordan، مطالعه حمل و نقل در کانال گوزو سیسیل، نظارت و مدلسازی کیفیت هوای داخل و خارج از منزل.
اقیانوس شناسی فیزیکیهیدرودینامیک دریا در مجاورت جزایر مالتا، به دست آوردن، پردازش، تجزیه و تحلیل و مدیریت مشاهدات اقیانوس شناسی با کیفیت بالا در زمان واقعی یا با تأخیر، کنترل کیفیت داده های اقیانوس شناسی، مدیریت و بایگانی مطابق استانداردها و قالب های بین المللی، مدل سازی عددی محیط دریایی برای پیش بینی پارامترهای هوا و دریا و به عنوان ابزاری در ارزیابی و تحقیقات محیطی، برنامه ریزی فضایی دریایی

کارشناسی ارشد زمین شناسی در دانشگاه Malta

کارشناسی زمین شناسی دانشگاه Malta

علوم زمینی هسته اصلی بسیاری از مسائل جهانی امروز، مانند منابع طبیعی و بهره برداری از آنها، تغییرات آب و هوایی، خطرات جغرافیایی و مشکلات زیست محیطی است. هدف دپارتمان علوم زمینی توسعه نسل جدیدی از دانشمندان زمین شناسی بسیار ماهر است که دارای تحصیلات علمی دقیق در علوم طبیعی و زمین، مهارت در زمینه و محاسبات و همچنین تجربه عملی با تجهیزات و امکانات مدرن خواهند بود. فارغ التحصیلان علوم زمین شناسی درک جامعی از نحوه عملکرد زمین و نحوه حل مشکلات دنیای واقعی دارند.

دوره کارشناسی زمین شناسی یک برنامه 4 ساله است، که در آن 2 سال اول شامل واحدهای مطالعه اجباری است، که پایه های علمی قوی را در تعدادی از زمینه های علوم زمین فراهم می کند، در حالی که 2 سال بعد شامل انتخاب گسترده ای از واحدهای مطالعه انتخابی است که به دانشجویان اجازه می دهد مناطق تخصصی زمین شناسی را مطالعه کنند. جهت اخذ ویزای تحصیلی مالتا می توانید مقالات را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بخوانید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *